PDA

Bekijk Volledige Versie : Omroep Brabant meldt per abuis overlijden Juliana



Tomas
09-10-03, 11:51
Omroep Brabant meldt per abuis overlijden Juliana

Uitgegeven: 9 oktober 2003 11:25

EINDHOVEN/TILBURG - Omroep Brabant Televisie heeft woensdagavond per abuis het overlijden van prinses Juliana gemeld.

Om 23.00 uur kwam bij kijkers in Midden-Brabant een tekst in beeld met de melding dat in verband met het overlijden van de 94-jarige prinses, die van 1948 tot 1980 koningin was, de uitzending werd aangepast.

De tekst kwam volgens de omroep door een technisch mankement in beeld.

(c) http://www.nu.nl/news.jsp?n=216235&c=119

Tomas
09-10-03, 11:52
Het staat mij bij dat iets dergelijks ook daags voor de dood van Claus afspeelde. Volgens mij verscheen heel even op bepaalde websites van uitgevers ofzo iets, het draaiboek in het geval dat...

mulan
09-10-03, 11:59
Afwachten?!? :wat?!:

Tomas
09-10-03, 12:04
Geplaatst door mulan
Afwachten?!? :wat?!:

Hoi! Leef je nog? En je pc ookweer?

mulan
09-10-03, 12:10
Geplaatst door Tomas
Hoi! Leef je nog? En je pc ookweer?

De pc..ja.....hij doet het,redelijk :rolleyes:

En ja...ik leef nog.....missed me? :p

Tomas
09-10-03, 12:14
Geplaatst door mulan
De pc..ja.....hij doet het,redelijk :rolleyes:

Het schiet mij nu opeens te binnen dat op mijn werk maroc.nl ook heel langzaam wordt gedurende de dag. tergend traag. En dat heeft volgens mij iets te maken met een javascript of applet die geheugen vreet en de boel uiteindelijk dus vreselijk vertraagd. Maar dan wel in combinatie met de versie van IE daar. Dat is volgens mij 5.nog een beetje. Geen 5.5. Wat heb jij?


En ja...ik leef nog.....missed me? :p

Nee, tuurlijk niet! Ben je gek!

mulan
09-10-03, 12:38
Geplaatst door Tomas
Het schiet mij nu opeens te binnen dat op mijn werk maroc.nl ook heel langzaam wordt gedurende de dag. tergend traag. En dat heeft volgens mij iets te maken met een javascript of applet die geheugen vreet en de boel uiteindelijk dus vreselijk vertraagd. Maar dan wel in combinatie met de versie van IE daar. Dat is volgens mij 5.nog een beetje. Geen 5.5. Wat heb jij?

Nee, tuurlijk niet! Ben je gek!

5.5..... :schrik: ,what is that...

Hij doet het nu beter nadat er een paar dingen verwijdert zijn dus nu schuiven we alles weer op de lange baan.Zo gaan wij te werk. :hardlach:

Ah gelukkig......ik was bijna bang dat je zou zeggen dat jij mijn right to the point berichtjes,humor etc. gemist had.

Ik weet na 2 jaar nog steeds niet hoe je dat met dat citeren doet....(een citaat,reageren,tweede citaat reageren)......hint,hint

Tomas
09-10-03, 12:47
Geplaatst door mulan
5.5..... :schrik: ,what is that...

Klik op Help in je menu balk, dan op Info en daar staat het versie nummer. Geef dat even door.



Hij doet het nu beter nadat er een paar dingen verwijdert zijn dus nu schuiven we alles weer op de lange baan.Zo gaan wij te werk. :hardlach:

Ach cultuur... Sjow leuk.


Ah gelukkig......ik was bijna bang dat je zou zeggen dat jij mijn right to the point berichtjes,humor etc. gemist had.

Ja dat wel, maar jou niet.


Ik weet na 2 jaar nog steeds niet hoe je dat met dat citeren doet....(een citaat,reageren,tweede citaat reageren)......hint,hint

Tja...

Na 2 jaar...

Zie hier deze reply, zoals ik 'm heb ingetypt:

[QUOTE ][i ]Geplaatst door mulan [/i ]
5.5..... :schrik: ,what is that...[/quote ]

Klik op Help in je menu balk, dan op Info en daar staat het versie nummer. Geef dat even door.

