PDA

Bekijk Volledige Versie : Anti-Mokro HETZE bereikt gevaarlijk stadium !!!!



ZbaqZbaq
18-10-03, 20:16
zie de termen die gebruikt worden.....zie het moment waarop dit artikel verschijnt....zie hoe een hele etnische groep als beesten wordt afgeschilderd.....




Marokkanen terroriseren bejaarden
JASPER ROMBOUT

AMSTERDAM - Woon- en zorgcentrum Nieuw-Geuzenveld en de psychiatrische instelling De Geuzenhoek worden geterroriseerd door Marokkaanse jongeren. De terreur bestaat uit doodsbedreigingen aan het adres van personeelsleden, georganiseerde inbraken, diefstal, brandstichting en vernieling.

Nachtpersoneel weigert te werken en bewoners verhuizen. Dit blijkt uit een nog vertrouwelijk onderzoek van de Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam. Volgens de onderzoekers gaat het om maximaal tachtig, vooral Marokkaanse jongeren, die in wisselende groepen de zorginstellingen Nieuw-Geuzenveld en De Geuzenhoek al jaren onveilig maken. De reactie van politie en politiek is volgens de onderzoekers inadequaat. Vanavond besteedt de EO in Knevel op zaterdag aandacht aan hun rapport.

Hoofdonderzoeker Jaap Noorda benadrukt dat de situatie van beide onderzochte instellingen 'representatief is voor vele instellingen voor zwakkeren in de grote steden'. ''Ik heb toevallig dit onderzoek gedaan, maar ik had twintig of dertig rapporten kunnen schrijven met dezelfde conclusies op verschillende plaatsen in Amsterdam. Het lijkt erop dat vooral Marokkaanse jongens het gemunt hebben op de zwakkeren van de maatschappij. Het is wachten op de eerste dode.''

In het conceptrapport, dat de titel Rollators en rotjongens heeft gekregen, wordt een veelvoud aan zware incidenten beschreven. Met een georganiseerd netwerk van oudere en jongere Marokkaanse jongens wordt toegang verkregen tot de instellingen, waar ze tv's, audioapparatuur en tasjes roven. 'De jongens zijn zeer geroutineerd. Ze doen zich voor als familie, bezoek of leverancier, maken sloten onklaar en sluipen 's avonds binnen om de boel leeg te halen,' aldus het rapport.

Ook de bedreigingen lopen volgens onderzoeker Noorda 'de spuigaten uit'. Enkele medewerkers van de zorginstellingen durven niet langer nachtdiensten te draaien. Onlangs was er weer een incident bij Nieuw-Geuzenveld. Uit het rapport: 'Een personeelslid werd lastiggevallen, waarop de politie werd gebeld. Toen de jongen in kwestie werd gefouilleerd, bleek deze een heel wapenarsenaal bij zich te hebben.'

De schrik bij de medewerkers zit er goed in. 'Personeel wordt vreselijk geïntimideerd. De jongeren komen het huis binnen, staan voor de deur en bedreigen de medewerkers vrijwel dagelijks ( ) Het personeel is bang. Een medewerker vertelde: ''Je bent ontzettend boos, maar je moet toch de hele tijd beleefd proberen te blijven omdat het anders escaleert''.'

Vooral 's avonds, bij de dienstwisseling, zijn de jongeren agressief. Vaak wordt nachtpersoneel bedreigd, ze mogen er niet door. Met name de jonge jongens zijn lastig. De dertien- en veertienjarigen schelden medewerkers uit en bekogelen hen. Ze bedreigen hen zelfs met de dood. 'Een bewoner die zich persoonlijk tot de jongens richtte, vond de dag erop een dooie muis in zijn brievenbus.' Bij anderen werd na protest de tuin 'volgesmeten met afval'.

