PDA

Bekijk Volledige Versie : Syrië kondigt aan terug te slaan



Abdul Karim
11-10-03, 17:08
***************************************
Syrië kondigt aan terug te slaan

***************************************
JERUZALEM Een nieuwe aanval van Israël
op het grondgebied van Syrië zal niet
onbeantwoord blijven.Damascus zal zich
in dat geval beroepen op zijn recht op
zelfverdediging,zo heeft een zegsman
van het Syrische ministerie van
Buitenlandse Zaken vandaag gezegd.

Israël reageerde per omgaande op de
mededeling uit Syrië:"Staten die
onderdak verlenen aan terroristen,zijn
legitieme doelen",aldus het Israëlische
ministerie van Buitenlandse Zaken.

Afgelopen zondag voerde Israël een
luchtaanval uit op een "trainingskamp
voor terroristen" bij Damascus.Volgens
Syrië betrof het een vluchtelingenkamp.
***************************************

Hudhaifa
11-10-03, 17:49
Syrie praat te veeel. Als die arabische leiders schijten in hun broek en vooral Syrie, dat op haar eigen grondgebied is aangevallen.

Zwarte Schaap
11-10-03, 18:00
Geplaatst door Gerrit Jan
Ik ben het met je eens.
De muis waarschuwt de olifant nog één keer.

Zoeits als david waarschuwt goliath.

sadeeQ
11-10-03, 18:09
Geplaatst door Gerrit Jan
David praatte niet, hij handelde. En dat doen zijn nakomelingen nog steeds, zodat er al heel wat moderne Goliaths (lees: de Arabische legers) zijn verslagen.

hahahahhahahhaaaaaa


over dwaze zionistische kakkerlaken gesproken :o

Zwarte Schaap
11-10-03, 18:11
Geplaatst door Gerrit Jan
David praatte niet, hij handelde. En dat doen zijn nakomelingen nog steeds, zodat er al heel wat moderne Goliaths (lees: de Arabische legers) zijn verslagen. Is de olifant nu ineens de muis geworden?

Abdul Karim
11-10-03, 18:35
Geplaatst door Hudhaifa
Syrie praat te veeel. Als die arabische leiders schijten in hun broek en vooral Syrie, dat op haar eigen grondgebied is aangevallen.

Volgens mij is het een goede zet van Syrië om aan te geven dat een aanstaande oorlog de schuld zal zijn van Israël. De wereld-gemeenschap kan moeilijk ontkennen dat, dat niet het geval is.

Abdul Karim
11-10-03, 19:33
Geplaatst door Brie
Hangt er maar net vanaf of aangetoond kan worden dat Syrië terroristische groeperingen ondersteunt...

Dus een 2e irak geval. De 'hele' wereld was ervan overtuigd dat er WMD aanwezig waren, toch? :rolleyes:

Marocaantje
11-10-03, 19:37
Dat lijkt mij nogal logisch dat Syrië terug zal slaan, of Syrië dat daadwerkelijk doet is nog een tweede.

Maar is Israël nog gewoon zó dom, of willen ze gewoon dat ze zelf worden aangevallen zodat er ook weer Palestijnen doodgaan..?!

Want je kan toch moeilijk verwachten dat als je Syrië en Libanon aanvalt zonder enige aanleiding (in hun ogen wel, maar die zien wel meerdere dingen die er niet zijn), dat ze maar blijven toekijken totdat er misschien nóg wel een aanval komt!

Dit lijkt me dus heel erg onwaarschijnlijk, maar zonder waarschuwingen van 'Koning' Bush zal Israël veel kunnen
uithalen zonder dat er wat van wordt gezegd!!

Maar ja, wat kunnen zij er nou toch aan doen...ze zijn nu toch maar eenmaal DE bezetters van Palestina!!!!

!! << Waar niemand naar omkijkt >> !!

Abdul Karim
11-10-03, 20:25
Geplaatst door Brie
Er gaan al stemmen op dat Saddam die rotzooi voor de oorlog naar Syrie heeft getransporteerd... :argwaan:

Als men hier van overtuifd is waarom valt Israël Syrië dan aan, is dat niet om problemen vragen? Ik zie de logica niet ervan in, zal vast gebeuren om het lijden van de Palestijnen te doen vergeten.

