PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jongeren steeds gewelddadiger



Timoesh
15-10-03, 19:53
Enquête: Marokkaanse jongeren steeds gewelddadiger

Uitgegeven: 15 oktober 2003 20:39
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2003 20:40

HILVERSUM - Vier van de vijf Nederlanders denken dat Marokkaanse jongeren zich steeds vaker gewelddadig gedragen. Dat blijkt uit een enquête door Maurice de Hond in opdracht van het SBS6 programma Stem van Nederland.

Er werden achthonderd mensen ondervraagd. Aanleiding was de gewelddadige dood vorige week maandag van Anja Joos waarbij Marokkaanse jongeren waren betrokken.

Van de ondervraagden zegt 16 procent bang te zijn als ze een groepje Marokkanen tegenkomen op straat. 41 Procent heeft dat gevoel soms. Volgens de enquête is de bevolking pessimistisch over de toekomst. Ruim de helft (54 procent) denkt dat de problemen met Marokkaanse jeugd nooit worden opgelost. 35 Procent denkt dat het minstens tien jaar duurt.

Oorzaken

De kwaliteit van de opvoeding (68 procent), moeite om aan de Nederlandse cultuur te wennen (46 procent) en opgroeien in slechte buurten (36 procent) worden als oorzaken genoemd.

Van de mensen die op de LPF stemmen vindt 98 procent dat jonge Marokkanen die stelselmatig voor problemen zorgen "naar Marokko moeten worden teruggestuurd." Ook bij stemmers op andere partijen zijn daarvoor aanhangers te vinden: VVD (79 procent), CDA (70), SP (50) PvdA (48), GroenLinks (38) en D66 (35).



Hoe komen ze erbij.........Ik breek alleen hun bennen :rolleyes:


Greetz,

an3sdej
15-10-03, 22:31
Het wordt steeds moeilijker voor de Marokkanen/noord Afrikanen in Nederland. Deze opinie zal ooit toch vertaald worden in politiek initiërend handelen.
Eén politicus met het charisma als Fortuyn, en de toestand in Nederlandse grote steden is niet te overzien. Als er gericht sturing wordt gegeven aan dit denken van de bevolking, is het leed niet meer te overzien.

Zagora
15-10-03, 22:40
Je kunt twee dingen doen met dit artikel. Je kunt denken dat de Nederlander steeds meer bereid is om een groep jongeren tot tweederangsburgers te degraderen. Of je kunt er uit concluderen dat Marokkanen snel iets aan zelfreflectie moeten gaan doen willen ze niet massaal uitgekotst worden.

Simon
15-10-03, 22:42
Ach zo'n enquete vlak na zo'n gebeurtenis geeft een vertekend beeld.

Zagora
15-10-03, 22:44
Geplaatst door Simon
Ach zo'n enquete vlak na zo'n gebeurtenis geeft een vertekend beeld.

En zulke gebeurtenissen vinden om de haverklap plaats

000NobelPrizes
15-10-03, 22:44
Daar kun je wel eens gelijk in hebben, Simon.
Misschien moet de enquete gehouden worden op een moment waarop zich al een paar maanden geen incidenten meer hebben voorgedaan.

i love israel
15-10-03, 22:49
er zijn 800 mensen ondervraagd. nederland telt 16 miljoen inwoners. die 800 vormen nog geen 1% daarvan.

hoe representatief is deze enquette dan?

Zagora
15-10-03, 22:51
Geplaatst door i love israel
er zijn 800 mensen ondervraagd. nederland telt 16 miljoen inwoners. die 800 vormen nog geen 1% daarvan.

hoe representatief is deze enquette dan?

heel representatief ben ik bang

i love israel
15-10-03, 22:55
Geplaatst door Zagora
heel representatief ben ik bang

waar baseer jij dat dan op?

Simon
15-10-03, 22:55
Geplaatst door i love israel
er zijn 800 mensen ondervraagd. nederland telt 16 miljoen inwoners. die 800 vormen nog geen 1% daarvan.

hoe representatief is deze enquette dan?

Qua aantal deelnemers aan de enquete is het zeker representatief. Je kan je alleen afvragen of het panel wat Maurice de Hond gebruikt representatief is. Men probeert dat door een aantal achtergrondkenmerken te screenen (leeftijd/inkomen/postcode etc.) wel zoveel mogelijk te doen. Maar ik vraag mij altijd af: wie zijn die mensen die zich bereid verklaren één keer per week een enquete in te vullen?

Simon

Zagora
15-10-03, 23:00
Geplaatst door i love israel
waar baseer jij dat dan op?

de instemming waarmee dat soort voorstellen (het land uitgooien) worden onthaald

Maslov
15-10-03, 23:00
B: Steekproeftrekkingen.

Representatieve steekproef:

Om een representatieve steekproef te verkrijgen (dwz het steekproefresultaat weerspiegelt de populatie), moet allereerst duidelijk worden vastgesteld wat precies de populatie is waarover men iets te weten willen komen. Als de populatie duidelijk en ondubbelzinnig is gedefiniëerd, moeten vervolgens de te onderzoeken objecten (bv de te ondervragen mensen) op een zodanige manier worden gekozen dat elk element uit de populatie een gelijke kans heeft om in de steekproef terecht te komen. Deze manier van kiezen heet random sampling (letterlijk vertaald 'willekeurig verzamelen'). De elementen die de steekproef vormen moeten willekeurig uit de populatie 'verzameld' zijn. Een steekproef die zo ontstaat heeft de grootste kans om de eigenschappen van de populatie in de juiste mate te weerspiegelen (representatieve steekproef ). Vaak combineert men de random sampling met een stratificatie van kenmerken. Dit heeft het voordeel dat men kan volstaan met een kleinere steekproefomvang. Zie ook hierna: Maken van een Sampling Plan en Steekproefselectie.

Definitie aselect: Een aselecte steekproef is een steekproef waarin de elementen (bv respondenten) worden opgenomen (getrokken) op een wijze die volstrekt ONafhankelijk is van de onderzochte of te onderzoeken eigenschap(pen). A-select zegt dus iets over de METHODE en niet over het resultaat (zie representatief). Er bestaat bij de keuze geen enkele voorkeur. Dus "zonder aanziens des persoons". Als aan deze eis niet is voldaan spreekt men altijd van een onzuivere steekproef. Er kunnen allerlei redenen zijn om een onzuivere steekproef te gebruiken. Aselect is dus niet identiek met At Random en ook niet identiek met representatief en ook niet met Toevallig.

http://www.euronet.nl/users/warnar/demostatistiek/meth/sampling.htm#representatief

BartLM
15-10-03, 23:03
ik vraag me af hoe ik als marokkaan zou reageren op zo'n enquete. eigenlijk heb ik geen idee. zou ik me schamen, kwaad worden? toch wel schrikken lijkt me.

BartLM

Mafkees
15-10-03, 23:04
Geplaatst door BartLM
ik vraag me af hoe ik als marokkaan zou reageren op zo'n enquete. eigenlijk heb ik geen idee. zou ik me schamen, kwaad worden? toch wel schrikken lijkt me.

BartLM


Schouders ophalen, niet aangesproken voelen en verder gaan met wat ik normaal doe.

Iemand zin om inelkaar geschopt te worden?!

000NobelPrizes
15-10-03, 23:07
Geplaatst door Al3arbi
Schouders ophalen, niet aangesproken voelen en verder gaan met wat ik normaal doe.

Iemand zin om inelkaar geschopt te worden?!
Kijk, jij bent een beleefde.
Jij vraagt tenminste om vrijwilligers.

Mafkees
15-10-03, 23:10
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Kijk, jij bent een beleefde.
Jij vraagt tenminste om vrijwilligers.

Klopt! In Haarlem slaan we trouwen niet zo snel. We gooien junks van flatgebouwen, roven fietstassen en slaan kruimeldieven in elkaar om grammetjes van ze te pikken.

000NobelPrizes
15-10-03, 23:14
Geplaatst door Al3arbi
Klopt! In Haarlem slaan we trouwen niet zo snel. We gooien junks van flatgebouwen, roven fietstassen en slaan kruimeldieven in elkaar om grammetjes van ze te pikken.
Punt een en drie klinken als zichzelf uitroeiende griepvirusjes.
Maar die ouwe dames: hoeveel subsidie gaat het kosten om dat fietstas klauwen om te zetten in helpen met oversteken?

Mafkees
15-10-03, 23:18
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Punt een en drie klinken als zichzelf uitroeiende griepvirusjes.
Maar die ouwe dames: hoeveel subsidie gaat het kosten om dat fietstas klauwen om te zetten in helpen met oversteken?


Twee is ook `n griepvirus. Zo hard aan dat tassie rukken dat ze omvalt `n heup breekt en overreden wordt door Lijn 5.

000NobelPrizes
15-10-03, 23:20
Geplaatst door Al3arbi
Twee is ook `n griepvirus. Zo hard aan dat tassie rukken dat ze omvalt `n heup breekt en overreden wordt door Lijn 5.

I see.



(Noteert: 'veel, heel veel subsidie')

Zagora
15-10-03, 23:50
Gloort er toch nog hoop?

Jonge Marokkanen en Turken denken vooruitstrevend

Uitgegeven: 7 juli 2003 20:53
Laatst gewijzigd: 8 juli 2003 06:55

DEN HAAG - Turken en Marokkanen van de tweede generatie hebben over homoseksualiteit vergelijkbare opvattingen als autochtone Nederlanders. Dat geldt ook voor hun opvattingen over het zelfstandig wonen van meisjes, blijkt uit onderzoeksresultaten die de gemeente Den Haag maandag publiceerde.

Dit jaar heeft de gemeente in haar stadsenquête onder 800 inwoners voor het eerst specifieke vragen gesteld over de sociaal-culturele opvattingen van verschillende groepen Hagenaars. Uit het onderzoek blijkt dat de tweede generatie Turken en Marokkanen er duidelijk modernere opvattingen op nahoudt dan haar ouders.

Zeer opvallend

Wethouder P. Heijnen van Integratie noemt dat verschil in opvattingen tussen oudere en jongere Turken en Marokkanen zeer opvallend. "De resultaten stemmen mij hoopvol op het punt van de culturele integratie van de tweede generatie in onze stad."

De deelnemers aan de enquête kregen onder meer de vraag voorgelegd of het hen uitmaakt dat kinderen les krijgen van een homoseksuele leraar. Meer dan 60 procent van de Turken vindt dat dit niet uitmaakt. Bij Marokkanen, Surinamers, Antillianen en autochtonen ligt dit percentage rond de 90. Bij de eerste generatie Turken en Marokkanen ligt het percentage op 70, bij de tweede generatie op 96.

Het antwoord op de vraag of het uitmaakt of men geholpen wordt door een homoseksuele arts levert hetzelfde beeld op. Voor driekwart van de Turken maakt dat niet uit. Negen op de tien leden van de overige bevolkingsgroepen heeft geen probleem met een arts die homoseksueel is. Van de eerste generatie Turken en Marokkanen maakte het 80 procent niet uit welke seksuele geaardheid de arts heeft. Het aantal tegenstanders van de homoseksuele arts ligt bij de tweede generatie fors lager (92 procent).

Zelfstandig wonen

Veel Turken en Marokkanen vinden het ongewenst dat meisjes zelfstandig wonen, (respectievelijk 57 en 39 procent). Bij Surinamers is dat 22 procent, bij Antillianen en bij autochtonen 10 procent.

Ook hier bestaat weer een groot verschil in opvatting tussen de eerste en de tweede generatie Turken en Marokkanen. Ruim de helft (54 procent) van de eerste generatie vindt het ongewenst als meisjes zelfstandig wonen. De tweede generatie heeft hier veel minder moeite mee (16 procent afkeurende reacties).

(volgens mij had ik dit bericht al eerder geplaatst...vreemd dat het nu pas door de pers werd opgemerkt)

Qwertyno
16-10-03, 00:52
Enquête: Marokkaanse jongeren steeds gewelddadiger

Uitgegeven: 15 oktober 2003 20:39
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2003 20:40

HILVERSUM - Vier van de vijf Nederlanders denken dat Marokkaanse jongeren zich steeds vaker gewelddadig gedragen. Dat blijkt uit een enquête door Maurice de Hond in opdracht van het SBS6 programma Stem van Nederland.

Er werden achthonderd mensen ondervraagd. Aanleiding was de gewelddadige dood vorige week maandag van Anja Joos waarbij Marokkaanse jongeren waren betrokken.

Van de ondervraagden zegt 16 procent bang te zijn als ze een groepje Marokkanen tegenkomen op straat. 41 Procent heeft dat gevoel soms. Volgens de enquête is de bevolking pessimistisch over de toekomst. Ruim de helft (54 procent) denkt dat de problemen met Marokkaanse jeugd nooit worden opgelost. 35 Procent denkt dat het minstens tien jaar duurt.

Oorzaken

De kwaliteit van de opvoeding (68 procent), moeite om aan de Nederlandse cultuur te wennen (46 procent) en opgroeien in slechte buurten (36 procent) worden als oorzaken genoemd.

Van de mensen die op de LPF stemmen vindt 98 procent dat jonge Marokkanen die stelselmatig voor problemen zorgen "naar Marokko moeten worden teruggestuurd." Ook bij stemmers op andere partijen zijn daarvoor aanhangers te vinden: VVD (79 procent), CDA (70), SP (50) PvdA (48), GroenLinks (38) en D66 (35).


Zijn marokkanen gewelddadiger aan het worden?
Deze enquete moet vergeleken worden met een onderzoek naar de loop van gewelddelicten van marokkanen.

Zo kan je weten of hetgene wat Nederland denkt ook echt zo is.
verschilt dit, dan kan je gaan zoeken naar hoe het komt dat Nederland zo denkt.

Ik ben ondanks een paar berrichten van afgelopen tijd van mening dat marokkaanse steeds minder rottigheid uithalen.
Dit gevoelsmatig.

Maar we moeten nog ff geduld hebben..

~Panthera~
16-10-03, 03:31
Geplaatst door Al3arbi
Klopt! In Haarlem slaan we trouwen niet zo snel. We gooien junks van flatgebouwen, roven fietstassen en slaan kruimeldieven in elkaar om grammetjes van ze te pikken.
-------------------------

Nee.......in Haarlem is het reuze gezelli :D
Wat zeg ik : er gebeurd hier gvd nooit wat ! :kwaad:


Je verveelt je letterlijk te pletter hier. :moe:

SomaliLady
16-10-03, 07:35
Salaam aleikum
Al arabi


Zo zo, stoer zijn je woorden, nee sterker nog, SCHOKKEND....
Wordt volwassen ya agi.

Was salaam

Mark
16-10-03, 08:09
Geplaatst door SomaliLady
Salaam aleikum
Al arabi


Zo zo, stoer zijn je woorden, nee sterker nog, SCHOKKEND....
Wordt volwassen ya agi.

Was salaam

Ja al3arbi, doe er eens wat aan ;)

:hihi:

mulan
16-10-03, 10:44
Geplaatst door Lalla_fatoes
Van de mensen die op de LPF stemmen vindt 98 procent dat jonge Marokkanen die stelselmatig voor problemen zorgen "naar Marokko moeten worden teruggestuurd." Ook bij stemmers op andere partijen zijn daarvoor aanhangers te vinden: VVD (79 procent), CDA (70), SP (50) PvdA (48), GroenLinks (38) en D66 (35).


Mooi he.....al deze hartverwarmende berichten,zijn er toch meer nobelprizes in Nederland dan ik dacht dat er waren............ :)

~Panthera~
16-10-03, 11:05
Geplaatst door mulan
Mooi he.....al deze hartverwarmende berichten,zijn er toch meer nobelprizes in Nederland dan ik dacht dat er waren............ :)
-------------

ja..ja.....je weet niet half hoe Nederlanders weer opgefokt worden om een zondebok te vinden.
In 1940 waren het de Joden, daarna de Molukkers, toen de Turken en nu zijn de Marokkanen aan de beurt.
Gezellig land he ? Altijd als er dingen fout gaan, moet er toch iemand de schuld overal van krijgen? :moe:

PS...hoe is het met je El-gato ?? :D

:zwaai:

mulan
16-10-03, 11:22
De kat.....hij is zooooooooo lief :tik:

Hij drinkt weer melk...(na jouw tip met koffiemelk) :tik:

000NobelPrizes
16-10-03, 11:31
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Gezellig land he ? Altijd als er dingen fout gaan, moet er toch iemand de schuld overal van krijgen? :moe:



Da's waar. De dood van Anja Joos bijvoorbeeld is te wijten aan
-Prins Bernhard,
-de leiding van Dirk van de Broek,
-de uitspraak van Rob Oudkerk,
-Anja zelf,
-de islamofobie,
- Hollandse tolerantie naar winkeldieven,
-de herfst.

Heb ik nu alle potentiele schuldenaars gehad die de afgelopen week de revue zijn gepasseerd? Hmmm.. ik ben er vast nog ene paar vergeten.

PS: melk, ook koffiemelk, is niet goed voor de gato. Een beetje yoghurt is beter, die romige (niet die vieze uit die fabriekspakken, maar Biogarde of zo).

supersaiyan3
16-10-03, 11:33
Geplaatst door Lalla_fatoes
Enquê´¥: Marokkaanse jongeren steeds gewelddadiger

Uitgegeven: 15 oktober 2003 20:39
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2003 20:40

HILVERSUM - Vier van de vijf Nederlanders denken dat Marokkaanse jongeren zich steeds vaker gewelddadig gedragen. Dat blijkt uit een enquê´¥ door Maurice de Hond in opdracht van het SBS6 programma Stem van Nederland.

Er werden achthonderd mensen ondervraagd. Aanleiding was de gewelddadige dood vorige week maandag van Anja Joos waarbij Marokkaanse jongeren waren betrokken.

Van de ondervraagden zegt 16 procent bang te zijn als ze een groepje Marokkanen tegenkomen op straat. 41 Procent heeft dat gevoel soms. Volgens de enquê´¥ is de bevolking pessimistisch over de toekomst. Ruim de helft (54 procent) denkt dat de problemen met Marokkaanse jeugd nooit worden opgelost. 35 Procent denkt dat het minstens tien jaar duurt.

Oorzaken

De kwaliteit van de opvoeding (68 procent), moeite om aan de Nederlandse cultuur te wennen (46 procent) en opgroeien in slechte buurten (36 procent) worden als oorzaken genoemd.

Van de mensen die op de LPF stemmen vindt 98 procent dat jonge Marokkanen die stelselmatig voor problemen zorgen "naar Marokko moeten worden teruggestuurd." Ook bij stemmers op andere partijen zijn daarvoor aanhangers te vinden: VVD (79 procent), CDA (70), SP (50) PvdA (48), GroenLinks (38) en D66 (35).



Hoe komen ze erbij.........Ik breek alleen hun bennen :rolleyes:


Greetz,

Weet je wat het is.
De mensen die dit beweren hebben nooit met (ons) marokaanse jongens gesproken.
Wanneer dit wel zou gebeuren zouden ze erachterkomen dat we hele lieve jongetjes zijn. :stout:

GroteWolf
16-10-03, 11:35
Het wordt steeds moeilijker voor de Marokkanen/noord Afrikanen in Nederland. Deze opinie zal ooit toch vertaald worden in politiek initiërend handelen.
Eén politicus met het charisma als Fortuyn, en de toestand in Nederlandse grote steden is niet te overzien

Vooral de PvdA en GroenLinks spelen een gevaarlijk spel. In de grote steden drukken zij er steeds besluiten door waarvoor helemaal geen draagvlak bestaat.


