PDA

Bekijk Volledige Versie : homosexualiteit binnen de moslim



beachboy
19-10-03, 04:00
We leven in een multi-culturele samenleving,daar heb ik niets op tegen.
Ik vindt het zelfs gezellig,maar de laatste tijd word ik regelmatig door(jawel)marokkaanse jongeren uitgescholden voor alles wat maar lief is.
Zelf heb ik ook moslimvrienden(heb zelfs met de rammadan meegedaan verleden jaar)Homosexualiteit is in Nederland goed geaccepteerd.Binnen de moslimgemeenschap ligt dit moeilijk,maar desondanks verwacht ik wel respect .Tenslotte heb ik dat ook voor de moslims.
Gaarne reacties op [email protected]

Timoesh
19-10-03, 09:17
Geplaatst door beachboy
We leven in een multi-culturele samenleving,daar heb ik niets op tegen.
Ik vindt het zelfs gezellig,maar de laatste tijd word ik regelmatig door(jawel)marokkaanse jongeren uitgescholden voor alles wat maar lief is.
Zelf heb ik ook moslimvrienden(heb zelfs met de rammadan meegedaan verleden jaar)Homosexualiteit is in Nederland goed geaccepteerd.Binnen de moslimgemeenschap ligt dit moeilijk,maar desondanks verwacht ik wel respect .Tenslotte heb ik dat ook voor de moslims.
Gaarne reacties op [email protected]


Moslim en homo gaat niet samen!!!

Greetz,

Simon
19-10-03, 09:22
Geplaatst door Lalla_fatoes
Moslim en homo gaat niet samen!!!

Greetz,

Beetje oenige reactie.

Natuurlijk is het vervelend als je uitgescholden wordt om wie je bent.

Timoesh
19-10-03, 09:38
Geplaatst door Simon
Beetje oenige reactie.

Natuurlijk is het vervelend als je uitgescholden wordt om wie je bent.


Misschien is het oenig maar is gewoon de waarheid.......



Greetz,

Blade20
19-10-03, 10:05
Geplaatst door Lalla_fatoes
Misschien is het oenig maar is gewoon de waarheid.......



Greetz,

Wauw, ik weet niet wie jouw heeft gemaakt, maar klaarblijkelijk hebben ze de hersens verwisseld met die van een aapje.

Ik snap niet dat het niet mag, wellicht wordt het tij voor de Islam om met zijn tijd mee te gaan.

Waterval
19-10-03, 10:17
http://www.mysmilie.de/smilies/frech/img/012.gif

KB75
19-10-03, 10:31
Geplaatst door Blade20
Wauw, ik weet niet wie jouw heeft gemaakt, maar klaarblijkelijk hebben ze de hersens verwisseld met die van een aapje.


Ik weet niet wie jou heeft gemaakt maar klaarblijkelijk ben je een achteruitgescheten darmtoerist :melk:


:vingers:

KB75
19-10-03, 10:34
Deze topic hoort hier niet thuis.....

Blade20
19-10-03, 10:42
Geplaatst door KB75
Ik weet niet wie jou heeft gemaakt maar klaarblijkelijk ben je een achteruitgescheten darmtoerist :melk:


:vingers:

schelden doet geen zeer, maar het bewijst wel het gebrek aan redeneren bij de persoon de je uitscheld.

Dutchguy
19-10-03, 11:03
Geplaatst door KB75
Deze topic hoort hier niet thuis.....

Jouw avatar hoort hier niet thuis.

Zagora
19-10-03, 11:27
Nee, het gaat inderdaad niet samen. Ik begrijp al die flikkertjes en flikkerinnen niet die zo krampachtig vast blijven houden aan die idiote leer. Voor allen; ik vind alle religies idioot.

Timoesh
19-10-03, 11:28
Geplaatst door Blade20
Wauw, ik weet niet wie jouw heeft gemaakt, maar klaarblijkelijk hebben ze de hersens verwisseld met die van een aapje.

Ik snap niet dat het niet mag, wellicht wordt het tij voor de Islam om met zijn tijd mee te gaan.

Zijn jou woorden......daar ga ik ook niet op in......


We hebben hier over homosexualteit binnen de Islam....

Alles wat tegen de regels van de Islam gaat, moet je zoveel mogelijk te vermijden, dus dat geldt in dit geval ook voor de homoseksuelen....

Seksuele gemeenschap tussen twee mannen, was de misdaad van het volk van Lot. Allah zegt (interpretatie van de betekenis): “En (gedenkt) Lot, toen hij tegen zijn volk zei: “Jullie begaan zeker gruweldaden, die niemand van de mensen ooit beging. Is het dan inderdaad dat jullie de mannen benaderen en op de weg struikroverij bedrijven en in jullie samenkomsten het verwerpelijke verrichten?” (Soerat al-Ankaboot ayah 28-29)


Greetz,

MaRjO
19-10-03, 12:47
inderdaad, homosexualiteitis verboden binnen de Islam... en ook binnen Christendom en binnen veel andere religies ook. Dus op dit punt: oude discussie.
Maar homosexualtiteit is ook realiteit... het is geen ziekte, het moet niet verboden worden. Het heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan. Waarom zou een homo geen goede gelovige kunnen zijn??

Angeldust
19-10-03, 13:18
Geplaatst door Lalla_fatoes
Moslim en homo gaat niet samen!!!


Islam en humanisme dus ook niet?..

Angeldust
19-10-03, 13:21
Geplaatst door KB75
Deze topic hoort hier niet thuis.....

Hoezo, voel jij je genomen dan?.. :wow:

Simon
19-10-03, 13:22
Geplaatst door Lalla_fatoes
Misschien is het oenig maar is gewoon de waarheid.......


Ik geloof dat degene die de topic opende vooral vroeg om respect. Jij begint over een ander issue. Daarom vind ik het een oenige reactie.

Simon

Zwarte Schaap
19-10-03, 13:26
Geplaatst door Angeldust
Islam en humanisme dus ook niet?..
Ben je een beetje dom of ben je een beetje veel dom?
Dus volgens jou staat humanisme gelijk aan homosexualiteit?

Angeldust
19-10-03, 13:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ben je een beetje dom of ben je een beetje veel dom?
Dus volgens jou staat humanisme gelijk aan homosexualiteit?

Dat bak jij ervan, niet ik. :)
Humanisme houdt ondermeer er de stellingname op na dat het individu het recht heeft op zijn/haar seksuele voorkeuren of noem het identiteit en daarover dus zelf keuzes moet kunnen maken, zonder daarmee anderen te schaden. Dat houdt het humanisme ook weer in, en die consequentie moet trouwens ook voor religie gelden. Dat is namelijk als je het wel beschouwt een grote operation mindfuck, geestverkrachting dus. :)

Er zijn by the way ook aardig wat christenen die een broertje dood aan het humanisme hebben.

KB75
19-10-03, 15:03
Geplaatst door Angeldust
Hoezo, voel jij je genomen dan?.. :wow:

Nee , jij wel ? :wow:

lennart
19-10-03, 15:07
Geplaatst door Angeldust
Humanisme houdt ondermeer er de stellingname op na dat het individu het recht heeft op zijn/haar seksuele voorkeuren of noem het identiteit en daarover dus zelf keuzes moet kunnen maken, zonder daarmee anderen te schaden.

Vanuit een humanistisch standpunt is dan ook pedofilie of incest mogelijk, zolang er maar niemand door wordt geschaad.

fanida
19-10-03, 17:38
Geplaatst door Dutchguy
Jouw avatar hoort hier niet thuis. doe maar rustig aan

Tomas
19-10-03, 17:43
Ik vind de topic titel buitengewoon dubbelzinnig.

Daar hou ik niet van!

Dutchguy
19-10-03, 18:01
Geplaatst door fanida
doe maar rustig aan :confused:

Blade20
19-10-03, 18:05
Geplaatst door lennart
Vanuit een humanistisch standpunt is dan ook pedofilie of incest mogelijk, zolang er maar niemand door wordt geschaad.

idd theoretisch gezien wel, maar de kansen dat dit niemand schaadt zijn minimaal, en daarom is het strafbaar.

Orakel
19-10-03, 18:20
Geplaatst door beachboy
We leven in een multi-culturele samenleving,daar heb ik niets op tegen.
Ik vindt het zelfs gezellig,maar de laatste tijd word ik regelmatig door(jawel)marokkaanse jongeren uitgescholden voor alles wat maar lief is.
Zelf heb ik ook moslimvrienden(heb zelfs met de rammadan meegedaan verleden jaar)Homosexualiteit is in Nederland goed geaccepteerd.Binnen de moslimgemeenschap ligt dit moeilijk,maar desondanks verwacht ik wel respect .Tenslotte heb ik dat ook voor de moslims.
Gaarne reacties op [email protected]

Waarom wil jij reacties op je privemail? :rolleyes:

Maslov
19-10-03, 18:41
Vanuit een humanistisch standpunt is dan ook pedofilie of incest mogelijk, zolang er maar niemand door wordt geschaad.

Lennart,

Sexuele relaties worden alleen getolereerd als het tussen twee of meer gelijkwaardige partners plaatsvindt.
Kinderen zijn geen gelijkwaardige partners, jouw opmerking snijdt dus geen hout.

lennart
19-10-03, 18:43
Geplaatst door Maslov
Sexuele relaties worden alleen getolereerd als het tussen twee of meer gelijkwaardige partners plaatsvindt.
Kinderen zijn geen gelijkwaardige partners, jouw opmerking snijdt dus geen hout.

Niet vanuit een humanistisch standpunt. Je zegt het zelf, als er niemand bij wordt geschaad.

