PDA

Bekijk Volledige Versie : De AEL over antisemitisme versus antizionisme.



indygirl_roosje
09-10-03, 14:35
Oplossing voor het begrotingstekort
(Zaterdag 04 Oktober 2003 18:02:06)

De discussie laait op over holocaust-lessen die onmogelijk worden
gemaakt. AEL-NL analyseert, maakt de balans op, en biedt een oplossing. Nabil Marmouch, bestuurslid AEL-NL, zette het op een rij.


Het is alweer een tijd geleden dat ik in de schoolbanken van mijn zwarte school heb gezeten. Maar dankzij mijn werk kom ik vaak scholieren tegen die met hun zware boekentassen en wallen onder hun ogen, 's ochtends vroeg de bus of tram pakken om weer braaf hun lessen te gaan volgen. Er is niet zoveel veranderd in de laatste 15 jaar. De stelling van Pythagoras is vooralsnog niet gewijzigd, moment is nog steeds kracht maal arm, en de Duitse naamvallen zijn nog steeds hoofdverantwoordelijke voor het gebruik van paracetamol bij de jeugd. Behalve een paar wijzigingen in de Nederlandse grammatica en duurdere strippenkaarten voor het openbaar vervoer, herken ik mij volledig in de hedendaagse scholier.

Er heeft echter wel een andere belangrijke verandering plaats gevonden op de scholen. Waar wij, vrij eensgezind, in de aula spraken over de dreiging van het rode gevaar en de angst voor de Bom, domineert nu een heel ander onderwerp de gesprekken van de dag. Een onderwerp dat op veel minder eensgezindheid kan rekenen dan de onderwerpen van mijn
scholierentijd. Een onderwerp waarover dagelijks in de kranten en op televisie bericht wordt en die de gemoederen hoog doet oplopen. Moslims; dat is het toverwoord waarmee je hevige discussies kunt laten losbarsten, kijkcijfers kunt opkrikken en dagbladen kunt verkopen.
Ook vandaag was het weer zover. Een krant in mijn winkel, die veel bezocht wordt door jongeren, heeft de woede van een aantal van hen op de hals gehaald. "Lage kinderbijslag na antisemitisme" staat er in het AD. De Amsterdamse wethouder Rob Oudkerk pleit voor een strafkorting op de kinderbijslag als kinderen zich schuldig maken aan antisemitisme. Het artikel maakt deel uit van een brede discussie die op gang is gekomen door klachten van leraren die zeggen dat de lesgeven over de holocaust onmogelijk wordt gemaakt door Moslimjongeren.


Ik deel het standpunt van deze jonge mensen, dat het een "k**-idee" is van Rob Oudkerk. Maar als we praten over lessen over de holocaust merk ik dat ze een belangrijke fout maken. Een fout die ik ze niet kwalijk kan nemen, omdat ik duidelijk zie dat ze slachtoffer zijn geworden van zionistische propaganda.

Zelf ben ik vroeger 6 jaar lang, rond de maand mei geconfronteerd met lessen over de holocaust, Anne Frank, de nazi's en de bevrijding. Na de basisschool werd het geleidelijk minder, maar in de lessen maatschappijleer en geschiedenis was elk jaar wel ruim de tijd voor dit onderwerp. Xenofobie, racisme en genocide zijn deel geweest van een gruwelijk "menselijk" handelen in het verleden. Zo heb ik dat vroeger geleerd en ik stond en sta daar volledig achter.

Maar naarmate je ouder wordt mag je wat langer opblijven en kijk je naar bepaalde programma's op tv en lees je bepaalde stukken, die je dan ook beter kan begrijpen. Hetzelfde is gebeurd bij de jongeren die in mijn winkel het krantenartikel uit de AD hebben gelezen. En net als ik zijn ze tot de conclusie gekomen dat xenofobie, racisme en genocide niet alleen dingen uit het verleden zijn, maar dat het zaken zijn waarvan mensen dagelijks het slachtoffer zijn over de hele wereld.

Waarom zou je bezig moeten zijn met genocide uit het verleden onder het mom "daar moeten we van leren" en "dat nooit meer" terwijl vandaag de dag op talloze plaatsen in de wereld gelijkwaardige gebeurtenissen plaatsvinden waar we niets aan doen ? Waarom focussen op de ellende van een bepaalde groep mensen uit het verleden terwijl andere groepen mensen vandaag de dag in een gelijkwaardige hel worden gedreven? Waarom leren over de haat tegen een bepaalde groep mensen vanwege hun etniciteit of hun religie terwijl je het gevoel hebt hier zelf ook slachtoffer van te zijn, maar niemand die dit erkent of er daadkrachtig tegen optreedt?
Allemaal zeer legitieme vragen die door gezonde, weldenkende scholieren worden gesteld. Maar het zijn wel vragen waar ik geen bevredigend antwoord op kan geven omdat er simpelweg geen bevredigend antwoord op bestaat.


Er zijn echter vragen waar ik erg veel moeite mee heb als ik deze niet eenduidig beantwoord.
Waarom moeten we leren over jodenhaat terwijl Joden zelf veroorzaker zijn van onbeschrijfelijk veel ellende bij een ander volk? Waarom zou ik sympathie moeten hebben met de slachtoffers van nazi's terwijl die zelfde slachtoffers vandaag dood en verderf zaaien onder een ander volk? Waarom wordt er zoveel aandacht besteed aan de Joden terwijl andere volkeren nog geen 1/1000 van diezelfde aandacht krijgen voor vergelijkbaar leed?


Duidelijk is dat ze op de rand staan van een valkuil. Een valkuil dat gegraven is door zionisten. Als zij hier in vallen zijn ze geen haar beter dan hun gehate vijanden. De vijanden van hun broedervolk in Palestina. Als zij een heel volk gaan haten omdat ze last hebben van subgroepen die er verderfelijke gedachten op na houden, zijn ze duidelijk verliezers.

