PDA

Bekijk Volledige Versie : Gebruikte STRINGS taboe !!!



ZbaqZbaq
17-10-03, 15:43
Tanzania verbiedt tweedehands ondergoed

Uitgegeven: 17 oktober 2003 14:26

DAR ES SALAAM - De regering van Tanzania verbiedt de import van tweedehands ondergoed. Volgens een woordvoerder vergroot het dragen van de gebruikte boxershorts en slipjes de kans op huidziektes. Dat meldde de BBC vrijdag.

Het dragen van tweedehands kleding is voor veel Tanzanianen noodzakelijk vanwege de lage prijs. Volgens een handelaar in tweedehands kleding in Dar es Salaam valt het wel wat mee met het risico van huidziektes. "De leveranciers zeggen ons dat de kleding gedesinfecteerd is, maar we adviseren onze klanten altijd de kledingstukken nog even in heet water te wassen voordat ze worden gedragen", aldus de kledingverkoper.

Een andere handelaar zei dat de regering beter naar de kwaliteit van het geïmporteerde voedsel kan kijken. Volgens hem is veel voedsel over datum, van slechte kwaliteit of helemaal niet geschikt voor consumptie door mensen.

taouanza
17-10-03, 16:29
Ik maak me meer zorgen om de lokale textielhandel.Mensen moeten hun winkels sluiten omdat ze hun kleding aan de straatstenen niet kwijt kunnen.:moe:

ZbaqZbaq
17-10-03, 16:34
ehum....we hebben het hier ook over de lokale textiel handel.

In Tanzania is namelijk geen echte textiel industrie.

Dus de inkopers kopen liever goedkoop 2e hands ondergoed in het westen dan nieuw ondergoed in het oosten.

taouanza
17-10-03, 16:46
Geplaatst door ZbaqZbaq
ehum....we hebben het hier ook over de lokale textiel handel.

In Tanzania is namelijk geen echte textiel industrie.

Dus de inkopers kopen liever goedkoop 2e hands ondergoed in het westen dan nieuw ondergoed in het oosten.

Daar hebben ze geen klerenmakers en kledingwinkels?
Ik had het helemaal niet over industrie.
Ik weet wel dat al die liefdadigheid uiteindelijk meer schade brengt.
Zo gaat dat ook met voedsel wat denk je wat westerse overschotten van melk(poeder) en graan doet voor de lokale boeren?
Ik spreek in het algemeen voor het geval Tanzania ook geen landbouw en veeteelt heeft.:moe:

Blade20
17-10-03, 17:36
Geplaatst door taouanza
Daar hebben ze geen klerenmakers en kledingwinkels?
Ik had het helemaal niet over industrie.
Ik weet wel dat al die liefdadigheid uiteindelijk meer schade brengt.
Zo gaat dat ook met voedsel wat denk je wat westerse overschotten van melk(poeder) en graan doet voor de lokale boeren?
Ik spreek in het algemeen voor het geval Tanzania ook geen landbouw en veeteelt heeft.:moe:

Luister maat, die boeren bepalen altijd zelf nog wat ze over hun velden strooien. Het westen verkoopt die zooi zelf niet, das verboden vanwege de dodelijke natuur van die zooi.
Echter krijgen die boeren het zelf nog steeds wel via de zwarte markt. Ze strooien het vervolgens massaal over de velden. Vaak weten ze waarschijnlijk zelf niet eens van de opbouwende vergiften in hun lichamen.

wacht ff, mezelf even corrigeren. Ik geloof dat de VS het wel nog verkoopt. (die vallen niet onder Europeese regelgeving)

taouanza
17-10-03, 18:19
Geplaatst door Blade20
Luister maat, die boeren bepalen altijd zelf nog wat ze over hun velden strooien. Het westen verkoopt die zooi zelf niet, das verboden vanwege de dodelijke natuur van die zooi.
Echter krijgen die boeren het zelf nog steeds wel via de zwarte markt. Ze strooien het vervolgens massaal over de velden. Vaak weten ze waarschijnlijk zelf niet eens van de opbouwende vergiften in hun lichamen.

wacht ff, mezelf even corrigeren. Ik geloof dat de VS het wel nog verkoopt. (die vallen niet onder Europeese regelgeving)

Waar heb jij het over?! :argwaan:

Mark
17-10-03, 18:32
Geplaatst door taouanza
Daar hebben ze geen klerenmakers en kledingwinkels?
Ik had het helemaal niet over industrie.
Ik weet wel dat al die liefdadigheid uiteindelijk meer schade brengt.
Zo gaat dat ook met voedsel wat denk je wat westerse overschotten van melk(poeder) en graan doet voor de lokale boeren?
Ik spreek in het algemeen voor het geval Tanzania ook geen landbouw en veeteelt heeft.:moe:

Ik kan je verklappen dat ze landbouw, veeteelt en kleremakers hebben :)

Alleen verkopen ze nergens sokken :( Dus als je geen geld hebt voor soeveniers dan mag je ook je sokken afgeven.