PDA

Bekijk Volledige Versie : Incest volkssport no 1:Autochtone man vergrijpt zich 7 jaar lang aan dochter van 11.



Zwarte Schaap
18-10-03, 15:20
Geen vrijlating verdachte incest

DEN HAAG/KATWIJK - Een 39-jarige van seksueel misbruik van zijn dochtertje verdachte Katwijker blijft voorlopig achter gesloten deuren. De Haagse rechtbank heeft vrijdag een verzoek van de man afgewezen om hem in vrijheid te stellen.

Zelf ontkende de Katwijker de meeste beschuldigingen. Hij gaf toe het zeer jonge meisje te hebben betast maar ontkende alle andere aantijgingen. Volgens de man zijn de verklaringen, die zijn dochtertje en zijn eigen moeder over het misbruik hebben afgelegd, onbetrouwbaar.

De Katwijker reageerde heftig toen hij te horen kreeg een nieuwe strafzitting niet in vrijheid te mogen afwachten. ,,Het is ongelofelijk dat ik nog vastzit voor iets dat ik niet heb gedaan'', zei de Katwijker. Je kunt mij beter kapotmaken dan mij in de cel gooien. Het zou voor mij beter zijn als ik het wel had gedaan want dan wist ik tenminste waarvoor ik gevangen zit''.

De strafzaak tegen de Katwijker kon gisteren niet behandeld worden omdat twee psychologische rapporten over de man nog niet klaar zijn. De gedragsdeskundigen verwachten half november hun bevindingen op papier te hebben gezet. De officier van justitie wil dat de Katwijker tot die tijd in de gevangenis blijft, omdat zijn dochter en moeder dan vrij met de gedragsdeskundigen kunnen spreken.

Het dochtertje en de moeder hebben overigens een brief naar de rechtbank gestuurd waarin zij vroegen om intrekking van de aangifte aangezien de Katwijker inmiddels zwaar genoeg is gestraft. De dochter liet echter meteen weten dat de geuite beschuldigingen aan het adres van haar vader wel allemaal waar zijn. Het seksueel misbruik zou hebben plaatsgehad toen het meisje tussen de vier en elf jaar oud was.


Bron: Het Leids Dagblad zaterdag 18 oktober 2003

Iglo
18-10-03, 15:48
Waar slaat die topic-titel in vredesnaam op? Ik had niet verwacht dat je ook ZO zou proberen te provoceren.

000NobelPrizes
18-10-03, 15:53
Schaap, ik begrijp dat je verbitterd bent over de journalistieke deksel die van beerput is gehaald inzake de criminaliteit van de mocro's.

Maar jouw "AUTOCHTONE BLANKE MISDADIGER" etc etc begint nu behoorlijk pathetisch te worden.

Ten eerste als je het hebt over autochtone pedofielen. Inderdaad is het zo dat die in Nederland niet worden getolereerd. Ik had hier laatst een discussie over met een mocro-prikker, die liet doorschemeren dat Nederland in feite een achterhaalde visie had op pedofilie. Bij 'hen' of in vergelijkbare landen was pedofilie een hele normale zaak, dus hoeft het ook niet bestraft te worden.
Goed, moge Nederland dan maar bekrompen blijven hierin.
Maar so far voor je gemiauw over AUTOCHTONE BLANKE PEDOFIELEN.

Ten tweede haal je allerlei berichten aan over andere AUTOCHTONE BLANKE MISDADIGERS. Uit de krant weliswaar, dus de journalistiek doet zijn werk. Dat doen ze ook over mocro-criminaliteit. Er is alleen een verschil. De paar honderdduizend mocro's in Nederland hebben een hoog aantal criminelen. De 16 miljoen Hollanders (of 14, 15? Ben ff de tel kwijt, enfin) pretenderen echt niet om een brandschoon blazoen te hebben.
Dus niet alleen ben je sukkelig bezig voor wat betreft de precentages criminaliteit en de vermeende media-hetze.
Hollanders, en overige Europeanen, accepteren hun criminelen echt wel. D.w.z.: geen samenleving is volmaakt, overal heb je rotte appelen en fraudeurs.
Daar staat immers heel erg veel tegenover. Een welvarende democratie met ontzettend veel mensen die hieraan bijdragen. Er zijn ook erg veel kopstukken die met plannen en ideeen komen voor nieuwe business, nieuwe medicijnen, baanbrekende technologieen, et cetera. Dat zijn de excelleurs aan de bovenkant, en zo heb je ook de duistere types aan de onderkant.
Enfin, je snapt wel wat ik bedoel he?