Wat deze jongeren nodig hebben is lessen in het verschil tussen anti-joods en antizionisme. Ze moeten lessen krijgen over het verderfelijke gedachtegoed dat geleid heeft tot het kolonialiseren van een gebied in het Midden-Oosten en de etnische schoonmaak die er heeft plaats gevonden en nog steeds plaats vind. Een belangrijke rol hierin zou gespeeld moeten worden door Joden zelf. Deze moeten openlijk afstand nemen van invloedrijke clubjes in Nederland die zich profileren als Joods maar feitelijk zionistisch zijn. Het door Joden ontmaskeren van deze organisaties, die het Joods-zijn koppelen aan zionisme, zal een sleutelrol spelen in het onderwijzen van jongeren. Hierbij kan samenwerking met Moslims een duidelijke voorbeeldfunctie zijn in dat Moslims en Joden gebroederlijk kunnen samen werken en samen verderfelijke ideeën bestrijden.

De hypocrisie die in de klaslokalen geslopen is moet bestreden worden. Er moet duidelijk gemaakt worden dat de wereld helemaal niets geleerd heeft van de gruwelijke geschiedenis en dat het drama van een uitgemoord joods gezin niet erger is dan dat van een gezin in Tsjetsjenië de Balkan, Rwanda of Palestina. De aandacht voor het heden is minimaal net zo belangrijk als de aandacht voor het verleden.

Deze jongeren alleen maar confronteren met theorie is niet voldoende. De praktijk is altijd de beste les. De Nederlandse overheid moet in haar beleid het voorbeeld geven door zionisme en de zionistische entiteit geheel af te wijzen. Media moeten het bloedvergieten van het ene volk niet boven dat van een ander volk plaatsen, en haar aandacht in de juiste verhoudingen spreiden.

Zo zou Rob Oudkerk al lang geleden hebben moeten roepen dat Moslimhaat bestraft moet worden met een financiële sanctie.

AEL is altijd tegen elke vorm van discriminatie en racisme geweest tegen welk volk dan ook. Als Moslims zien wij Joden als "volk van het boek" en is het een verplichte taak, om waar mogelijk, de haat tegen deze mensen tegen te gaan.
Net zoals AEL met dezelfde furie zal strijden tegen nazisme en zionisme.


Nabil Marmouch
Secretaris externe activiteiten
AEL-NL

Simon
09-10-03, 16:33
Ik begrijp niet waarom ik altijd naar dat gezeur van Marokkanen over het lot van de Palestijnen moet luisteren terwijl Marokko zelf in de westelijk Sahara eenzelfde politiek volgt jegens de autochtone bevolking. Dat is ongeveer de populistische redenering van Marmouch. Het antwoord is natuurlijk ... omdat ieder onrecht aandacht verdient. Het wegvoeren van de Joden uit Nederland en het lot dat hen is aangedaan verdient zeker onze aandacht en maakt onderdeel uit van het verleden van Nederland dat we niet mogen vergeten.

Simon

Globetrotter
09-10-03, 17:02
Hoe durft iemand het in zijn geimporteerde hersenen te halen om te stellen dat mijn in de 2e wereldoorlog uitgeroeide familieleden hetzelfde zijn als een stelletje imbecielen in Israel?

Welke zich zelf benoemde half-intellectueel kan hier onbevooroordeeld over spreken als hij zelf met opgekropte frustraties en zelfmedelij zit, voorkomend uit een groep die de joden liever niets anders ziet doen dan van de aarde verdwijnen.

Waarom moeten wij onze eigen geschiedenis verloochenen en verontachtzamen ten behoeve van het feit dat hier mensen zijn komen wonen die zich beroepen op een binding met de Palestijnen. Moeten wij daarom onze geschiedenis laten varen? Die hypocrieten, onder het mom van de oemah, doen toch ook niets voor Tibet of de indianen in Mexico, of laat staan waar dan ook waar grove onrecht is?

En het meest schandalig, naast ons proberen wijs te maken dat wij onze geschiedenis maar moeten vergeten, want onze (lees jullie) hedendaagse geschiedenis is zoveel erger, is dat ze van het Palestijnse drama een islam-drama maken, terwijl dat niet zo is. Het is een nationaal drama met islamitische en christelijke slachtoffers. Maar in de cultus van zelfmelij en frustratie past dit moslim-slachtofferscenario des te beter.

Al zijn er zoveel meer mensen vermoord waar ook ter wereld, 1 ding waren ze niet, het waren geen Nederlanders, het waren geen Amsterdammers, en het waren niet de buren van jouw opa of oma. En dat, alleen dat feit, maakt het voor ons Nederlanders of degene die zich met Nederland(!!!) verbonden voelen, let op wat ik zeg, een zeer urgente en belangrijke zaak. En als je dat niet begrijpt dan wil je gewoon geen Nederlander zijn en dan vraag ik me af wat je hier doet, behalve je eigen koninkrijk bouwen?

Mafkees
09-10-03, 17:04
Geplaatst door Simon
Ik begrijp niet waarom ik altijd naar dat gezeur van Marokkanen over het lot van de Palestijnen moet luisteren terwijl Marokko zelf in de westelijk Sahara eenzelfde politiek volgt jegens de autochtone bevolking.


Ik begrijp niet hoe je aan 'moeten luisteren' komt. Of prik je met `n 9mm tegen je slaap?!

Simon
09-10-03, 17:13
Geplaatst door Al3arbi
Ik begrijp niet hoe je aan 'moeten luisteren' komt. Of prik je met `n 9mm tegen je slaap?!

Je moet ook de zin daarna lezen. Ik zeg dat dit de redenering is die Marmouch volgt. Hij vind dat er sprake is van hypocrisie. Ik wijs op zijn hypocrisie.

Simon

Mafkees
09-10-03, 17:14
Geplaatst door Simon
Je moet ook de zin daarna lezen. Ik zeg dat dit de redenering is die Marmouch volgt.