Bovendien wanneer spreekt men van gelijkwaardige partners, sommigen zijn op hun 13de al heel volwassen, sommige nog niet op hun 22ste.

Mark
19-10-03, 19:17
Dit moet wel een grap zijn om iemand zijn inbox op te blazen.

Welke homo zet nou zijn prive email op een site voor Marokkaanse jongeren?

Maslov
19-10-03, 19:50
Lennard,

Naast het niemand schaden, telt de wet ook zeer zwaar.
En de wet schrijft voor dat seks en seksuele relaties met minderjarigen NIET mogen

000NobelPrizes
19-10-03, 19:53
En nog maar een keer. Homoseksualiteit werd ooit afgekeurd omdat homo's geen gelovige nakomelingetjes konden krijgen. Dat wilden de de reli-machthebbers niet want meer gelovige zieltjes betekent meer macht.

En nu:

- De dinosaurus-gelovigen willen aan die stokoude eisen voldoen en volgen de wet van stokoude boeken blindelings.
- De liberale gelovigen weten ondertussen hoe de vork in de steel zit en accepteren homoseksualiteit.
- De rest zal het jeuken.

Wizdom
19-10-03, 20:02
Geplaatst door Angeldust
Dat bak jij ervan, niet ik. :)
Humanisme houdt ondermeer er de stellingname op na dat het individu het recht heeft op zijn/haar seksuele voorkeuren of noem het identiteit en daarover dus zelf keuzes moet kunnen maken, zonder daarmee anderen te schaden. Dat houdt het humanisme ook weer in, en die consequentie moet trouwens ook voor religie gelden. Dat is namelijk als je het wel beschouwt een grote operation mindfuck, geestverkrachting dus. :)

Er zijn by the way ook aardig wat christenen die een broertje dood aan het humanisme hebben.

Homofilie is uiteindelijk wel schadelijk:

0 - Homofilie mag niet van ONZE SCHEPPER!
1 - Denk aan AIDS, SOA en al die gevaarlijke geslachtziekten
2 - Homofilie betekent het uitsterven van een stamboom
3 - Kans op zelfmoord is bij homofielen groter dan hetero
4 - Homofilie is slecht voor de economie
5 - Homofilie is slecht voor de bevolkingspiramide
6 - Homofilie vergt een nog grotere aanslag op de verzorgingsstaat immers homos hebben geen ondersteunende zoons of dochters...

Al met al is homofilie een slechte zaak!

Maslov
19-10-03, 20:04
Wizdom,

Wat een bull zeg.
VMBO praat, te dom om op te reageren! :duivels:

Wizdom
19-10-03, 20:05
Geplaatst door Maslov
Wizdom,

Wat een bull zeg.
VMBO praat, te dom om op te reageren! :duivels:

Ik wist niet dat jij ook een homo was...

Tomas
19-10-03, 20:17
Geplaatst door Wizdom
Homofilie is uiteindelijk wel schadelijk:

0 - Homofilie mag niet van ONZE SCHEPPER!
1 - Denk aan AIDS, SOA en al die gevaarlijke geslachtziekten
2 - Homofilie betekent het uitsterven van een stamboom
3 - Kans op zelfmoord is bij homofielen groter dan hetero
4 - Homofilie is slecht voor de economie
5 - Homofilie is slecht voor de bevolkingspiramide
6 - Homofilie vergt een nog grotere aanslag op de verzorgingsstaat immers homos hebben geen ondersteunende zoons of dochters...

Al met al is homofilie een slechte zaak!

Zelf hou ik niet zo van dat racistische gegeneraliseer, maar als ji jdat wel doet, kan je ook allochtoon invullen voor homo.

lennart
19-10-03, 20:22
Geplaatst door Maslov
En de wet schrijft voor dat seks en seksuele relaties met minderjarigen NIET mogen

Nou dat klopt toch ook niet helemaal? Ik dacht dat sex vanaf 12 jaar al mag in Nederland.. maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Maar als de wet homosexualiteit toestaat, dan hoeft een religie dat toch niet doen?

Daarentegen voor de homo's die ook graag moslims willen zijn, de Islam is een gedecentraliseerde religie en iedereen mag zijn eigen Iman kiezen, dus homos moeten gewoon een Iman selecteren die er geen problemen mee heeft.

Dutchguy
19-10-03, 20:40
Geplaatst door Wizdom
Homofilie is uiteindelijk wel schadelijk:

0 - Homofilie mag niet van ONZE SCHEPPER!
1 - Denk aan AIDS, SOA en al die gevaarlijke geslachtziekten
2 - Homofilie betekent het uitsterven van een stamboom
3 - Kans op zelfmoord is bij homofielen groter dan hetero
4 - Homofilie is slecht voor de economie
5 - Homofilie is slecht voor de bevolkingspiramide
6 - Homofilie vergt een nog grotere aanslag op de verzorgingsstaat immers homos hebben geen ondersteunende zoons of dochters...

Al met al is homofilie een slechte zaak!

Bedankt Wizdom, voor de lachstuip die je me hiermee bezorgde. :duim:

KB75
19-10-03, 20:43
Dutchgay is Gay, Tomas is Gay , Maslov is gay :koppel: :duivel:

Wie ben ik vergeten ? :fplet:

BartLM
19-10-03, 21:51
Geplaatst door KB75
Dutchgay is Gay, Tomas is Gay , Maslov is gay :koppel: :duivel:

Wie ben ik vergeten ? :fplet:


we zijn allemaal gay.


BartLM

Maslov
19-10-03, 21:53
Mijn vriendje Lennard :verliefd:

KB75
19-10-03, 21:54
Geplaatst door BartLM
we zijn allemaal gay.


BartLM

Praat voor je zelf wil je

Wizdom
19-10-03, 21:56
Geplaatst door Wizdom
Homofilie is uiteindelijk wel schadelijk:

0 - Homofilie mag niet van ONZE SCHEPPER!
1 - Denk aan AIDS, SOA en al die gevaarlijke geslachtziekten
2 - Homofilie betekent het uitsterven van een stamboom
3 - Kans op zelfmoord is bij homofielen groter dan hetero
4 - Homofilie is slecht voor de economie
5 - Homofilie is slecht voor de bevolkingspiramide
6 - Homofilie vergt een nog grotere aanslag op de verzorgingsstaat immers homos hebben geen ondersteunende zoons of dochters...

Al met al is homofilie een slechte zaak!

And last but not least:

7 - Homos brengen geen nakomelingen voort die onze pensioenen weer betalen.... Niet aan gedacht zeker he....

Maslov
19-10-03, 22:00
Goed zo Wizdom, wat een wijsheid en inzicht :lol:

Dutchguy
19-10-03, 22:04
Geplaatst door Wizdom
And last but not least:

7 - Homos brengen geen nakomelingen voort die onze pensioenen weer betalen.... Niet aan gedacht zeker he....

Dus de staat hoeft ook geen kinderbijslag uit te keren en eventuele toekomstige uitkeringen, toelages e.d.
En daar had JIJ weer niet aan gedacht. Tel ik nog eens niet mee dat we met een overbevolking op deze planeet zitten waar we niet aan mee doen.

Spreekt vanzelf dat de rest van de punten te onnozel zijn om er serieus op in te gaan.

Wizdom
19-10-03, 22:05
Geplaatst door Dutchguy
Dus de staat hoeft ook geen kinderbijslag uit te keren en eventuele toekomstige uitkeringen, toelages e.d.
En daar had JIJ weer niet aan gedacht. Tel ik nog eens niet mee dat we met een overbevolking op deze planeet zitten waar we niet aan mee doen.

Spreekt vanzelf dat de rest van de punten te onnozel zijn om er serieus op in te gaan.

Die kinderbijslag komt niet uit een zwart gat.... Die wordt betaalt door een gezonde bevolkingspiramide....!

Simon
19-10-03, 22:06
Geplaatst door KB75
Dutchgay is Gay, Tomas is Gay , Maslov is gay :koppel: :duivel:

Wie ben ik vergeten ? :fplet:

Ik ben ook gay ... eigenlijk alle autochtonen die hier prikken ...

000NobelPrizes
19-10-03, 22:22
Geplaatst door Wizdom
Homofilie is uiteindelijk wel schadelijk:

0 - Homofilie mag niet van ONZE SCHEPPER!

Who cares.


- Denk aan AIDS, SOA en al die gevaarlijke geslachtziekten
Hebben hetero's ook: homo's zijn hiervan geen distributiecentra.


2 - Homofilie betekent het uitsterven van een stamboom
Zou in jouw geval een zegen zijn.


3 - Kans op zelfmoord is bij homofielen groter dan hetero

Zou jou blij moeten maken.


4 - Homofilie is slecht voor de economie
:haha: Slaat nergens op.
Al die werkeloze immigranten daarentegen...


5 - Homofilie is slecht voor de bevolkingspiramide
Dan adopteren ze toch 3de wereldkindjes.


6 - Homofilie vergt een nog grotere aanslag op de verzorgingsstaat immers homos hebben geen ondersteunende zoons of dochters...
Dat doen immigranten hier juist, 2x zoveel als autochtonen: hoe zit het dan met die hulp en zo?


Al met al is homofilie een slechte zaak!
Doe de wereld een lol en spring onder een trein. Achterlijke kwibus.

Wizdom
19-10-03, 22:27
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Who cares.


Hebben hetero's ook: homo's zijn hiervan geen distributiecentra.


Zou in jouw geval een zegen zijn.


Zou jou blij moeten maken.


:haha: Slaat nergens op.
Al die werkeloze immigranten daarentegen...


Dan adopteren ze toch 3de wereldkindjes.


Dat doen immigranten hier juist, 2x zoveel als autochtonen: hoe zit het dan met die hulp en zo?


Doe de wereld een lol en spring onder een trein. Achterlijke kwibus.

Jij weet net zo goed als ik dat Nederlanders neer kijken op de bijstand... die zitten liever in de WAO en zoals je ziet doen ze dat dan ook MASSAAL!

De buitenlanders die in de bijstand zitten kunnen gewoon geen werk vinden. In de bijstand zit je niet voor je lol...!

Dutchguy
19-10-03, 22:31
Geplaatst door Wizdom
Die kinderbijslag komt niet uit een zwart gat.... Die wordt betaalt door een gezonde bevolkingspiramide....!

Je snapt er werkelijk niets van. Maar vind je het zelf eigenlijk ook niet iets treurigs hebben dat we het voor de 94750923475ste keer hierover moeten hebben?

Wizdom
19-10-03, 22:32
Geplaatst door Dutchguy
Je snapt er werkelijk niets van. Maar vind je het zelf eigenlijk ook niets treurigs hebben dat we het voor de 94750923475ste keer hierover moeten hebben?

Ik breng het onderwerp niet ter discussie... Ene beachboy heeft het onderwerp ter discussie gebracht... Ik reageer alleen op een aantal naar mijn bescheiden mening onzinnige uitspraken...

Simon
19-10-03, 22:34
Geplaatst door Wizdom
Ik breng het onderwerp niet ter discussie... Ene beachboy heeft het onderwerp ter discussie gebracht... Ik reageer alleen op een aantal naar mijn bescheiden mening onzinnige uitspraken...

Ach ja misschien moeten we weer eens aan de orde stellen waarom Marokkanen door incest steeds achterlijker dreigen te worden ... Dat is immers wél wetenschappelijk bewezen.

Simon

Dutchguy
19-10-03, 22:34
Geplaatst door Wizdom
Ik breng het onderwerp niet ter discussie... Ene beachboy heeft het onderwerp ter discussie gebracht... Ik reageer alleen op een aantal naar mijn bescheiden mening onzinnige uitspraken...

Maar je haalt er een zwik kulargumenten bij die werkelijk niets met de Islam van doen hebben.

Wizdom
19-10-03, 22:35
Geplaatst door Dutchguy
Maar je haalt er een zwik kulargumenten bij die werkelijk niets met de Islam van doen hebben.

Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken...

Dutchguy
19-10-03, 22:37
Geplaatst door Wizdom
Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken...

Jouw gezond verstand is dan niet mijn gezond verstand en vice versa.

Wizdom
19-10-03, 22:38
Geplaatst door Dutchguy
Jouw gezond verstand is dan niet mijn gezond verstand en vice versa.

Gezond verstand moet je wel goed onderhouden anders raakt deze vertroebeld...

000NobelPrizes
19-10-03, 22:45
Geplaatst door Wizdom


De buitenlanders die in de bijstand zitten kunnen gewoon geen werk vinden. In de bijstand zit je niet voor je lol...!

:haha:

Sure.

:slapen:

Wizdom
19-10-03, 22:50
Geplaatst door 151 NobelPrizes
:haha:

Sure.

:slapen:

Voor die nietszeggende repliek moest je wel heel lang over nadenken...

000NobelPrizes
19-10-03, 22:52
Geplaatst door Wizdom
Voor die nietszeggende repliek moest je wel heel lang over nadenken...

Sjesus man, er ligt hier een bal op de stip die Seedorf nog wel zou kunnen intrappen.

BartLM
19-10-03, 22:54
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Sjesus man, er ligt hier een bal op de stip die Seedorf nog wel zou kunnen intrappen.


niet zo gemeen doen he.


BartLM

ieniemienie
19-10-03, 23:06
Geplaatst door EdV
N.a.v. punt 2 - Mag een homo helemaal zelf weten of hij/zij een stamboom belangrijk vindt


Het is juist goed als er minder kinderen komen. Waar moet je ze allemaal laten op den duur?
Tegenwoordig kun je via je moeder ook je naam overerven, dus als je hetero bent kan je stamboom tegenwoordig ook verloren gaan.

Trouwens: vrijwel iedere gelovige doet wel dingen die Allah of God verboden heeft zoals anderen discrimineren of pesten, liegen, het milieu verknallen, zwartwerken of (anderszins) stelen, enz..
Waarom zoveel nadruk op homosexualiteit? Wel een beetje consequent blijven hoor.

000NobelPrizes
19-10-03, 23:09
Wizdom zou nog steeds uitleggen hoe homo's slecht kunnen zijn voor de economie.

Ik zou zijn input hierover voor geen goud willen missen.
Wie haalt alvast cola & popcorn?

Maslov
19-10-03, 23:09
Stamboom?

Who cares :hihi:

Puk
19-10-03, 23:16
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Wizdom zou nog steeds uitleggen hoe homo's slecht kunnen zijn voor de economie.

Ik zou zijn input hierover voor geen goud willen missen.
Wie haalt alvast cola & popcorn?

Nuts! Vegeet de Nuts niet!

Het gaat bijna beginnen!

Take it away Wizzzzzzzzzzz!
Big hand, big hand!

Tomas
19-10-03, 23:24
Ik heb net een vaag maar boze pm van die beachboy gehad. Wie nog meer?

beachboy
19-10-03, 23:28
Het doet me goed dat mijn stelling...Homosexualiteit binnen de moslimgemeenschap,zoveel reacties heeft opgeleverd.

Niet allemaal positief,maar er wordt over gesproken.
Ik heb deze stelling geplaatst omdat ik merk dat mijn moslim(homo) vrienden het heel moeilijk hebben binnen deze gemeenschap.
Ze worden verstoten,dan wel vermoord(eerwraak). Dit doet me veel pijn.
Ook in de bijbel staat dat homo-sexualiteit niet mag,maar we leven in 2003 niet in het jaar 0.Het katholieke geloof gaat mee met de tijd(homo-huwelijk b.v)is ook toegestaan. ik verwacht dit niet van de Koran,maar een beetje meer begrip voor je broeders en zusters zou wel kunnen.
We zijn gewone mensen,en we zijn zo geboren.
Het is ons niet aangeleerd.

Zwarte Schaap
19-10-03, 23:33
Geplaatst door Angeldust
Dat bak jij ervan, niet ik. :)
Humanisme houdt ondermeer er de stellingname op na dat het individu het recht heeft op zijn/haar seksuele voorkeuren of noem het identiteit en daarover dus zelf keuzes moet kunnen maken, zonder daarmee anderen te schaden. Dat houdt het humanisme ook weer in, en die consequentie moet trouwens ook voor religie gelden. Dat is namelijk als je het wel beschouwt een grote operation mindfuck, geestverkrachting dus. :)

Er zijn by the way ook aardig wat christenen die een broertje dood aan het humanisme hebben.

Ik heb niets aan je verhaaltje.

Jij reageert op iemand die zegt dat de Islam en homosexualiteit niet samen gaan met :
Geplaatst door Angeldust
Islam en humanisme dus ook niet?..

Hieruit kun je niets anders concluderen dat het humanisme voor jou hetzelfde is als homosexualiteit.

Ik hou het liever bij de originele humanisme. Het humanisme van Erasmus ligt mij beter dan jouw homo-humanisme.

Dutchguy
19-10-03, 23:42
Geplaatst door beachboy
Het doet me goed dat mijn stelling...Homosexualiteit binnen de moslimgemeenschap,zoveel reacties heeft opgeleverd.

Niet allemaal positief,maar er wordt over gesproken.
Ik heb deze stelling geplaatst omdat ik merk dat mijn moslim(homo) vrienden het heel moeilijk hebben binnen deze gemeenschap.
Ze worden verstoten,dan wel vermoord(eerwraak). Dit doet me veel pijn.
Ook in de bijbel staat dat homo-sexualiteit niet mag,maar we leven in 2003 niet in het jaar 0.Het katholieke geloof gaat mee met de tijd(homo-huwelijk b.v)is ook toegestaan. ik verwacht dit niet van de Koran,maar een beetje meer begrip voor je broeders en zusters zou wel kunnen.
We zijn gewone mensen,en we zijn zo geboren.
Het is ons niet aangeleerd.

Nou daar ben ik het wel mee eens. Maar waarom kreeg Tomas eigenlijk een boze pm van je?

Tomas
20-10-03, 07:39
Geplaatst door Dutchguy
Nou daar ben ik het wel mee eens. Maar waarom kreeg Tomas eigenlijk een boze pm van je?

Ik was de enige pm-de ie later.

Wat betekent het, Dutch, als een homo aan je vraagt om je mond te spoelen? :argwaan:

Mark
20-10-03, 08:18
Geplaatst door Tomas
Wat betekent het, Dutch, als een homo aan je vraagt om je mond te spoelen? :argwaan:

:haha:

Tomas, je bent gewoon een homo-magneet, dat hebben sommige mannen nou eenmaal....

Tomas
20-10-03, 08:22
Geplaatst door Mark
:haha:

Tomas, je bent gewoon een homo-magneet, dat hebben sommige mannen nou eenmaal....

Weer zo'n bizarre speling van het lot.

Mark
20-10-03, 08:25
Geplaatst door Tomas
Weer zo'n bizarre speling van het lot.

Gewoon minder strakke shirts aantrekken :duim:

Onno26
20-10-03, 09:02
Niet allemaal positief,maar er wordt over gesproken.

Gelukkig maar, want zonder jouw berichtje zou het onderwerp natuurlijk nooit aangesneden zijn :knife_hea


Ik heb deze stelling geplaatst omdat ik merk dat mijn moslim(homo) vrienden het heel moeilijk hebben binnen deze gemeenschap
En gaat het al wat beter met ze?