Overigens, Panthera, heb je weinig historisch besef. De laatste Nederlandse zondebokken waren de gebroeders de Wit, die levend uiteengereten werden door een woedende massa.
Molukkers waren juist onze handlangers in Indonesie en moesten hierheen omdat ze daar anders afgeslacht zouden worden (hetgeen de Moslim Javanen nog steeds doen). De Joden zijn ook nooit door Nederlanders (anders dan Mussert, maar de NSB was geen grote partij) als zondebok aangewezen.
De Turken ook niet en masse maar ik moet toegeven dat men er wel vreemd tegenaankeek, in het begin. Inmiddels is men er volgens mij wel van overtuigd dat dit vaak hardwerkende en eerlijke mensen zijn.
Marokkanen zijn trouwens ook geen zondebok. Niemand zegt dat het slecht gaat met de economie door de Marokkanen, of zo. Men wijst er alleen op dat Marokkaanse jongens keer op keer wegens geweldsdelicten in aanraking komen met de politie. Tsja.....vind je het heel gek? Mag er niet over gesproken worden of zo? Wil je ontkennen dat het zo is? (Overigens zijn het juist de Marokkanen die nu de Joden als zondebok willen aanwijzen, alsof alleen zij schuld hebben aan de ellende in het MO)

Zagora
16-10-03, 11:38
Marokkanen hebben gewoon andere omgangsvormen. Alle racisten die iets te klagen hebben wil ik graag kennis laten nemen van deze omgangsvormen. PM mij maar voor een afspraak.

000NobelPrizes
16-10-03, 11:40
Geplaatst door Zagora
Marokkanen hebben gewoon andere omgangsvormen. Alle racisten die iets te klagen hebben wil ik graag kennis laten nemen van deze omgangsvormen. PM mij maar voor een afspraak.

Jij gaat zelfs machiavellistisch te werk om een date te krijgen he? :)

Shaheed
16-10-03, 11:52
Hmmm denk dat ik de AEL een brief ga schrijven of zij ook zo'n soort enquete willen houden.

Met als vraagstelling "Neigen autochtone blanke nederlandse mannen steeds meer naar pedofilie"


Ben benieuwd wat eruit komt.

000NobelPrizes
16-10-03, 11:54
Geplaatst door Shaheed
Hmmm denk dat ik de AEL een brief ga schrijven of zij ook zo'n soort enquete willen houden.

Met als vraagstelling "Neigen autochtone blanke nederlandse mannen steeds meer naar pedofilie"


Ben benieuwd wat eruit komt.

Slecht plan. Een van je geloofskompanen meldde hier onlangs hoe pedofilie een ondergeschoven kindje was in de westerse maatschappij.
Bij 'hen' was het allang ingeburgerd en deed men er niet moeilijk over.

youssef_007
16-10-03, 11:56
GATVERDAMME,

ALLEEN DE VRAAG AL IS RASISTISCH, LAAT STAAN DE UITKOMST HIERVAN...

Puk
16-10-03, 11:59
Geplaatst door SomaliLady

Salaam aleikum
Al arabi

Zo zo, stoer zijn je woorden, nee sterker nog, SCHOKKEND....
Wordt volwassen ya agi.

Was salaam


Geplaatst door Mark
Ja al3arbi, doe er eens wat aan ;)

:hihi:

Was dat z'n moeder? :lol:

Puk
16-10-03, 12:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Da's waar. De dood van Anja Joos bijvoorbeeld is te wijten aan
-Prins Bernhard,
-de leiding van Dirk van de Broek,
-de uitspraak van Rob Oudkerk,
-Anja zelf,
-de islamofobie,
- Hollandse tolerantie naar winkeldieven,
-de herfst.

Heb ik nu alle potentiele schuldenaars gehad die de afgelopen week de revue zijn gepasseerd? Hmmm.. ik ben er vast nog ene paar vergeten.

PS: melk, ook koffiemelk, is niet goed voor de gato. Een beetje yoghurt is beter, die romige (niet die vieze uit die fabriekspakken, maar Biogarde of zo).

Neen inderdaad, de gato gaat daarvan aan de scheiterij en verdroogt.

~Panthera~
16-10-03, 12:06
Geplaatst door Puk
Neen inderdaad, de gato gaat daarvan aan de scheiterij en verdroogt.
-----------------

Mijn gato is er tot nu toe 11 jaar mee geworden is is still very much alive and kicking. :fpuh:

~Panthera~
16-10-03, 12:09
Geplaatst door mulan
De kat.....hij is zooooooooo lief :tik:

Hij drinkt weer melk...(na jouw tip met koffiemelk) :tik:
---------------------

Trappen ze altijd in, die lekkere knuffelkoekies. :D

Puk
16-10-03, 12:13
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Mijn gato is er tot nu toe 11 jaar mee geworden is is still very much alive and kicking. :fpuh:

Hoe heet je gato? Drommel?

TonH
16-10-03, 12:14
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Mijn gato is er tot nu toe 11 jaar mee geworden is is still very much alive and kicking. :fpuh:

Maar je wilt vast dattie 20 wordt. Al eens wormen gehad? Komt ook van melk, zegt m'n dierenarts.

En mocht je je zo vervelen in Haarlem:


Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

Nee.......in Haarlem is het reuze gezelli :D
Wat zeg ik : er gebeurd hier gvd nooit wat ! :kwaad:


Je verveelt je letterlijk te pletter hier. :moe:

Kom lekker bij Freya en mij in de Pijp wonen:
-Hardloopwedstrijdjes van de Dirk tot het GD-plein, met kickboksen toe.
-Moskeetje pesten en terroristje zoeken.
-Samenscholingsverbodje spelen.
-En een enorm gat in de Ferdinand Bol waar ooit een metro doorheen moet.
Gezellie. :wohaa:

~Panthera~
16-10-03, 12:20
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Da's waar. De dood van Anja Joos bijvoorbeeld is te wijten aan
-Prins Bernhard,
-de leiding van Dirk van de Broek,
-de uitspraak van Rob Oudkerk,
-Anja zelf,
-de islamofobie,
- Hollandse tolerantie naar winkeldieven,
-de herfst.

Heb ik nu alle potentiele schuldenaars gehad die de afgelopen week de revue zijn gepasseerd? Hmmm.. ik ben er vast nog ene paar vergeten.

PS: melk, ook koffiemelk, is niet goed voor de gato. Een beetje yoghurt is beter, die romige (niet die vieze uit die fabriekspakken, maar Biogarde of zo).
-------------

Yep.......en waar blijven de Nederlanders zelf ? die alleen maar lopen te klagen en geen f.uck doen ?
Die, en ik zie het hier in mijn buurt ook, als bv twee kinderen van 10 elkaar te lijf gaan, alleen maar langs lopen en denken: zoek het zelf maar uit, IK doe niks?
Die nog te besodemieterd zijn om uit hun ogen te kijken, omdat volgens hun "de politie" ALLES moet opknappen?
Terwijl je, als je je gewoon NORMAAL opsteld en ze even behoorlijk de waarheid zegt, het hele gedoe binnen 2 minuten geregeld hebt ?
Heb je daar de politie voor nodig? slappe hap hoor.
Nee, de Nederlanders zelf zijn NERGENS verantwoordelijk voor nietwaar?
Pas als dingen uit de klauwen gieren weten ze niet hoe gauw ze een vingertje moeten wijzen, maar dat ze zelf ook een deel uitmaken van de problematiek willen ze niet weten.

~Panthera~
16-10-03, 12:24
Geplaatst door TonH
Maar je wilt vast dattie 20 wordt. Al eens wormen gehad? Komt ook van melk, zegt m'n dierenarts.

En mocht je je zo vervelen in Haarlem:



Kom lekker bij Freya en mij in de Pijp wonen:
-Hardloopwedstrijdjes van de Dirk tot het GD-plein, met kickboksen toe.
-Moskeetje pesten en terroristje zoeken.
-Samenscholingsverbodje spelen.
-En een enorm gat in de Ferdinand Bol waar ooit een metro doorheen moet.
Gezellie. :wohaa:
-----------------

Al mijn katten zijn dik 20 geworden, dus aan de melk zal het niet hebben gelegen denk ik. :D

En de Pijp ? ik heb 20 jaar in Amsterdam gewerkt, en de Pijp was altijd al een klerebende, dat is dus niet iets van de laatste tijd.

GroteWolf
16-10-03, 12:29
Er zijn overigens nog steeds stadsdelen waar de welzijnsboys het een prima idee vinden de Marokkaanse hangongeren van de straat te houden middels gratis kickboxles. De financiering hiervoor krijgen ze wel los bij de PvdA of GroenLinks. Want welzijnswerk dat is altijd prima.

Beleid maken. Het is veel moeilijker dan menigeen denkt.

000NobelPrizes
16-10-03, 12:29
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Yep.......en waar blijven de Nederlanders zelf ? die alleen maar lopen te klagen en geen f.uck doen ?
Die, en ik zie het hier in mijn buurt ook, als bv twee kinderen van 10 elkaar te lijf gaan, alleen maar langs lopen en denken: zoek het zelf maar uit, IK doe niks?
Die nog te besodemieterd zijn om uit hun ogen te kijken, omdat volgens hun "de politie" ALLES moet opknappen?
Terwijl je, als je je gewoon NORMAAL opsteld en ze even behoorlijk de waarheid zegt, het hele gedoe binnen 2 minuten geregeld hebt ?
Heb je daar de politie voor nodig? slappe hap hoor.


Tot 10 jaar kun je nog wel iets zeggen ja. Daarna kan het vervelender aflopen. Remember Steegmans.
Overigens doen Hollanders genoeg hoor. Opschuiven, accepteren, de rekeningen betalen van immigratie en mee bezuinigen.


