PDA

Bekijk Volledige Versie : Blair opgenomen voor hartrimestoornissen



Zagora
20-10-03, 09:36
Blair opgenomen voor hartrimestoornissen

Uitgegeven: 20 oktober 2003 09:40
Laatst gewijzigd: 20 oktober 2003 09:45

LONDEN - Tony Blair is zondag voor enkele uren opgenomen geweest in het ziekenhuis voor hartritmestoornissen. De Britse premier is inmiddels weer thuis op Downing Street, zo meldde een woordvoerder zondagavond.

Blair zou eerder op de dag door hartkloppingen onwel zijn geworden. Hij werd daarna direct naar een ziekenhuis in Londen overgebracht. Daar wisten doktoren Blair's hartslag weer onder controle te brengen. Na vijf uur mocht Blair weer naar huis.

Details over de behandeling zijn niet bekendgemaakt. Mogelijk kreeg Blair een elektroshock toegediend. Medici vertelden op de Britse televisie dat een onregelmatige hartslag normaal gesproken met medicamenten of een elektroshock wordt behandeld.

Op de Britse tv werd verder gesuggereerd dat de stress van de afgelopen maanden Blair wellicht te veel is geworden. Vooral de affaire rond de zelfmoord van de Britse wapendeskundige David Kelly en de toenemende binnenlandse kritiek op Blair's functioneren zouden een aanslag op zijn gezondheid zijn geweest.

Fillastiene
20-10-03, 09:48
Zou dit kunnen geinterpreteerd worden als een hand van hogeraf?

:vreemd:

Ach nee. Dan zouden alle wereldleiders aan een infuus liggen.

Zagora
20-10-03, 09:50
Geplaatst door Fillastiene
Zou dit kunnen geinterpreteerd worden als een hand van hogeraf?

:vreemd:

Ach nee. Dan zouden alle wereldleiders aan een infuus liggen.

Ergo; God bestaat niet. Fijn dat we dat ook weer weten

Fillastiene
20-10-03, 09:58
Geplaatst door Zagora
Ergo; God bestaat niet. Fijn dat we dat ook weer weten

:rolleyes:

Altijd leuk zo een discussie op de ochtend. Zullen we een spelletje doen? Existentiele levensvragen beantwoorden. Of zullen we anders wedden?

Zagora
20-10-03, 10:46
Geplaatst door Fillastiene
:rolleyes:

Altijd leuk zo een discussie op de ochtend. Zullen we een spelletje doen? Existentiele levensvragen beantwoorden. Of zullen we anders wedden?

Ik wed dat God niet bestaat. Inzet; 50 euro

Fillastiene
20-10-03, 10:50
Geplaatst door Zagora
Ik wed dat God niet bestaat. Inzet; 50 euro

Ik krabbel terug. Ik heb gehoord dat wedden haram is.

lennart
20-10-03, 14:04
Zou er een aanslag op London komen, nu Blair dus alvast een reden heeft om een weekje naar Schotland te gaan voor behandeling?

Wizdom
24-10-03, 23:23
http://english.aljazeera.net/NR/rdonlyres/DF7CFB4F-338F-40E3-A0D1-9CACA15FCCB3/14506/BLAIRINHEARTSCAREENGORIGINAL1.gif