PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse mannen kampen met verwrongen kinderbeeld.



Shaheed
14-10-03, 16:14
Uitgegeven: 14 oktober 2003 16:15

MAASTRICHT - De politie heeft een 42-jarige inwoner van Sittard opgepakt op verdenking van ernstige zedenmisdrijven met zes kinderen. Dat meldde de politie Limburg Zuid dinsdag.

Het misbruik gebeurde volgens de politie in de periode tussen 1996 en 2000. Alle meisjes hadden in die periode de leeftijd van 9 tot 10 jaar en wonen in Maastricht. De verdachte en slachtoffers waren lid van een vereniging. Om welke vereniging het gaat, willen politie en justitie niet zeggen. "Maar dat is wel de context waarbinnen het misbruik heeft plaatsgevonden", aldus een woordvoerder van de politie in Maastricht.

De verdachte werd maandag aangehouden, nadat een van de meisjes in juni aangifte had gedaan. In het daarop ingestelde onderzoek bleek dat nog vijf andere kinderen slachtoffer waren geweest. De verdachte wordt woensdag voorgeleid aan de officier van justitie in Maastricht.



Het zoveelste incident, waneer gaat de autochtone nederlandse gemeenschap haar verantwoording nemen.

Maslov
14-10-03, 20:02
De Nederlanders hebben verantwoordelijkheid genomen toen misbruik van kinderen in het strafrecht ondergebracht werd.
Er staan dus ook flinke straffen op, meestal detentie en TBS.
Over de lengte van de straf kan natuurlijk verschil van mening bestaan.

B@dezz
14-10-03, 20:07
Zulke gevallen zijn de werk van inviduen, daar kan een totaal gemeenschap weinig aan doen. De overheid zou voor de slachtoffers in ieder geval voor de juiste opvang kunnen zorgen, zodat de schade voor deze kinderen beperkt blijft.

Shaheed
14-10-03, 21:51
Geplaatst door B@dezz
Zulke gevallen zijn de werk van inviduen, daar kan een totaal gemeenschap weinig aan doen. De overheid zou voor de slachtoffers in ieder geval voor de juiste opvang kunnen zorgen, zodat de schade voor deze kinderen beperkt blijft.

Wees toch niet zo politiek correct, in welke tijd leef jij?
De linkse politici hebben jarenlang dit probleem verzwegen, ze waren altijd bang om de nationaliteit erbij te noemen en te erkennen dat het gewoon een autochtonen probleem was.

Maslov
14-10-03, 22:04
Voor één keer moet ik Shaheed hier gelijk geven, er had al jaaaren moeten staan dat het geboren Nederlanders waren die gestraft waren als pedo's.

Jammer alleen dat er zo weinig inkijk is in bijv. Marokkaanse gezinnen.
Waar huwelijk en gehoorzaamheid aan vader plus de samenbindende faktor van de iman zo sterk is, dat daar niet buitenshuis gesnoept hoeft te worden.

Blade20
14-10-03, 22:54
Geplaatst door Shaheed
Wees toch niet zo politiek correct, in welke tijd leef jij?
De linkse politici hebben jarenlang dit probleem verzwegen, ze waren altijd bang om de nationaliteit erbij te noemen en te erkennen dat het gewoon een autochtonen probleem was.

Ok, we doen wat je vraagt en zetten er een extreem rechtse regering op. Is het probleem zo opgelost, jij tevreden, wij tevreden en waarschijnlijk ieder niet-Arier uit het land.

Zo goed?

Nee, even serieus. Het is gewoon zoals boven mij al gezegd een individu. Denk maar aan die kinderen die blanke vrouwen aanraden, die hebben ook een verwrongen beeld.

Shaheed
14-10-03, 23:09
Geplaatst door Blade20

Nee, even serieus. Het is gewoon zoals boven mij al gezegd een individu. Denk maar aan die kinderen die blanke vrouwen aanraden, die hebben ook een verwrongen beeld.

Nee je kunt het niet meer schuiven op het individu, er is iets compleet mis met de autochtone nederlandse cultuur.
Het is niet voor niets dat dit misdrijf veelal bij autochtone blanke mannen voorkomt.