Simon

En Nabil moet ook echt luisteren...:hihi:

ronald
09-10-03, 20:59
Geplaatst door Brie
Waarom is het voor Nabil Marmouch zo moeilijk om onderscheid te maken tussen de holocaust en de gebeurtenissen in Israel/Palestina?
Waarom mogen we van de AEL niet alle moslims gelijkstellen en aanspreken op de daden van een andere moslim, maar bij joden wel?
Waarom besteedt de AEL zoveel aandacht aan Palestina terwijl in Afrika in één jaar al een veelvoud aan slachtoffers dan het totale aantal Palestijnse slachtoffers sinds het uitbreken van de tweede intifada?


Waarom ben je eigenlijk niet gewoon laptopheler gebleven Nabil? :wow:

Ja, dat snap ik ook niet. Hoeveel Israeliers lezen nu Maroc.nl? Ik denk dat het antwoord eigenlijk heel simpel is:
Waar het hart vol van is, vloeit de mond over.
De l`aabondance du coeur la bouche parle.

Het anti-semitisme zit wel erg diep. Maar dat zien we verkeerd. Het moet zijn dat het anti-zionisme zit erg diep. Nog van voor de staat Israel. Je ziet duidelijk dat zo´n topic als het MO hun eigenwaarde doet opkrikken. Zo is dat gebral tweeërlei functioneel. Die jongens van de AEL zorgen wel goed voor het hart he?

Globetrotter:duim:

Victory
09-10-03, 21:19
Geplaatst door indygirl_roosje
Oplossing voor het begrotingstekort
(Zaterdag 04 Oktober 2003 18:02:06)

De discussie laait op over holocaust-lessen die onmogelijk worden
gemaakt. AEL-NL analyseert, maakt de balans op, en biedt een oplossing. Nabil Marmouch, bestuurslid AEL-NL, zette het op een rij.


Het is alweer een tijd geleden dat ik in de schoolbanken van mijn zwarte school heb gezeten. Maar dankzij mijn werk kom ik vaak scholieren tegen die met hun zware boekentassen en wallen onder hun ogen, 's ochtends vroeg de bus of tram pakken om weer braaf hun lessen te gaan volgen. Er is niet zoveel veranderd in de laatste 15 jaar. De stelling van Pythagoras is vooralsnog niet gewijzigd, moment is nog steeds kracht maal arm, en de Duitse naamvallen zijn nog steeds hoofdverantwoordelijke voor het gebruik van paracetamol bij de jeugd. Behalve een paar wijzigingen in de Nederlandse grammatica en duurdere strippenkaarten voor het openbaar vervoer, herken ik mij volledig in de hedendaagse scholier.

Er heeft echter wel een andere belangrijke verandering plaats gevonden op de scholen. Waar wij, vrij eensgezind, in de aula spraken over de dreiging van het rode gevaar en de angst voor de Bom, domineert nu een heel ander onderwerp de gesprekken van de dag. Een onderwerp dat op veel minder eensgezindheid kan rekenen dan de onderwerpen van mijn
scholierentijd. Een onderwerp waarover dagelijks in de kranten en op televisie bericht wordt en die de gemoederen hoog doet oplopen. Moslims; dat is het toverwoord waarmee je hevige discussies kunt laten losbarsten, kijkcijfers kunt opkrikken en dagbladen kunt verkopen.
Ook vandaag was het weer zover. Een krant in mijn winkel, die veel bezocht wordt door jongeren, heeft de woede van een aantal van hen op de hals gehaald. "Lage kinderbijslag na antisemitisme" staat er in het AD. De Amsterdamse wethouder Rob Oudkerk pleit voor een strafkorting op de kinderbijslag als kinderen zich schuldig maken aan antisemitisme. Het artikel maakt deel uit van een brede discussie die op gang is gekomen door klachten van leraren die zeggen dat de lesgeven over de holocaust onmogelijk wordt gemaakt door Moslimjongeren.


Ik deel het standpunt van deze jonge mensen, dat het een "k**-idee" is van Rob Oudkerk. Maar als we praten over lessen over de holocaust merk ik dat ze een belangrijke fout maken. Een fout die ik ze niet kwalijk kan nemen, omdat ik duidelijk zie dat ze slachtoffer zijn geworden van zionistische propaganda.

Zelf ben ik vroeger 6 jaar lang, rond de maand mei geconfronteerd met lessen over de holocaust, Anne Frank, de nazi's en de bevrijding. Na de basisschool werd het geleidelijk minder, maar in de lessen maatschappijleer en geschiedenis was elk jaar wel ruim de tijd voor dit onderwerp. Xenofobie, racisme en genocide zijn deel geweest van een gruwelijk "menselijk" handelen in het verleden. Zo heb ik dat vroeger geleerd en ik stond en sta daar volledig achter.

Maar naarmate je ouder wordt mag je wat langer opblijven en kijk je naar bepaalde programma's op tv en lees je bepaalde stukken, die je dan ook beter kan begrijpen. Hetzelfde is gebeurd bij de jongeren die in mijn winkel het krantenartikel uit de AD hebben gelezen. En net als ik zijn ze tot de conclusie gekomen dat xenofobie, racisme en genocide niet alleen dingen uit het verleden zijn, maar dat het zaken zijn waarvan mensen dagelijks het slachtoffer zijn over de hele wereld.

Waarom zou je bezig moeten zijn met genocide uit het verleden onder het mom "daar moeten we van leren" en "dat nooit meer" terwijl vandaag de dag op talloze plaatsen in de wereld gelijkwaardige gebeurtenissen plaatsvinden waar we niets aan doen ? Waarom focussen op de ellende van een bepaalde groep mensen uit het verleden terwijl andere groepen mensen vandaag de dag in een gelijkwaardige hel worden gedreven? Waarom leren over de haat tegen een bepaalde groep mensen vanwege hun etniciteit of hun religie terwijl je het gevoel hebt hier zelf ook slachtoffer van te zijn, maar niemand die dit erkent of er daadkrachtig tegen optreedt?
Allemaal zeer legitieme vragen die door gezonde, weldenkende scholieren worden gesteld. Maar het zijn wel vragen waar ik geen bevredigend antwoord op kan geven omdat er simpelweg geen bevredigend antwoord op bestaat.


Er zijn echter vragen waar ik erg veel moeite mee heb als ik deze niet eenduidig beantwoord.
Waarom moeten we leren over jodenhaat terwijl Joden zelf veroorzaker zijn van onbeschrijfelijk veel ellende bij een ander volk? Waarom zou ik sympathie moeten hebben met de slachtoffers van nazi's terwijl die zelfde slachtoffers vandaag dood en verderf zaaien onder een ander volk? Waarom wordt er zoveel aandacht besteed aan de Joden terwijl andere volkeren nog geen 1/1000 van diezelfde aandacht krijgen voor vergelijkbaar leed?


Duidelijk is dat ze op de rand staan van een valkuil. Een valkuil dat gegraven is door zionisten. Als zij hier in vallen zijn ze geen haar beter dan hun gehate vijanden. De vijanden van hun broedervolk in Palestina. Als zij een heel volk gaan haten omdat ze last hebben van subgroepen die er verderfelijke gedachten op na houden, zijn ze duidelijk verliezers.

Wat deze jongeren nodig hebben is lessen in het verschil tussen anti-joods en antizionisme. Ze moeten lessen krijgen over het verderfelijke gedachtegoed dat geleid heeft tot het kolonialiseren van een gebied in het Midden-Oosten en de etnische schoonmaak die er heeft plaats gevonden en nog steeds plaats vind. Een belangrijke rol hierin zou gespeeld moeten worden door Joden zelf. Deze moeten openlijk afstand nemen van invloedrijke clubjes in Nederland die zich profileren als Joods maar feitelijk zionistisch zijn. Het door Joden ontmaskeren van deze organisaties, die het Joods-zijn koppelen aan zionisme, zal een sleutelrol spelen in het onderwijzen van jongeren. Hierbij kan samenwerking met Moslims een duidelijke voorbeeldfunctie zijn in dat Moslims en Joden gebroederlijk kunnen samen werken en samen verderfelijke ideeën bestrijden.

De hypocrisie die in de klaslokalen geslopen is moet bestreden worden. Er moet duidelijk gemaakt worden dat de wereld helemaal niets geleerd heeft van de gruwelijke geschiedenis en dat het drama van een uitgemoord joods gezin niet erger is dan dat van een gezin in Tsjetsjenië de Balkan, Rwanda of Palestina. De aandacht voor het heden is minimaal net zo belangrijk als de aandacht voor het verleden.

Deze jongeren alleen maar confronteren met theorie is niet voldoende. De praktijk is altijd de beste les. De Nederlandse overheid moet in haar beleid het voorbeeld geven door zionisme en de zionistische entiteit geheel af te wijzen. Media moeten het bloedvergieten van het ene volk niet boven dat van een ander volk plaatsen, en haar aandacht in de juiste verhoudingen spreiden.

Zo zou Rob Oudkerk al lang geleden hebben moeten roepen dat Moslimhaat bestraft moet worden met een financiële sanctie.

AEL is altijd tegen elke vorm van discriminatie en racisme geweest tegen welk volk dan ook. Als Moslims zien wij Joden als "volk van het boek" en is het een verplichte taak, om waar mogelijk, de haat tegen deze mensen tegen te gaan.
Net zoals AEL met dezelfde furie zal strijden tegen nazisme en zionisme.


Nabil Marmouch
Secretaris externe activiteiten
AEL-NL

:duim:

Dood aan Israel!!

respect
09-10-03, 22:44
Hallo allemaal,

Een hypocriet is iemand die zich anders voor doet dan hij eigenlijk is. Bijvoorbeeld iemand die zich voor doet als een goede moslim, terwijl hij niet eens weet hoeveel keer per dag je moet bidden. Een jood die een palestijn neerschiet met als excus dat zijn ouders in de oorlog zijn doodgemaakt en dat dit zijn veiligheid dient. Een moslim die zijn jodenhaat vermaskert in de belangen van de palestijnen enz. enz.

Met andere woorden een hypocriet is een mens. Het is de aard van de mens om zich hypocriet op te stellen. De mens is nog altijd een gemeenschapsdier die a priorie zijn eigen belangen dient, daarna die van zijn eigen groep en dan pas de rest. Een goede hypocriet herkent zijn vijand heel snel. Zo heeft Nabil een hekel aan joden en alles wat joods is en zijn excus is de palestijnse kwestie. Als Nabil echt om de palestijnen zou geven dan zou hij maandelijks een x-bedrag op een palestijnse fonds storten. Volgens mijn inlichtingen heeft hij nooit een cent gestort. Zo hebben de joden een bloedhekel aan moslims en ze willen kost wat kost die 1.2 miljard onder controle houden, alleen het gaat zo moeilijk als je zelf met maar 200 miljoen bent! Daarnaast weten de joden dat de moslims eigenlijk wel gelijk hebben wat godsdienst betreft en wat MIJ betreft en ze doen alles om de leugen in stand te houden jegens mijn Christenen die ook al de spoor kwijt zijn. Moslims weten wel waarom!

Toen ik net op aarde terug was, was ik onder de indruk van het menselijk kunnen. Met deze wetenschap zou iedere mens op de wereld gelukkig leven, maar nee. Honger overal, onrecht overal, onrechtvaardigheid overal, hebzucht overal en ga zo door. De mens is in de afgelopen twee duizend jaar niets veranderd, wellicht een tikje hypocrieter geworden.

De waarheid is alles wat jij niet gelooft!

JEZUS

nl-x
09-10-03, 22:55
Jij bent niet de echte Jezus! De echte Jezus woont in South Park, en heeft daar een talk-show programma... En de echte Jezus zou geen quickn(i)et gebruiken...

mvg
gvr
nlx

barfly
09-10-03, 22:56
Ik wist niet eens dat ik een ZUS had! :moe:

ronald
09-10-03, 23:01
Geplaatst door Victory
:duim:

Dood aan Israel!!


Juist. Zeg het maar uit het diepste van je hart. Voel je je al groter worden?

