PDA

Bekijk Volledige Versie : Barend& van Dorp



taouanza
18-10-03, 11:33
Slimme opmerking van die met de bril:
Er sneuvelen veel mensen in Irak.........zowel Engelsen als Amerikanen...........:moe:





:confused:

~Panthera~
18-10-03, 11:37
Briljant :moe:

taouanza
18-10-03, 11:50
Geplaatst door ~Panthera~
Briljant :moe:

Als er doden vallen is reuze handig om onderscheid te maken tussen mensen en de rest.
Met name voor selectieve verontwaarding is dat een goede uitkomst. :denk:

~Panthera~
18-10-03, 12:00
Geplaatst door taouanza
Als er doden vallen is reuze handig om onderscheid te maken tussen mensen en de rest.
Met name voor selectieve verontwaarding is dat een goede uitkomst. :denk:
---------------------

Werkt altijd.
Zo ging het in Nederland 60 jaar geleden ook, alleen had het "mensje" toen een andere naam.
En God, wat werkte het toen ook al prachtig, in no time waren "we" van ze af. (met excuses aan de 98% van de Nederlanders die in het verzet hebben gezeten). :moe:
Nederlanders zijn nl inherrent rascistisch, zo worden we opgevoed in het witte westen, alleen hebben "we" het niet door.

Iedereen zou verplicht op school eens het project "Brown eyes, Blue eyes" moeten meemaken van Jane Elliott, dan zouden we misschien weer eens met bijde benen op de grond worden gezet.
Goeie eyeopener.

Simon
18-10-03, 12:07
Ik vond ze gisteren sowieso niet zo snugger overkomen. Maar als je wil weten wat het volksgevoel is over een onderwerp dan is Barend & van Dorp wel een goed programma.

Simon

taouanza
18-10-03, 12:17
Geplaatst door Simon
Ik vond ze gisteren sowieso niet zo snugger overkomen. Maar als je wil weten wat het volksgevoel is over een onderwerp dan is Barend & van Dorp wel een goed programma.

Simon

Kwamen ze dan ooit wel snugger over?:vreemd:

Simon
18-10-03, 12:23
Geplaatst door taouanza
Kwamen ze dan ooit wel snugger over?:vreemd:

Haha nee eigenlijk niet. Ach ze zijn best aardig maar snugger inderdaad niet. Een vriendin van mij zei laatst ook ... "die Barend en van Dorp zijn toch eigenlijk heel dom ....".

taouanza
18-10-03, 12:25
Geplaatst door Simon
Haha nee eigenlijk niet. Ach ze zijn best aardig maar snugger inderdaad niet. Een vriendin van mij zei laatst ook ... "die Barend en van Dorp zijn toch eigenlijk heel dom ....".


:hihi:

Dutchguy
18-10-03, 13:00
Viel mij gisteren ook eigenlijk op dat ik naar 3 oude sullige wat dommige mannen zat te kijken met barkrukkenhumor. Toen heb ik hem maar ergens anders opgezet.

Waterval
18-10-03, 13:04
Geplaatst door Simon
Ik vond ze gisteren sowieso niet zo snugger overkomen. Maar als je wil weten wat het volksgevoel is over een onderwerp dan is Barend & van Dorp wel een goed programma.

Simon


Dat kan best zo zijn, maar denk je niet dat ze het volksgevoel ook een beetje beinvloeden?


ps: Ik heb ooit 2 minuten van dat programma gezien... Ik snap echt niet dat mensen daar naar kijken.. Walgelijk gewoon... die kortzichtigheid en domheid.. is dit een afspiegeling van de gemiddelde Nederlander?

dodi_vega
18-10-03, 13:06
Geplaatst door Waterval
Dat kan best zo zijn, maar denk je niet dat ze het volksgevoel ook een beetje beinvloeden?


ps: Ik heb ooit 2 minuten van dat programma gezien... Ik snap echt niet dat mensen daar naar kijken.. Walgelijk gewoon... die kortzichtigheid en domheid.. is dit een afspiegeling van de gemiddelde Nederlander?


Jan Mulder is tha man.... !! Hij doet Zwaaaaarr..

Waterval
18-10-03, 13:10
Geplaatst door dodi_vega
Jan Mulder is tha man.... !! Hij doet Zwaaaaarr..


:aanwal:


Ook zo een triest figuur... Columns van hem; zonde van de ruimte..

Simon
18-10-03, 13:12
Geplaatst door Waterval
[B][I]Dat kan best zo zijn, maar denk je niet dat ze het volksgevoel ook een beetje beinvloeden?

Ja dat zou best kunnen.



ps: Ik heb ooit 2 minuten van dat programma gezien... Ik snap echt niet dat mensen daar naar kijken.. Walgelijk gewoon... die kortzichtigheid en domheid.. is dit een afspiegeling van de gemiddelde Nederlander?

Ja ik vrees het wel ....

dodi_vega
18-10-03, 14:09
Geplaatst door Waterval
:aanwal:


Ook zo een triest figuur... Columns van hem; zonde van de ruimte..

Vind jij !

Columns van hem lees ik nooit, kzie hem alleen bij barend en van dorp. Kvind hm wel cool..(mijn mening)..! :)

wolfje
18-10-03, 16:35
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------

Werkt altijd.
Zo ging het in Nederland 60 jaar geleden ook, alleen had het "mensje" toen een andere naam.
En God, wat werkte het toen ook al prachtig, in no time waren "we" van ze af. (met excuses aan de 98% van de Nederlanders die in het verzet hebben gezeten). :moe:
Nederlanders zijn nl inherrent rascistisch, zo worden we opgevoed in het witte westen, alleen hebben "we" het niet door.

Iedereen zou verplicht op school eens het project "Brown eyes, Blue eyes" moeten meemaken van Jane Elliott, dan zouden we misschien weer eens met bijde benen op de grond worden gezet.
Goeie eyeopener.


Wanneer nederlanders "inherrent" rascisties zouden zijn wat heeft dat volgens jou
dan met opvoeding te maken?
'Iedereen zou verplicht op school...' komt me dan enigzins vreemd voor wanneer je
eerst zelf rascisme als een soort onveranderlijke natuurbepaaldheid invoert.
Wat bedoel je eigenlijk?

~Panthera~
18-10-03, 16:42
Geplaatst door wolfje
Wanneer nederlanders "inherrent" rascisties zouden zijn wat heeft dat volgens jou
dan met opvoeding te maken?
'Iedereen zou verplicht op school...' komt me dan enigzins vreemd voor wanneer je
eerst zelf rascisme als een soort onveranderlijke natuurbepaaldheid invoert.
Wat bedoel je eigenlijk?
-----------------------------------------

http://www.magenta.nl/EyetoEye/heddema.html

lennart
18-10-03, 16:43
Geplaatst door wolfje
Wanneer nederlanders "inherrent" rascisties zouden zijn wat heeft dat volgens jou
dan met opvoeding te maken?


Nederlandse ouders voeden hun kinderen met vooroordelen, omdat ze zelf niets weten.