Zwarte Schaap
18-10-03, 16:37
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Schaap, ik begrijp dat je verbitterd bent over de journalistieke deksel die van beerput is gehaald inzake de criminaliteit van de mocro's.

Maar jouw "AUTOCHTONE BLANKE MISDADIGER" etc etc begint nu behoorlijk pathetisch te worden.

Ten eerste als je het hebt over autochtone pedofielen. Inderdaad is het zo dat die in Nederland niet worden getolereerd. Ik had hier laatst een discussie over met een mocro-prikker, die liet doorschemeren dat Nederland in feite een achterhaalde visie had op pedofilie. Bij 'hen' of in vergelijkbare landen was pedofilie een hele normale zaak, dus hoeft het ook niet bestraft te worden.
Goed, moge Nederland dan maar bekrompen blijven hierin.
Maar so far voor je gemiauw over AUTOCHTONE BLANKE PEDOFIELEN.

Ten tweede haal je allerlei berichten aan over andere AUTOCHTONE BLANKE MISDADIGERS. Uit de krant weliswaar, dus de journalistiek doet zijn werk. Dat doen ze ook over mocro-criminaliteit. Er is alleen een verschil. De paar honderdduizend mocro's in Nederland hebben een hoog aantal criminelen. De 16 miljoen Hollanders (of 14, 15? Ben ff de tel kwijt, enfin) pretenderen echt niet om een brandschoon blazoen te hebben.
Dus niet alleen ben je sukkelig bezig voor wat betreft de precentages criminaliteit en de vermeende media-hetze.
Hollanders, en overige Europeanen, accepteren hun criminelen echt wel. D.w.z.: geen samenleving is volmaakt, overal heb je rotte appelen en fraudeurs.
Daar staat immers heel erg veel tegenover. Een welvarende democratie met ontzettend veel mensen die hieraan bijdragen. Er zijn ook erg veel kopstukken die met plannen en ideeen komen voor nieuwe business, nieuwe medicijnen, baanbrekende technologieen, et cetera. Dat zijn de excelleurs aan de bovenkant, en zo heb je ook de duistere types aan de onderkant.
Enfin, je snapt wel wat ik bedoel he?

Maar waarom blijft ik elke dag artikelen tegenkomen over autochtone kindermisbruik? Er is meer aan de hand, dit is een structurele probleem. Ik vind dat er landelijke aandacht voor deze kwetsbare kinderen moet komen. Waar blijft NOVA?

000NobelPrizes
18-10-03, 16:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Maar waarom blijft ik elke dag artikelen tegenkomen over autochtone kindermisbruik? Er is meer aan de hand, dit is een structurele probleem. Ik vind dat er landelijke aandacht voor deze kwetsbare kinderen moet komen. Waar blijft NOVA?

Bel ze op. Het is nobel van je dat het welzijn van het autochtone kind je zo oprecht aan het hart gaat.

Simon
18-10-03, 16:45
Ja Schaap ... hoewel je op mijn negeerlijst staat begint het aantal topics over ziekelijke hollanders mij nu ook op te vallen. Ik geloof dat het is naar aanleiding van een onderzoek dat vanavond bij Andries Knevel besproken wordt. Ik zou mij er niet zo druk om maken. Je weet dat hij met leed in het midden oosten het leed van de Israeliers bedoelt etc.. Hij staat zogenaamd open voor andere Godsdiensten maar zal ze graag in een kwaad daglicht stellen om daarna het christelijk geloof naar voren te schuiven. Of zijn versie daarvan in ieder geval. Zo'n onderzoekje is gefinancierd door dat tehuis die al vantevoren wisten wat eruit moest komen. Immers, ze wilden ermee aantonen dat het de spuigaten uitloopt en dat de politie en de politiek niks doen. Je denkt toch niet dat ze hun centjes aan een onderzoeker geven die zegt dat het eigenlijk om incidenten gaat en dat die oudjes zich vervelen?