De andere problemen behelzen vooral 'kleinere' vormen van overlast en terreur. Tot laat in de avond en zelfs 's nachts schreeuwen de jongeren en voetballen ze tegen een ijzeren hek, waardoor bewoners niet kunnen slapen. Als ze daarover klagen bij de jongeren, is het antwoord het gebaar van de vinger langs de keel. Verder wordt geregeld brand gesticht in prullenbakken en containers van de instellingen. Beveiligingscamera's rond de centra worden gesloopt.

Onderzoeker Noorda maakt zich ernstig zorgen. ''Als criminele jongeren het op onze oudjes hebben gemunt, is de grens bereikt.'' Noorda is teleurgesteld geraakt in de politiek, de politie en de hulpverlening. ''Ik zie de laatste jaren dat de de toon verhardt, maar in de praktijk verandert er helemaal niets. Er moet harder worden opgetreden, anders zitten we over tien jaar nog steeds om de tafel om er over te praten.''

Noorda maakt zich ernstige zorgen over de situatie met voornamelijk Marokkaanse jongens in Amsterdam en de andere grote steden in Nederland. ''Ik heb de neiging van de daken te schreeuwen: neem het alstublieft serieus! We worden als burgers gesust en gerustgesteld met allerlei beloftes en plannen, maar we worden belazerd. Het is echt de hoogste tijd om in te grijpen.''

De problemen rond de zorginstellingen in Geuzenveld spelen volgens Noorda al vijftien jaar. Vooral sinds 2001 is de situatie verslechterd. ''Maar de inadequate aanpak van politie en politiek heeft bij de de directies tot wanhoop geleid,'' stelt hij. De

directie van deze twee instellingen, verenigd in de Vereniging Amstelhuizen, besloot in augustus zelf het heft in handen te nemen. Directrice Harriët van der Kooy van Nieuw-Geuzenveld: ''De politie gaf aan niet te weten om welke groepen het ging en daardoor niet echt in te kunnen grijpen. Daarom hebben wij zelf het geld bij elkaar gelegd om de VU een onderzoek te laten doen. Dat is altijd nog goedkoper dan de particuliere beveiligingsdienst die we eerst hadden.''



© Het Parool, 18-10-2003

peyote
18-10-03, 20:37
Geplaatst door ZbaqZbaq
zie de termen die gebruikt worden.....zie het moment waarop dit artikel verschijnt....zie hoe een hele etnische groep als beesten wordt afgeschilderd.....

De termen die gebruikt worden zijn correct als dit waar is,
en dat een hele etnische groep wordt afgeschilderd als beesten wil jij zien, maar staat er niet

Sluit je ogen maar voor het feit dat er onevenredig veel Marokkaanse jongeren ontspoord zijn hier in Nederland (en in tal van andere Europese landen).

sadeeQ
18-10-03, 21:07
Geplaatst door Baroc
Volgens mij bereikt de hetze die een aantal Marokkaanse raddraaiers tegen de Nederlandse samenleving voeren een gevaarlijk stadium.

:nerd: is nog maar het begin.we gaan door met onze jihad tot onze doelen zijn gerealiseerd

http://www.lachfabriek.nl/plaat/funplaat48/a-f-b11.jpg

plexus
18-10-03, 21:30
Hamastricht :hihi:

BartLM
18-10-03, 21:53
Geplaatst door ZbaqZbaq
zie de termen die gebruikt worden.....zie het moment waarop dit artikel verschijnt....zie hoe een hele etnische groep als beesten wordt afgeschilderd.....

tot noch toe had ik de indruk dat het alleen om jou vriendjes ging.