Nee, de Nederlanders zelf zijn NERGENS verantwoordelijk voor nietwaar?
Pas als dingen uit de klauwen gieren weten ze niet hoe gauw ze een vingertje moeten wijzen, maar dat ze zelf ook een deel uitmaken van de problematiek willen ze niet weten.
Okay, en in het bovengenoemde rijtje schuldenaren voegen we nog even de Hollanders in het algemeen toe. Dan heb je volop keuze.

~Panthera~
16-10-03, 12:36
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Tot 10 jaar kun je nog wel iets zeggen ja. Daarna kan het vervelender aflopen. Remember Steegmans.
Overigens doen Hollanders genoeg hoor. Opschuiven, accepteren, de rekeningen betalen van immigratie en mee bezuinigen.


Okay, en in het bovengenoemde rijtje schuldenaren voegen we nog even de Hollanders in het algemeen toe. Dan heb je volop keuze.
----------------------

Tot 10 jaar kun je nog wel iets zeggen ja ?? Maar dat doet dus bijna geen hond.
En Steegmans werd door NEDERLANDERS doodgeschopt, weet je nog ?

En bezuinigen doet men omdat de economie "slecht" gaat, niet vanwege het "opschuiven" etc.
Althans, dat maakt de media je wijs, maar ondertussen staat Nederland gewoon op nr.6 van de rijkste landen ter wereld, dus als je je gek wilt laten maken, gewoon geloven.
Nee, alle Nederlanders zijn gewoon geweldig, mankeert niets aan, zijn niet rascistisch etc.
Keep on dreaming.

Jimi
16-10-03, 12:39
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------


En Steegmans werd door NEDERLANDERS doodgeschopt, weet je nog ?



Khalid de Vries?

Puk
16-10-03, 12:39
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Tot 10 jaar kun je nog wel iets zeggen ja ?? Maar dat doet dus bijna geen hond.
En Steegmans werd door NEDERLANDERS doodgeschopt, weet je nog ?

En bezuinigen doet men omdat de economie "slecht" gaat, niet vanwege het "opschuiven" etc.
Althans, dat maakt de media je wijs, maar ondertussen staat Nederland gewoon op nr.6 van de rijkste landen ter wereld, dus als je je gek wilt laten maken, gewoon geloven.
Nee, alle Nederlanders zijn gewoon geweldig, mankeert niets aan, zijn niet rascistisch etc.
Keep on dreaming.

De moeder van een vriend van mij heeft er wel wat van gezegd. Dat joch presteerde het om steeds het speelgoed van de andere kinderen af te pakken. Ze ging eerst naar de ouders maar die hadden er geen boodschap aan. Dus heeft ze Achmed maar aangesproken. Achmed mag niet meer met de andere kindertjes spelen want Achmed kan zich niet gedragen.

000NobelPrizes
16-10-03, 12:42
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Tot 10 jaar kun je nog wel iets zeggen ja ?? Maar dat doet dus bijna geen hond.
En Steegmans werd door NEDERLANDERS doodgeschopt, weet je nog ?

Oh ja, het waren Khalid's ouders die geen Nederlands spraken.


En bezuinigen doet men omdat de economie "slecht" gaat, niet vanwege het "opschuiven" etc.
Althans, dat maakt de media je wijs, maar ondertussen staat Nederland gewoon op nr.6 van de rijkste landen ter wereld, dus als je je gek wilt laten maken, gewoon geloven.
:watte?:


Nee, alle Nederlanders zijn gewoon geweldig, mankeert niets aan, zijn niet rascistisch etc.
Keep on dreaming.
Genoeg aanleiding voor complimenten over en weer.

~Panthera~
16-10-03, 12:42
Geplaatst door Jimi
Khalid de Vries?
------------

sorry, in de war met Meindert Tjoelker.

Jimi
16-10-03, 12:46
Geplaatst door ~Panthera~
------------

sorry, in de war

Ben niet anders van je gewend, kattenvrouwtje...

~Panthera~
16-10-03, 12:48
Geplaatst door Jimi
Ben niet anders van je gewend, kattenvrouwtje...
--------------

Tuurlijk joh: jij bent perfekt.
Gelukkig maar, is er tenminste nog 1 in Nederland.

:moe:

Jimi
16-10-03, 13:03
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Tuurlijk joh: jij bent perfekt.
Gelukkig maar, is er tenminste nog 1 in Nederland.

:moe:

Dat zeg ik niet. Ik snap alleen niet waarom je het 'Marokkaanse probleem' bagatelliseert...

Shaheed
16-10-03, 13:27
Geplaatst door Jimi
Dat zeg ik niet. Ik snap alleen niet waarom je het 'Marokkaanse probleem' bagatelliseert...


Het marokkaans probleem?

Wat vind jij dat we moeten doen aan die autochtone nederlandse problemen als pedofilie en gewelddadige voetbalsupporters, fraude , racisme enz.....

Jimi
16-10-03, 13:34
Geplaatst door Shaheed
Het marokkaans probleem?

Wat vind jij dat we moeten doen aan die autochtone nederlandse problemen als pedofilie en gewelddadige voetbalsupporters, fraude , racisme enz.....

Die problemen worden mijns inziens al redelijk voortvarend aangepakt. Het 'Marokkaanse probleem' echter nog niet.

Shaheed
16-10-03, 13:37
Geplaatst door Jimi
Die problemen worden mijns inziens al redelijk voortvarend aangepakt. Het 'Marokkaanse probleem' echter nog niet.


Oooh zijn die marokkanen die misdaden plegen onschendbaar of zo?
Worden zij niet veroordeeld dan en krijgen ze geen straf?

admiraal
16-10-03, 13:41
Geplaatst door Shaheed
Oooh zijn die marokkanen die misdaden plegen onschendbaar of zo?
Worden zij niet veroordeeld dan en krijgen ze geen straf?


Die mogen samen met Cohen in een skybox naar een wedstrijd van Ajax kijken.

Jimi
16-10-03, 13:47
Geplaatst door Shaheed
Oooh zijn die marokkanen die misdaden plegen onschendbaar of zo?
Worden zij niet veroordeeld dan en krijgen ze geen straf?

Da's waar, de gevangenissen puilen uit. Het gaat echter niet alleen om het uitdelen van (vaak geringe) straffen.

de Geus
16-10-03, 14:05
Geplaatst door Shaheed
Het marokkaans probleem?

Wat vind jij dat we moeten doen aan die autochtone nederlandse problemen als pedofilie en gewelddadige voetbalsupporters, fraude , racisme enz.....


Heel typisch hoor, Shaheed. pedofilie? fraude? racisme? Zijn dat typisch Nederlandse problemen? Deze zaken komen onder Marokkanen zeker minder voor? Naïef hoor!

Toegegeven, voetbalhooligans zijn overwegend autochtonen, omdat allochtonen niet massaal achter Nederlandse clubs aanlopen. En wat mij betreft mag dat soort achterlijk tuig (die hooligans dus) direct gekastreerd worden, maar dit terzijde.

Blijft het Marokkaanse probleem als extra toegevoegde waarde aan onze samenleving bestaan, shaheed.

de Geus
16-10-03, 14:11
Jongeren bedreigden agenten met de dood
16 oktober 2003, 13:59:24

AMSTERDAM (ANP) - De politie in Amsterdam heeft zes jongens tussen de 15 en 17 jaar oud opgepakt omdat zij herhaaldelijk agenten met de dood hebben bedreigd. Dat maakte de politie donderdag bekend.

De jongeren uit Amsterdam-West hingen op straat poppen aan een strop in een boom en aan een lantaarnpaal, met daarop doodsbedreigen en de naam van een betrokken agent. Ook schreven zij opruiende teksten op objecten op straat en intimeerden zij een vrouwelijk agent die in haar vrije tijd in de tram zat.

Twee jongens gaven de politievrouw een boodschap mee voor een van haar collega's. Zij moest aan een met name genoemde politieman vertellen ,,dat hij er aan ging.'' Aan de hand van videobeelden van een veiligheidscamera in de tram kon de recherche deze jongens traceren en aanhouden.

In Amsterdam-West komt een groep probleemjongeren vaak in aanraking met de politie. Agenten grijpen deze jongeren regelmatig in de kraag omdat ze overlast veroorzaken of diefstal plegen. In juni organiseerden buurtbewoners nog een voetbalwedstrijd tussen probleemjongeren en agenten die moest zorgen voor verbroedering tussen de twee groepen die vaak vijandig tegenover elkaar staan.

De aangehouden jongeren zijn deels bekenden van de politie, aldus een woordvoerder. De jongens zijn alweer op vrije voeten. De politie heeft hen over de bedreigingen verhoord. Daarvan is proces-verbaal opgemaakt. Nu moet de zaak worden beoordeeld door justitie, aldus de politiewoordvoerder.



Ach, en dan doet de pers nog zo z'n best om de nationaliteit van die jochies niet te vermelden, want dat doet er niet toe, hè.

Shaheed
16-10-03, 14:20
Geplaatst door de Geus


Ach, en dan doet de pers nog zo z'n best om de nationaliteit van die jochies niet te vermelden, want dat doet er niet toe, hè.

Inderdaad die klote-journalisten!!!!
Hoe halen ze het in hen hoofd om de nationaliteit er niet bij te noemen, gelukkig ben ik wel zo sociaal om dat wel te doen. :duim:

Autochtone nederlandse vrouw krijgt 1 jaar celstraf voor het doden van eigen baby.
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft woensdag de 25-jarige S. van der Z. uit Hilversum veroordeeld tot een jaar celstraf en tbs met dwangverpleging wegens het doden van haar pasgeboren baby. De straf is gelijk aan de eis van de officier van justitie.

De rechter achtte bewezen dat Van der Z. vrijwel direct na de geboorte heeft gedood. Het stoffelijk overschot van het kindje werd op 16 juni aangetroffen in een auto die geparkeerd stond op het Lavendelplein in Hilversum.

------------------------------------------------------------------------------------

Autochtone blanke nederlandse man vermoorde drie vrouwen.

GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft donderdag de 61-jarige W. van E. veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf wegens het doden van drie prostituees. De opgelegde straf is overeenkomstig de eis vande officier van justitie.

De politie arresteerde Van E. vorig jaar november op verdenking van de moord op de 34-jarige tippelprostituee Sasja Schenker. De verdachte bekende niet alleen dat misdrijf, maar ook het doden van de 23-jarige Michelle Fatol en de 31-jarige Annelies Reinders, in respectievelijk 1993 en 1995. Ook deze vrouwen werkten op de tippelzone in Groningen.

De rechtbank kwalificeerde deze twee oudere zaken niet als moord, maar als doodslag. In de zaak-Schenker gaat het volgens de rechtbank wel om moord. In 1975 werd Van E. al eerder veroordeeld wegens twee moorden

------------------------------------------------------------------------------------

Militairen toch vervolgd voor stokverkrachting

ARNHEM - Enkele onderofficieren die twee jaar geleden een collega onder meer met een stok verkrachtten, moeten alsnog worden vervolgd. Hen kan in ieder geval vrijheidsberoving en zware mishandeling ten laste worden gelegd.

Dat adviseert aanklager L. van der Laan van het gerechtshof in Arnhem. De advocaat-generaal zocht de zaak uit op aandringen van het slachtoffer. '

De militair was het niet eens met het besluit van de lagere aanklager bij de militaire kamer om de verdachte onderofficieren niet verder te vervolgen. Volgens die aanklager zouden de daders door overplaatsing voldoende zijn gestraft


------------------------------------------------------------------------------------
Autochtone Blanke Nederlandse jongen verkracht meisje.
Een 18-jarige jongen, Richard D., heeft een meisje van 11 jaar misbruikt tijdens het oppassen. Hij deed dit nadat hij naar een pornofilm had gekeken.

De ouders van het meisje vertrouwden Richard D. volledig omdat hij, na problemen met zijn ouders, een tijdje bij ze heeft gewoond. Op de avond van het incident paste de jongen op de twee dochters van het gezin in Stadskanaal. Het oudste meisje ging al vroeg naar bed, maar het 11-jarige meisje wilde nog niet. De aanwezigheid van het meisje weerhield de jongen er niet van om naar een pornofilm te kijken. Na afloop van de film betaste Richard D. het meisje en probeerde gemeenschap te hebben, wat overigens niet lukte.

Dinsdag stond de verdachte voor de rechtbank in Groningen. Volgens psychiaters zou Richard D. wel eens aan licht autisme kunnen lijden. De jonge verdachte kon zich nog maar weinig herinneren over het voorval. ''Ik weet niet hoe het allemaal is gekomen en ik denk er ook maar liever niet aan. Ik zat vreselijk fout en heb er ook veel spijt van.''


------------------------------------------------------------------------------------

Autochtone nederlandse moordenaar wordt opgenomen in het Pieter Baan centrum
DEN HAAG - De Haagse verpleegkundige Lucy de B., wordt begin november opgenomen in het Pieter Baan Centrum (PBC). Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag zei dat donderdag. De 41-jarige vrouw wordt verdacht van dertien moorden en vijf moordpogingen op patiënten van Haagse ziekenhuizen.

De B. moet van de rechtbank in Den Haag worden onderzocht in de psychiatrische kliniek in Utrecht. De rechtbank wil weten of de vrouw lijdt aan een ziekelijke stoornis. Verder moeten specialisten bekijken of ze toerekeningsvatbaar is, mocht de rechter de beschuldigingen bewezen achten. Pas dan vindt de rechtbank dat ze uitspraak kan doen over De B.

------------------------------------------------------------------------------------

Auctohtone nederlandse predikant geschorst na sexueel misdrijf.

EINDHOVEN - Een gereformeerd predikant in Eindhoven is op non-actief gesteld na een klacht wegens seksueel misbruik. De landelijke klachtencommissie tegen seksueel misbruik in pastorale relaties van de Gereformeerde Kerken heeft de klager in het gelijk gesteld. Dat heeft voorzitter ds. N.K. Elkerbout van de provinciale synode Noord-Brabant-Limburg bevestigd.

Om de klager te beschermen is over zijn of haar identiteit niets bekend, aldus Elkerbout. Een deputaatschap (commissie van deskundigen) van de Gereformeerde Kerken moet nog een besluit nemen over de definitieve strafmaatregel tegen de predikant.
------------------------------------------------------------------------------------


Autochtone blanke nederlanders verkrachten jongen met banaan.

ALKMAAR - Officier van justitie C. Zetsma heeft maandag voor de rechtbank in Alkmaar cel- en werkstraffen geëist tegen drie vissers uit Den Helder. Het drietal is de verkrachting van een minderjarige jongen ten laste gelegd. De rechtbank doet uitspraak op 20 oktober.

De verkrachting vond plaats aan boord van de HD29 uit Den Helder. De drie probeerden een ongepelde banaan in de anus van het slachtoffer te duwen. Ook is de jongen, die de jongste visser aan boord was, geruime tijd het slachtoffer geweest van pesterijen, vernedering en mishandeling. Het slachtoffer was ten tijde hiervan 15, 16 jaar oud.

De drie verdachten zijn de 32-jarige F.P., de 30-jarige M.E. en de 26-jarige P.L. . De officier eiste tegen E. en L. 200 uur werkstraf en vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. Tegen P. eiste hij twaalf maanden cel, waarvan de helft voorwaardelijk. De officier ziet P. als de leider van het geheel.


------------------------------------------------------------------------------------

Eisen van twaalf en negen jaar tegen autochtone blanke nederlandse criminelen.

Zwolle - Een pathologische gokker met schulden en een onechte held die moeilijk kan omgaan met tegenslagen in het leven vonden elkaar niet alleen in het Zwolse uitgaansleven, maar ook in het kwaad.

Natuurkundeleraar Edwin W. (32) en de gokkende vertegenwoordiger Jochem van Z. (29) waren geliefd in familie- en vriendenkring. Samen ondernamen ze van alles en zaten ze geregeld in hun stamcafé in de binnenstad. Als het aan de officier van justitie ligt, staat het tweetal de komende jaren echter droog. Voor de poging Ahold af te persen, vijf pogingen tot moord en vuurwapenbezit zou W. twaalf jaar moeten zitten. De rol van zijn voormalige stapmaat is geringer, maar hij moet volgens de officier toch worden gestraft met negen jaar bajes.

De eis van de officier hakte er bij de twee en hun advocaten flink in. En ook op de gezichten van de ouders van Van Z. - op de voorste rij in de Zwolse rechtbank - was de schrik af te lezen, vooral omdat Van Z. bleef vasthouden van weinig te hebben geweten. ,,Zomaar schieten op willekeurige mensen is een terroristische daad. Erger zelfs. Daaraan zou ik nooit hebben meegewerkt,'' zei Van Z. Met het afpersen van een groot concern had hij minder moeite, want toen zijn kroegvriend hem vroeg mee te doen, had Van Z. weinig bedenktijd nodig. Hij zag het als dé gelegenheid om van zijn gokschulden af te komen.

Wat W. met het afpersgeld wilde doen, kwam niet helemaal uit de verf. Verhuizen naar een grotere woning en zijn moeder en broer een beter leven bezorgen, gaf hij als motief op. Maar ook zei hij dat voorlopig niet van plan was het geld uit te geven.

Pogingen tot moord vonden de respectievelijke advocaten wat zwaar aangezet. Volgens W.'s advocaat Kees de Kock zou het hooguit om pogingen tot zware mishandeling gaan. En als Van Z.'s advocaat Anno Huisman het voor het zeggen had, zou zijn cliënt alleen bestraft moeten worden voor vuurwapenbezit. Niets daarvan, dacht en zei officier van justitie Esther Duijts. Met haar eis wilde ze niet alleen het tweetal afstraffen, maar ook een boodschap afgeven aan andere potentiële afpersers. Met haar iets lagere eis voor Van Z. erkende zij de geringere rol van hem, maar die rol was ook weer niet zo gering dat hij er met een paar jaartjes van af moet komen. Daarnaast moet het tweetal dokken. Twee slachtoffers eisen samen 4600 euro, terwijl Ahold een rekening van liefst 136.000 euro wegens gemaakte kosten heeft ingediend.

------------------------------------------------------------------------------------

Autochtone blanke nederlandse broers vermoorden moeder en dochter.

DEN BOSCH - Het Openbaar Ministerie heeft vrijdag bij het gerechtshof in Den Bosch opnieuw zware straffen geëist tegen de Tilburgse broers, die verantwoordelijk zouden zijn voor de moord op een moeder en dochter.

De aanklager wil dat het hof de 24-jarige Jeroen van G. veroordeelt tot vijftien jaar cel en tbs. De 28-jarige Marco van G., moet als het aan de aanklager licht, levenslang achter de tralies. Hij wordt als de kwade genius achter de dubbele moord gezien op de 23-jarige Regina van Vugt en haar 54-jarige moeder Jose Jacobs.

------------------------------------------------------------------------------------
Autochtone blanke christelijke nederlandse docent verkracht leerlingen. (#)
HAARLEM - Een leraar van het Eerste Christelijk Lyceum (ECL) in Haarlem wordt verdacht van seksueel misbruik van een leerlinge. De politie heeft hem dinsdag gearresteerd.

De betrokken leerlinge deed in juli aangifte tegen de leerkracht. De politie begon daarop een onderzoek. De man werd dinsdag uitgenodigd voor een gesprek op het politiebureau, waarna hij direct is aangehouden.

Tegen dezelfde docent is vijftien jaar geleden ook al aangifte gedaan van seksueel misbruik. Die zaak is toen geseponeerd.

------------------------------------------------------------------------------------
Autochtone blanke nederlandse criminelen vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. (#)
AMSTERDAM - De twee Albert Heijn-medewerkers die in juni van dit jaar met geweld een winkeldief in de kraag grepen na het stelen van een blikje bier uit een supermarkt in Amsterdam, worden niet vervolgd. Het Openbaar Ministerie maakte dat vrijdag bekend.

