PDA

Bekijk Volledige Versie : Komen jullie ook?



Jimi
15-10-03, 11:05
Vanavond stille tocht voor Anja Joos



AMSTERDAM - De initiatiefnemers van de stille tocht voor de vorige week overleden Anja Joos verwachten duizenden mensen. De tocht begint woensdagavond om 18.30 uur op het Weesperplein in Amsterdam.


Onder de deelnemers zal onder anderen burgemeester J. Cohen zijn. Hij sprak vorige week tijdens de gemeenteraadsvergadering al zijn afschuw uit over de dood van Joos. Woensdagavond zal hij ook een toespraak houden aan de oostkant van het Sarphatipark.

Nog vier andere sprekers voeren daar het woord. G. Gilhuis van het drugspastoraat, B. Wisbrun van de Stichting tegen Zinloos Geweld, J. Hellendoorn van het stadsdeel Oud Zuid en J. Arnold namens de Belangenvereniging Drugsgebruikers MDHG.

De stille tocht gaat door De Pijp en komt langs het Gerard Douplein, de plek waar Joos anderhalve week geleden werd mishandeld. Aanvankelijk dachten medewerkers van de Dirk van den Broeksupermarkt aan het Marie Heinekenplein dat zij een blikje bier had gestolen. Dat bleek niet het geval. Een medewerker bood zijn excuses aan, maar toen meer jongeren zich ermee gingen bemoeien, liep de kwestie alsnog uit op geweld met de dood van Joos tot gevolg.

Supermarktconcern Dirk van den Broek stuurt geen officiële afvaardiging naar de stille tocht. Het is het bedrijf niet bekend of medewerkers zelf besluiten mee te lopen. Uit respect voor de dood van Anja Joos sluit het filiaal aan het Marie Heinekenplein enkele uren eerder, om 18.00 uur. Voor de begrafenis van Anja Joos komende vrijdag stuurt Dirk van den Broek een rouwkrans.

Telegraaf

Shaheed
15-10-03, 11:08
Nehhhhh te ver voor mij................

GroteWolf
15-10-03, 11:50
Huh? Ik gun het vanzelfsprekend echt niemand om door een groepje randdebielen doodgetrapt te worden ( nu ja, vrijwel niemand behalve de welzijnswerkers en politici die zulke jongens graag met alternatieve straffen op straat houden, of in de trein naar Zandvoort of in zwembaden of in de bus enz).
Maar mevrouw Joos is dus iemand die nog nooit iets zinnigs heeft gepresteerd maar wel op onze kosten heeft gewoond, geslapen, gestolen en van dure begeleidings en afkickprogramma's gebruikt heeft gemaakt. En zelfs haar begrafenis moeten we betalen want haar Duitse ouders (wiens huis ze ongetwijfeld al jaren terug heeft leeggeroofd voor drugs) hebben er geen zin in.
Dus nee, ik kom niet. Het is geen Joes of zo waar we het over hebben, of die jongen in Tilburg.

Goed dat het een stille tocht is trouwens. De meeste linkse rakkers die meelopen zijn direct verantwoordelijk voor het wangedrag van deze jongens die nu eenmaal nooit gecorrigeerd mogen worden. Nee, dan wordt het alleen maar erger want dan worden die jongens boos! En dat willen we niet hebben hoor.

Mark
15-10-03, 12:16
Ik wil best protesteren tegen zinloze optochten.

Jimi
15-10-03, 13:16
Geplaatst door GroteWolf
Huh? Ik gun het vanzelfsprekend echt niemand om door een groepje randdebielen doodgetrapt te worden ( nu ja, vrijwel niemand behalve de welzijnswerkers en politici die zulke jongens graag met alternatieve straffen op straat houden, of in de trein naar Zandvoort of in zwembaden of in de bus enz).
Maar mevrouw Joos is dus iemand die nog nooit iets zinnigs heeft gepresteerd maar wel op onze kosten heeft gewoond, geslapen, gestolen en van dure begeleidings en afkickprogramma's gebruikt heeft gemaakt. En zelfs haar begrafenis moeten we betalen want haar Duitse ouders (wiens huis ze ongetwijfeld al jaren terug heeft leeggeroofd voor drugs) hebben er geen zin in.
Dus nee, ik kom niet. Het is geen Joes of zo waar we het over hebben, of die jongen in Tilburg.

Goed dat het een stille tocht is trouwens. De meeste linkse rakkers die meelopen zijn direct verantwoordelijk voor het wangedrag van deze jongens die nu eenmaal nooit gecorrigeerd mogen worden. Nee, dan wordt het alleen maar erger want dan worden die jongens boos! En dat willen we niet hebben hoor.

Spoelt u maar!

Angeldust
15-10-03, 14:48
Geplaatst door GroteWolf
Huh? Ik gun het vanzelfsprekend echt niemand om door een groepje randdebielen doodgetrapt te worden ( nu ja, vrijwel niemand behalve de welzijnswerkers en politici die zulke jongens graag met alternatieve straffen op straat houden, of in de trein naar Zandvoort of in zwembaden of in de bus enz).
Maar mevrouw Joos is dus iemand die nog nooit iets zinnigs heeft gepresteerd maar wel op onze kosten heeft gewoond, geslapen, gestolen en van dure begeleidings en afkickprogramma's gebruikt heeft gemaakt. En zelfs haar begrafenis moeten we betalen want haar Duitse ouders (wiens huis ze ongetwijfeld al jaren terug heeft leeggeroofd voor drugs) hebben er geen zin in.
Dus nee, ik kom niet. Het is geen Joes of zo waar we het over hebben, of die jongen in Tilburg.

