PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrienden Wisse Smit uiten verontwaardiging



Mark
09-10-03, 08:28
Vrienden Wisse Smit uiten verontwaardiging

Uitgegeven: 9 oktober 2003 08:13
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2003 08:21

AMSTERDAM - Elf buitenlandse vrienden van Mabel Wisse Smit, onder wie politici en diplomaten, hebben hun verontwaardiging kenbaar gemaakt over de manier waarop de verloofde van prins Johan Friso in Nederland wordt behandeld. De vrienden maakten hun ongenoegen donderdag kenbaar in een open brief in de Volkskrant.

Het schrijven is onder anderen ondertekend door de voormalige Europees commissaris Emma Bonino en europarlementariër Gianfranco Dell'Alba en door de oud-minister van Buitenlandse Zaken van Australië, Garreth Evans, die nu voorzitter is van de International Crisis Groep.

Ook de namen van de oprichter van Artsen zonder Grenzen, Bernard Kouchner en de oprichter van het Open Society Institute, de miljonair George Soros, staan onder de brief. De laatste is vooral bekend is door zijn steun aan projecten in Oost-Europa.

"Ontsteld en verrast hebben wij kennis genomen van berichten in de internationale pers over de mediastorm in Nederland over Mabel Wisse Smit", zo schrijven ze. "Het is een schokkende ervaring dat een persoon die zoveel heeft gedaan voor de mensenrechten in de wereld in haar eigen land zo slecht wordt behandeld vanwege een dubieuze beschuldiging over een kwestie van vijftien jaar geleden toen zij begin twintig was."

Mark
09-10-03, 08:38
Het is ook niet te geloven!

Ze is 30 en nu al zoveel support van allerlei machtige mensen...

Met hoeveel maffiabazen heeft ze wel niet geneukt om dit te kunnen bereiken?

Een levensgevaarlijke vrouw als je het mij vraagt!

Zwarte Schaap
09-10-03, 09:29
Geplaatst door Mark
Het is ook niet te geloven!

Ze is 30 en nu al zoveel support van allerlei machtige mensen...

Met hoeveel maffiabazen heeft ze wel niet geneukt om dit te kunnen bereiken?

Een levensgevaarlijke vrouw als je het mij vraagt!

Bedoel je te zeggen dat een vrouw op zo een leeftijd alleen maar met sex zoveel machtige vrienden kan krijgen?

Tomas
09-10-03, 09:52
Geplaatst door Mark
Vrienden Wisse Smit uiten verontwaardiging


Wel leuk voor d'r dat ze nu ook vrienden blijkt te hebben uit een heel ander millieu.

Vanavond: Peter R de Vries. Ik ben zooooo benieuwd.

Mark
09-10-03, 09:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bedoel je te zeggen dat een vrouw op zo een leeftijd alleen maar met sex zoveel machtige vrienden kan krijgen?

Nee zeker niet, een rijke vader doet ook wonderen.

Mill
09-10-03, 10:09
Typisch kelderslettentrekje. Achteraf verontwaardigd gaan zitten doen.

Ik moet wel zeggen, sinds die hele affaire vind ik die Mabel wel iets spannends hebben. Een hockeytrutje met verborgen kanten. Beetje a la Laura "Twin Peaks" Palmer. :Iluvu:

Tomas
09-10-03, 10:14
Ik kan me Trix d'r frustratie op dit moment zo goed voorstellen. Vorig jaar zei ze nog tegen Friso:

"Zoonlief, kan je dan niet voor de vorm een vriendinnetje nemen? Dan zijn we tenmisnte eens van de gezeik in de pers af over je homofilie. Dat doe je dan maar stiekum in eindhoven ofzo..."

Zwarte Schaap
09-10-03, 10:16
Geplaatst door Mill
Typisch kelderslettentrekje.

Wat is dat ''een kelderslet''?

Mark
09-10-03, 10:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is dat ''een kelderslet''?

pffffff :gek:

Zwarte Schaap
09-10-03, 10:22
Geplaatst door Mark
pffffff :gek:

Wat is er met je aan de hand? Heeft het iets met je uitspraak te maken over hoe vrouwen zich omhoog werken, of iets anders? :zwaai:

Mill
09-10-03, 10:26
Zwarte Schaap: "Wat is dat, een kelderslet?"

Steven Spielberg: "Wat is dat, een camera?"

Zwarte Schaap
09-10-03, 10:28
Geplaatst door Mill
Zwarte Schaap: "Wat is dat, een kelderslet?"

Steven Spielberg: "Wat is dat, een camera?"

Ik ben benieuwd naar jouw definitie van een kelderslet. Zie mijn vraag maar als een kleine uitdaging.

Mill
09-10-03, 10:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben benieuwd naar jouw definitie van een kelderslet. Zie mijn vraag maar als een kleine uitdaging.

Zie mijn antwoord maar als definitief.


:zwaai:

Zwarte Schaap
09-10-03, 10:42
Geplaatst door Mill
Zie mijn antwoord maar als definitief.


:zwaai:

Maakt niet zoveel uit hoor, als er maar een lampje gaat branden komt het wel goed. :hihi:

lennart
09-10-03, 13:43
Ik zeg het je, die Mabel heeft een "dirty" rol gespeeld bij de moord op Pim.

Tomas
09-10-03, 13:47
Geplaatst door lennart
Ik zeg het je, die Mabel heeft een "dirty" rol gespeeld bij de moord op Pim.

Is het waar dat Tarik Aziz recentelijk bij u op bezoek is geweest?

lennart
09-10-03, 14:38
Geplaatst door Tomas
Is het waar dat Tarik Aziz recentelijk bij u op bezoek is geweest?

Hij was wel in Nederland... maar niet bij mij hoor! Ik heb Oltmans nog gemaild, maar die heeft niet teruggemaild. Dus ik ga ervan uit dat hij bij hem zat!