De zaak tegen medewerker L.P. wordt geseponeerd omdat er, volgens een woordvoerster van het OM, bij zijn arrestatie sprake was van 'buitenproportioneel machtsvertoon'. 'Dat ging op een hele vervelende manier, midden in de nacht met veel agenten en honden en had ook heel anders gekund. Dit beschadigt iemand,' aldus de woordvoerster. Volgens het OM is P. 'voldoende getroffen door de gevolgen'.


Van strafbaar handelen door de andere Albert Heijn-medewerker, S.L., is uit het politieonderzoek niets gebleken. Deze zaak wordt geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.

------------------------------------------------------------------------------------
Proces tegen vrouwendiscriminerende extremistische christenen (#)
Proces moet staat dwingen tot aanpak SGP

Uitgegeven: 9 juli 2003 09:21

AMSTERDAM - Het Clara Wichmann Instituut , dat zich inzet voor de rechtspositie van vrouwen, wil de Nederlandse staat met een juridische procedure dwingen iets te doen aan het vrouwenbeleid van de SGP.

Bij deze politieke partij, met twee zetels vertegenwoordigd in de Tweede Kamer, hebben vrouwen geen stemrecht en mogen ze geen lid van de gemeenteraad of het parlement worden.

Eerder probeerde het instituut vrouwelijke SGP-sympathisanten te bewegen een proefproces tegen de partij te beginnen. Dat lukte uiteindelijk niet. Ook pogingen om het kabinet tot actie te bewegen strandden.

Met een proces tegen de staat hoopt het instituut nu de politiek te kunnen dwingen op te treden tegen de SGP, bijvoorbeeld door uitsluiting van de partij van de volgende verkiezingen. Daarvoor wordt onder meer een beroep gedaan op het Vrouwenverdrag van de Verenigde Naties.

Mill
16-10-03, 14:24
Nogmaals, vind je het gek dat in een land met 90% autochtonen de meeste misdaad door autochtonen wordt gepleegd? Ik niet.

Jimi
16-10-03, 14:46
Geplaatst door Mill
Nogmaals, vind je het gek dat in een land met 90% autochtonen de meeste misdaad door autochtonen wordt gepleegd? Ik niet.

Laat lekker zitten joh...

~Panthera~
16-10-03, 14:51
Geplaatst door Mill
Nogmaals, vind je het gek dat in een land met 90% autochtonen de meeste misdaad door autochtonen wordt gepleegd? Ik niet.
-----------------

Maar dan leggen we voornamelijk de aandacht op de 10% niet autochtonen ?
Wat is daar dan de betekenis van ?

Sawda
16-10-03, 14:51
Geplaatst door Jimi
Laat lekker zitten joh...

Ja joh dat is maar een nederlands probleem. Laten wij maar gewoon k ....ren op de allochtonen, zo vergeten wij onze problemen. :rolleyes:

Mill
16-10-03, 14:54
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Maar dan leggen we voornamelijk de aandacht op de 10% niet autochtonen ?
Wat is daar dan de betekenis van ?

Ik leg nergens de aandacht op, behalve dan op het feit dat het nogal raar is om te klagen dat de inwoners van een land degenen zijn die de misdrijven van dat land plegen.

~Panthera~
16-10-03, 14:56
Geplaatst door Mill
Ik leg nergens de aandacht op, behalve dan op het feit dat het nogal raar is om te klagen dat de inwoners van een land degenen zijn die de misdrijven van dat land plegen.
-----------

Mooi, dan zijn dat dus ALLE inwoners.
If you know what I mean.

Mill
16-10-03, 15:04
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Mooi, dan zijn dat dus ALLE inwoners.
If you know what I mean.

Mwoahh, niet alle. Ik vind dat je je best zorgen mag maken als een bepaalde groep een meer dan proportioneel aandeel van de criminaliteit voor z'n rekening neemt. Zo vind ik dat vrouwen best een terecht verwijt kunnen maken over het feit dat 50% van de bevolking, de mannen, voor meer dan 90% van de criminaliteit verantwoordelijk is.

En zo kun je wel meer groepen bedenken.

Mark
16-10-03, 15:09
Geplaatst door Mill
Mwoahh, niet alle. Ik vind dat je je best zorgen mag maken als een bepaalde groep een meer dan proportioneel aandeel van de criminaliteit voor z'n rekening neemt. Zo vind ik dat vrouwen best een terecht verwijt kunnen maken over het feit dat 50% van de bevolking, de mannen, voor meer dan 90% van de criminaliteit verantwoordelijk is.

En zo kun je wel meer groepen bedenken.

Hou eens op met die racistische praatjes dat mannen meer verantwoordelijk zijn voor misdaad en verkrachtingen dan vrouwen.

alvast bedankt.

Mill
16-10-03, 15:11
Geplaatst door Mark
Hou eens op met die racistische praatjes dat mannen meer verantwoordelijk zijn voor misdaad en verkrachtingen dan vrouwen.

alvast bedankt.

sorry

Mark
16-10-03, 15:12
Geplaatst door Mill
sorry

vooruit dan maar :hardlach:

Jimi
16-10-03, 15:12
Geplaatst door Mill
Mwoahh, niet alle. Ik vind dat je je best zorgen mag maken als een bepaalde groep een meer dan proportioneel aandeel van de criminaliteit voor z'n rekening neemt. Zo vind ik dat vrouwen best een terecht verwijt kunnen maken over het feit dat 50% van de bevolking, de mannen, voor meer dan 90% van de criminaliteit verantwoordelijk is.

En zo kun je wel meer groepen bedenken.

Dit soort informatie kan het kattenvrouwtje niet verwerken. Haar vijftig katten worden er onrustig van, haar anti-oorlogposters vallen van de muren en haar PLO-sjaal gaat knellen...

~Panthera~
16-10-03, 16:35
Geplaatst door Mill
Zo vind ik dat vrouwen best een terecht verwijt kunnen maken over het feit dat 50% van de bevolking, de mannen, voor meer dan 90% van de criminaliteit verantwoordelijk is.

-------------------------------

Daar zouden MANNEN ELKAAR eens op moeten aanspreken, maar o wee, daar hebben ze geen zin an.
Zijken liever over anderen.

~Panthera~
16-10-03, 16:37
Geplaatst door Jimi
Dit soort informatie kan het kattenvrouwtje niet verwerken. Haar vijftig katten worden er onrustig van, haar anti-oorlogposters vallen van de muren en haar PLO-sjaal gaat knellen...
------------

Weer zo'n onbenul die "denkt" iets van mij af weten. :moe:

In welke kast ben jij opgegroeid ?
O sorry, moet even 1 van mijn 375 katten knuffelen. :blowen:

lennart
16-10-03, 16:42
Chinezen


Er is ook veel criminaliteit onder Chinezen, alleen die plegen de misdaad voornamelijk in eigen kring. Overigens is een paar dagen geleden nog een topcrimineel, topdrugsdealer van chineze afkomst vermoord.



Maar doodzwijgen kan ook. Dat is jaren lang gebeurd en leverde de LPF 29 zetels op.


Dat gebeurde niet, het werd gewoon gesproken over criminaliteit onder sociaal zwakkerstaande groepen, zowel door links als door rechts.

Rechts vind het nu leuk om de schuld aan de 'linkse kerk' te geven, maar links had echt geen dictatuur in Nederland.

~Panthera~
16-10-03, 16:45
Geplaatst door lennart
Er is ook veel criminaliteit onder Chinezen, alleen die plegen de misdaad voornamelijk in eigen kring. Overigens is een paar dagen geleden nog een topcrimineel, topdrugsdealer van chineze afkomst vermoord.
-------------

Niet intressant........alleen Marokkanen zijn intressant om af te zijken.
Snap dat nou. :moe:
Chinezen zijn gewoon goed, omdat je ze niet ziet.
Logisch toch ?
Dat het op zich de MINST geintegreerde groep in de samenleving is, vergeten we gewoon gemakshalve even.

~Panthera~
16-10-03, 16:51
Geplaatst door Eduardo
Ik zou zo graag in Haarlem wonen (omdat ik mijn huis in Amsterdam net op tijd verkocht heb) en nu vertellen dat het in Amsterdam zo meevalt. En dat de mensen er zeuren.
--------------

Zou ik niet doen, er wonen hier nl ook Marokkanen.
Je weet maar nooit.
Zijn ook heel eng.
Neem El3arbie. :D

TonH
16-10-03, 17:05
Geplaatst door Eduardo
Ik zou zo graag in Haarlem wonen (omdat ik mijn huis in Amsterdam net op tijd verkocht heb) en nu vertellen dat het in Amsterdam zo meevalt. En dat de mensen er zeuren.

:hihi:

~Panthera~
16-10-03, 20:02
Geplaatst door Dengis Khan
Ik snap jullie Nederlanders niet, dat je zo over je laat lopen door een paar kinderen.
Wat een scheitluizen zijn jullie toch.

Je moet zo'n Naffer gezwelletje gewoon een strop om zn nek doen en aan de eerste de beste lantaarnpaal ophangen.

Dat is beter dan dat hij aan jou dochter komt.

En laat die linkse fascisten kliek in Nederland zn kop maar houden. Want dat zijn toch een stelletje hypocriete Farizeërs.
-----------------

En waar kom jij vandaan ?
Alabama in de 50er jaren ? :moe:

Stormfrontlosers.nl ?

~Panthera~
16-10-03, 20:16
Geplaatst door Dengis Khan
Onnozel?
Ik heb helaas de Nederlandse Nationaliteit. Maar die is mij opgedrongen door mijn geboorte.