Enfin, maak je niet te druk ....

Simon

000NobelPrizes
18-10-03, 16:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Maar waarom blijft ik elke dag artikelen tegenkomen over autochtone kindermisbruik? Er is meer aan de hand, dit is een structurele probleem. Ik vind dat er landelijke aandacht voor deze kwetsbare kinderen moet komen. Waar blijft NOVA?


Wellicht wordt het tijd om onze samenleving te verrijken met de tolerante houding van moslims t.a.v. pedofilie, conform je geloofskompaan. Dan is het niet strafbaar meer, namelijk, zoals elders.

Zwarte Schaap
18-10-03, 16:52
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Wellicht wordt het tijd om onze samenleving te verrijken met de tolerante houding van moslims t.a.v. pedofilie, conform je geloofskompaan. Dan is het niet strafbaar meer, namelijk, zoals elders.

Ik bemerk een zekere hypocrietie door elke keer naar anderen te wijzen. Vind je deze misdaden niet erg genoeg dat je ons wil afleiden?

000NobelPrizes
18-10-03, 16:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik bemerk een zekere hypocrietie door elke keer naar anderen te wijzen. Vind je deze misdaden niet erg genoeg dat je ons wil afleiden?

Hoezo? Je haalt toch gewoon je info uit de media?
Kortom: alle wordt gepubliceerd over iedereen. Ik vraag me af wat daar mis mee is.

PS: dat van tolerantie versus pedofilie zoals je mede-moslim bepleitte, was maar een grapje. Althans: hij was bloedserieus, ik grap natuurlijk dat zulk een tolerantie een verrijking van Nederland is.

Zwarte Schaap
18-10-03, 17:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hoezo? Je haalt toch gewoon je info uit de media?
Kortom: alle wordt gepubliceerd over iedereen. Ik vraag me af wat daar mis mee is.

Er is niets mis mee, jij zat toch te klagen waarom dit hier gepost wordt. Jij was er toch niet blij mee?


PS: dat van tolerantie versus pedofilie zoals je mede-moslim bepleitte, was maar een grapje. Althans: hij was bloedserieus, ik grap natuurlijk dat zulk een tolerantie een verrijking van Nederland is. Ik heb niet zo een hoge pet van jouw interpretatie van andermans woorden.

000NobelPrizes
18-10-03, 17:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er is niets mis mee, jij zat toch te klagen waarom dit hier gepost wordt. Jij was er toch niet blij mee?

Ik heb niet zo een hoge pet van jouw interpretatie van andermans woorden.


Als jij elk lokaal krantje wilt blijven prikken, ga gerust je gang hoor.

Het was geen interpretatie: hij zei dit letterlijk.

Zwarte Schaap
18-10-03, 17:11
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Als jij elk lokaal krantje wilt blijven prikken, ga gerust je gang hoor.


Wat klaag je dan?


Het was geen interpretatie: hij zei dit letterlijk. Ik geloof jou niet.

Wizdom
18-10-03, 18:43
Als de media het niet doet dan doet Zwarte Schaap het wel. Tjappoo Zwarte Schaap er zijn inderdaad veel misstanden onder de autochtone bevolking die NOVA en NETWERK helaas niet halen om de zaak om allochtonen te relativeren. :duim:

Mark
18-10-03, 18:59
Ik vind dat Christelijke dorpen zoals Katwijk een inburgeringscursus moeten ondergaan en dat moet worden onderzocht of deze Christenen misschien beter verspreid moeten worden in Nederland. Het is duidelijk dat ze alleen maar extremer worden wanneer ze zo bij elkaar wonen.