Goed dat het een stille tocht is trouwens. De meeste linkse rakkers die meelopen zijn direct verantwoordelijk voor het wangedrag van deze jongens die nu eenmaal nooit gecorrigeerd mogen worden. Nee, dan wordt het alleen maar erger want dan worden die jongens boos! En dat willen we niet hebben hoor.


Jij schijnt Anja's levensloop te kennen?
Moet iedereen je gebrek aan enige empathie en je 'zo poetisch' neergezette verachting van ook maar ietsepietsje menselijkheid nu bewonderenswaardig achten?..
Wie weet wat Anja nog allemaal voor zinvols heeft gedaan voordat ze afzakte naar het kleurloze bestaan waarin verslaving de toon voerde en hoe dat toch zo heeft kunnen komen, maar dat is iets waar jij als de zelfveronderstelde nuttige burger natuurlijk niet over wilt en hoeft na te denken.
De doodseskaders in Brazilie die s'nachts dakloze kinderen afknallen zal van jou vast alle waardering krijgen.

Wel erg vreemd trouwens dat je tot besluit zanikt over jongens die 'nooit gecorrigeerd mogen worden.' De schuld van links natuurlijk! Waar horen we dat hedentendage niet tot vervelens toe schallen? De grafstem van de 'Nieuwe Politiek.'
Het bevalt jou zo te zien uiterst sterk, de hedendaagse triomftocht van de politiek van de onderbuikgevoelens.
Weer een lijk die men kan beschimpen, bespugen en tegelijk toch ook maar met een ivoren glimlach gebruiken voor eigen politieke gewin.

Misschien is Zielige Wolf een betere naam voor je.

~Panthera~
15-10-03, 14:58
Geplaatst door GroteWolf
Huh? Ik gun het vanzelfsprekend echt niemand om door een groepje randdebielen doodgetrapt te worden ( nu ja, vrijwel niemand behalve de welzijnswerkers en politici die zulke jongens graag met alternatieve straffen op straat houden, of in de trein naar Zandvoort of in zwembaden of in de bus enz).
Maar mevrouw Joos is dus iemand die nog nooit iets zinnigs heeft gepresteerd maar wel op onze kosten heeft gewoond, geslapen, gestolen en van dure begeleidings en afkickprogramma's gebruikt heeft gemaakt. En zelfs haar begrafenis moeten we betalen want haar Duitse ouders (wiens huis ze ongetwijfeld al jaren terug heeft leeggeroofd voor drugs) hebben er geen zin in.
Dus nee, ik kom niet. Het is geen Joes of zo waar we het over hebben, of die jongen in Tilburg.

Goed dat het een stille tocht is trouwens. De meeste linkse rakkers die meelopen zijn direct verantwoordelijk voor het wangedrag van deze jongens die nu eenmaal nooit gecorrigeerd mogen worden. Nee, dan wordt het alleen maar erger want dan worden die jongens boos! En dat willen we niet hebben hoor.
--------------


Mogen we jouw CV ook even hebben? wat heb jij voor deze maatschappij gepresteerd ?
Als het in onze ogen dus iets te weinig is, trappen we jou ook even dood ok ?? :aftel:

Maslov
15-10-03, 15:41
Grote wolf geeft duidelijkheid over zijn joods-christelijk empathisch vermogen.

Al Sawt
15-10-03, 16:01
Geplaatst door GroteWolf
Huh? Ik gun het vanzelfsprekend echt niemand om door een groepje randdebielen doodgetrapt te worden ( nu ja, vrijwel niemand behalve de welzijnswerkers en politici die zulke jongens graag met alternatieve straffen op straat houden, of in de trein naar Zandvoort of in zwembaden of in de bus enz).
Maar mevrouw Joos is dus iemand die nog nooit iets zinnigs heeft gepresteerd maar wel op onze kosten heeft gewoond, geslapen, gestolen en van dure begeleidings en afkickprogramma's gebruikt heeft gemaakt. En zelfs haar begrafenis moeten we betalen want haar Duitse ouders (wiens huis ze ongetwijfeld al jaren terug heeft leeggeroofd voor drugs) hebben er geen zin in.
Dus nee, ik kom niet. Het is geen Joes of zo waar we het over hebben, of die jongen in Tilburg.

Goed dat het een stille tocht is trouwens. De meeste linkse rakkers die meelopen zijn direct verantwoordelijk voor het wangedrag van deze jongens die nu eenmaal nooit gecorrigeerd mogen worden. Nee, dan wordt het alleen maar erger want dan worden die jongens boos! En dat willen we niet hebben hoor. En deze individu, vindt aanhangers van Whabisme symbool van verachting van het menselijke waarde!

Ook is het niet erg, als een persoon die geen waarde voor de maatschappij heeft, doodgetrapt wordt. Aldus de Grote Wolf.
Wat me doet denken aan H.itlers opvattingen over 'mislukte' van de samenleving.

verklaart ook, waarom de LPF imbecielen zich stil hebben gehouden.