Ik schaam mij eigenlijk dat ik Nederlander ben.
Ik noem mij zelf dus een Dutchy. Yankee, Mof , Vlaming, Fries of een Batavier.
Zoals het mij uit komt. Maar ik voel mij geen Nederlander. Want dan zou ik dezelfde nationaliteit hebben als Rosenmuller. En dat is onbespreekbaar.
Verder lees ik de Volkskrant. En ik denk zoals de meesten. Alleen onnozele socialisten niet.
-------------

Nou, als het je "opgedrongen" is: je kan er altijd nog afstappen.
Pil van Drion.
Al je problemos meteen aufgeleust. :hihi:

Mark
16-10-03, 20:26
Brrrrrrrrrrrrr al die Amstelledamverhalen

Ik blijf lekker in Zuid-Holland waar de mensen nog aardig zijn :)

sadeeQ
16-10-03, 20:45
Geplaatst door Dengis Khan



( NB. Bovenstaande is fictief. Ik meen het niet. Anders krijg ik de A.I.V.D. op bezoek. Of nog erger: de Tabligh beweging.)
:hardlach:

typische een verrote kaaskop


een schijterd en lafaard ,voeg nou eens daden bij je woorden domme LPF nicht :wijs:

sadeeQ
16-10-03, 20:52
Geplaatst door Arkan
Die gozer is slimmer dan jij.

Loser!!

:huil2: :huil2:

taouanza
16-10-03, 20:55
Geplaatst door sadeeQ
:huil2: :huil2:



:hihi:

mulan
17-10-03, 10:59
We dwalen af.......we hadden het over wat je katten het beste te drinken kunt geven :p . De meningen schijnen daarover te verschillen.......nu wat kun je het beste doen om ervoor te zorgen dat je kat brokjes gaat eten(als hij die nooit gehad heeft)....?

:wohaa:

Ali G
17-10-03, 11:08
Is het nou zo moeilijk om te erkennen dat de marokaanse gemeenschap een probleem heeft dat word verorzaakt door randgroepen uit de marokaanse gemeenschap!
Mischien moet door de marokaanse gemeenschap eens eerlijk erkend worden dat ze een serieus probleem hebben met de criminaliteit ipv altijd maar te ontkennen en vervolgens zich met andere bevolkingsgroepen te vergelijken.
Waneer een probleem erkend word kan er wat aan gedaan worden.

~Panthera~
17-10-03, 11:14
Geplaatst door mulan
We dwalen af.......we hadden het over wat je katten het beste te drinken kunt geven :p . De meningen schijnen daarover te verschillen.......nu wat kun je het beste doen om ervoor te zorgen dat je kat brokjes gaat eten(als hij die nooit gehad heeft)....?

:wohaa:
------------------

*kuch* :D




Felix snoepjes kopen, alleen ben ik bang dat ie dan niets anders meer wil. :wohaa:

BiL@L
17-10-03, 14:48
Betekent dat, dat ik steeds meer en harder begin te slaan? Okej, weet ik dat ook weer...

lennart
17-10-03, 16:02
Geplaatst door Ali G
Is het nou zo moeilijk om te erkennen dat de marokaanse gemeenschap een probleem heeft dat word verorzaakt door randgroepen uit de marokaanse gemeenschap!
Mischien moet door de marokaanse gemeenschap eens eerlijk erkend worden dat ze een serieus probleem hebben met de criminaliteit ipv altijd maar te ontkennen en vervolgens zich met andere bevolkingsgroepen te vergelijken.
Waneer een probleem erkend word kan er wat aan gedaan worden.

Ontkent de Marokkaanse gemeenschap dat ze een probleem heeft dan? Volgens mij zijn er meer dan 1 Marokkanen hier die weldegelijk erkent dat er rotjochies opgroeien voor gal en rad.

Hoezo kan er trouwens niets aan een probleem worden gedaan als dat niet wordt erkent? Die rotjochies kunnen toch gewoon worden opgepakt en worden veroordeeld? Maar in plaats daarvan worden ze opgepakt vrijgelaten, moeten ze dan 18 maanden wachten voordat ze eindelijk eens tot 2 weken dienstverlening worden veroordeeld.

Me dunkt, het probleem zit niet in de Marokkaanse gemeenschap, maar bij de Nederlandse justitie... Als dat nou eens erkent zou worden.. Ofnouja.. dat is al jarenlang erkend.. maar dat probleem wordt niet opgelost.. Dus constateren we dat een probleem juist niet wordt opgelost als het wordt erkend.. Toch??

Onno26
17-10-03, 16:13
We dwalen af.......we hadden het over wat je katten het beste te drinken kunt geven . De meningen schijnen daarover te verschillen.......nu wat kun je het beste doen om ervoor te zorgen dat je kat brokjes gaat eten(als hij die nooit gehad heeft)....?

Je moet ze tricken Mulan. De meeste katten eten alleen wat ze het lekkerste vinden, en de meeste vinden blikjes met vlees lekkerder dan harde brokjes. De trick gooi een eetlepel vleesbrokjes door de harde brokjes. Werkt dit niet dan gewoon harde brokken neerzetten en langer volhouden dan de kat. Dus wat je ook doet niet denken "jeetje hij heeft al een hele tijd niet gegeten, laat ik toch maar wat vleesbrokjes neerzetten". Volhopuden dat is de enige optie.

Als je harde brokjes geeft wel veel water neerzetten, anders krijg je na jaren gruis in de blaas (van de kat, niet jij) en dat is niet cool.

000NobelPrizes
17-10-03, 16:17
Geplaatst door lennart
Ontkent de Marokkaanse gemeenschap dat ze een probleem heeft dan?


Nee, alleen is het altijd de schuld van een ander want aan mocro's kan niets mankeren. Die zijn altijd 100% geweldig.

lennart
17-10-03, 16:24
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nee, alleen is het altijd de schuld van een ander want aan mocro's kan niets mankeren. Die zijn altijd 100% geweldig.

Ik hoor helemaal niemand de schuld leggen bij een ander.. de schuld wordt gelegd bij de marokkaanse rotjochies.. bij wie de schuld gelegd moet worden.. Maar hoe ontstaan die marokkaanse rotjochies... daar gaat tenslotte de discussie over.. Ik heb het idee dat jij vindt dat het een expliciet Marokkaans probleem is en dat de Marokkanen het dan ook maar moeten oplossen. Maar het is natuurlijk geen exclusief Marokkaans probleem. En ook hoeven ze het zelf niet oplossen, want zo werkt onze Nederlandse democratie en maatschappij natuurlijk niet.

TonH
17-10-03, 16:30
Geplaatst door Onno26
Werkt dit niet dan gewoon harde brokken neerzetten en langer volhouden dan de kat. Dus wat je ook doet niet denken "jeetje hij heeft al een hele tijd niet gegeten, laat ik toch maar wat vleesbrokjes neerzetten". Volhopuden dat is de enige optie.


:hihi:

En ook je er vooral niets van aantrekken wanneer je helemaal open gehaald wordt! :wohaa:

000NobelPrizes
17-10-03, 16:36
Geplaatst door lennart
Ik hoor helemaal niemand de schuld leggen bij een ander.. de schuld wordt gelegd bij de marokkaanse rotjochies.. bij wie de schuld gelegd moet worden.. Maar hoe ontstaan die marokkaanse rotjochies... daar gaat tenslotte de discussie over.. Ik heb het idee dat jij vindt dat het een expliciet Marokkaans probleem is en dat de Marokkanen het dan ook maar moeten oplossen.

Het heeft weinig zin om dat te vinden, want die mocro's doen zelf toch niks. Die hebben allang bedacht het onze schuld is, dus wij moeten het oplossen. Dat doen we ook (zie Zagora's uitstekende uitleg van hulpverlening op andere thread), alleen helpt het geen ene moer.

Ik hoor nu ook het excuus dat die jochies zo worden omdat ze niet geaccepteerd worden. Dat is niet te rijmen met die mocro's die het wel redden en waar de bulk van de gemeenschap uit bestaat, volgens hun zeggen. Dan weet ik ook niet hoe specifiek gericht dat niet-acceptatie-smoesje is.

Volgens mij zit er bij deze pestjochies gewoon een steekje los en komen ze uit incesthuwelijken voort.


Maar het is natuurlijk geen exclusief Marokkaans probleem. En ook hoeven ze het zelf niet oplossen, want zo werkt onze Nederlandse democratie en maatschappij natuurlijk niet.
Inderdaad. Immigranten komen voor werk en geld en alles wat erbij komt, en alles wordt ze gegeven. De ellende die ze veroorzaken wordt vanzelfsprekend ook opgelost door de werkgever/uitkeringverstrekker.
Zo werkt dat hier. Je zegt hiet niets nieuws.

lennart
17-10-03, 16:49
Geplaatst door 151 NobelPrizes
[B]Het heeft weinig zin om dat te vinden, want die mocro's doen zelf toch niks. Die hebben allang bedacht het onze schuld is, dus wij moeten het oplossen. Dat doen we ook (zie Zagora's uitstekende uitleg van hulpverlening op andere thread), alleen helpt het geen ene moer.

Ik hoor nu ook het excuus dat die jochies zo worden omdat ze niet geaccepteerd worden. Dat is niet te rijmen met die mocro's die het wel redden en waar de bulk van de gemeenschap uit bestaat, volgens hun zeggen. Dan weet ik ook niet hoe specifiek gericht dat niet-acceptatie-smoesje is.

Volgens mij zit er bij deze pestjochies gewoon een steekje los en komen ze uit incesthuwelijken voort.


Uitstekende hulpverlening? Volgens sommige bronnen gebeurt al jaren helemaal niets, dus waarom je de "hulpverlening" prijst is me een raadsel. Als die er al is, dan is die duidelijk geen knip voor de neus waard, netzoals onze Nederlandse leraren.. Opzuigen van belastingbudget..

Weer een goede reden om de belasting te ontduiken.