Zwarte Schaap
11-10-03, 20:54
Geplaatst door Gerrit Jan
Andersom, en zo kan het verkeren.

even je geheugen opfrissen:


Geplaatst door Gerrit Jan
Ik ben het met je eens.
De muis waarschuwt de olifant nog één keer.

Qwertyno
11-10-03, 21:09
Wat is de strategie van Israel?.
Ik denk preventief gericht.

Volgens mij zit het er ongeveer zo uit:
Beter NU een paar Arabische landen aanvallen dan over 10 of 20 jaar.
Waarom? elk jaar worden deze landen namelijk sterker.
Dit heeft Israel goed door.
Israel weet dat wat zij doet zeer fout is in de ogen van veel landen daar in het MO.
Israel weet ook dat het wil doorgaan met wat zij aan het doen is met Palestina en de palestijnen.

Dus Israel denkt beter nu dat soort landen aanpakken voordat ze te sterk zijn voor mij.
Een is al ‘uitgeschakeld’ Dit is Irak. Nu de rest.
Israel wil dus op dit moment heel graag oorlog daar.

Maar deze zionisten, (ja, ik ga ze zionisten noemen) weten veel maar weten denk ik niet alles.
Want welke kant uiteindelijk alles uitgaat, Zij hebben verloren!
Waarom?
Stel morgen is het MO plat.
Overmorgen is er dus een holocaust onder de moslims.
Over overmorgen komen deze moslims dus als slachtoffers en winnaars naar boven.
Men gaat dan roepen ‘dit nooit meer’
Dus Christenen moorden joden uit.
Dan Joden moorden moslims uit.
Blijven dus in de toekomst de moslims als winnaar over. Dit zullen als dit natuurlijk gaat gebeuren de volgende generaties heel goed begrijpen.

Of
Israel sluit vrede met de palestijnen en laat deze dus met rust.
En wel leven in vrede met elkaar verder.

Dus hoe dan ook, Israel is fout bezig en blijft fout bezig. Tenzij zij vrede wil.

Wat betreft Syrie.Deze heeft de Israeliers ook door. En verdedigen? Ja is logisch.

Wizdom
11-10-03, 22:55
Als ze maar niet terugslaan op de manier waarop Irak dat deed.... :moe:

Qwertyno
12-10-03, 00:56
In principe leven wij in een gevaarlijke tijd.

Waarom?
Zie gisteren ( 50 jaar geleden) een gruwelijkheid en kijk naar 20,19, 16, ….5,… 1..uur geleden en kijk ook naar nu.
50 jaar is helemaal niets vergeleken met hoelang de mens er is.
En als je gaat kijken naar hoe langzaam de mens betreffende geweld is veranderd, begrijp beter dat 50 jaar niets is. 50 jaar is een te verwaarlozen tijd in de evolutie van de mens.

Met het bewustzijn van bovenstaande ben je beter in staat om de hardheid van veel Israëliërs te begrijpen.
Het zit nog vers in herinnering, je zou bijna kunnen stellen dat veel Israëliërs nog in oorlog zijn. Dit plus het conflict van nu maakt het gevoel nog in oorlog te zijn alleen maar sterker. Hierdoor ervaren deze mensen de wereld wat killer. Vandaar die hardheid van deze soort mensen.
Ik ben daarom van mening dat veel Israëliërs er niet over zullen peinzen om wanneer daar een hel losbreekt nucleaire wapens in te zetten.
Israël moet dus absoluut geen geweld uit gaan lokken daar ….!!

Ja, deze hardheid in inderdaad gevaarlijk voor die regio, en er is een grote kans dat dit ook gevaarlijk voor de wereld is.
Israël is dus een reële en werkelijke bedreiging voor de wereld.

De mensen die zeggen dat Bin Laden, Saddam of moslimfundamentalisten een bedreiging voor de wereld zijn, houden ons voor de gek.

Een voorbeeld van deze mensen zijn Bush en Sharon.
Wat weer het een en ander duidelijker maakt .

Wat denken jullie?
Is het paranoia Israël van nu een bedreiging voor de wereld?