Maslov
09-10-03, 23:11
Geplaatst door Victory


dood aan Israel :duim:

DOOD aan de joden bedoel je zeker Victory??

ronald
09-10-03, 23:21
Geplaatst door JEZUS
Hallo allemaal,

Een hypocriet is iemand die zich anders voor doet dan hij eigenlijk is. Bijvoorbeeld iemand die zich voor doet als een goede moslim, terwijl hij niet eens weet hoeveel keer per dag je moet bidden. Een jood die een palestijn neerschiet met als excus dat zijn ouders in de oorlog zijn doodgemaakt en dat dit zijn veiligheid dient. Een moslim die zijn jodenhaat vermaskert in de belangen van de palestijnen enz. enz.

Met andere woorden een hypocriet is een mens. Het is de aard van de mens om zich hypocriet op te stellen. De mens is nog altijd een gemeenschapsdier die a priorie zijn eigen belangen dient, daarna die van zijn eigen groep en dan pas de rest. Een goede hypocriet herkent zijn vijand heel snel. Zo heeft Nabil een hekel aan joden en alles wat joods is en zijn excus is de palestijnse kwestie. Als Nabil echt om de palestijnen zou geven dan zou hij maandelijks een x-bedrag op een palestijnse fonds storten. Volgens mijn inlichtingen heeft hij nooit een cent gestort. Zo hebben de joden een bloedhekel aan moslims en ze willen kost wat kost die 1.2 miljard onder controle houden, alleen het gaat zo moeilijk als je zelf met maar 200 miljoen bent! Daarnaast weten de joden dat de moslims eigenlijk wel gelijk hebben wat godsdienst betreft en wat MIJ betreft en ze doen alles om de leugen in stand te houden jegens mijn Christenen die ook al de spoor kwijt zijn. Moslims weten wel waarom!

Toen ik net op aarde terug was, was ik onder de indruk van het menselijk kunnen. Met deze wetenschap zou iedere mens op de wereld gelukkig leven, maar nee. Honger overal, onrecht overal, onrechtvaardigheid overal, hebzucht overal en ga zo door. De mens is in de afgelopen twee duizend jaar niets veranderd, wellicht een tikje hypocrieter geworden.

De waarheid is alles wat jij niet gelooft!

JEZUS



Je eerste deel van je verhaal is vrij aanemelijk.
Zodra je het over Joden gaat hebben......Waar haal jij die 200 miljoen vandaan bijvoorbeeld?
Joden haten geen Moslims. Joden haten terroristische daden uitvoerende Palestijnen, haatopruiende arabische leiders,

Joden weten natuurlijk dat elke letter in de Torah van God is, en dat dat eeuwig waar is. Joden waarderen de Islam omdat het het Eengodendom in de wereld mede heeft verspreid. Zij zijn tegen de Islam als die Islam of hun leiders hen, de Joden, min of meer dwingen hun Jodendom op te geven en Moslim te worden.
Aan jouw manier van hypocrisie constateren doet bij mij gevoel van medelijden voor geitenwollen sokken naiviteit naar boven komen.

lennart
09-10-03, 23:23
Joden haten geen Moslims


Ik ken er wel een paar hoor.

ronald
09-10-03, 23:29
Geplaatst door lennart
Ik ken er wel een paar hoor.

Ja ik ook. Maar over welke Moslims is nu juist iets waar jij overheen leest. Bovendien is hun Moslim-zijn niet inherent aan die haat. Het gaat om hun handelen in woord en daad.

Goed geprobeerd. Je probeert namelijk alweer, om die haat van Moslims voor Joden, ook al zijn ze duizenden km van Israel vandaan, wederkerig te maken.

Victory
09-10-03, 23:33
Geplaatst door ronald
Juist. Zeg het maar uit het diepste van je hart. Voel je je al groter worden?

Jup!



Geplaatst door Maslov
DOOD aan de joden bedoel je zeker Victory??

Ik heb niks tegen joden. Wij zijn anti-zionisten, maar we hebben niks tegen joden.

Maslov
09-10-03, 23:35
Victory, wat een prachtige maskering van anti-joodse gevoelens is dat toch.
Anti-zionisme is de haarlemmerolie voor anti-joden geworden.

ronald
09-10-03, 23:45
Geplaatst door Victory
Jup!




Ik heb niks tegen joden. Wij zijn anti-zionisten, maar we hebben niks tegen joden.

Oh, je doel is Juppy te worden?

Voor jou geldt in ieder geval:
Anti-zionisme = anti-semitisme.
Zeker zoals je je hier genuanceerd uit drukt en het er varkensdik vet er bovenop ligt.

Victory
09-10-03, 23:55
Willen jullie nou zo graag dat ik anti-joods wordt ofzo? Ik, en alle andere moslims zijn niet tegen joden. We zijn tegen zionisten.

Royce
09-10-03, 23:56
Geplaatst door ronald
Oh, je doel is Juppy te worden?

Voor jou geldt in ieder geval:
Anti-zionisme = anti-semitisme.
Zeker zoals je je hier genuanceerd uit drukt en het er varkensdik vet er bovenop ligt.


Word je niet moe van jezelf, randgeval. Anti-Zionisme is geen anti-semitisme, gezien semitisme niet gelijk staat aan zionisme. Zo, weer `n lesje Nederlandse taal gekregen van `n Kut-Marokkaan. Ik ga mijn bed opzoeken.Morgen Sociale dienst om 11.15

Royce
09-10-03, 23:57
Geplaatst door Victory
Willen jullie nou zo graag dat ik anti-joods wordt ofzo? Ik, en alle andere moslims zijn niet tegen joden. We zijn tegen zionisten.


Jep. Heel graag zelfs. Dan hebben ze `n poot om op te staan. Je weet beter, of niet Vic ;)

Tomas
10-10-03, 00:00
Anti-zionisme:

Nee, ik heb niks tegen Joden. Zolang ze maar niet in Israel wonen of willen wonen.

De zichzelf geen racist noemende Nederlander:

Ik heb niks tegen Marokkanen. Ik ga er zelfs graag op vakantie.

Qwertyno
10-10-03, 00:02
De oorlog tegen het jodendom moet gevoerd worden!