Waar het probleem echt ligt is de wegvallende sociale structuur in wijken en de laksheid van justitie.. Veel van deze jongens, waar we het over hebben, moeten waarschijnlijk nog een (taak)straf uitzitten, maar er zal wel geen ruimte zijn. Als ze gepakt worden, duurt het soms langer dan een jaar voordat ze een rechter zien. Deze situatie bestaat al jaren, en dat weten we ook, maar er wordt helemaal niets aan gedaan.

Al weer een goede reden om de belasting te ontduiken.


Inderdaad. Immigranten komen voor werk en geld en alles wat erbij komt, en alles wordt ze gegeven. De ellende die ze veroorzaken wordt vanzelfsprekend ook opgelost door de werkgever/uitkeringverstrekker.
Zo werkt dat hier. Je zegt hiet niets nieuws.

Jij hebt een verknipt wereldbeeld.. De immigranten wilden niet eens sociale premie afdragen, maar dat moest, sja en als je er voor betaald hebt, heb je er natuurlijk ook recht op. Het is onze eigen schuld dat ze hier zijn blijven plakken. Dan hadden op de uitnodiging maar moeten zeggen dat ze na 5 jaar weer terug moeten, maar dat hebben we er nooit bij verteld. Dan hadden we ze geen belasting moeten laten betalen, want no taxation without representation, dat geldt ook vast vice versa.

taouanza
17-10-03, 16:49
Volgens mij zit er bij deze pestjochies gewoon een steekje los en komen ze uit incesthuwelijken voort


Incesthuwelijken?
Damn! heb ik net mijn onderschrift verandert kom je weer met een primeur.:rolleyes:

000NobelPrizes
17-10-03, 18:07
Geplaatst door lennart
Uitstekende hulpverlening? Volgens sommige bronnen gebeurt al jaren helemaal niets,

Die bronnen van jou zijn een lachertje, of je verzint gewoon maar wat om je punt te maken. Je hebt al vaker bewezen daar geen scrupules in te hebben.


om je de "hulpverlening" prijst is me een raadsel. Als die er al is, dan is die duidelijk geen knip voor de neus waard, netzoals onze Nederlandse leraren..
Ook dat heb je zelf verzonnen, en zovaak herhaald dat het ondertussen voor jou waarheid is geworden.


Waar het probleem echt ligt is de wegvallende sociale structuur in wijken en de laksheid van justitie..

Jij weet het.

:slapen:


Veel van deze jongens, waar we het over hebben, moeten waarschijnlijk nog een (taak)straf uitzitten, maar er zal wel geen ruimte zijn. Als ze gepakt worden, duurt het soms langer dan een jaar voordat ze een rechter zien. Deze situatie bestaat al jaren, en dat weten we ook, maar er wordt helemaal niets aan gedaan.

En dat is de reden voor recidive. Geen gebrek aan fatsoen of opvoeding.
Dit zijn namelijk allemaal fijne jongens, want Marokkanen deugen van zichzelf 100%, en als ze het slechte pad opgaan is het de schuld van een ander. Zover waren we inmiddels.



Jij hebt een verknipt wereldbeeld.. De immigranten wilden niet eens sociale premie afdragen, maar dat moest, sja en als je er voor betaald hebt, heb je er natuurlijk ook recht op. Het is onze eigen schuld dat ze hier zijn blijven plakken. Dan hadden op de uitnodiging maar moeten zeggen dat ze na 5 jaar weer terug moeten, maar dat hebben we er nooit bij verteld. Dan hadden we ze geen belasting moeten laten betalen, want no taxation without representation, dat geldt ook vast vice versa.
Jij wilt zeggen dat alles wat hierheen is gekomen recht heeft op alle voorzieningen omdat ze sociale premie hebben afgedragen?
*hehe* Grapjas.

lennart
17-10-03, 18:22
Geplaatst door 151 NobelPrizes
[B]Die bronnen van jou zijn een lachertje, of je verzint gewoon maar wat om je punt te maken. Je hebt al vaker bewezen daar geen scrupules in te hebben.


Nouja je hebt wel een beetje gelijk... het is er maar 1:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=74570

Feit blijft dat als er inderdaad miljoenen in zijn gepompt dat dit geld dus niet goed terecht is gekomen, en dat ligt niet aan die jongeren, maar aan degene die de jongeren "helpen". Immers ZIJ geven al die miljoenen uit niet die jongeren.



Ook dat heb je zelf verzonnen, en zovaak herhaald dat het ondertussen voor jou waarheid is geworden.


Verzonnen is een groot woord, ik constateer het. Als ze niet eens een klas kunnen lesgeven, waarom is dan in hemelsnaam iets mis met de kinderen... Het probleem ligt duidelijk bij de leraar, die krijgt er bovendien voor betaald nota bene.



En dat is de reden voor recidive. Geen gebrek aan fatsoen of opvoeding.
Dit zijn namelijk allemaal fijne jongens, want Marokkanen deugen van zichzelf 100%, en als ze het slechte pad opgaan is het de schuld van een ander. Zover waren we inmiddels.


He ja joh, er is geen enkel probleem met Nederland, het zijn de buitenlanders die alle problemen veroorzaken. Dit is werkelijk het enige geluid dat uit jouw bek komt. Niet te geloven zeg.

Snel veroordelen en opsluiten biedt duidelijkheid aan deze jongens, duidelijkheid die ze in het normale leven in elk geval niet hebben.

Maar Nederlandse justitie us blijkbaar niet in staat is om dit te doen.

Ik vraag mij echt af waarom ik nog belasting betaal :rolleyes:



Jij wilt zeggen dat alles wat hierheen is gekomen recht heeft op alle voorzieningen omdat ze sociale premie hebben afgedragen?
*hehe* Grapjas.

Ja zo werkt dat normaal gesproken. Maar jouw wereldbeeld is nog verknipter dan de mijne.

000NobelPrizes
17-10-03, 18:32
Geplaatst door lennart
Nouja je hebt wel een beetje gelijk... het is er maar 1:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=74570

Feit blijft dat als er inderdaad miljoenen in zijn gepompt dat dit geld dus niet goed terecht is gekomen, en dat ligt niet aan die jongeren, maar aan degene die de jongeren "helpen". Immers ZIJ geven al die miljoenen uit niet die jongeren.

Kortom: als de hulpverlening beter is, betekent dat dat het gros van al die mocro-aso's de hartstikke fijne mensen worden die ze eigenlijk zijn.
Dan weten we dat ook weer.


Verzonnen is een groot woord, ik constateer het. Als ze niet eens een klas kunnen lesgeven, waarom is dan in hemelsnaam iets mis met de kinderen... Het probleem ligt duidelijk bij de leraar, die krijgt er bovendien voor betaald nota bene.

Dat is jouw constatering. Als ik constateer dat jij knettergek bent, is dat dan ook zo?


He ja joh, er is geen enkel probleem met Nederland, het zijn de buitenlanders die alle problemen veroorzaken. Dit is werkelijk het enige geluid dat uit jouw bek komt. Niet te geloven zeg.


Politiek correct praatje van je. Veel immigranten(kinderen) zorgen voor problemen. Niet voro alle, wel voor veel. Is dit nieuw voor je?


Snel veroordelen en opsluiten biedt duidelijkheid aan deze jongens, duidelijkheid die ze in het normale leven in elk geval niet hebben.

Maar Nederlandse justitie us blijkbaar niet in staat is om dit te doen.

Ik vraag mij echt af waarom ik nog belasting betaal :rolleyes:

Geen hulpverlening meer dus: opsluiten. Het schiet al op zo.


Ja zo werkt dat normaal gesproken. Maar jouw wereldbeeld is nog verknipter dan de mijne.
Er is niets verknipts aan mijn wereldbeeld als ik zeg dat hier veel mensen van sociale voorzieningen genieten zonder er ooit een cent aan te hebben bijgedragen. Die hier ook in veel gevallen alleen voor die soc.voorz. naartoe zijn gekomen.

mulan
17-10-03, 22:14
Geplaatst door Onno26
Je moet ze tricken Mulan. De meeste katten eten alleen wat ze het lekkerste vinden, en de meeste vinden blikjes met vlees lekkerder dan harde brokjes. De trick gooi een eetlepel vleesbrokjes door de harde brokjes. Werkt dit niet dan gewoon harde brokken neerzetten en langer volhouden dan de kat. Dus wat je ook doet niet denken "jeetje hij heeft al een hele tijd niet gegeten, laat ik toch maar wat vleesbrokjes neerzetten". Volhopuden dat is de enige optie.

Als je harde brokjes geeft wel veel water neerzetten, anders krijg je na jaren gruis in de blaas (van de kat, niet jij) en dat is niet cool.

Aha mixen dus...ok en dan nog de felix snoepjes..... :chef:

Als ie dan een tijdje niet gegeten heeft ga je inderdaad medelijden krijgen maar dat moet ik dan maar even achterwege laten....ik kan alleen niet tegen dat vreselijke gemiaaaaaaauw......

OK dan....results zullen binnekort bekend worden gemaakt....

MadeLiefje
17-10-03, 22:29
Geplaatst door Lalla_fatoes



Oorzaken

De kwaliteit van de opvoeding (68 procent), moeite om aan de Nederlandse cultuur te wennen (46 procent) en opgroeien in slechte buurten (36 procent) worden als oorzaken genoemd.




Greetz,

Als men denkt dat dit de oorzaken zijn, dan moet men er maar een oplossing voor vinden, in plaats van toekijken hoe de Marokkanen verslechteren in de samenleving.

En aan oplossingen denk ik niet aan het terugsturen van criminele Marokkanen, maar aan het spreidingsgehalte van Marokkanen in bepaalde buurten. Dit Spreidingsgehalte moet terug gedrongen worden. Dit voorkomt slechte buurten en contacten met oa de Nederlandse cultuur wordt hierdoor bevorderd.

De kwaliteit van de opvoeding is een oorzaak die nergens op slaat, eerder een extra punt om Nederlanders te laten denken hoe slecht Marokkaanse ouders zijn betreft de opvoeding.