Ik vindt dat autochtone nederlanders wat beter moeten kijken naar hen cultuur en dit probleem gewoon benoemen zoals het is.

Ik wil wel een politicus zien die op T.V gaat roepen dat die kut-autochtonen van onze kinderen moeten afblijven.

Shaheed
14-10-03, 23:46
Volgens het nederlands woordenboek ben ik eigenlijk al een autochtoon........... :maf3:

Maslov
15-10-03, 10:55
Shaheed,

Voor één keer moet ik Shaheed hier gelijk geven, er had al jaaaren moeten staan dat het geboren Nederlanders waren die gestraft waren als pedo's.

Jammer alleen dat er zo weinig inkijk is in bijv. Marokkaanse gezinnen.
Waar huwelijk en gehoorzaamheid aan vader plus de samenbindende faktor van de iman zo sterk is, dat daar niet buitenshuis gesnoept hoeft te worden.

Shaheed
15-10-03, 11:12
Geplaatst door Maslov
Shaheed,

Voor één keer moet ik Shaheed hier gelijk geven, er had al jaaaren moeten staan dat het geboren Nederlanders waren die gestraft waren als pedo's.

Jammer alleen dat er zo weinig inkijk is in bijv. Marokkaanse gezinnen.
Waar huwelijk en gehoorzaamheid aan vader plus de samenbindende faktor van de iman zo sterk is, dat daar niet buitenshuis gesnoept hoeft te worden.

Plaats jij alles altijd dubbel??? :confused:


Maar goed, een tijdje geleden was er een marokkaans meisje in Netwerk die uit de school klapte en het hele incest gebeuren in haar familie op T.V. meedeelde.

Verder zijn daar ook boeken over geschreven , dus over dat inkijk verhaal van jou klopt geen ene moer van.

En wat heeft een imam met een marokkaans gezin te maken?

B@dezz
15-10-03, 11:17
Wees toch niet zo politiek correct, in welke tijd leef jij?

Ik leef op het moment in een wereld waar veel mensen haat tegenover andere mensen kunnen hebben, i.p.v. elkaar te respecteren.

Dat jij de werk van een individu hier op een totaal gemeenschap wilt stigmatiseren, is een reinste vorm van generalisatie!
Over de hele wereld komen er vele gevallen van kindermisbruik voor, dus doe a.u.b. niet alsof dit alleen in NL voorkomt!

admiraal
15-10-03, 11:17
met hoeveel waren die marokkies ook alweer toen ze dat 22-jarige meisje aanraden in de trein vanuit Zandvoort?

Shaheed
15-10-03, 11:34
Geplaatst door B@dezz
Ik leef op het moment in een wereld waar veel mensen haat tegenover andere mensen kunnen hebben, i.p.v. elkaar te respecteren.

Dat jij de werk van een individu hier op een totaal gemeenschap wilt stigmatiseren, is een reinste vorm van generalisatie!


Fout!!! Het is een reinste vorm van integratie!

Puk
15-10-03, 12:50
Geplaatst door admiraal
met hoeveel waren die marokkies ook alweer toen ze dat 22-jarige meisje aanraden in de trein vanuit Zandvoort?

Niet met negen, ook niet met elf. Maar met 10.
Voorwaar, het juiste aantal is 10.
Zo staat het geschreven.
Want negen is te weining en elf is teveel.

Maslov
15-10-03, 15:37
En wat heeft een imam met een marokkaans gezin te maken?

Shaheed, je leest niet goed, er staat imaN!
De geloofsgemeenschap.

Blade20
15-10-03, 20:54
Geplaatst door Shaheed
Nee je kunt het niet meer schuiven op het individu, er is iets compleet mis met de autochtone nederlandse cultuur.
Het is niet voor niets dat dit misdrijf veelal bij autochtone blanke mannen voorkomt.

Ik vindt dat autochtone nederlanders wat beter moeten kijken naar hen cultuur en dit probleem gewoon benoemen zoals het is.

Ik wil wel een politicus zien die op T.V gaat roepen dat die kut-autochtonen van onze kinderen moeten afblijven.

zucht, je generaliseerd.....