Stem op mij.

getekend
Pim en Wilders


Ben ik nu antisemitisch?

Maslov
10-10-03, 00:07
De oorlog tegen het jodendom moet gevoerd worden!

Dat bedoel ik maar.

Qwertyno
10-10-03, 00:09
De oorlog tegen de islam moet gevoerd worden!

stem op mij

Pim en Willders


Ben ik nu anti-islamitisch?

ronald
10-10-03, 00:48
Joden zijn semieten. Dat Arabieren zich ook semieten zijn gaan noemen kwam pas na het gebruik van het woord anti-semitisme. "Hoe kunnen Arabieren nou anti-semietisch zijn als ze zelf semieten zijn." Dit soort "correcte" taalspelletjes zijn allang achterhaald. Daar hoef je mij geen lesje over te geven. Als we over anti-semitisme spreken dan hebben we het over de groep Joden waartegen men anti is en niet Arabieren.
Wanneer jij zelf Joden hier, of in Amerika, verantwoordelijk houdt voor de politiek die de Israeliers in Israel hebben te voeren tegen niet-politieke tegenstanders als terroristen, dan is jouw anti-zionisme overgegaan in anti-semitisme. Wanneer jij het geoorloofd vindt daden gevoerd door extremistische Moslims tegen Joden of het Westen overal in de wereld, dan ben je niet alleen anti-zionistisch maar tevens anti-semitisch. Wat jij in feite zegt is: Joden moeten Israel vergeten, of nog beter: Joden moeten zichzelf maar vergeten.

Alleen hier in Nederland durven ze deze gelijkstelling niet zo hard te roepen want als je dat doet, dan is dat alleen al genoeg om anti-semitisch te worden (lees: met je ware hart te spreken).

Qwertyno
10-10-03, 00:58
Ronald ik weet niet wat je nu weer zit te goochelen.

Maar hetgene wat wou ik duidelijk maken is dat wanneer men de Israëlische regering, de bush regering, de massa -slachter Sharon, de kolonisten, de agressors, de bezetters, het onrecht, de moorden, de muur enz… bekritiseerd men wordt uitgemaakt voor antisemiet.

Terwijl er mensen zijn die met rust worden gelaten wanneer men letterlijk pleit voor een oorlog tegen de islam.

Begrijpt u? of heb ik het tegen een kind?

ronald
10-10-03, 01:22
Geplaatst door Qwertyno
Ronald ik weet niet wat je nu weer zit te goochelen.

Maar hetgene wat wou ik duidelijk maken is dat wanneer men de Israëlische regering, de bush regering, de massa -slachter Sharon, de kolonisten, de agressors, de bezetters, het onrecht, de moorden, de muur enz… bekritiseerd men wordt uitgemaakt voor antisemiet.

Terwijl er mensen zijn die met rust worden gelaten wanneer men letterlijk pleit voor een oorlog tegen de islam.

Begrijpt u? of heb ik het tegen een kind?


Nee opa.
Men mag best kritiek op Israel hebben maar niet fundamentalistisch eenzijdig. Israel voert een politiek die een ander land in de wereld ook zou hebben gevoerd. Misschien Syrië niet. Diet doen dat veel rigureuzer. Doden daar meteen hele dorpen en 10-duizenden in een keer, en niemand praat erover. Waarschijnlijk staat die manier van politiek bedrijven je dichter na.
Net als die Forum-directeur op tv. : ...ja die daders moeten worden afgerekend op hun daden, maar..." Waar de fuck was hij om te zeggen dat de daadwerkelijk moordenaars in Sabra en Shatila op hun daden moeten worden afgerekend? Die lopen gewoon vrij rond. Ook jij geeft hier Sharon daarvan de schuld. Wat heb je dan te zeggen over onze ex-minister van defensie in Shrebenica?
Ik noem anti-zionisten anti-semieten als zij joden hier of in Amerika schuld in hun schoenen schuiven voor politiek van Israel en als men tegenwoordig maar alles zionistisch noemen, als zij het goed keuren of er wel in kunnen komen dat Hamas hier zijn daden gaat uitvoeren. Opeen geef je blijk alsof je geen schotel hebt.

Wat jje hier aan het doen bent is, proberen in te kruipen in de huid van een onschuldige slachtoffer. Noem mij één groepering die strijdt tegen de Islam, wanneer zij, de Islam zich niet politiek-Islamitisch uit of terroriseert. Anti-terroristische opvattingen worden door jou meteen vertaald als anti-Islam. Zoals de waard is kent hij zijn gasten....of toch een slecht geweten?

Puk
10-10-03, 01:22
Geplaatst door JEZUS
Hallo allemaal,

Een hypocriet is iemand die zich anders voor doet dan hij eigenlijk is. Bijvoorbeeld iemand die zich voor doet als een goede moslim, terwijl hij niet eens weet hoeveel keer per dag je moet bidden. Een jood die een palestijn neerschiet met als excus dat zijn ouders in de oorlog zijn doodgemaakt en dat dit zijn veiligheid dient. Een moslim die zijn jodenhaat vermaskert in de belangen van de palestijnen enz. enz.

Met andere woorden een hypocriet is een mens. Het is de aard van de mens om zich hypocriet op te stellen. De mens is nog altijd een gemeenschapsdier die a priorie zijn eigen belangen dient, daarna die van zijn eigen groep en dan pas de rest. Een goede hypocriet herkent zijn vijand heel snel. Zo heeft Nabil een hekel aan joden en alles wat joods is en zijn excus is de palestijnse kwestie. Als Nabil echt om de palestijnen zou geven dan zou hij maandelijks een x-bedrag op een palestijnse fonds storten. Volgens mijn inlichtingen heeft hij nooit een cent gestort. Zo hebben de joden een bloedhekel aan moslims en ze willen kost wat kost die 1.2 miljard onder controle houden, alleen het gaat zo moeilijk als je zelf met maar 200 miljoen bent! Daarnaast weten de joden dat de moslims eigenlijk wel gelijk hebben wat godsdienst betreft en wat MIJ betreft en ze doen alles om de leugen in stand te houden jegens mijn Christenen die ook al de spoor kwijt zijn. Moslims weten wel waarom!

