PDA

Bekijk Volledige Versie : Oplossing conflict Midden-Oosten



hanskamp
18-10-03, 09:20
Hoe denken jullie dat het Midden-Oosten-conflict opgelost moet worden? Als je kiest voor Een andere oplossing, wil je die dan toelichten?

plexus
18-10-03, 09:33
..laten we maar eerst beginnen met de terugtrekking van het israelische leger in ALLE BEZETTE gebieden...Die rare scheidings - apartheids muur afbreken...en dan pas kan er gepraat worden over oplossingen!

ZbaqZbaq
18-10-03, 10:25
Vertrek uit ALLE BEZETTE gebieden betekent dus terug trekking naar Europa en Rusland

Puk
18-10-03, 10:28
Alle Europese broertjes en zusjes van de Palestijnen naar Israël.
En de Israëlische Joden naar Europa.

Een uitwisseling dus.

T'is maar een idee hè?!

hanskamp
18-10-03, 10:30
Zbaqzbaq en Puk, waarom stemmen jullie dan niet voor één staat: Palestina?

hanskamp
18-10-03, 17:00
Er zijn 3 stemmen op Een andere oplossing.

Zouden jullie 3 dat willen toelichten?

lennart
18-10-03, 17:08
Het makkelijkste lijkt me 2 nieuwe Joodse staten te creeeren in de VS en in Duitsland. Daarna maken van Palestina een democratisch staat. Wie niet wil blijven die kan dus naar een van de 2 nieuwe Joodse staten verhuizen. Die Joodse tehuizen in de VS en Duitsland worden daar gesticht vanwege de wandaden van de NWO jegens de Joden.

Wizdom
18-10-03, 18:48
Het is toch overduidelijk dat de Joden al een staat hebben in de VS waarom dan een staat midden in het Islamitische bakermat Jeruzalem en de Islamitische landen. Nee.... dat is vragen om problemen. Beste oplossing is Joden terug naar de VS, Europa of Rusland. De Joden die er voor '48 woonden en geen vuile handen hebben zouden er mogen blijven leven.

Mark
18-10-03, 18:52
Iedereen er uit schoppen en een natuurpark ervan maken :zwaai:

sadeeQ
18-10-03, 19:27
oplossing voor die M_O

Een grote leider met een kleine snortje :auw2:

Mark
18-10-03, 19:30
Geplaatst door sadeeQ
oplossing voor die M_O

Een grote leider met een kleine snortje :auw2:

Mugabe?



Of iedereen gaat gewoon lekker liggen daar en dan zeggen wij "Jongens, zand erover!"

sadeeQ
18-10-03, 19:45
Geplaatst door Mark
Mugabe?


:lachu: had ik nog niet aan gedacht,maar die heeft de blanken bezetters weg gejaagd uit zijn land,misschien dat ie nu ook de zionistische terroristen weg kan jagen



Of iedereen gaat gewoon lekker liggen daar en dan zeggen wij "Jongens, zand erover!"

:melig2: :melig2: goed idee en te beginnen met degene die vlakbij de zee wonen :tik:

Mark
18-10-03, 20:01
Geplaatst door sadeeQ
:lachu: had ik nog niet aan gedacht,maar die heeft de blanken bezetters weg gejaagd uit zijn land,misschien dat ie nu ook de zionistische terroristen weg kan jagen



:melig2: :melig2: goed idee en te beginnen met degene die vlakbij de zee wonen :tik:

Gaza strook? ;)

sadeeQ
18-10-03, 20:03
Geplaatst door Mark
Gaza strook? ;)

neeeuh,we slaan dat blauw vlekje over en beginnen met het echte werk,en als er zand over blijft dan praten we verder :ergleuk:

http://www.dartmouth.edu/~gov46/israel-post-armstice-1949.gif

Simon
18-10-03, 20:56
Een staat: Binationale staat voor gelijke rechten Israëli's en Palestijnen

Dat lijkt mij de meest menselijke en rechtvaardige oplossing. Maar de menselijkheid en de rechtvaardigheid is daar helaas ver te zoeken.

Puk
19-10-03, 02:28
Geplaatst door hanskamp
Er zijn 3 stemmen op Een andere oplossing.

Zouden jullie 3 dat willen toelichten?

Heb ik toch al gedaan?

Een uitwisseling lijkt mij de beste andere oplossing.

Angeldust
19-10-03, 13:14
Gekozen voor de twee staten optie. Eerst heb ik nog de binationale staat in overweging gehad, maar daarvoor zijn de verhoudingen tussen de Palestijnen en de Israeliers te precair.
De eerste 10 jaren van die twee staten optie zal er een VN-vredesmacht op moeten gaan toezien dat de daartoe opgezette agenda wordt nagekomen en dat de terugtrekking van de Israelische troepen en kolonisten wordt uitgevoerd. Ook zal die VN-vredesmacht de Palestijnse terroristische groeperingen moeten gaan ontmantelen en zorgen dat er vrije verkiezingen in Palestina zullen gaan plaatsvinden.