Ze worden verstoten,dan wel vermoord(eerwraak). Dit doet me veel pijn

Jeetje, hoeveel van je vrienden zijn al ge-eerwraakt?


We zijn gewone mensen,en we zijn zo geboren. Het is ons niet aangeleerd.

Nou ja gewoon, dat is natuurlijk een matter of opinion.

Dutchguy
20-10-03, 12:24
Geplaatst door Tomas


Wat betekent het, Dutch, als een homo aan je vraagt om je mond te spoelen? :argwaan:

Dat je je mond spoelt. :)

Angeldust
20-10-03, 13:51
Geplaatst door lennart
Vanuit een humanistisch standpunt is dan ook pedofilie of incest mogelijk, zolang er maar niemand door wordt geschaad.

Dat is een heel speelse uitleg lennart. :kotsen:

Angeldust
20-10-03, 14:11
Geplaatst door Wizdom
Homofilie is uiteindelijk wel schadelijk:

0 - Homofilie mag niet van ONZE SCHEPPER!
1 - Denk aan AIDS, SOA en al die gevaarlijke geslachtziekten
2 - Homofilie betekent het uitsterven van een stamboom
3 - Kans op zelfmoord is bij homofielen groter dan hetero
4 - Homofilie is slecht voor de economie
5 - Homofilie is slecht voor de bevolkingspiramide
6 - Homofilie vergt een nog grotere aanslag op de verzorgingsstaat immers homos hebben geen ondersteunende zoons of dochters...

Al met al is homofilie een slechte zaak!


Al vind ik het eigenlijk te zot om op te reageren...

0 A: Toch wat raar zeg,.. er staat namelijk in de bijbel dat de Heere de mens naar zijn evenbeeld geschapen heeft.

1 A: Al die ziektes zijn over het algemeen evenzoveel voorkomende onder hetero's.

2 A: Ja, dat is erg zeg weer een familie minder met interessante tradities. :hardlach:

3 A: Heb je daartoe bezijzen? :boogjes:

4 A: Zitten ze allemaal in de WAO?

5 A: Gezien het grote probleem van de wereldwijd toenemende overbevolking valt dat juist heel hard toe te juichen. :handbang:

6 A: Alsof de hedendaagse families zo sociaal met diens leden begaan is zeg, wat een gewauwel. Heel wat 'keurige heterostelletjes' kijken niet om naar hun dementerende oudjes.

Al met al zijn homo's ook mensen, met een andere smaak weliswaar op seksueel gebied, maar als ze daarmee gelukkig zijn is dat mij best zo.

lennart
20-10-03, 14:13
Geplaatst door Angeldust
Dat is een heel speelse uitleg lennart. :kotsen:

En een correcte uitleg.

Vertigo
20-10-03, 14:18
Geplaatst door Wizdom
Homofilie is uiteindelijk wel schadelijk:

0 - Homofilie mag niet van ONZE SCHEPPER!
1 - Denk aan AIDS, SOA en al die gevaarlijke geslachtziekten
2 - Homofilie betekent het uitsterven van een stamboom
3 - Kans op zelfmoord is bij homofielen groter dan hetero
4 - Homofilie is slecht voor de economie
5 - Homofilie is slecht voor de bevolkingspiramide
6 - Homofilie vergt een nog grotere aanslag op de verzorgingsstaat immers homos hebben geen ondersteunende zoons of dochters...
7 - Homos brengen geen nakomelingen voort die onze pensioenen weer betalen.... Niet aan gedacht zeker he....
Al met al is homofilie een slechte zaak!

0) Van onze wet wel, artikel 1 zelfs :)
1) Zolang jij niet zelf homo bent heb jij daar toch geen last van, of wil je iets vertellen?
2) Niet relevant een auto-ongeluk kan dat ook, bovendien zijn er weinig families met 100% homo
3) Zou ik mij zomaar kunnen voorstellen als mensen zoals jij zulke ideeen er op na houden
4) Wat? Heel de media is homofiel, theaters, musicals, etc. Dat doet het allemaal geniaal voor onze economie hoor :)
5) Homo's hebben vaak goedbetaalde banen (zie #4) brengen dus veel geld in het laadje. Bovendien kunnen ze weesjes adopteren.
6) Maar wel gewoon familie en vrienden, bovendien heb je niets aan zoons of dochters als je in een ziekenhuis ligt ofzo, daar hebben we medisch personeel voor
7) Er is een groter aantal kinderloze mensen dan er homo's zijn, geen valide argument dus, bovendien kunnen zoals ik al zei weesjes adopteren

4 vindt ik nog wel het leukst :lol:

TonH
20-10-03, 14:22
Geplaatst door Wizdom
4 - Homofilie is slecht voor de economie
[/i]

Is dat punt nu eigenlijk al uitgelegd? Ik ben zo benieuwd... :wohaa:

Angeldust
20-10-03, 14:26
Geplaatst door TonH
Is dat punt nu eigenlijk al uitgelegd? Ik ben zo benieuwd... :wohaa:

Wizdom wil het niet meer uitleggen omdat de hele topic voornamelijk wordt bestierd door een stelletje halsstarig ignorante kuthomo's die er geen oren naar hebben.

TonH
20-10-03, 14:34
Geplaatst door Angeldust
Wizdom wil het niet meer uitleggen omdat de hele topic voornamelijk wordt bestierd door een stelletje halsstarig ignorante kuthomo's die er geen oren naar hebben.

tsss, helemaal niet dolletjes die Wizboy. :rood:

Daviddavid
20-10-03, 15:13
Wat natuurlijk voor wel zo is: homo's geven zelden massaal overlast in zwembaden, beroven en bedreigen zelden bejaarden, vormen zelden bendes en hebben eigenlijk nooit gedonder met de politie. stelletje mietjes zijn het, kortom :Iluvu: :Iluvu:

Angeldust
20-10-03, 15:20
Geplaatst door Daviddavid
en hebben eigenlijk nooit gedonder met de politie.

In bepaalde landen met islamitische wetgeving anders wel hoor.

Globetrotter
20-10-03, 15:21
Geplaatst door Simon
Ik ben ook gay ... eigenlijk alle autochtonen die hier prikken ...

Luister stomme autotochtone uilskuikens. Die "moslims" willen het toch niet begrijpen. Ze zijn zo selectief als de tering. In de Koran staat ook dat men de kleren van de ongelovige niet zal dragen, en wedden dat die mocroboys allemaal Nike's, Levis' en noem al die shit maar op dragen. Over hyporcisie gesproken. Of dat ze vijf keer per dag bidden in de richting van Mekka?? Tuurlijk niet. Ze gebruiken de Koran/Islam wanneer het hun uitkomt.

Hoe meer wij (autotchonen) er op hameren dat homo's gewone mensen met eigen rechten zijn des te meer zullen zij, als ware het Geuzen die tegen de Spanjaarden vechtten, tegen homo's zijn.

Het gaat er niet om of homosexualiteit wel of niet mag van de Islam, het gaat er om dat wij er voor zijn. Dus zijn zij tegen.

Daviddavid
20-10-03, 15:23
Inderdaad ja.

Angeldust
20-10-03, 15:25
Geplaatst door Globetrotter
Luister stomme autotochtone uilskuikens. Die "moslims" willen het toch niet begrijpen. Ze zijn zo selectief als de tering. In de Koran staat ook dat men de kleren van de ongelovige niet zal dragen, en wedden dat die mocroboys allemaal Nike's, Levis' en noem al die shit maar op dragen. Over hyporcisie gesproken. Of dat ze vijf keer per dag bidden in de richting van Mekka?? Tuurlijk niet. Ze gebruiken de Korna/Islam wanneer het hun uitkomt.

Hoe meer wij (autotchonen) er op hameren dat homo's gewone mensen met eigen rechten zijn des te meer gaan zij, als ware het Geuzen die tegen de Spanjaarden vechtten, tegen homo's zijn.

Het gaat er niet om of homosexualiteit wel of niet mag van de Islam, het gaat er om dat wij er voor zijn. Dus zijn zij tegen.

Zij-wij. Wij versus zij. Zij-wij?..

Zeg, je houdt je pretentieuze en demagogische gifbekkerij maar lekker voor jezelf ja?

Daviddavid
20-10-03, 15:33
Flikker op man, dat hele wij-zij gedoe is op deze topic al de hele tijd bezig. Nu het wordt omgedraaid is in ene leiden in last.

Globetrotter
20-10-03, 15:38
Geplaatst door Angeldust
Zij-wij. Wij versus zij. Zij-wij?..

Zeg, je houdt je pretentieuze en demagogische gifbekkerij maar lekker voor jezelf ja?

Prententieus? Demagogisch?

Als je de tendens van al de meldingen hier leest op dit forum, dan komt iedere discussie vroeg of laat op een wij-zij-discussie.

Dus kom mij niet vertellen dat ik inspeel op onderbuikgevoelens. Want die is aan beide kanten alom aanwezig. Alleen ben ik nu eenmaal autochtoon en heb ik mij standpunt en die is niet die van de islam of welke godsdienst of leer of wat dan ook.

Bovendien, verwoord ik alleen wat hier de algemene trend is en probeer het even vrij simpel te vertalen. Als jij hier een andere mening over hebt en er een andere trend uit kan halen dan mag jij dat even komen verduidelijken. Blijkbaar begrijp jij de leer van Burgermeester Cohen, zeer goed. Alle mensen zijn gelijk. Ik wou dat je gelijk had, maar die utopie is allang geleden gestorven.

Angeldust
20-10-03, 15:42
Geplaatst door Daviddavid
Flikker op man, dat hele wij-zij gedoe is op deze topic al de hele tijd bezig. Nu het wordt omgedraaid is in ene leiden in last.

Ja,ja Omdat mijn buren stelen doe ik het ook maar en omdat kennissen van mij eigen rechtertje spelen doe ik dat ook maar...

In mijn tot nog toe binnen deze topic geleverde bijdragen heb ik me nog niet uitgelaten in zij-wij terminologie, simpelweg omdat ik er misschien wel te achterlijk voor ben?.. :maf2:

Dutchguy
20-10-03, 15:46
Ik voel me niet thuis bij een 'wij vs. zij' gedachte. Ik merk dat er hier allochtone prikkers zijn die het echt niet interesseert of iemand homo is of niet maar je beoordelen op de inhoud van je priksels. Aan de andere kant heb je inderdaad de fundi's die homosexuelen verafschuwen. Daar ontkom je niet aan.
Maar ik vind het gevaarlijk en zeer onwenselijk om alle moslims over een kam te scheren omdat dat ingaat tegen mijn gevoel voor rechtvaardigheid en omdat het de werkelijke situatie niet is.

Globetrotter
20-10-03, 15:47
Geplaatst door Angeldust
Ja,ja Omdat mijn buren stelen doe ik het ook maar en omdat kennissen van mij eigen rechtertje spelen doe ik dat ook maar...
:maf2:

Wakker worden!!

Kan jij je beroepen op een identiteit die zegt dat jij een buurman bent of een leer die je aanhangt omdat je buurman bent? Hoe heet het boek van de buurman waar jij je op beroept? Het "buurmannenboek"? En wat staat er in dat boek? Men zal geen groene broeken dragen en men gaat niet op dinsdag op vakantie naar Spanje?

Tomas
20-10-03, 15:49
Geplaatst door Dutchguy
Dat je je mond spoelt. :)

En waarmee dan? :argwaan:

Angeldust
20-10-03, 15:53
Geplaatst door Globetrotter
Wakker worden!!

Kan jij je beroepen op een identiteit die zegt dat jij een buurman bent of een leer die je aanhangt omdat je buurman bent? Hoe heet het boek van de buurman waar jij je op beroept? Het "buurmannenboek"? En wat staat er in dat boek? Men zal geen groene broeken dragen en men gaat niet op dinsdag op vakantie naar Spanje?

Ik heb het over een onbetamelijke mentaliteit, daar heb je toch echt geen boek als motivatie voor nodig.

Globetrotter
20-10-03, 15:57
Geplaatst door Angeldust
Ik heb het over een onbetamelijke mentaliteit, daar heb je toch echt geen boek als motivatie voor nodig.

En wie heeft er dan wel of geen onbetamelijke mentaliteit?

Angeldust
20-10-03, 16:01
Geplaatst door Globetrotter
En wie heeft er dan wel of geen onbetamelijke mentaliteit?

Als je zo expliciet praat in termen van 'wij-zij' om de stemming er in te brengen, dan ervaar en zie ik dat als onbetamelijk.
Het zou niet moeten mogen heh?...

Globetrotter
20-10-03, 16:18
Geplaatst door Angeldust
Als je zo expliciet praat in termen van 'wij-zij' om de stemming er in te brengen, dan ervaar en zie ik dat als onbetamelijk.
Het zou niet moeten mogen heh?...

Of je het nou wil of niet de hele wereld is een wij-zij.

Man-vrouw
ouder-kind
jongere-oudere
gelovige-nietgelovige
moslim-christen wathever.

Dus als iemand zich beroept op de koran, omdat hij tegen homo's wil zijn en daardoor niet zelf hoeft te denken, want het staat in de koran, dan wordt er een wij-zij situatie gecreeerd.

Immers ik ben geen moslim en ik heb niets tegen homo's. Ik heb ook niets tegen moslims, ik heb iets tegen mensen die iets tegen anderen hebben omdat die zelfde mensen zich beroepen op een leer of een godsdienst/religie en dan zeggen, kijk het staat in de koran/bijbel/torah/manifest en dus kunnen wij dit en dat doen. BULLSHIT, geen enkel mens moet een ander verachten omdat het GESCHREVEN staat.

En als mensen zich hierdoor in een hokje willen plaatsen heb je al snel een wij-zij situatie.

Daviddavid
20-10-03, 16:21
Geplaatst door Lalla_fatoes
Moslim en homo gaat niet samen!!!

Greetz,

De hele discussie nog eens doorgelezen. Van dit soort mokkels word ik nu echt kotsmisselijk.

ieniemienie
20-10-03, 16:34
Studie: seksuele identiteit aangeboren

Uitgegeven: 20 oktober 2003 08:08

LOS ANGELES - Seksuele identiteit is aangeboren en is vastgelegd in de genen. Dat weerlegt de theorie dat homo- en transseksualiteit een keuze zijn. Het verklaart ook waarom mensen soms voelen dat ze in 'een verkeerd lichaam' zijn geboren. Wetenschappers uit California hebben maandag de resultaten van hun studie gepresenteerd.

"Seksuele identiteit is in ieder persoon geworteld voor de geboorte en ontstaat uit een variatie in ons individueel genoom (het geheel van alle genen)", aldus Eric Vilain, een Amerikaans hoogleraar genetica. Zijn team ontdekte 54 genen in muizen die kunnen verklaren waarom mannelijke en vrouwelijke hersenen er anders uitzien en ook anders functioneren. Het ging om muizenembryo's in een stadium voordat die geslachtsorganen ontwikkelden.

Vilain zag dat er een verschil is in mannelijke en vrouwelijke hersenen, zowel in aanleg als in functioneren. Dat zegt volgens hem iets over waarom iemand zich man voelt of vrouw, ondanks het feitelijke geslacht. Met dat verschil in hersenen zegt Vilain ook te kunnen verklaren waarom vrouwen beter over hun gevoelens kunnen praten dan mannen.

Sinds de jaren '70 hebben veel wetenschappers gedacht dat hormonen de seksualiteit bepaalden. Steeds meer onderzoekers vermoeden dat hormonen daar echter niet alleen verantwoordelijk voor zijn. Het onderzoek van Vilain is gepubliceerd in het tijdschrift Molecular Brain Research. Zijn groep gaat nader onderzoek doen naar de precieze rol van de 54 genen.

Daviddavid
20-10-03, 16:37
Ik weet het, lieve ieniemienie, en het schijnt dat wij homo's (ik ben alweer jaren getrouwd met mijn lieve portugese man) ook ong eens anders met onze ogen knipperen als we schrikken. Las ik ergens.

Maurice
20-10-03, 16:47
Geplaatst door Daviddavid
Wat natuurlijk voor wel zo is: homo's geven zelden massaal overlast in zwembaden, beroven en bedreigen zelden bejaarden, vormen zelden bendes en hebben eigenlijk nooit gedonder met de politie. stelletje mietjes zijn het, kortom :Iluvu: :Iluvu:


Zoals bepaalde Marokkanen dus wél doen, in dat licht bezien zou het interessant zijn om te onderzoeken of er een relatie bestaat tussen het criminele groepsgedrag van sommige Marokkanen en het feit of hun ouders al dan niet met elkaar getrouwde neven en nichten zijn, kortom; komt het primitieve agressieve gedrag van sommige Marokkanen voort uit een bepaalde geestes-stoornis dat is te verklaren door inteelt en incestueuze familie-relaties?

BartLM
20-10-03, 17:48
Geplaatst door Daviddavid
Wat natuurlijk voor wel zo is: homo's geven zelden massaal overlast in zwembaden, beroven en bedreigen zelden bejaarden, vormen zelden bendes en hebben eigenlijk nooit gedonder met de politie. stelletje mietjes zijn het, kortom :Iluvu: :Iluvu:

nou, ik heb anders van zwarte schaap hiets heel anders begrepen.
volgens hem zijn er kringen waar homo's jonge marokkanen lastigvallen. zozeer zelfs dat zwarte schaap het niet meer zo op homo's heeft.

kan jij dat plaatsen?


BartLM

Maurice
20-10-03, 19:01
Geplaatst door BartLM
nou, ik heb anders van zwarte schaap hiets heel anders begrepen.
volgens hem zijn er kringen waar homo's jonge marokkanen lastigvallen. zozeer zelfs dat zwarte schaap het niet meer zo op homo's heeft.

kan jij dat plaatsen?


BartLM

Men heeft hem wellicht onderbetaalt voor zijn werkzaamheden op het Eindhovense Anne Frank plantsoen???

Orakel
20-10-03, 19:01
Geplaatst door Dutchguy
Ik voel me niet thuis bij een 'wij vs. zij' gedachte. Ik merk dat er hier allochtone prikkers zijn die het echt niet interesseert of iemand homo is of niet maar je beoordelen op de inhoud van je priksels. Aan de andere kant heb je inderdaad de fundi's die homosexuelen verafschuwen. Daar ontkom je niet aan.
Maar ik vind het gevaarlijk en zeer onwenselijk om alle moslims over een kam te scheren omdat dat ingaat tegen mijn gevoel voor rechtvaardigheid en omdat het de werkelijke situatie niet is.

Soekran! :fpetaf:

Dutchguy
20-10-03, 19:06
Geplaatst door Tomas
En waarmee dan? :argwaan:

AH heeft vandaag de prijzen verlaagd so take your pick! :D

Zwarte Schaap
20-10-03, 20:08
Geplaatst door Maurice
Men heeft hem wellicht onderbetaalt voor zijn werkzaamheden op het Eindhovense Anne Frank plantsoen???

Oo....ben jij dat mietje die daarna 3 maanden niet meer kon zitten?

Maurice
20-10-03, 20:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oo....ben jij dat mietje die daarna 3 maanden niet meer kon zitten?

Ik hoef niet stiekem rond te lopen in een donker park om aan m'n gerief te komen zoals sommige Marokkanen, laat staan dat ik ga betalen voor seks, dus ik denk dat je in de war bent met die lelijke ouwe knar die niet genoeg voor je diensten betaalde...

(Of was je in de war met die geit van toen op vakantie in Marokko?)

Zwarte Schaap
20-10-03, 21:40
Geplaatst door Maurice
Ik hoef niet stiekem rond te lopen in een donker park om aan m'n gerief te komen zoals sommige Marokkanen,
Hoe kom je er dan op om te denken dat ik daar onderbetaald ben? En natuurlijk komen daar alleen sommige marokkanen en nooit sommige nederlanders, of waren het veel nederlanders?


laat staan dat ik ga betalen voor seks Jij wordt er toch voor betaald !


dus ik denk dat je in de war bent met die lelijke ouwe knar die niet genoeg voor je diensten betaalde... Ik ben je pooier niet.


(Of was je in de war met die geit van toen op vakantie in Marokko?) Oow...mekker je daarom altijd als ik bij je in de buurt ben. Kom doe het nog eens een keer, zeg eens me3 me3 :haha:

Zwarte Schaap
20-10-03, 22:26
Geplaatst door AbdouMenebh
Maar moslim en geld wel!

Die PSV man in dat Eindhovense plantsoen neukte wel Marokaantjes voor geld.

Ik neem aan dat je moslim bent, laat jij je ook neuken voor geld of bied je eerste hulp via de achteruitgang? Laat jij je uberhaupt in je kont nemen of neem je anderen via de achteruitgang?

Kortom denk eerst na als je wat zegt.

Maurice
20-10-03, 23:01
Geplaatst door Zwarte Schaap


Jij wordt er toch voor betaald !


Nou nee, dáár ben ik te integer en te spiritueel voor, en SPIRITUEEL is dus wat anders dan RELIGIEUS zoals dat massa-indoctrinatie systeem waarmee jij vanaf je geboorte bent geprogrammeerd en waarvan de meeste mind-slaves (zoals ook jij dus) grappig genoeg behoorlijk materialistisch ingesteld zijn ondanks al hun mooie religieuze doctrines en extern opgedrongen leefregeltjes en sociale gedachte-controle...

Maar ik moet bekennen dat ik er wél eens over nagedacht heb hoor om me te laten betalen door rijke Arabieren (mits ze er goed uit zien natuurlijk!) maar gelukkig is dat bij fantasie gebleven, laten zij maar lekker jouw geniepige dubbel-leven sponsoren en hun vrome vrouwtjes en 26 koters besodemieteren!


Groetjes

Zwarte Schaap
20-10-03, 23:11
Geplaatst door Maurice
Nou nee, dáár ben ik te integer en te spiritueel voor, en SPIRITUEEL is dus wat anders dan RELIGIEUS zoals dat massa-indoctrinatie systeem waarmee jij vanaf je geboorte bent geprogrammeerd en waarvan de meeste mind-slaves (zoals ook jij dus) ........bla..bla...bla.. leefregeltjes en sociale gedachte-controle...


In mijn ogen ben je helemaal niet integer. Integere mensen gaan niet zomaar andere beledigen en onwaarheden vertellen zoals je over mij deed. Volgende keer moet je oppassen met wat je zegt.


Maar ik moet bekennen dat ik er wél eens over nagedacht heb hoor om me te laten betalen door rijke Arabieren (mits ze er goed uit zien natuurlijk!) maar gelukkig is dat bij fantasie gebleven, laten zij maar lekker jouw geniepige dubbel-leven sponsoren en hun vrome vrouwtjes en 26 koters besodemieteren! Daar komt de aap al uit de mouw. Mission completed !

Maurice
20-10-03, 23:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgende keer moet je oppassen met wat je zegt.


Goh, je bezigt je dus óók al van dezelfde primaire trigger-reacties als die kudde waar je je mee vereenzelvigd; is zeker de taal van de (achterbuurt)straat...

(Of beter gezegd; de taal van de woestijn!)

Zwarte Schaap
20-10-03, 23:51
Geplaatst door Maurice
Goh, je bezigt je dus óók al van dezelfde primaire trigger-reacties als die kudde waar je je mee vereenzelvigd; is zeker de taal van de (achterbuurt)straat...

(Of beter gezegd; de taal van de woestijn!)

Je interpretatie zegt meer over je angsten dan mijn woorden. Mocht je niet willen oppassen dan loop je het risico om hard op je bek te gaan in de discussies zoals je al gemerkt hebt.

Maurice
21-10-03, 00:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je interpretatie zegt meer over je angsten dan mijn woorden. Mocht je niet willen oppassen dan loop je het risico om hard op je bek te gaan in de discussies zoals je al gemerkt hebt.


Elk volk staat onder een bepaald Astrologisch gesternte, Marokko onder het teken Schorpioen; Bij jou en het criminele deel van je landgenoten zijn vooral de negatieve Schorpioen-aspecten evident zoals daar zijn: wraakzuchtig, achterbaks, rancuneus, zeer heetgebakerd, destructief, snel geprikkeld, seksueel gefrustreerd/onderdrukt zijn en vol zitten met allerhande taboetjes en daarom alles in het geniep doen, manipulatief enz.

Het Schorpioen-teken is in principe vrij timide en dat ziet men dan ook als bepaalde Marokkaantjes alleen zijn, maar owee als ze onderdeel van de meute zijn en als hun agressie collectief is getriggerd zoals in het geval van het doodtrappen van Anja Joos...

Zwarte Schaap
21-10-03, 00:37
Geplaatst door Maurice
Elk volk staat onder een bepaald Astrologisch gesternte, Marokko onder het teken Schorpioen; Bij jou en het criminele deel van je landgenoten zijn vooral de negatieve Schorpioen-aspecten evident zoals daar zijn: wraakzuchtig, achterbaks, rancuneus, zeer heetgebakerd, destructief, snel geprikkeld, seksueel gefrustreerd/onderdrukt zijn en vol zitten met allerhande taboetjes en daarom alles in het geniep doen, manipulatief enz.

Het Schorpioen-teken is in principe vrij timide en dat ziet men dan ook als bepaalde Marokkaantjes alleen zijn, maar owee als ze onderdeel van de meute zijn en als hun agressie collectief is getriggerd zoals in het geval van het doodtrappen van Anja Joos...

Wel ja joh, kom gooi nog meer van dergelijke intelligente uitspraken eruit.

Wat een pummel zeg! Hahahaha.....je maakt me wel aan het lachen. Dit is het grappigste argument tegen marokkanen dat ik ooit heb gehoord.

Astrologische argumenten.....whahahahaa......

Next round please !

Maurice
21-10-03, 00:53
Geplaatst door Zwarte Schaap


Astrologische argumenten.....whahahahaa......

Next round please !


Zegt iemand die zelf de teksten uit een of ander sprookjesboek voor letterlijk neemt en op verplichtte tijden bepaalde nutteloze dwang-ritueeltjes uitvoert en zijn eigen ziel ondergeschikt stelt aan een verzonnen externe surrogaat-pappie die zogenaamd alles wat je in je leven doet controleert...

mrz
21-10-03, 00:59
Tering maurice waar kom jij ineens vandaan man... Haha! Wie heeft jouw ziel in pacht?

Maurice
21-10-03, 01:03
Geplaatst door Zwarte Schaap


Next round please !


Ik ga nu slapen, niet iedereen geniet een uitkering in het land waar ze zo'n hekel aan schijnen te hebben... maar ja, ruggegraat en morele principes bezit je blijkbaar niet anders was je allang vertrokken uit dit land waar het o zo slecht toeven voor je is...

Zwarte Schaap
21-10-03, 01:06
Geplaatst door Maurice
Zegt iemand die zelf de teksten uit een of ander sprookjesboek voor letterlijk neemt en op verplichtte tijden bepaalde nutteloze dwang-ritueeltjes uitvoert en zijn eigen ziel ondergeschikt stelt aan een verzonnen externe surrogaat-pappie die zogenaamd alles wat je in je leven doet controleert...

We are the Borg. You will be assimilated ! :alien:

Maurice
21-10-03, 01:08
Geplaatst door mrz
Tering maurice waar kom jij ineens vandaan man... Haha! Wie heeft jouw ziel in pacht?


Niemands ziel is "bij een ander in pacht", dat jij daar blijkbaar wél vanuit gaat gezien je vraagstelling is een kwestie van jouw bewustzijnslevel, maar je heb dan ook nog heel wat levens voor de boeg om je verder te ontwikkelen in bewustzijn...


succes ermee!


weltruste...

Zwarte Schaap
21-10-03, 01:09
Geplaatst door Maurice
Ik ga nu slapen, niet iedereen geniet een uitkering in het land waar ze zo'n hekel aan schijnen te hebben... maar ja, ruggegraat en morele principes bezit je blijkbaar niet anders was je allang vertrokken uit dit land waar het o zo slecht toeven voor je is...


'Waar heb je het eigenlijk over? Heb je nietd oor dat je helemaal afgedwaald bent? Wordt je nu boos en haal je allerlei anti-marokkanen uitspraken erbij?

Ik had je al gewaarschuwd, pas op met wat je zegt, voordat je het weet lig je huilen en te klagen.

mrz
21-10-03, 01:28
Geplaatst door Maurice
Niemands ziel is "bij een ander in pacht", dat jij daar blijkbaar wél vanuit gaat gezien je vraagstelling is een kwestie van jouw bewustzijnslevel, maar je heb dan ook nog heel wat levens voor de boeg om je verder te ontwikkelen in bewustzijn...


succes ermee!


weltruste...