BartLM

quel
18-10-03, 23:17
Ben blij dat het weer die Marokaanse jochies zijn en niet 1 van mijn broertjes. Zou me kapot schamen als ik te horen zou krijgen dat mijn broertje uit lamlendigheid bejaarden aan het terroriseren is! Waar is die sociale controle van pa en ma eigenlijk als het nachtpersoneel wordt geïntimideerd door 14 jarige pubers!? Moeten die jochies dan niet allang in bed liggen? Zbaq Zbaq, dit soort berichten scoort nu eenmaal beter dan berichten over Marokaanse jongens die wel gewoon respect hebben voor hun medemens, door de weeks (er vanuit gaande dat het terroriseren en jatten niet allen zaterdag op zondagnacht gebeurt) gewoon op tijd naar bed gaan en het goed doen op school. Dat heeft iets minder nieuwswaarde. Maar jouw werkelijkheid zal hopelijk iets minder snel in de papierbak belanden dan de Parool en daar wordt je uiteindelijk op afgerekend. Maar het is lullig dat de welwillende meerderheid last heeft van een kleine groep tuig. Misschien ligt daar ook de oplossing....Wanneer gaat de welwillende meerderheid zich roeren?

000NobelPrizes
18-10-03, 23:20
Die kaart van Nederland heeft al een baard als een ayatollah, maar toch blijft-ie leuk.

Vooral Aanslagharen. Wie weet wordt dat wel Osama's prikplek.
*hehe*

Zijn we meteen van dat stomme pretpark af.

sadeeQ
18-10-03, 23:21
Geplaatst door quel
Ben blij dat het weer die Marokaanse jochies zijn en niet 1 van mijn broertjes. Zou me kapot schamen als ik te horen zou krijgen dat mijn broertje uit lamlendigheid bejaarden aan het terroriseren is!

:giechel: :giechel:

dan volg je zeker het nieuws niet. met dank aan meneer schaap



http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=74671


:maf2: toch wel je broertje?

Maslov
18-10-03, 23:22
Nu op radio 1.

"het oog"

Zwarte Schaap
18-10-03, 23:33
Geplaatst door sadeeQ
:giechel: :giechel:

dan volg je zeker het nieuws niet. met dank aan meneer schaap



http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=74671


:maf2: toch wel je broertje?

Ach het is een makkie, het stikt van de mishandelingen, van de vrouw buiten op straat zetten, doorrijden na ongelukken, incestzaken, bejaardenmishandelingen, vechten met de politie, fietsendiefstal, inbraken..etc en elke dag weer !

klik eens hier voor de gein en kies voor de regio: http://www.politie.nl/overige/zoekopkaart.asp

Zagora
18-10-03, 23:51
Een gevaarlijk stadium? Wat kan hier op volgen dan?

000NobelPrizes
18-10-03, 23:59
Geplaatst door Zagora
Een gevaarlijk stadium? Wat kan hier op volgen dan?

:)

Scherp. Zoals gewoonlijk. Je zou verslaggever moeten worden.

Orakel
19-10-03, 00:02
Geplaatst door Baroc
Volgens mij bereikt de hetze die een aantal Marokkaanse raddraaiers tegen de Nederlandse samenleving voeren een gevaarlijk stadium.

Nee hoor, de mate daarvan is altijd al net zo ernstig geweest als dat de aanpak ervan deplorabel was.

Pagina's vol gezeik over 14-jarigen die bedreigingen uiten en niemand die ze een pak slaag geeft of politie die ze nachte in een cel laat doorbrengen en de ouders de volgende dag op het buro ontbiedt.

Het is niet zo dat de media verantwoordelijk zijn voor de wandaden van deze krengen, noch zal het er niet over berichten bijdragen aan een afname van de criminaliteit.

De onevenwichtigheid in de berichtgeveing dragt er echter wel degelijk aan bij dat er meer en meer sprake is van polarosatie, wederzijdse vervreemding met als mogelijk gevolg segregatie en radicalisering.

Nederlanders die normaliter niets met Marokkanen te maken hebben, en voor hun beeld over deze groep afhankelijk zijn van de media, krijgen dus heel makkelijk een verkeerd beeld.

000NobelPrizes
19-10-03, 00:05
Geplaatst door Orakel
Nee hoor, de mate daarvan is altijd al net zo ernstig geweest als dat de aanpak ervan deplorabel was.

Pagina's vol gezeik over 14-jarigen die bedreigingen uiten en niemand die ze een pak slaag geeft of politie die ze nachte in een cel laat doorbrengen en de ouders de volgende dag op het buro ontbiedt.

Het is niet zo dat de media verantwoordelijk zijn voor de wandaden van deze krengen, noch zal het er niet over berichten bijdragen aan een afname van de criminaliteit.

De onevenwichtigheid in de berichtgeveing dragt er echter wel degelijk aan bij dat er meer en meer sprake is van polarosatie, wederzijdse vervreemding met als mogelijk gevolg segregatie en radicalisering.

Nederlanders die normaliter niets met Marokkanen te maken hebben, en voor hun beeld over deze groep afhankelijk zijn van de media, krijgen dus heel makkelijk een verkeerd beeld.

Je kunt de verslaggeving inderdaad niets verwijten. Ze schrijven namelijk ook als Bouazza of anderen een nieuw boek uitbrengen.
Maar wat zou er verder te melden zijn?

Zagora
19-10-03, 00:06
Geplaatst door Orakel
Nee hoor, de mate daarvan is altijd al net zo ernstig geweest als dat de aanpak ervan deplorabel was.

Pagina's vol gezeik over 14-jarigen die bedreigingen uiten en niemand die ze een pak slaag geeft of politie die ze nachte in een cel laat doorbrengen en de ouders de volgende dag op het buro ontbiedt.

Het is niet zo dat de media verantwoordelijk zijn voor de wandaden van deze krengen, noch zal het er niet over berichten bijdragen aan een afname van de criminaliteit.

De onevenwichtigheid in de berichtgeveing dragt er echter wel degelijk aan bij dat er meer en meer sprake is van polarosatie, wederzijdse vervreemding met als mogelijk gevolg segregatie en radicalisering.

Nederlanders die normaliter niets met Marokkanen te maken hebben, en voor hun beeld over deze groep afhankelijk zijn van de media, krijgen dus heel makkelijk een verkeerd beeld.

True. Maar is het niet vreemd dat Marokkanen al jaren meteen beginnen over de stigmatisering die vanuit de media gaat? Ik bedoel, het is niet van de laatste tijd dat Marokkanen om het minste of geringste de racismetroef uitspelen. En dan kun je je nog afvragen of de wel of niet verkeerde beeldvorming een excuus is om problemen niet aan te pakken,

Maslov
19-10-03, 00:09
En elke keer wordt er ook gezegd dat het maar een kleine groep gaat.
En dat de meerderheid het goed doet maatschappelijk gezien.

sadeeQ
19-10-03, 00:11
Geplaatst door Maslov
En elke keer wordt er ook gezegd dat het maar een kleine groep gaat.
En dat de meerderheid het goed doet maatschappelijk gezien.

dat is niet zo volgens jou?

:hihi:

Orakel
19-10-03, 00:14
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Je kunt de verslaggeving inderdaad niets verwijten. Ze schrijven namelijk ook als Bouazza of anderen een nieuw boek uitbrengen.
Maar wat zou er verder te melden zijn?

Ik vind dat de verslaggeving de laatse tijd erg populistisch, tendentieus en zelfs onverantwoordelijk is. Ik zou het haast ego-bashing gaan noemen, maar dan laat ik me waarchijnlijk iets teveel door emoties leiden.

De onderwijsinspectie concludeert dat er weinig mis is met Islamitische basisscholen (in opzich van dreiging) en wat doet Nova? Die gaat dat zitten ontkrachten met oud nieuwsmateriaal.

Tis ook wel weer zo dat ze wel consistent zijn in hun wanstaltige houding en daarin niemand ontzien, noch de Marokkanen noch het koningshuis.

Qwertyno
19-10-03, 00:15
Het parool terroriseert de marokkanen.

Zagora
19-10-03, 00:16
Geplaatst door Qwertyno
Het parool terroriseert de marokkanen.

dat zeg je heel goed. en die mokertjes willen niets anders dan gewoon wat klieren. zelfs dat mogen ze niet.

000NobelPrizes
19-10-03, 00:21
Geplaatst door Orakel
Ik vind dat de verslaggeving de laatse tijd erg populistisch, tendentieus en zelfs onverantwoordelijk is. Ik zou het haast ego-bashing gaan noemen, maar dan laat ik me waarchijnlijk iets teveel door emoties leiden.

De onderwijsinspectie concludeert dat er weinig mis is met Islamitische basisscholen (in opzich van dreiging) en wat doet Nova? Die gaat dat zitten ontkrachten met oud nieuwsmateriaal.

Tis ook wel weer zo dat ze wel consistent zijn in hun wanstaltige houding en daarin niemand ontzien, noch de Marokkanen noch het koningshuis.
Daar zeg je wat. Topmanagers krijgen het ook voor hun kiezen. En Mabel. En bouwfraudeurs. En frutsende priestertjes. En voetbalhooligans. En Antillianen. En het Oranje-team. En... vul maar in. We hebben veel kranten en actualiteitsprogramma's.
Ik zie geen reden om de mocro's, die toch heel wat op hun kerfstok hebben, buiten schot te houden. Jij?

Orakel
19-10-03, 00:22
Geplaatst door Zagora
True. Maar is het niet vreemd dat Marokkanen al jaren meteen beginnen over de stigmatisering die vanuit de media gaat? Ik bedoel, het is niet van de laatste tijd dat Marokkanen om het minste of geringste de racismetroef uitspelen. En dan kun je je nog afvragen of de wel of niet verkeerde beeldvorming een excuus is om problemen niet aan te pakken,

Er is geen enkel excuus om de problemen niet aan te pakken. Ben er dan ook groot voorstander van ouders en jongeren eerder en consequenter aansprakelijk te stellen voor hun wandaden.
De panacee voor deze roblematiek volledig bij de ouders of de gemeenschap zoeken is echter onterecht omdat er rotzakken bij zitten die God noch gebod kennen en ook schijt aan hun ouders hebben. Die etterbuilen moeten gewoon uit de samenleviung gesneden worden.

Anderzijds wordt er inderdaad te makkelijk geroepen dat zaken buitenproportioneel weergegeven worden en worden begrippen als rascisme en discriminatie gedevalueerd.

Maar waar ik me b.v. aam stoor is negatieve berichtgeving op basis van percentuele gegevens i.p.v. op werkelijke aantallen.

"De Islam rukt op en haalt de Grefo's in" is dan zo'n titel. Jan met de pet denkt dan dat de kruistochten herleven, terwijl er 900.000 Moslims in Nederland leven (= 5%?).

Qwertyno
19-10-03, 00:24
dat zeg je heel goed. en die mokertjes willen niets anders dan gewoon wat klieren. zelfs dat mogen ze niet.


jazeker zeg ik het goed.
Maar het lijkt er toch op dat je er niet tevreden mee bent.

Dat wat 13 en 14 jarige kinderen flikken, kan je op een heel andere manier over schrijven.

De manier waar het Parool voor kiest is wat ik noem terroriserend.

Maslov
19-10-03, 00:25
Het parool terroriseert de marokkanen.

:D Klein aanslagje misschien? :D

Zagora
19-10-03, 00:26
Geplaatst door Orakel
Er is geen enkel excuus om de problemen niet aan te pakken. Ben er dan ook groot voorstander van ouders en jongeren eerder en consequenter aansprakelijk te stellen voor hun wandaden.
De panacee voor deze roblematiek volledig bij de ouders of de gemeenschap zoeken is echter onterecht omdat er rotzakken bij zitten die God noch gebod kennen en ook schijt aan hun ouders hebben. Die etterbuilen moeten gewoon uit de samenleviung gesneden worden.

Anderzijds wordt er inderdaad te makkelijk geroepen dat zaken buitenproportioneel weergegeven worden en worden begrippen als rascisme en discriminatie gedevalueerd.

Maar waar ik me b.v. aam stoor is negatieve berichtgeving op basis van percentuele gegevens i.p.v. op werkelijke aantallen.

"De Islam rukt op en haalt de Grefo's in" is dan zo'n titel. Jan met de pet denkt dan dat de kruistochten herleven, terwijl er 900.000 Moslims in Nederland leven (= 5%?).

Goed, ben ik mee eens. Maar helaas is het zo dat men zich nogal blindstaart op dat soort tendentieuze berichten.

Qwertyno
19-10-03, 00:27
Klein aanslagje misschien?

Nee, ze zijn al tijden bezig met een grootschalige die alle marokkanen zal treffen.

000NobelPrizes
19-10-03, 00:28
Geplaatst door Orakel
Maar waar ik me b.v. aam stoor is negatieve berichtgeving op basis van percentuele gegevens i.p.v. op werkelijke aantallen.


Ik zou het toch ook wel neerbuigend vinden om een apart hoekje in de krant te reserveren om happy melding te maken van mocro's die een zwemdiploma hebben gehaald, hun school hebben afgemaakt, een baan gevonden of doorstuderen. Lijkt me namelijk een vrij normale zaak.

Zagora
19-10-03, 00:30
Geplaatst door Qwertyno
jazeker zeg ik het goed.
Maar het lijkt er toch op dat je er niet tevreden mee bent.

Dat wat 13 en 14 jarige kinderen flikken, kan je op een heel andere manier over schrijven.

De manier waar het Parool voor kiest is wat ik noem terroriserend.

ja ja...it makes sense :zweep:

Orakel
19-10-03, 00:31
Geplaatst door Zagora
Maar helaas is het zo dat men zich nogal blindstaart op dat soort tendentieuze berichten.

Yep, en "men" werkt dan beide richtingen op en daarbij is er dan sprake van een lijdend en een bepalend voorwerp. :boer:

Zagora
19-10-03, 00:32
Ik weet niet. Ik ga in een boomhut wonen en sluit me voorgoed af van de rest van de wereld.

000NobelPrizes
19-10-03, 00:34
Geplaatst door Zagora
Ik weet niet. Ik ga in een boomhut wonen en sluit me voorgoed af van de rest van de wereld.
En je slingert je van boom naar boom als Tarzan met een anti-liaan.

Zagora
19-10-03, 00:35
Geplaatst door 151 NobelPrizes
En je slingert je van boom naar boom als Tarzan met een anti-liaan.

Ah die is redelijk geslaagd. Ik waardeer um met drie sterren.

Orakel
19-10-03, 00:35
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik zou het toch ook wel neerbuigend vinden om een apart hoekje in de krant te reserveren om happy melding te maken van mocro's die een zwemdiploma hebben gehaald, hun school hebben afgemaakt, een baan gevonden of doorstuderen. Lijkt me namelijk een vrij normale zaak.

Mee eens. Het zou erg aanmatigend zijn om te melden dat de 65-jarige Hassan na 47 keer uiteindelijk toch zijn rijbewijs heeft gehaald, hoewel sbs6 daar de hand niet voor omdraait.
Die berichten zelfs over het wereldkampioenschap boomstamzagen en estafettepunniken.

Kwas het nieuws de afgelopen dagen zo zat, dat ik drie dagen lang naar dezelfde dvd van ert visser heb zitten kijken.

Orakel
19-10-03, 00:36
Geplaatst door Maslov
En elke keer wordt er ook gezegd dat het maar een kleine groep gaat.
En dat de meerderheid het goed doet maatschappelijk gezien.

I wish. Dan lees jij andere kranten dan ik.

Orakel
19-10-03, 00:37
Geplaatst door Zagora
metallica.

Black album. :handbang:

000NobelPrizes
19-10-03, 00:41
Geplaatst door Orakel
Mee eens. Het zou erg aanmatigend zijn om te melden dat de 65-jarige Hassan na 47 keer uiteindelijk toch zijn rijbewijs heeft gehaald, hoewel sbs6 daar de hand niet voor omdraait.
Die berichten zelfs over het wereldkampioenschap boomstamzagen en estafettepunniken.

Kwas het nieuws de afgelopen dagen zo zat, dat ik drie dagen lang naar dezelfde dvd van ert visser heb zitten kijken.
Bert Visser? Dan was het wel heel erg. Die saaie neuroot.

Maar kom op: ga niet de media alle schuld geven. De kranten zijn nog steeds dik en niet alles draait om de mocro's. Mocht je willen :corcky:

000NobelPrizes
19-10-03, 00:42
Geplaatst door Zagora
Ah die is redelijk geslaagd. Ik waardeer um met drie sterren.
Bruine sterren?

Orakel
19-10-03, 00:45
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Bert Visser? Dan was het wel heel erg. Die saaie neuroot.

Neuh, dees is wel leuk: "Geluk zit in heel grote dingen". Hij is wel druk.


Maar kom op: ga niet de media alle schuld geven. De kranten zijn nog steeds dik en niet alles draait om de mocro's. Mocht je willen :corcky:

Nee hoor, ik geef de media ook niet alle schuld. Die ligt in eerste instanties bij die stumperts die de naam en inzet van hun ouders bezoedelen (wat is eigenlijk de herkomst van dit woord, blijft raar klinken) en de samenleving schade berokkenen.
Maar pecentueel gezien......... :roken:

000NobelPrizes
19-10-03, 00:53
Geplaatst door Orakel


Maar pecentueel gezien......... :roken:
.... krijgen ze de beste meiden. Hier heb je je headline.

Orakel
19-10-03, 01:01
Geplaatst door 151 NobelPrizes
.... krijgen ze de beste meiden. Hier heb je je headline.

Heel Hollandië? Nee, in 1 dorpje hielden de inwoners stand en weigerde men de dochters af te staan aan de onweerstaanbare Marokkanen: Staphorst.

000NobelPrizes
19-10-03, 01:03
Geplaatst door Orakel
Heel Hollandië? Nee, in 1 dorpje hielden de inwoners stand en weigerde men de dochters af te staan aan de onweerstaanbare Marokkanen: Staphorst.
Terwijl de meiden de zwarte rokken hulpvaardig ophielden en de dikke kousen afstroopten voor de mocro's, verenigden de vaders en broers zich met riek en bijbel om het geile gevaar te bezweren.

Puk
19-10-03, 03:43
Geplaatst door Qwertyno
jazeker zeg ik het goed.
Maar het lijkt er toch op dat je er niet tevreden mee bent.

Dat wat 13 en 14 jarige kinderen flikken, kan je op een heel andere manier over schrijven.

De manier waar het Parool voor kiest is wat ik noem terroriserend.

Jaja... erg zielige mensen allemaal.... de Marokkanen. Rottig.
Ik ben helemaal overtuigd nu.

Ze kunnen het niet helpen. Ze zijn machteloos.

Sou3adje...
19-10-03, 15:52
Geplaatst door sadeeQ
:nerd: is nog maar het begin.we gaan door met onze jihad tot onze doelen zijn gerealiseerd

http://www.lachfabriek.nl/plaat/funplaat48/a-f-b11.jpg



Hoofddoek... :haha:

barfly
19-10-03, 20:16
En om de anti-mocro hetze nog wat aan te wakkeren om 20:15 bij Netwerk Ned1 minister Verdonck over Marokkanen!

Maslov
19-10-03, 20:54
Schade verhalen op degenen die juridisch verantwoordelijk zijn voor de kinderen, en/of korten op uitkeringen.

Dat is het enige dat ik onhouden heb van haar optreden.
Weinig visie dus.

(Hopelijk zijn die ouders WA verzekerd, alleen denk niet dat de verzekering dit soort schade zal vergoeden.)