PDA

Bekijk Volledige Versie : Yoehoe 151 dinges!



taouanza
17-10-03, 18:26
Heb je deze al gelezen?:strik:


http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=74065

Mark
17-10-03, 18:28
Iedereen moet die topic lezen.

De meest geniale topic ooit op maroc.nl :haha:

taouanza
17-10-03, 18:34
Geplaatst door Mark
Iedereen moet die topic lezen.

De meest geniale topic ooit op maroc.nl :haha:

Echt wel!
Zou het niet wat zijn om jaarlijks verkiezingen te houden voor:
Prikker van het jaar
Prikster van het jaar
Topic van het jaar
en niet te vergeten geit van het jaar

Victory
17-10-03, 18:58
Echt een laag iq, (de mensen op wsdb etc..). Het gaat helemaal nergens over.... het lijken wel een stelletje kinderen die door elkaar aan het schreeuwen zijn.

Mafkees
17-10-03, 19:03
Geplaatst door Victory
Echt een laag iq, (de mensen op wsdb etc..). Het gaat helemaal nergens over.... het lijken wel een stelletje kinderen die door elkaar aan het schreeuwen zijn.


Als ik jou soms lees dan heb ik niet het gevoel da`k met iemand te maken heb die het buskruit heeft uitgevonden.

Mark
17-10-03, 19:10
Geplaatst door Victory
Echt een laag iq, (de mensen op wsdb etc..). Het gaat helemaal nergens over.... het lijken wel een stelletje kinderen die door elkaar aan het schreeuwen zijn.

Die Bitch is niet al te snugger inderdaad :)

Maar die Mark is wel geniaal en heeft die wijffies goed onder de duim :duim:

taouanza
17-10-03, 19:26
Geplaatst door Al3arbi
Als ik jou soms lees dan heb ik niet het gevoel da`k met iemand te maken heb die het buskruit heeft uitgevonden.



:hihi:

RinC
17-10-03, 20:16
Geplaatst door Al3arbi
Als ik jou soms lees dan heb ik niet het gevoel da`k met iemand te maken heb die het buskruit heeft uitgevonden.



:zegniets: :hihi:

-Y-

mulan
17-10-03, 22:08
Wat een leedvermaak zeg....."Bitch" weet tenminste wel dat ze moet vechten voor haar idealen... :engel:

Fillastiene
18-10-03, 13:52
Geplaatst door Victory
Echt een laag iq, (de mensen op wsdb etc..). Het gaat helemaal nergens over.... het lijken wel een stelletje kinderen die door elkaar aan het schreeuwen zijn.

:rolleyes:

Gelukkig gaat het op NVDD wel ergens over. Hier circuleren de intellectuelen van Maroc.NL. Hier krijgen de mensen met de superieure intelligentie de kans om met soortgenoten de wereldvrede en andere belangrijke zaken te bespreken. Gelukkig maar.

Ps1. Soms is schreeuwen wel lekker. Mark weet er bijvoorbeeld alles van. Moet je ook eens proberen, Vic.
Ps2. Verschil moet er zijn. Als er geen mensen waren met en laag IQ (zoals ik, ik bezoek WDDB namelijk vaak) zouden mensen met een hoog IQ er ook niet zijn. Mensen zoals jij, zeg maar.

mulan
18-10-03, 14:06
De gemiddelde leeftijd ligt sowieso lager op WSDB......

Soms relaxed(in tegenstelling tot NVDD)....en soms TE schreeuwerig.....