Oh is dat zo, ik had meer het idee dat je je zo lekker liet gaan omwille van mij ;)

Ik wil niet al teveel over mijn bewustzijnslevel nadenken eerlijk gezegd ik zweef al teveel ik wil zwaartekracht heb mijn portie zweven wel even gehad zeg maar... :watte?:

Timoesh
21-10-03, 08:31
Oke en is nu iedereen uitgepraat hierover?!........

Alleen 1 ding blijft zeker een feit......de koran verbiedt homo's..en als molimzijnde ben je verplicht je te houden aan de regels van de koran.

Hoe kan je jezelf moslim noemen als je homo bent?....

Je maakt zelf de keuze om homo te worden, het is je eigen leven alleen zeg niet van ik ben moslim...


Greetz,

Mark
21-10-03, 08:47
Wat een wonderlijke discussie :)

Valt het alleen mij op of zijn sommige mensen hier nogal gefixeerd op anale sex?

mrz
21-10-03, 08:54
Anaal gefixeerd Mark? :cheefbek:

Mark
21-10-03, 08:59
Geplaatst door mrz
Anaal gefixeerd Mark? :cheefbek:

Ik denk het niet? :schrik:

Zagora
21-10-03, 09:00
Geplaatst door Mark
Wat een wonderlijke discussie :)

Valt het alleen mij op of zijn sommige mensen hier nogal gefixeerd op anale sex?

Heb ik dan meegediscussieerd?

Mark
21-10-03, 09:04
Geplaatst door Zagora
Heb ik dan meegediscussieerd?

Als je ook onder andere namen prikt misschien wel.

Zagora
21-10-03, 09:08
Geplaatst door Mark
Als je ook onder andere namen prikt misschien wel.

Goeiemorgen by the way. Jij ook mrz

mrz
21-10-03, 09:13
Goedemorgen... Waarom zitten we binnen deze topic eigenlijk? :watte?:

Dutchguy
21-10-03, 09:23
Geplaatst door Lalla_fatoes

Je maakt zelf de keuze om homo te worden



Pffff........ de hardnekkigheid.

Nee dus, dat klopt dus niet. Nu dus ook wetenschappelijk bevestigd.

BartLM
21-10-03, 09:34
Geplaatst door Dutchguy
Pffff........ de hardnekkigheid.

Nee dus, dat klopt dus niet. Nu dus ook wetenschappelijk bevestigd.


het is nog een lange weg ben ik bang.


BartLM

ieniemienie
21-10-03, 10:35
Zal nog wel enkele tientallen jaren duren maar ik denk dat er geen ontkomen aan is. Het zal ooit door een meerderheid van de moslims hier geaccepteerd worden, net als in de kerken. Kwestie van tijd. :verliefd:
:Iluvu:

David
25-11-04, 18:49
Geplaatst door ibrahimmm
Hallo lief zwart schaapje:

Je hebt -2 strafpunten...
Hoe doe je dat ?
Of heb je het nodig?


hey! Niet Zwart Schaap pesten! Hij is de enige persoon ter wereld die een hekel aan nichten mag hebben! Sinds kort begrijp ik zijn aversie volkomen. Die man woont naast de Bak in Rotterdam, de meest verschrikkelijke nichtenkit van Rotterdam. Daar werd ik zelfs bijna een potenrammer!

delirious
25-11-04, 18:59
De bereput is weer geopend. :moeilijk:

David
25-11-04, 19:03
Geplaatst door ibrahimmm
En als hij naast een moskee had gewoond, was het gelegitimeerd om moslims te rammen?
Mij ontgaat de logica een beetje.
Heeft die tent dan maar één buurman?


Natuurlijk niet. Schaap ramt ook niet, hij doet hier een beetje stoer, maar 't is een eitje. Hij schijnt gruwelijk knap te zijn - althans, dat beweert hij zelf, en iedere nicht in Rotterdam wil wat van 'm. Zou ik persoonlijk ook een tikkeltje nerveus van worden.

Zwarte Schaap
25-11-04, 21:47
Geplaatst door David
Natuurlijk niet. Schaap ramt ook niet, hij doet hier een beetje stoer, maar 't is een eitje. Hij schijnt gruwelijk knap te zijn - althans, dat beweert hij zelf, en iedere nicht in Rotterdam wil wat van 'm. Zou ik persoonlijk ook een tikkeltje nerveus van worden.

Ik ben wel gruwelijk maar echt niet knap. Verder heb ik nooit en te nimmer beweerd dat ik knap ben. En believe me zodra een homo me lastig valt en/of aan me wil zitten loopt ie echt de risico om hardhandig met mijn rechtervuist kennis te maken.

Zwarte Schaap
25-11-04, 22:31
Geplaatst door ibrahimmm
Hallo lief zwart schaapje:

Je hebt -2 strafpunten...
Hoe doe je dat ?
Of heb je het nodig?

Dat is net als mijn bankrekening, altijd negatief.

Samieraatje
25-11-04, 22:47
Waarom laten jullie elkaar niet in jullie waarde en houden jullie een keertje op met elkaar te veroordelen?

Laat iedereen lekker vrij om te doen en laten wat hij/zij wil, tenzij hij/zij iemand pijn ermee doet dan zeg ik nee. Maar zolang dat niet het geval is WHO CARES we gaan allemaal alleen dood dus waar maken jullie je druk om?

Niemand die je handje komt vasthouden, en het zal zeker niet in je voordeel werken als je andere mensen loopt te veroordelen (aangezien dat niet is toegestaan lijkt mij)

Dus homo of whatever laat iedereen in zijn waarde aub en ga geen rol spelen van GOD door diegene te veroordelen want wij zijn allemaal mensen

Eke
25-11-04, 22:47
ZS :lachu: ..maar ik vond je toen je kleurrijker was aantrekkelijker.

Julien
25-11-04, 22:49
Geplaatst door Samieraatje
Waarom laten jullie elkaar niet in jullie waarde en houden jullie een keertje op met elkaar te veroordelen?

Laat iedereen lekker vrij om te doen en laten wat hij/zij wil, tenzij hij/zij iemand pijn ermee doet dan zeg ik nee. Maar zolang dat niet het geval is WHO CARES we gaan allemaal alleen dood dus waar maken jullie je druk om?

Niemand die je handje komt vasthouden, en het zal zeker niet in je voordeel werken als je andere mensen loopt te veroordelen (aangezien dat niet is toegestaan lijkt mij)

Dus homo of whatever laat iedereen in zijn waarde aub en ga geen rol spelen van GOD door diegene te veroordelen want wij zijn allemaal mensen

:duim:

vergeet niet.. liefde heeft geen voorwaarden, homo's accepteren ons als hetero's, dus horen wij ook de homo's te accepteren in hun liefde.

de mensen die dat niet kunnen, hebben waarschijnlijk zelf een homogevoel die ze onderdrukken.

Samieraatje
25-11-04, 22:59
Geplaatst door Julien
:duim:

vergeet niet.. liefde heeft geen voorwaarden, homo's accepteren ons als hetero's, dus horen wij ook de homo's te accepteren in hun liefde.


de mensen die dat niet kunnen, hebben waarschijnlijk zelf een homogevoel die ze onderdrukken.

:duim: precies!

Dutchguy
25-11-04, 23:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben wel gruwelijk maar echt niet knap. Verder heb ik nooit en te nimmer beweerd dat ik knap ben. En believe me zodra een homo me lastig valt en/of aan me wil zitten loopt ie echt de risico om hardhandig met mijn rechtervuist kennis te maken.

Nogal een aggressieve houding. Als iemand aan je wil zitten zijn er andere manieren waarop je iemand kunt corrigeren. Stel je voor dat ik iedere vrouw een rechtse directe geef die aan me zit of die intenties heeft...
Wat zegt dit over jou en homo's schaap?

Zwarte Schaap
25-11-04, 23:51
Geplaatst door ibrahimmm
Zit het zo diep dan?
Het beste ga je gewoon eens een gesprek aan met iemand waarvan je weet dat hij geen hetero is.
Het mooiste zou zijn als je hem kent en erop vertrouwt, dat hij je nog iets kan bijbrengen.
Misschien kom je er zo wel overheen.
Misschien wel zonder het gevoel te moeten krijgen dat je er ook één bent...

Vriend, ik geloof niet in dat soort psychologie. Ik ben een simpele boer. Mijn psychologie is simpel, iedereen heeft recht op een bepaalde m² rond zijn lichaam. Die space heb ik voor mijzelf nog kleiner gemaakt dan wat ik voor anderen reken. Als je ongevraagd bruut die weinige ruimte overtreedt zul je bruut verwijderd worden. Punt.

Zwarte Schaap
25-11-04, 23:53
Geplaatst door MuMu
En natuurlijk niet wanneer een heterovent je met je bek op de trekhaak ramt en een stukje gaat rijden?
Of een beer van een wijf die je hoofd tussen haar mega-memmen duwt waardoor jij in ademnood dreigt te geraken.


Nee he, dan doe jij niks he? :stomp:

Ik zou niet weten waarom ze dat spontaan zouden doen.

Zwarte Schaap
25-11-04, 23:56
Geplaatst door Dutchguy
Nogal een aggressieve houding. Als iemand aan je wil zitten zijn er andere manieren waarop je iemand kunt corrigeren. Stel je voor dat ik iedere vrouw een rechtse directe geef die aan me zit of die intenties heeft...
Wat zegt dit over jou en homo's schaap?

Dat ik niet gediend ben van ongewenste sexuele intimiteiten.

Dutchguy
26-11-04, 00:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat ik niet gediend ben van ongewenste sexuele intimiteiten.