[quote ]
Hij doet het nu beter nadat er een paar dingen verwijdert zijn dus nu schuiven we alles weer op de lange baan.Zo gaan wij te werk. :hardlach: [/quote ]

Ach cultuur... Sjow leuk.

[quote ]Ah gelukkig......ik was bijna bang dat je zou zeggen dat jij mijn right to the point berichtjes,humor etc. gemist had.[/quote ]

Ja dat wel, maar jou niet.

[quote ][SIZE=1 ]Ik weet na 2 jaar nog steeds niet hoe je dat met dat citeren doet....(een citaat,reageren,tweede citaat reageren)......hint,hint[/SIZE ] [/QUOTE ]

Tja...

Na 2 jaar...

Zie hier deze reply, zoals ik 'm heb ingetypt:

Maar dan met elk vierkante haakje sluiten (]) voorzien van een extra spatie.

mulan
09-10-03, 13:01
[QUOTE]Geplaatst door Tomas
[B]Klik op Help in je menu balk, dan op Info en daar staat het versie nummer. Geef dat even door. [quote]

Dit quote gezeur wordt zometeen of echt lachen...dat het er dus totaal verkeerd uit komt te zien(grote kans) of ik lijk een pro.Jij weet het al...
Oh en er staat 5.5 en dan nog wat cijfertjes....

[quote]
Ach cultuur... Sjow leuk.
[quote]

Ja he.... :fpuh:

[quote]
Ja dat wel, maar jou niet.
[quote]

Dat heb ik dus ook bij jou he....alles wat jij schrijft is echt subliem maar jij zelf.....nee...jakkes :fpuh:

Here it goes .... :D

Tomas
09-10-03, 13:02
:moe:

Waar zijn de slashes (/) gebleven?

mulan
09-10-03, 13:05
Muwahhahahahhaaa........als ik het niet dacht....nou dat "pro" zijn kan ik wel vergeten,nou Tomas probeer het maar te ontcijferen.......


Ben ik een loser of lijkt dat maar zo.... :rood:

mulan
09-10-03, 13:12
Geplaatst door Tomas
:moe:


TESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT



Waar zijn de slashes (/) gebleven?


The moment of truth.... :argwaan:

Tomas
09-10-03, 13:19
Geplaatst door mulan
Dit quote gezeur wordt zometeen of echt lachen...dat het er dus totaal verkeerd uit komt te zien(grote kans) of ik lijk een pro.Jij weet het al...
Oh en er staat 5.5 en dan nog wat cijfertjes....


Ga naar:

http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?langid=4&displaylang=nl

En download Internet explorer 6.0

Misschien dat dat meer helpt...



Dat heb ik dus ook bij jou he....alles wat jij schrijft is echt subliem maar jij zelf.....nee...jakkes :fpuh:


Ja, maar ik ben zoals ik schrijf! :p

En gefeliciteerd met je quote-diploma!

mulan
09-10-03, 13:33
Geplaatst door Tomas
Ga naar:

http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?langid=4&displaylang=nl

En download Internet explorer 6.0

Misschien dat dat meer helpt...

Thanks...ik zal kijken.... :D




Ja, maar ik ben zoals ik schrijf! :p


En ik niet wil je zeggen......(behalve dan mijn banden met terroristen :ninja2: waar ik niets over mag zeggen)



En gefeliciteerd met je quote-diploma!

Met dank aan mijn mentor :fpetaf:

Wat een geslijm,kunnen we nu gewoon weer tot de orde van de dag overgaan...rotkat!

Tomas
09-10-03, 13:43
Geplaatst door mulan
Wat een geslijm,kunnen we nu gewoon weer tot de orde van de dag overgaan...rotkat!

Ja. Je hebt gelijk. Dit is niks voor ons. Ik ga dus weer een provocerend stukje van Ebru prikken. Misschien heb ik jou daar wel op de een of andere manier mee. Dat zou fijn zijn. :)

Joesoef
09-10-03, 13:50
In blijde afwachting van verblijven wij hoogachtend...... :moe: