PDA

Bekijk Volledige Versie : Ramadan als excuus



Marsipulami
06-10-03, 21:36
Ramadan als excuus

Gepubliceerd in M-Zine, tijdschrift voor Marokkaanse jongeren, oktober 2003

Ramadan is voor moslims, of ze nou praktiserend zijn of niet, een dierbare maand.


Aangepast door NL-X
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla


Mohamed Ajouaou

oktober 2003

Waterval
06-10-03, 21:43
Mohamed Ajouaou


:haha:

Mafkees
06-10-03, 21:47
Geplaatst door Waterval
:haha:


Onzin, we spijbelden vroeger zóveel, was in de Ramadan niet echt meer ofzo. Tegendeel zelfs, Ramadan gingen we juist naar school, werd je tenminste `n dag lang beziggehouden, om 16.00 naar huis...:) en dan bijna etenstijd.

En `savonds lekker hange in het jongerencentrum...:), uitdokteren welke Bioscoop we heen gaan met suikerfeest. City of Pathe Munt.

Zagora
06-10-03, 22:15
Damn. Krijg ik weer die haatdragende blikken als ik op straat een sigaretje opsteek. Misschien ga ik die maand maar ergens in Ankeveen bivakeren.

Mafkees
06-10-03, 22:19
Geplaatst door Zagora
Damn. Krijg ik weer die haatdragende blikken als ik op straat een sigaretje opsteek. Misschien ga ik die maand maar ergens in Ankeveen bivakeren.

Overschattingsgevaar.


Diegene die je aankijken hebben alleen het beste met je voor, sigaretten zijn dood en doodzonde.

Zagora
06-10-03, 22:21
Geplaatst door Al3arbi
Overschattingsgevaar.


Diegene die je aankijken hebben alleen het beste bet je voor, sigaretten zijn dood en doodzonde.

Je bent een goed mens, Al3arbi. Maar dat zei ik volgens mij al een keer.

Abdul Karim
06-10-03, 22:22
Geplaatst door Al3arbi
Overschattingsgevaar.


Diegene die je aankijken hebben alleen het beste bet je voor, sigaretten zijn dood en doodzonde.

Zoals een Italiaanse kennis het zegt: Ze zijn doedeluk!

AdamX
06-10-03, 23:21
Geplaatst door Zagora
Damn. Krijg ik weer die haatdragende blikken als ik op straat een sigaretje opsteek. Misschien ga ik die maand maar ergens in Ankeveen bivakeren.

misschien moet je ze duidelijk maken dat niet alle marokkanen moslims zijn :D
wens je alvast veel rookplezier

Zagora
06-10-03, 23:31
Geplaatst door AdamX
misschien moet je ze duidelijk maken dat niet alle marokkanen moslims zijn :D
wens je alvast veel rookplezier

Hey, van sigaretten ga je dood. Vandaar dat jullie modderfokkers mij zoveel plezier toewensen.

AdamX
06-10-03, 23:37
Geplaatst door Zagora
Hey, van sigaretten ga je dood. Vandaar dat jullie modderfokkers mij zoveel plezier toewensen.

oops je hebt me door :wow:

maar vergeet ook niet de 3 voordelen van roken:
1- je zult nooit oud worden :wow:
2- niemand zal in je huis inbreken, omdat je om de 5 minuten moet hoesten en die inbreker denkt dan dat je nog wakker bent :D
3- deze ben ikhelaas vergeten :(

p.s. ik wens niemand de dood, ben wel anti-rokers
thalla

Zwarte Schaap
07-10-03, 00:25
Geplaatst door Marsipulami
Ramadan als excuus

Gepubliceerd in M-Zine, tijdschrift voor Marokkaanse jongeren, oktober 2003

Ik ga dit jaar de somberste Ramadan vieren. Eens kijken of ik die 60% kan halen. Mijn vrouw zal het anders aanpakken. Zij geeft onze pasgeboren tweeling borstvoeding. De melkproductie móet op pijl blijven en daarom wordt zij door het islamitisch recht vrijgesteld. Zij moet wel elke dag die zij niet vast, afkopen door een behoeftige van voedsel te voorzien. Dat betekent of dertig armen één dag óf dertig dagen lang één arme helpen. Wordt denk ik dat laatste: een oudere vrouw uit een afgelegen plaatsje in Marokko.



Mohamed Ajouaou

oktober 2003

Beetje oppassen Mars, zodadelijk gaat deze hoge persoonlijkheid maroc.nl voor de rechtbank slepen omdat zijn stuk zonder zijn toestemming geplaatst is.

Warempel ajouaou is de perfecte moslim-allochtoon.

Marsipulami
07-10-03, 01:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beetje oppassen Mars, zodadelijk gaat deze hoge persoonlijkheid maroc.nl voor de rechtbank slepen omdat zijn stuk zonder zijn toestemming geplaatst is.


Ach, als fundamentalistische gristen heb ik lak aan binnenwereldse regelgeving. Ik volg alleen mijn geweten in dienst van God desgevallend in strijd met de principes van de mainstream van de maatschappelijke opinieleiders.


Warempel ajouaou is de perfecte moslim-allochtoon.

Bwoah, ik hou eigenlijk niet zo van perfecte allochtonen. Net zo min als ik hou van perfecte autochtonen. Ik voel me meer thuis tussen imperfecte knoeiers en zondaars zoals ikzelf. :fpiraat: