PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtonen MISHANDELEN AGENTEN !!!!



ZbaqZbaq
19-10-03, 20:26
Negen aanhoudingen bij massale vechtpartij 19-10-2003


In Eindhoven zijn zondagochtend negen mensen aangehouden nadat zij in het centrum op de vuist waren gegaan met agenten. De agenten kregen een melding over een vechtpartij en werden bij aankomst belaagd door een grote groep omstanders. Om een eind te maken aan het geweld, besloot de politie diensthonden en paarden in te zetten.

De negen verdachten zijn allen tussen de 28 en 25 jaar, en komen uit Volendam, Geldrop, Eindhoven en Aalst-Waalre. Twee mannen uit Volendam werden na diverse waarschuwingen in hun armen gebeten door een diensthond en zijn naar een ziekenhuis overgebracht. De verdachten zijn meegenomen naar het politiebureau, waar proces-verbaal tegen hen is opgemaakt.

taouanza
19-10-03, 22:55
waar blijft de verontwaardiging hier?:droef:

Hudhaifa
19-10-03, 23:49
Ik denk dat men naar de wortels van de probleem moet kijken...namelijk de vervaging van normen en waarden in de Nederlandse autochtone cultuur.. :bril:

TonH
19-10-03, 23:56
Geplaatst door Hudhaifa
Ik denk dat men naar de wortels van de probleem moet kijken...namelijk de vervaging van normen en waarden in de Nederlandse autochtone cultuur.. :bril:

http://www.my-smileys.de/cul2.gif Hoezo?!

Zagora
20-10-03, 00:05
Geplaatst door TonH
http://www.my-smileys.de/cul2.gif Hoezo?!


wat een grappig plaatje

TonH
20-10-03, 00:10
Geplaatst door Zagora
wat een grappig plaatje

Ga je nu geen excuses vragen? Want die geef ik graag hoor. Hoort helemaal bij de normen en waarden van mijn Nederlandse autochtone cultuur. :huil:

Tomas
20-10-03, 07:37
Geplaatst door Hudhaifa
Ik denk dat men naar de wortels van de probleem moet kijken...namelijk de vervaging van normen en waarden in de Nederlandse autochtone cultuur.. :bril:

Nou vind ik persoonlijk dit artikel een slecht voorbeeld omdat opstootjes die eindigen met een aantal arrestaties ook er ook al in mijn van normen en waarden vergeven tijd bestonden.

Maar misschien moet je eens op normen en waarden zoeken in google. Tenminste als je geen kranten leest of andere nederlandse nieuwsbronnen. Dan zal je zien hoeveel er geouwehoerd wordt over de normvervaging in nederland en of de gedoogcultuur daar de oorzaak van is.

Waarschijnlijk vind je in die berg aan artikelen ook wel iets van racisten die beweren dat alles aan de buitenlanders ligt. Vermoedelijk is dat uiteindelijk het enige wat jouw belangstelling trekt. Gok ik.

gibraltar
20-10-03, 08:01
ik mis de vet gedrukte letters in de krant :kotsen2:
en in leeuwaarden hebben (zo) vader(zo) zoon een.................
nu komt ie ,een agent dames en heren.
een pak slaag gegeven :stomp:
en in de metro stond ie heel klein onder in.
en als het een marokkaanse vader was met zijn zoon ?
ligt heel nederland op zijn kop :fuckit2:

Tomas
20-10-03, 08:08
Geplaatst door gibraltar
ik mis de vet gedrukte letters in de krant :kotsen2:
en in leeuwaarden hebben (zo) vader(zo) zoon een.................
nu komt ie ,een agent dames en heren.
een pak slaag gegeven :stomp:
en in de metro stond ie heel klein onder in.
en als het een marokkaanse vader was met zijn zoon ?
ligt heel nederland op zijn kop :fuckit2:

Indrukwekkend smiley gebruik!

Denk jij dat als in Marokko een stel Hollandse jongeren binnen een maand een Marokkaanse vrouw doodschoppen, een bejaardenhuis met Moslmbejaarden terroriseren, Marokkaanse politie agentes bedreigen. Terwijl ze al een hele historie hebben opgebouwd van minder leuke dingen, dat dit de voorpagina's dan niet haalt?

Shaheed
20-10-03, 11:22
Kut-autochtonen met hen agressieve, achterlijke cultuur. :aftel:

Juwayriah
20-10-03, 11:37
Jeetje, zou de Volkskrant dit over het hoofd hebben gezien?? De hele krant was namelijk niet doordrenkt met artikelen, interviews etc. over dit "incident".


:moe:

nefertiti
20-10-03, 11:46
Hey! Nabil Marmouch hier?

hallo zbaqzbaq! Heb je nog een paar pc-tjes op overschot of zo?

karimmm1
20-10-03, 11:53
Geplaatst door Juwayriah
Jeetje, zou de Volkskrant dit over het hoofd hebben gezien?? De hele krant was namelijk niet doordrenkt met artikelen, interviews etc. over dit "incident".


:moe:

De Volkskrant heeft dit artikeltje wel gezien maar met dit artikeltje maak je geen discussies los in de samenleving...Dit gebeurt echter iedere week maar je hoort er niets over!!!

Maar dan.......begaat een Marokkaan een keer een fout dan breekt de hel los in de media!! Yesss...ze hebben eindelijk weer voeding.. En die domme Hollandse boeren die thuis de krant lezen of TV kijken trappen daar ook nog in. (vooroordelen!)

Ik vind die Hollanders een vies onbeschoft volkje....

Shaheed
20-10-03, 12:02
Geplaatst door karimmm1


Ik vind die Hollanders een vies onbeschoft volkje....



I hear you :duim:










weliswaar zijn niet alle autochtonen zo en zijn het een klein groepje kut-autochtonen die het verpesten voor de wel goede autochtonen in ons land.

Juwayriah
20-10-03, 12:06
Geplaatst door karimmm1
De Volkskrant heeft dit artikeltje wel gezien maar met dit artikeltje maak je geen discussies los in de samenleving...Dit gebeurt echter iedere week maar je hoort er niets over!!!

Maar dan.......begaat een Marokkaan een keer een fout dan breekt de hel los in de media!! Yesss...ze hebben eindelijk weer voeding.. En die domme Hollandse boeren die thuis de krant lezen of TV kijken trappen daar ook nog in. (vooroordelen!)

Ik vind die Hollanders een vies onbeschoft volkje....

My point excactly!

Vertigo
20-10-03, 13:44
Geplaatst door karimmm1
De Volkskrant heeft dit artikeltje wel gezien maar met dit artikeltje maak je geen discussies los in de samenleving...Dit gebeurt echter iedere week maar je hoort er niets over!!!

En er is nooit een discussie geweest over autochtone hooligans?

Nooit een discussie geweest over extreem rechts (CD) die weggestemd is door dat onbeschofte volk?

Als je de domme media van dat ongeschofte volk niet bevalt kijk je toch gewoon naar andere media? Er is genoeg vrije media die wel objectief is en niet 1 kant kiest, maar het van alle kanten bekijkt.

karimmm1
20-10-03, 14:27
Geplaatst door Vertigo
En er is nooit een discussie geweest over autochtone hooligans?

Nooit een discussie geweest over extreem rechts (CD) die weggestemd is door dat onbeschofte volk?

Als je de domme media van dat ongeschofte volk niet bevalt kijk je toch gewoon naar andere media? Er is genoeg vrije media die wel objectief is en niet 1 kant kiest, maar het van alle kanten bekijkt.

Luister even vriend:

De media verspreiden onterecht vooroordelen over Marokkanen en moslims!! Hollanders geloven dit en krijgen vooroordelen t.o.v. de Marokkanen en Moslims.. Dit merk ik ook in mijn dagelijkse leven/werk!! HIER :sniper: door ga ik mij natuurlijk verdedigen..

JAMMER GENOEG MERK IK DAT IK STEEDS MEER EEN HEKEL BEGIN TE KRIJGEN AAN HOLLANDERS.
EN MET MIJ ZIJN ER EEN HELEBOEL ANDERE MAROKKANEN!

DE GROETEN VAN DE MASTER

000NobelPrizes
20-10-03, 14:31
Geplaatst door karimmm1
JAMMER GENOEG MERK IK DAT IK STEEDS MEER EEN HEKEL BEGIN TE KRIJGEN AAN HOLLANDERS.
EN MET MIJ ZIJN ER EEN HELEBOEL ANDERE MAROKKANEN!

So? Vertel 's wat nieuws man. Dit is geen opmerking van 8 op de schaal van Richter hoor.

an3sdej
20-10-03, 14:36
Maar dan.......begaat een Marokkaan een keer een fout dan breekt de hel los in de media!! Yesss...ze hebben eindelijk weer voeding.. En die domme Hollandse boeren die thuis de krant lezen of TV kijken trappen daar ook nog in. (vooroordelen!)
Ik vind die Hollanders een vies onbeschoft volkje....

Wie discrimineert nu wie? Wie heeft een vooroordeel over wie?

Vertigo
20-10-03, 14:41
Geplaatst door karimmm1
[B]Luister even vriend:

De media verspreiden onterecht vooroordelen over Marokkanen en moslims!! Hollanders geloven dit en krijgen vooroordelen t.o.v. de Marokkanen en Moslims.. Dit merk ik ook in mijn dagelijkse leven/werk!! HIER :sniper: door ga ik mij natuurlijk verdedigen..
Ik weet ook wel dat de reguliere media volgepropt is propaganda, daarom lees ik geen reguliere media en kijk geen reguliere media. Overigens niet alleen volgepropt met propaganda tegen moslims, maar net zo goed vol zit met andere propaganda.



JAMMER GENOEG MERK IK DAT IK STEEDS MEER EEN HEKEL BEGIN TE KRIJGEN AAN HOLLANDERS.
EN MET MIJ ZIJN ER EEN HELEBOEL ANDERE MAROKKANEN!

Als je maar niet over 1 kam scheert, waar jij dus de hollanders zelf van beschuldigd. Ik werk in R'dam en kom elke dag groepen marokkanen tegen die vriendelijk tegen mij zijn en mij netjes om bv. een vuurtje vragen ofzo mij dan vriendelijk bedanken, etc ..

Als je dus ook aan mij als hollander over 1 kam scheert als een groot groep schapen die alles naroepen wat op de media komt zit je fout :(

Probleem is wel dat er criminelen zijn die aangepakt moeten worden, maar crimineel zit niet vast aan kleur, afkomst of religie.

karimmm1
20-10-03, 15:10
Geplaatst door Vertigo
Ik weet ook wel dat de reguliere media volgepropt is propaganda, daarom lees ik geen reguliere media en kijk geen reguliere media. Overigens niet alleen volgepropt met propaganda tegen moslims, maar net zo goed vol zit met andere propaganda.


Als je maar niet over 1 kam scheert, waar jij dus de hollanders zelf van beschuldigd. Ik werk in R'dam en kom elke dag groepen marokkanen tegen die vriendelijk tegen mij zijn en mij netjes om bv. een vuurtje vragen ofzo mij dan vriendelijk bedanken, etc ..

Als je dus ook aan mij als hollander over 1 kam scheert als een groot groep schapen die alles naroepen wat op de media komt zit je fout :(

Probleem is wel dat er criminelen zijn die aangepakt moeten worden, maar crimineel zit niet vast aan kleur, afkomst of religie.

Ik ben het met je eens.. :student:

Donna
20-10-03, 15:18
Geplaatst door karimmm1
Luister even vriend:

De media verspreiden onterecht vooroordelen over Marokkanen en moslims!! Hollanders geloven dit en krijgen vooroordelen t.o.v. de Marokkanen en Moslims.. Dit merk ik ook in mijn dagelijkse leven/werk!! HIER :sniper: door ga ik mij natuurlijk verdedigen..

JAMMER GENOEG MERK IK DAT IK STEEDS MEER EEN HEKEL BEGIN TE KRIJGEN AAN HOLLANDERS.
EN MET MIJ ZIJN ER EEN HELEBOEL ANDERE MAROKKANEN!

DE GROETEN VAN DE MASTER


Ja, klopt.

Maargoed.

Wie weet er nou zo zeker dat wat deze jongens hebben gedaan niet terecht was?

Ik bedoel: we weten allemaal dat de politie in Nederland best wel autoritair is enzo. Ik wil echt niet zomaar dit veroordelen want ik sluit niet uit dat die politie agenten allemaal galbakken zijn.

Ik ben overigens bezig met een demonstratie op het mercatorplein, tegen zinvol geweld tegen de politie. Of, euhm.. nee, ik bedoel tegen zinloos politiegeweld tegen hooligans. Of nee, wacht effe... wat was het nou?

Nou, gewoon een demonstratie tegen zeg maar.

En daarnaast, het is niet zozeer dat ik er begrip voor heb, maar ik kan het wel begrijpen.
















En nu denk ik dat ik de voorpagina wel haal.

karimmm1
20-10-03, 15:27
Geplaatst door Donna
Ja, klopt.

Maargoed.

Wie weet er nou zo zeker dat wat deze jongens hebben gedaan niet terecht was?

Ik bedoel: we weten allemaal dat de politie in Nederland best wel autoritair is enzo. Ik wil echt niet zomaar dit veroordelen want ik sluit niet uit dat die politie agenten allemaal galbakken zijn.

Ik ben overigens bezig met een demonstratie op het mercatorplein, tegen zinvol geweld tegen de politie. Of, euhm.. nee, ik bedoel tegen zinloos politiegeweld tegen hooligans. Of nee, wacht effe... wat was het nou?

Nou, gewoon een demonstratie tegen zeg maar.

En daarnaast, het is niet zozeer dat ik er begrip voor heb, maar ik kan het wel begrijpen.

Open je ogen :schok: en je ziet wat ik bedoel !


















En nu denk ik dat ik de voorpagina wel haal.

Donna
20-10-03, 15:41
Ik hoef mijn ogen niet te openen Karimm, want ik zie precies wat je bedoelt. Ja, er is een hetze, en ja, er is veel stigmatisering. En het wordt ook niet beter, het wordt alleen maar erger.

En dat jij geen zin hebt om je te moeten verantwoorden voor de daden van anderen is logisch. Maar hoe logisch is het dat de wandaden van die kleine groep door sommigen wel worden goedgepraat?

Shaheed vraagt zich terecht af wanneer de eerste autochtoon opstaat om zich hiervan te distantieren. Hij kan lang wachten want dat wordt ven autochtonen niet verwacht, alleen van allochtonen. Natuurlijk is dat belachelijk, maar als je echt volledig wilt zijn in je vergelijking moet je ook een stap verder gaan. Wanneer staat de eerste autochtone woordvoerder op om dit goed te praten? Ik heb 'm nog niet gehoord.......