PDA

Bekijk Volledige Versie : Boris Dittrich de zionist!!!!!!!!!



Hudhaifa
09-10-03, 00:47
Beste Laura,

Dank voor de reaktie.

Wat zijn de volgende stappen van D66 mbt deze kwestie?
Ik neem aan dat D66 zich hier niet bij neer legt?

Wat me dermate verbaast is de houding van de heer De Graaff mbt zijn visie over de rechtvaardigheid enerzijds van het israelische leger
tegen palestijnse (terreur)verzetsacties en anderzijds ...?
Ik kan niet vatten dat de partijleden van D66 grotendeels achter sancties
tegen Israel staan, en voor het afschaffen van het associatieverdrag met Israel zijn, maar daartegenover staat bijvoorbeeld een Ditrich die tegen het afschaffen heeft gestemt.
Ik krijg dubbele signalen waar ik eerlijk gezegd niet wijs uit kan worden.

Zou je zo vriendelijk zijn om hier wat licht op te doen schijnen aub?

mvg
Farid




Beste Farid,

Boris Dittrich heeft inderdaad, als enige van de fractie van D66, tegen de motie Hoekema/Koenders gestemd. Boris Dittrich was van mening dat de motie onvoldoende tegemoet komt aan een "even-handed"-benadering. De overige kamerleden van D66 steunden deze motie onverkort. Alle D66-kamerleden hebben hun bezorgdheid over de situatie in het Midden-Oosten geuit en alle kamerleden hebben kritiek geuit over het militaire beleid van de regering Sharon. Voor Boris Dittrich was de motie echter een brug te ver.

Vanwege de 50-50 verhouding in de Tweede Kamer inzake het Midden-Oosten beleid en vanwege het verkiezingsreces zal D66 op dit moment geen concrete stappen (kunnen) nemen. Wel blijft D66 de situatie in het Midden-Oosten kritisch volgen.

Met vriendelijke groet,

Laura Prat Bertrams
Fractiemedewerker D66

Mullah
09-10-03, 11:07
Heb je niets inhoudelijks toe te voegen Brie??

an3sdej
09-10-03, 12:14
Boris Dittrich ontpopt zich als goed politicus.

Hij heeft redelijk goed door hoe verhoudingen liggen.
Trouwens Farid noemt iedereen die het niet met HEM eens is zzzzzzzionist hihihihih :hihi:

Zwarte Schaap
09-10-03, 23:13
Geplaatst door Hudhaifa

Beste Farid,

Boris Dittrich heeft inderdaad, als enige van de fractie van D66, tegen de motie Hoekema/Koenders gestemd. Boris Dittrich was van mening dat de motie onvoldoende tegemoet komt aan een "even-handed"-benadering. De overige kamerleden van D66 steunden deze motie onverkort. Alle D66-kamerleden hebben hun bezorgdheid over de situatie in het Midden-Oosten geuit en alle kamerleden hebben kritiek geuit over het militaire beleid van de regering Sharon. Voor Boris Dittrich was de motie echter een brug te ver.

Vanwege de 50-50 verhouding in de Tweede Kamer inzake het Midden-Oosten beleid en vanwege het verkiezingsreces zal D66 op dit moment geen concrete stappen (kunnen) nemen. Wel blijft D66 de situatie in het Midden-Oosten kritisch volgen.

Met vriendelijke groet,

Laura Prat Bertrams
Fractiemedewerker D66

Zeg gewoon dat ie in zijn jonge jaren als vrijwilliger in israel gewerkt heeft in een kiboets en dat zijn verbondenheid met israel veel dieper zit. Werken in een kiboets doe je niet zomaar.

Maslov
09-10-03, 23:21
Dat heb je vast goed uitgezocht Zwart Schaap!

Maar ook al is dat zo, in je jeugd doe je weleens onbezonnen dingen toch?
Zoals ook die twee jongens naar uit Eindhoven.
Boris nu een uitgesproken zionist noemen is niet juist, daar er helemaal geen bewijs voor is.

Zwarte Schaap
09-10-03, 23:32
Geplaatst door Maslov
Dat heb je vast goed uitgezocht Zwart Schaap!


Dat heb ik niet uitgezocht, het kwam zonet toevallig op televisie bij heilig vuur. Het werd door hem zelf terloops meegedeeld.

Maslov
09-10-03, 23:33
mooi, maar dat is mij om het even.

Dutchguy
09-10-03, 23:36
Sterker nog, hij heeft een Israelische vriend. Maakt hem dat een zionist?

Zwarte Schaap
09-10-03, 23:40
Geplaatst door Dutchguy
Sterker nog, hij heeft een Israelische vriend. Maakt hem dat een zionist? Bedankt voor deze extra info. Ik begin het steeds beter te snappen.

Maslov
10-10-03, 00:10
Wat?

Maslov
10-10-03, 16:40
Wat ga je beter snappen Zwart Schaap?

lennart
10-10-03, 16:53
Geplaatst door Dutchguy
Sterker nog, hij heeft een Israelische vriend. Maakt hem dat een zionist?

Hmm dubbele loyaliteit dus. Ik ben benieuwd wat hij eerst plaats, Israel of Nederland.

Ik ben blij dat op Lousewies heb gestemd :)

Dutchguy
10-10-03, 19:07
Geplaatst door lennart
Hmm dubbele loyaliteit dus. Ik ben benieuwd wat hij eerst plaats, Israel of Nederland.

Ik ben blij dat op Lousewies heb gestemd :)

Ik heb dus wel op Boris gestemd, maar had ook wel op Lousewies willen stemmen. Spijt? Jazeker, dit is een acosiaal kabinet.

Hudhaifa
11-10-03, 00:52
Ja er zitten meer zionisten in het kabinet dan jullie zouden denken..

Maarten
11-10-03, 02:10
Dittrich is dus gewoon medeverantwoordelijk voor oorlogsmisdaden, klaar!
hier past helemaal geen verontschuldiging meer.

(Nee.. :hihi: hij hoeft niet dood, hoewel ik graag nog een keer het nieuws haal, bij voorkeur verbaal.. Maar het lijkt me voldoende dat de kotsbak van de gehele beschaafde mensheid over Dittrich heen gaat..)