Nee, ik ook niet maar ik ga niet meteen beuken. De maatschappij dat ben jij was het toch?

Zwarte Schaap
26-11-04, 00:04
Geplaatst door Samieraatje


:duim: precies!


Dat is een fransoos, die nemen we niet echt serieus. Fransozen zijn altijd een beetje overgevoelig en voor bloemetjes en lief zijn voor elkaar gedoe.

Zwarte Schaap
26-11-04, 00:07
Geplaatst door Dutchguy
Nee, ik ook niet maar ik ga niet meteen beuken. De maatschappij dat ben jij was het toch?

Ik ook niet maar soms is het wel nodig.

Dutchguy
26-11-04, 00:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ook niet maar soms is het wel nodig.

Dat klinkt al heel anders.

Te quiero
26-11-04, 00:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben wel gruwelijk maar echt niet knap. Verder heb ik nooit en te nimmer beweerd dat ik knap ben. En believe me zodra een homo me lastig valt en/of aan me wil zitten loopt ie echt de risico om hardhandig met mijn rechtervuist kennis te maken.
Klappen uitdelen is niet nodig. Dat doe je toch ook niet als je benaderd wordt door een meisje van wie je geen liefde wilt.
Er bestaat een rejection-hotline. Als je geen ongewenste liefde wilt, dan kun je die andere vragen om dit # te draaien:
00-1-201-808-6011.
Probeer het nummer eens te draaien. Je zult je rotlachen.

kaaskop
26-11-04, 00:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben wel gruwelijk maar echt niet knap. Verder heb ik nooit en te nimmer beweerd dat ik knap ben. En believe me zodra een homo me lastig valt en/of aan me wil zitten loopt ie echt de risico om hardhandig met mijn rechtervuist kennis te maken.

Ik snap dat niet. Ik ben wel eens een paar keer benaderd door een gayjongen. Gewoon een simpele peiling of je lid bent van de klup of niet. Niks handtastelijkheden, niks doorzeuren, niks lastigvallen, hoogstens wat teleurstelling maar dat wordt meestal met een beetje humor prima opgelost. Daarna gaat iedereen weer zijns weegs.

Je klinkt als iemand die heel macho moet doen om te verhullen dat ie homo´s eigenlijk doodeng vindt.

Zwarte Schaap
26-11-04, 00:44
Geplaatst door kaaskop
Ik snap dat niet. Ik ben wel eens een paar keer benaderd door een gayjongen. Gewoon een simpele peiling of je lid bent van de klup of niet. Niks handtastelijkheden, niks doorzeuren, niks lastigvallen, hoogstens wat teleurstelling maar dat wordt meestal met een beetje humor prima opgelost. Daarna gaat iedereen weer zijns weegs.

Je klinkt als iemand die heel macho moet doen om te verhullen dat ie homo´s eigenlijk doodeng vindt.

Ik heb een homotrauma.

Dutchguy
26-11-04, 00:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een homotrauma.

Je vindt me eng? :fpiraat:

mark61
26-11-04, 00:51
Geplaatst door Dutchguy
Je vindt me eng? :fpiraat:

Jij bent toch ook eng?

kaaskop
26-11-04, 00:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een homotrauma.

Ach gossie vertel. Ik pak alvast een doos kleenex, nee om je tranen te drogen natuurlijk....

Zwarte Schaap
26-11-04, 00:53
Geplaatst door mark61
Jij bent toch ook eng?

Dank je wel.

Zwarte Schaap
26-11-04, 00:54
Geplaatst door kaaskop
Ach gossie vertel. Ik pak alvast een doos kleenex, nee om je tranen te drogen natuurlijk....

Huilen niet nee, dan loopt mijn make-up uit.

kaaskop
26-11-04, 00:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Huilen niet nee, dan loopt mijn make-up uit.

Jaiks een homohatende travo!!! Maar hoe was je jeugd eigenlijk?

Zwarte Schaap
26-11-04, 01:02
Geplaatst door kaaskop
Jaiks een homohatende travo!!! Maar hoe was je jeugd eigenlijk?

Ik zit nog in mijn jeugd. Foei, deugniet!

kaaskop
26-11-04, 01:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik zit nog in mijn jeugd.

Ah dat verklaart een hoop, je bent nog zoekende...




Foei, deugniet!

Helaas voor je, ik dacht dat ik toch al duidelijk had gemaakt geen herenliefhebber te zijn, van je eventuele jeugdherrinering krijg ik verder geen lustgevoelens. Je begon zelf over een trauma, ik vermoed wel dat je al veel heavy dingen hebt meegemaakt ja.

Dutchguy
26-11-04, 01:16
Geplaatst door mark61
Jij bent toch ook eng?

Wat zeg ik, supereng!

Zwarte Schaap
26-11-04, 01:18
Geplaatst door kaaskop
Ah dat verklaart een hoop, je bent nog zoekende...

Wie niet?


Helaas voor je, ik dacht dat ik toch al duidelijk had gemaakt geen herenliefhebber te zijn, van je eventuele jeugdherrinering krijg ik verder geen lustgevoelens. Je begon zelf over een trauma, ik vermoed wel dat je al veel heavy dingen hebt meegemaakt ja. Zo zo ..gooi het er maar allemaal uit. Wat maak ik onverwachts een hoop bij je los zeg.

kaaskop
26-11-04, 01:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wie niet?

Zo zo ..gooi het er maar allemaal uit. Wat maak ik onverwachts een hoop bij je los zeg.

Aha, dus toch geen schreeuw om aandacht? Da's heel errug mooi, dan ga ik nu lekker naar mijn nest :zwaai:

Zwarte Schaap
26-11-04, 01:26
Geplaatst door kaaskop
Aha, dus toch geen schreeuw om aandacht? Da's heel errug mooi, dan ga ik nu lekker naar mijn nest :zwaai:

Je denkt toch niet dat ik sta te wachten op jouw aandacht? Je bed heeft wat aandacht nodig.

Wees gezwind als een hinde gedragen op de wind totdat je rust in je bedje vindt.

SalmayaSale
26-11-04, 08:53
Geplaatst door beachboy
We leven in een multi-culturele samenleving,daar heb ik niets op tegen.
Ik vindt het zelfs gezellig,maar de laatste tijd word ik regelmatig door(jawel)marokkaanse jongeren uitgescholden voor alles wat maar lief is.
Zelf heb ik ook moslimvrienden(heb zelfs met de rammadan meegedaan verleden jaar)Homosexualiteit is in Nederland goed geaccepteerd.Binnen de moslimgemeenschap ligt dit moeilijk,maar desondanks verwacht ik wel respect .Tenslotte heb ik dat ook voor de moslims.
Gaarne reacties op [email protected]


Homoseksualiteit is nog niet helemaal van zelfsprekend, in NL ook niet, "Flikker" is nog steeds een scheldwoord. Priesters prediken er vaak tegen.

Minderheiden moeten altijd vechten om een plek in de maatschappij te bestijgen, daar zitten niet alleen homo's maar ook vrouwen en Nu allochtonen tussen.
Bij deze een pluimpje voor alle homo's in de wereld, jullie hebben niet de makkelijkste weg gekozen.


Van allochtonen die niet geboren/getogen in NL zijn, begrijp ik wel eens de afkeurende reacties, dat zijn ze niet gewend in hun land van afkomst, daar wordt het ondergronds beleefd.
Maar van die jongens die wel hier geboren en getogen zijn, snap ik het niet, die zijn opgegroeid in een land waar openlijk over homoseksualiteit wordt gesproken/beleefd en toch is hun afkeuring zo buiten proporties dat ik het gewoon niet snap.
Het heeft ook niet met het geloof te maken denk ik, het is een taboe die zijn wortels meer aan opvoeding te danken heeft dan iets anders.
Bij sommige etnische groepen is mannelijkheid zo vitaal dat zij in homoseksualiteit een grote bedreiging zien. Ze willen niet eens bij homo’s in de buurt zijn uit angst om zelf voor homo uitgemaakt te worden.

Leef en laat leven. :wink:

David
26-11-04, 09:08
Geplaatst door SalmayaSale
Homoseksualiteit is nog niet helemaal van zelfsprekend, in NL ook niet, "Flikker" is nog steeds een scheldwoord. Priesters prediken er vaak tegen.

Minderheiden moeten altijd vechten om een plek in de maatschappij te bestijgen, daar zitten niet alleen homo's maar ook vrouwen en Nu allochtonen tussen.
Bij deze een pluimpje voor alle homo's in de wereld, jullie hebben niet de makkelijkste weg gekozen.


Van allochtonen die niet geboren/getogen in NL zijn, begrijp ik wel eens de afkeurende reacties, dat zijn ze niet gewend in hun land van afkomst, daar wordt het ondergronds beleefd.
Maar van die jongens die wel hier geboren en getogen zijn, snap ik het niet, die zijn opgegroeid in een land waar openlijk over homoseksualiteit wordt gesproken/beleefd en toch is hun afkeuring zo buiten proporties dat ik het gewoon niet snap.
Het heeft ook niet met het geloof te maken denk ik, het is een taboe die zijn wortels meer aan opvoeding te danken heeft dan iets anders.
Bij sommige etnische groepen is mannelijkheid zo vitaal dat zij in homoseksualiteit een grote bedreiging zien. Ze willen niet eens bij homo’s in de buurt zijn uit angst om zelf voor homo uitgemaakt te worden.

Leef en laat leven. :wink:



Wijze woorden!

Juliette
26-11-04, 11:35
Als ik de Marokkaanse jongetjes in mijn wijk met elkaar zie omgaan denk ik toch iets heel anders. Echt geile bodylanguage hebben die gasten.