PDA

Bekijk Volledige Versie : Albert Heijn voert grootste prijsverlaging ooit door



~Panthera~
18-10-03, 15:47
Albert Heijn voert grootste prijsverlaging ooit door

Uitgegeven: 18 oktober 2003 12:23
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2003 13:49

ZAANDAM - Supermarktconcern Albert Heijn verlaagt vanaf maandag de prijs van ongeveer duizend artikelen in de winkels. Het bedrijf doet dit nadat klanten hadden geklaagd over te dure spullen. Per artikel worden de prijzen structureel tussen de 7 procent en 35 procent verlaagd.

Een woordvoerster van Albert Heijn liet zaterdag weten dat dit de grootste prijsverlaging ooit is die het supermarktconcern in één dag doorvoert. De woordvoerster geeft toe dat het een enorm grote investering is voor Albert Heijn, een bedrag wil ze echter niet noemen. Ook doet ze geen uitspraken over het aantal klanten dat Albert Heijn extra hoopt te krijgen door de prijsverlagingen. “Wij willen de klanten die bij ons zijn weggelopen, weer terugwinnen.”

Met de prijsverlaging verhevigt de prijzenslag in de supermarktwereld zich. Dat komt omdat Albert Heijn niet alleen het eigen merk goedkoper maakt, maar ook diverse A-merken. Laurus (Edah, Konmar en Super de Boer) is ook al langer bezig met het structureel in prijs verlagen van diverse A-merken. “En wij gaan daar ook de komende tijd mee door”, zo liet een woordvoerder weten.
--------------------------------------------------

Kun je nagaan hoeveel je al die tijd TEVEEL hebt betaald. :hihi:

Mafkees
18-10-03, 15:49
Geplaatst door ~Panthera~
Albert Heijn voert grootste prijsverlaging ooit door

Uitgegeven: 18 oktober 2003 12:23
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2003 13:49

ZAANDAM - Supermarktconcern Albert Heijn verlaagt vanaf maandag de prijs van ongeveer duizend artikelen in de winkels. Het bedrijf doet dit nadat klanten hadden geklaagd over te dure spullen. Per artikel worden de prijzen structureel tussen de 7 procent en 35 procent verlaagd.

Een woordvoerster van Albert Heijn liet zaterdag weten dat dit de grootste prijsverlaging ooit is die het supermarktconcern in één dag doorvoert. De woordvoerster geeft toe dat het een enorm grote investering is voor Albert Heijn, een bedrag wil ze echter niet noemen. Ook doet ze geen uitspraken over het aantal klanten dat Albert Heijn extra hoopt te krijgen door de prijsverlagingen. “Wij willen de klanten die bij ons zijn weggelopen, weer terugwinnen.”

Met de prijsverlaging verhevigt de prijzenslag in de supermarktwereld zich. Dat komt omdat Albert Heijn niet alleen het eigen merk goedkoper maakt, maar ook diverse A-merken. Laurus (Edah, Konmar en Super de Boer) is ook al langer bezig met het structureel in prijs verlagen van diverse A-merken. “En wij gaan daar ook de komende tijd mee door”, zo liet een woordvoerder weten.
--------------------------------------------------

Kun je nagaan hoeveel je al die tijd TEVEEL hebt betaald. :hihi:


http://www.staufenbiel.de/img/special/spec0203/lidl.gif

~Panthera~
18-10-03, 15:50
Geplaatst door Al3arbi
http://www.staufenbiel.de/img/special/spec0203/lidl.gif
--------------------------------------

:stout: :wohaa:

lennart
18-10-03, 15:52
Dit is goed nieuws :)

Ik heb ook wel een Aldi in de buurt.. maja de Appie is gewoon het dichtste bij... Ik ga natuurlijk niet verder lopen dan nodig is.

~Panthera~
18-10-03, 15:54
Geplaatst door lennart
Dit is goed nieuws :)

Ik heb ook wel een Aldi in de buurt.. maja de Appie is gewoon het dichtste bij... Ik ga natuurlijk niet verder lopen dan nodig is.
--------------------------

SalonBaderMeinhofer ! :fuckit2:

:D

000NobelPrizes
18-10-03, 15:57
Pfffffffff.... en dat noemen ze een spectaculaire prijverlaging?

Het is hooguit een kleine correctie nadat AH sinds de invoering van de euro de prijzen zomaar gigantisch heeft opgeschroefd.

Mij zien ze daar niet meer, de vuile graaiers. Lidl is inderdaad top.

TonH
18-10-03, 17:21
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Pfffffffff.... en dat noemen ze een spectaculaire prijverlaging?

Het is hooguit een kleine correctie nadat AH sinds de invoering van de euro de prijzen zomaar gigantisch heeft opgeschroefd.

Mij zien ze daar niet meer, de vuile graaiers. Lidl is inderdaad top.

Ha, zo te zien is de azijn ook goedkoop bij Lidl.

Iemand nog last gehad van die druiven? http://www.my-smileys.de/dev18.gif