Toen ik net op aarde terug was, was ik onder de indruk van het menselijk kunnen. Met deze wetenschap zou iedere mens op de wereld gelukkig leven, maar nee. Honger overal, onrecht overal, onrechtvaardigheid overal, hebzucht overal en ga zo door. De mens is in de afgelopen twee duizend jaar niets veranderd, wellicht een tikje hypocrieter geworden.

De waarheid is alles wat jij niet gelooft!

JEZUS

Allah zegt: Tief een eind op Jezus! Dit is mijn forum.

Dank u.

Qwertyno
10-10-03, 12:57
Ronald:
"Nee opa"
en veder wat gegoochel want je gaat niet in op wat ik bedoel.

Geef je hiermee aan dat je me niet begrijpt of dat je me niet wilt begrijpen?
In ieder geval haal ik mijn geduld erbij en leg ik het je nog een keer uit.


Het is een feit dat veel mensen worden uitgemaakt voor ANTISEMIET wanneer zij bepaalde zaken over israel/joden bekritiseren.

Maar wanneer men letterlijk pleit voor een oorlog tegen de Islam, men met rust gelaten wordt. Denk aan PIM en zijn klik.
Wat is hier aan de hand?

Omdat Joden en Arabieren semieten zijn. Kunnen arabieren niet uitgemaakt worden voor antisemiet en zouden de joden even hard moeten schreeuwen wanneer medesemieten in een kwaaddaglicht worden gesteld.

Je zou kunnen stellen dat men antisemitisch is wanneer men:
Een oorlog tegen de Islam wil voeren
Men blijft door hameren over hoofddoeken
Men blijft door hameren over Homo's,
Men de bouw van moskeen probeert tegen te houden
Men voorstander is van een valse oorlog tegen islamitische landen
Men blijft zeiken over vervelende 'islamitische' jongeren.
Men islamitische alsielzoekers tegenhoudt
Kort samengevat wanneer men alles wat te maken heeft met de islam of moslims demoniseert en aanvalt.

Ha,

Maar men is alleen antisemiet wanneer men:
De regering sharon,
de regering bushk,
Bush zelf,
Sharon zelf,
de kolonisten,
de agressors,
de militairen,
de moorden,
de muren,
de checkpoints,
enz.. enz..

Het is dus grappig en hypocriet om te zien dat veel zionisten achter deze ophitsing tegen de islam staan en hier actief aan deelnemen.
Maar wanneer men terechte zaken over israel bekritiseert men zielig gaat roepen antisemitisme. HAHHAHA sorry maar dit is echt achterlijk!


Moslims zouden ook moeten klagen dat andere antisemitisch zijn.
Is het niet antisemitisch, dan vind ik dat ze moeten klagen want zij hebben daar veeeeel meer recht voor dan die zogenaamde joden.


Weten joden dan niet dat het feit dat ze joods zijn, dit na de WOII jarenlang in hun voordeel heeft gewerkt en nog steeds werkt. Dit vanwege het feit dat veel westerlingen zich nog schuldig voelen over de holocaust. Zie de Israeliers, ze hebben jarenlang kunnen doen wat ze willen met de palestijnen en nu nog steeds eigenlijk.

Tot slot, hoe achterlijk moet je zijn dat je niet kunt begrijpen dat de groei van antisemisme (anti joods) samenhangt met wat Israeliers daarin in het MO doen.

Maar wel kan begrijpen dat de groei van anti islamisme samenhangt met het gedrag van bepaalde groeperingen. Het is niet alleen begrijpen maar ook actief steunen.

Zeg het maar, Hoe achterlijk en hypocriet moet je zijn?

P.s. kom niet aan met terreur dit en terreur dat. Want terreur is maar een woordje. Verander het woordje terreur in geweld. En je zult zien wat ik bedoel.

respect
10-10-03, 21:45
Geplaatst door ronald
Joden zijn semieten. Dat Arabieren zich ook semieten zijn gaan noemen kwam pas na het gebruik van het woord anti-semitisme. "Hoe kunnen Arabieren nou anti-semietisch zijn als ze zelf semieten zijn." Dit soort "correcte" taalspelletjes zijn allang achterhaald. Daar hoef je mij geen lesje over te geven. Als we over anti-semitisme spreken dan hebben we het over de groep Joden waartegen men anti is en niet Arabieren.
Wanneer jij zelf Joden hier, of in Amerika, verantwoordelijk houdt voor de politiek die de Israeliers in Israel hebben te voeren tegen niet-politieke tegenstanders als terroristen, dan is jouw anti-zionisme overgegaan in anti-semitisme. Wanneer jij het geoorloofd vindt daden gevoerd door extremistische Moslims tegen Joden of het Westen overal in de wereld, dan ben je niet alleen anti-zionistisch maar tevens anti-semitisch. Wat jij in feite zegt is: Joden moeten Israel vergeten, of nog beter: Joden moeten zichzelf maar vergeten.

Alleen hier in Nederland durven ze deze gelijkstelling niet zo hard te roepen want als je dat doet, dan is dat alleen al genoeg om anti-semitisch te worden (lees: met je ware hart te spreken).

Hallo Ranald,

Joden zijn helemaal geen semieten! De arabieren zijn de enige semieten die er zijn. De mensen die zichzelf nu jood noemen zijn nakomelingen van de Egyptenaren die joodse vrouwen hebben verkracht. Er zit iets in het DNA van joden wat ook in het DNA van autentieke egyptenaren. De joden semietische joden waren mensen van het boek Gods. Zij bezaten de waarheid, zij hadden een goede neus voor het woord Gods en zij waren mijn volgelingen omdat de rest afdwaalde. Na mij hebben zij collega Profeet Mohammed (gzmh) gevolgd. God heeft in het DNA van de semiet een verborgen boodschap/talent gezet die de semieten altijd terugleidt naar Godsweg. Op dit moment is dat de islam.

Ik vind dus dat je eigenlijk de waarheid aan het verdraaien bent, maar ik ben toch niets anders van jullie gewend. Ik vind het alleen jammer dat jullie na 2000 jaar nog niet slimmer zijn geworden en dat jullie nog steeds niet weten dat je God niet voor de gek kan houden.

Dus nu gaan we even de waarheid achter het woord semiet rechtzetten. Een semiet is een arabier of een autentieke beni Isreal (zoon van Jacob). Aangezien de autentieke joden niet meer joods zijn, hebben alleen Arabieren nog het recht om zich semiet te noemen. De kinderen van Farao moeten zich schamen om zich Semiet te noemen. Farao was de minst God vrezende man uit de geschiedenis zoals jullie weten.

Dus Ronald, ga hier geen leugens verspreiden. En als je de waarheid wilt weten dan daag ik je uit om een DNA onderzoek te laten verrichten naar de autenticiteit van het Semiet zijn van de mensen die zich jood noemen. Dat het hier in Nederland heel gevoelig ligt heeft te maken met de domheid van de Nederlanders en de macht die die nepsemieten hier hebben. Daarnaast is zionisme niet verbonden aan het land Israel, zionisme is zelfs buiten Israel geboren, het idee dan. Zionisme is qua idee wereldwijd verspreid, dus als ik een hekel zou hebben aan joden hier in Nederland, in Amerika of ergens anders, dan is dat alleen maar omdat ik ze zeker verantwoodelijk houd voor de politieke voering van Israel. Denk maar aan al die veto's van USA voor reseluties tegen Israel. Denk maar aan de economische hulp vanuit USA en het westen, het gaat om miljarden per jaar en ga zo door. Denk maar aan die leuke kinderen die jaarlijks vanuit Nederland richting de Kiebutsch vertrekken om daar te helpen enz.....

Tot slot of joden zichzelf moeten vergeten, er valt niets te vergeten. Joden zijn ook mensen en een mens vergeet zichzelf niet, dus als de joden zichzelf niet willen vergeten dan moeten ze de claim op het semietisme loslaten en eerst onderzoeken waar hun wortels werkelijk liggen, dan vergeet je jezelf niet, toch? Misschien bevordert zo'n onderzoek de vrede tussen Israel en Egypte!

Mijn vader zei altijd tegen mij: ken jezelf zoon!

JEZUS

respect
10-10-03, 21:55
Geplaatst door Qwertyno
Ronald:
"Nee opa"
en veder wat gegoochel want je gaat niet in op wat ik bedoel.

Geef je hiermee aan dat je me niet begrijpt of dat je me niet wilt begrijpen?
In ieder geval haal ik mijn geduld erbij en leg ik het je nog een keer uit.


Het is een feit dat veel mensen worden uitgemaakt voor ANTISEMIET wanneer zij bepaalde zaken over israel/joden bekritiseren.

Maar wanneer men letterlijk pleit voor een oorlog tegen de Islam, men met rust gelaten wordt. Denk aan PIM en zijn klik.
Wat is hier aan de hand?

Omdat Joden en Arabieren semieten zijn. Kunnen arabieren niet uitgemaakt worden voor antisemiet en zouden de joden even hard moeten schreeuwen wanneer medesemieten in een kwaaddaglicht worden gesteld.

Je zou kunnen stellen dat men antisemitisch is wanneer men:
Een oorlog tegen de Islam wil voeren
Men blijft door hameren over hoofddoeken
Men blijft door hameren over Homo's,
Men de bouw van moskeen probeert tegen te houden
Men voorstander is van een valse oorlog tegen islamitische landen
Men blijft zeiken over vervelende 'islamitische' jongeren.
Men islamitische alsielzoekers tegenhoudt
Kort samengevat wanneer men alles wat te maken heeft met de islam of moslims demoniseert en aanvalt.

Ha,

Maar men is alleen antisemiet wanneer men:
De regering sharon,
de regering bushk,
Bush zelf,
Sharon zelf,
de kolonisten,
de agressors,
de militairen,
de moorden,
de muren,
de checkpoints,
enz.. enz..

Het is dus grappig en hypocriet om te zien dat veel zionisten achter deze ophitsing tegen de islam staan en hier actief aan deelnemen.
Maar wanneer men terechte zaken over israel bekritiseert men zielig gaat roepen antisemitisme. HAHHAHA sorry maar dit is echt achterlijk!


Moslims zouden ook moeten klagen dat andere antisemitisch zijn.
Is het niet antisemitisch, dan vind ik dat ze moeten klagen want zij hebben daar veeeeel meer recht voor dan die zogenaamde joden.


Weten joden dan niet dat het feit dat ze joods zijn, dit na de WOII jarenlang in hun voordeel heeft gewerkt en nog steeds werkt. Dit vanwege het feit dat veel westerlingen zich nog schuldig voelen over de holocaust. Zie de Israeliers, ze hebben jarenlang kunnen doen wat ze willen met de palestijnen en nu nog steeds eigenlijk.

Tot slot, hoe achterlijk moet je zijn dat je niet kunt begrijpen dat de groei van antisemisme (anti joods) samenhangt met wat Israeliers daarin in het MO doen.

Maar wel kan begrijpen dat de groei van anti islamisme samenhangt met het gedrag van bepaalde groeperingen. Het is niet alleen begrijpen maar ook actief steunen.

Zeg het maar, Hoe achterlijk en hypocriet moet je zijn?

P.s. kom niet aan met terreur dit en terreur dat. Want terreur is maar een woordje. Verander het woordje terreur in geweld. En je zult zien wat ik bedoel.

Beste Qwertyno,

Al blijf je tot in de eeuwigheid schreewen, toch zal men niet bgrijpen en niet willen begrijpen. Het staat in de Qoran van de moslims: "Als ze de waarheid horen dan doen zij hun handen op hun oren om niet te luisteren". Zelf noem ik het de erfenis van de Farao, hij was ook zo koppig en eigenwijs! En geloof me als ik zeg dat ik weet waar ik het over heb! :engel:

JEZUS