PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone vader en zoon slaan 50 jarige rechercheur in elkaar.



Zwarte Schaap
18-10-03, 14:28
Vader en zoon slaan rechercheur in elkaar

LEEUWARDEN - Een vijftigjarige politierechercheur is donderdagmiddag in Leeuwarden door twee mannen in elkaar geslagen. Het duo is aangehouden en zit nog vast.
De politieman heeft aangifte gedaan van bedreiging en mishandeling. Hij heeft oppervlakkige verwondingen over het hele lichaam opgelopen, aldus een politiewoordvoerder. Het slachtoffer heeft na behandeling het ziekenhuis weer verlaten. ,,Hij is ontdaan en aangeslagen'', aldus de woordvoerder.

De politieman wilde rond half twee een inbraak aan de Tijnjedijk onderzoeken. Bij een 48-jarige bewoner van de straat gaf de rechercheur aan te willen bemiddelen bij inbraakschade aan een berging. De man bleek dronken, werd terstond agressief en riep zijn 27-jarige zoon erbij.

De politieman voorzag escalatie en vertrok. De twee kwamen hem achterna. Op de Tijnjedijk werkten ze hem tegen de grond en begonnen in te trappen op de rechercheur. Die wenkte vergeefs naar een vrachtwagen en een personenauto om hulp.

De vrouw van de oudste geweldpleger lukte het uiteindelijk haar man te stoppen. Via zijn mobiele telefoon riep de agent om assistentie. De twee verdachten zijn in hun woning aangehouden. De politie zoekt nog naar getuigen.


Bron: Leeuwarder Courant 18/10/03

Hudhaifa
18-10-03, 18:29
het zit hem in de Nederlandse cultuur..... verveeld

Wizdom
18-10-03, 18:35
Als de media het niet doet dan doet Zwarte Schaap het wel. Tjappoo Zwarte Schaap er zijn inderdaad veel misstanden onder de autochtone bevolking die NOVA en NETWERK helaas niet halen om de zaak om allochtonen te relativeren. :duim:

sadeeQ
18-10-03, 19:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vader en zoon slaan rechercheur in elkaar

De man bleek dronken, werd terstond agressief en riep zijn 27-jarige zoon erbij.



damn,die kut blanke hufters zijn nooit nuchter,stelletje alcoholistische dronkelapen :alien:

hebben totaal geen respect voor het gezag,Misselijke gebrek aan normen en waarden :chinees:

Mark
18-10-03, 19:11
Ik ga me vanavond klem zuipen in Las Palmas, beter kijkt er geen agent verkeerd naar me als ik naar huis loop......

:vlammen:

sadeeQ
18-10-03, 19:18
Geplaatst door Mark
als ik naar huis loop......

:vlammen:
hmmm,lopen :gniffel:



:slaap: ik blijf maar lekker thuis,is veiliger dan me op de weg begeven met alle die dronken kaaskoppen achter het stuur.elke weekend zijn die kaasmoordenaars goed voor 10 moorden :boos:

Mark
18-10-03, 19:32
Geplaatst door sadeeQ
hmmm,lopen :gniffel:



:slaap: ik blijf maar lekker thuis,is veiliger dan me op de weg begeven met alle die dronken kaaskoppen achter het stuur.elke weekend zijn die kaasmoordenaars goed voor 10 moorden :boos:

Ik pak stiekem de taxi en nachttrein maar lopen klonk beter om agenten tegen te komen ;)

sadeeQ
18-10-03, 19:36
Geplaatst door Mark
Ik pak stiekem de taxi en nachttrein maar lopen klonk beter om agenten tegen te komen ;)
:giechel: geen kaartje kopen in de trein en taxi aan het einde van de rit niet betalen :lol:

:wijs: grote kans dat je een paar op bezoek krijgt,en vergeet niet je haar in het zwart te verven en 6 uur onder de zonnebank te liggen,dan krijg je ook een voorkeursbehandeling :alien:

Mark
18-10-03, 19:58
Geplaatst door sadeeQ
[B
:wijs: grote kans dat je een paar op bezoek krijgt,en vergeet niet je haar in het zwart te verven en 6 uur onder de zonnebank te liggen,dan krijg je ook een voorkeursbehandeling :alien: [/B]

Krijg ik dan een groepje leuke dames mee naar huis? :fparty:

ZbaqZbaq
18-10-03, 20:41
Geplaatst door Mark
Krijg ik dan een groepje leuke dames mee naar huis? :fparty:

mee naar huis ? nope, niet doen...dan zou je door de mand vallen.
wij nemen namelijk nooit chicks naar huis....wij gaan altijd naar hun huis. :wink:

BartLM
18-10-03, 20:55
Geplaatst door ZbaqZbaq
mee naar huis ? nope, niet doen...dan zou je door de mand vallen.
wij nemen namelijk nooit chicks naar huis....wij gaan altijd naar hun huis. :wink:


ik stel me voor dat jij ook nike draagt?

taal en kleding van de vijand.

toch een haat liefde relatie?


BartLM

sadeeQ
18-10-03, 20:57
Geplaatst door Mark
Krijg ik dan een groepje leuke dames mee naar huis? :fparty:

naar huis? :zozo:

zolder of kelder bedoel je mark de marokie . :melig:

ZbaqZbaq
18-10-03, 21:08
Geplaatst door BartLM
ik stel me voor dat jij ook nike draagt?

taal en kleding van de vijand.

toch een haat liefde relatie?


BartLM

nee Prada dat had je toch kunnen raden sukkel

Maslov
18-10-03, 22:11
Prada zaqh? ..... sorry Zbaq

Ben jij zo'n kakker?
Heb jij zoveel geld? :cool:

sadeeQ
18-10-03, 22:18
Geplaatst door Maslov
Prada zaqh? ..... sorry Zbaq

Ben jij zo'n kakker?
Heb jij zoveel geld? :cool:

nope,wij hebben geen geld,maar die kaaskoppen die wij beroven wel :slaap: een kwestie van rijkdom eerlijk verdelen

Pixelshade
18-10-03, 23:49
Geplaatst door sadeeQ
nope,wij hebben geen geld,maar die kaaskoppen die wij beroven wel :slaap: een kwestie van rijkdom eerlijk verdelen

:haha: over de oprechte waarheid gesproken :hihi:

Pixelshade
18-10-03, 23:55
Geplaatst door sadeeQ
nope,wij hebben geen geld,maar die kaaskoppen die wij beroven wel :slaap: een kwestie van rijkdom eerlijk verdelen

nu weet ik waarom ze dus altijd blut zijn wanneer ik toe sla :ergleuk:

taouanza
19-10-03, 23:00
In de topics over marokkaans geweld verontwaardiging alom en hier worden grapjes gemaakt.
Vind Maslov de kleding van Zbaq opeens interessanter.
Tjonge wat laten mense zich kennen zeg. :fpuh: