PDA

Bekijk Volledige Versie : Top manager Ahold........



Timoesh
12-10-03, 20:34
Nieuwe topfunctie bij Ahold

ZAANDAM - De Raad van Bestuur van Ahold heeft A. Brouwer benoemd tot "Chief business support officer", een nieuwe functie binnen het concern. Brouwer, die al sinds 1992 bij Ahold werkzaam is, rapporteert aan topman A. Moberg.

In zijn nieuwe functie moet Brouwer er voor zorgen dat bedrijfsonderdelen goed met elkaar samenwerken en dat diverse systemen goed op elkaar aansluiten. Dat moet leiden tot kostenbesparingen, aldus Ahold vrijdag


En raad eens hoeveel hij gaat verdienen......5 miljoen eurootjes!!!!!!



Greetz,

B@dezz
12-10-03, 21:00
Schijnbaar gaat het financieel toch niet zo slecht met Ahold, want ze creeren gewoon een nieuwe functie en betalen daar ook nog niet zo slecht voor. Ben benieuwd hoe ze zijn salaris weer willen terugverdienen....

MocroStyle
12-10-03, 21:11
Geplaatst door Lalla_fatoes
Nieuwe topfunctie bij Ahold

ZAANDAM - De Raad van Bestuur van Ahold heeft A. Brouwer benoemd tot "Chief business support officer", een nieuwe functie binnen het concern. Brouwer, die al sinds 1992 bij Ahold werkzaam is, rapporteert aan topman A. Moberg.

In zijn nieuwe functie moet Brouwer er voor zorgen dat bedrijfsonderdelen goed met elkaar samenwerken en dat diverse systemen goed op elkaar aansluiten. Dat moet leiden tot kostenbesparingen, aldus Ahold vrijdag


En raad eens hoeveel hij gaat verdienen......5 miljoen eurootjes!!!!!!



Greetz,

Bij een topmanager hoort een topsalaris. Een vakkenvuller met een salaris van 5 miljoen eurooootjes, dat is pas een reden om je zorgen te maken:)

dus stop met dat hollands gedrag en probeer jezelf ook die kwaliteiten aan te brengen, misschien kom je in de toekomst ook in de buurt van dat salaris.

barfly
12-10-03, 21:14
Geplaatst door Lalla_fatoes
Nieuwe topfunctie bij Ahold

ZAANDAM - De Raad van Bestuur van Ahold heeft A. Brouwer benoemd tot "Chief business support officer", een nieuwe functie binnen het concern. Brouwer, die al sinds 1992 bij Ahold werkzaam is, rapporteert aan topman A. Moberg.

In zijn nieuwe functie moet Brouwer er voor zorgen dat bedrijfsonderdelen goed met elkaar samenwerken en dat diverse systemen goed op elkaar aansluiten. Dat moet leiden tot kostenbesparingen, aldus Ahold vrijdag


En raad eens hoeveel hij gaat verdienen......5 miljoen eurootjes!!!!!!



Greetz,

Ach ik zou die man z'n baan niet willen hebben. Ik heb verder medelijden met die man z'n gezin.

Timoesh
12-10-03, 21:15
Geplaatst door B@dezz
Schijnbaar gaat het financieel toch niet zo slecht met Ahold, want ze creeren gewoon een nieuwe functie en betalen daar ook nog niet zo slecht voor. Ben benieuwd hoe ze zijn salaris weer willen terugverdienen....


Omdat het zo slecht gaat met Ahold willen ze het geld terug verdienen door deze topmanager, alleen belachelijk dat hij zoveel gaat verdienen...stel je voor het lukt deze man niet om Ahold weer als een winstgevende organisatie te laten draaien...is Ahold lekker de pineut :hihi:

Oh jah, er worden ook nog eens 340 werknemers ontslagen ;)...


Greetz,

Timoesh
12-10-03, 21:18
Geplaatst door MocroStyle
Bij een topmanager hoort een topsalaris. Een vakkenvuller met een salaris van 5 miljoen eurooootjes, dat is pas een reden om je zorgen te maken:)

dus stop met dat hollands gedrag en probeer jezelf ook die kwaliteiten aan te brengen, misschien kom je in de toekomst ook in de buurt van dat salaris.


Dat zeker....alleen is het niet een beetje te te voor Ahold op dit moment ;)



Toekomst......inshaallah.....waarom denk je dat ik economie studeer :hihi:...alleen jammer dat het op dit moment zo slecht gaat ;)



Greetz,

MocroStyle
12-10-03, 21:28
Geplaatst door Lalla_fatoes
Dat zeker....alleen is het niet een beetje te te voor Ahold op dit moment ;)



Toekomst......inshaallah.....waarom denk je dat ik economie studeer :hihi:...alleen jammer dat het op dit moment zo slecht gaat ;)



Greetz,

Juist in economisch slechte tijden komen goede economen van pas.

Dus sterkte met je opleiding en je zal mij niet horen klagen als jij over een enkele jaren een monstersalaris verdient. :blij:

Timoesh
12-10-03, 21:36
Geplaatst door MocroStyle
Juist in economisch slechte tijden komen goede economen van pas.

Dus sterkte met je opleiding en je zal mij niet horen klagen als jij over een enkele jaren een monstersalaris verdient. :blij:


Hahha...precies...dank je :)


Greetz,