PDA

Bekijk Volledige Versie : Werkstraf voor poging tot verkrachting met banaan



Waterval
20-10-03, 13:50
Werkstraf voor poging tot verkrachting met banaan

Uitgegeven: 20 oktober 2003 14:35

ALKMAAR - De rechtbank in Alkmaar heeft maandag drie vissers uit Den Helder veroordeeld tot een werkstraf van honderd uur wegens poging tot verkrachting van een andere visser met een banaan. Het drietal kreeg verder vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en moet een leerstraf van veertig uur volgen waarin over gevoelens van daders en slachtoffers gesproken wordt.

De zaak was aangespannen door de moeder van de 29-jarige P.B. uit Den Helder. Volgens hem is hij een jaar lang 'de lul aan boord' geweest van vissersboot De Morgenster. Zo zou hij verkracht zijn met een banaan in zijn anus en werd zijn schaamhaar weggebrand. De drie mannen verklaarden echter dat het om 'vissersgeintjes' ging.

B. hield aan boord van de boot een videodagboek bij. Ook de drie verdachten maakten opnamen, onder meer van het banaanincident en het wegbranden van het schaamhaar. Toen de moeder van B. de beelden zag, besloot zij aangifte te doen.

De zaak leidde tot veel ophef in Den Helder. Het televisieprogramma Twee Vandaag meldde vorige week dat de familie van B. bedreigd werd sinds de zaak is aangedragen bij de rechtbank.

taouanza
20-10-03, 16:28
Geplaatst door Waterval
Werkstraf voor poging tot verkrachting met banaan

Uitgegeven: 20 oktober 2003 14:35

ALKMAAR - De rechtbank in Alkmaar heeft maandag drie vissers uit Den Helder veroordeeld tot een werkstraf van honderd uur wegens poging tot verkrachting van een andere visser met een banaan. Het drietal kreeg verder vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en moet een leerstraf van veertig uur volgen waarin over gevoelens van daders en slachtoffers gesproken wordt.

De zaak was aangespannen door de moeder van de 29-jarige P.B. uit Den Helder. Volgens hem is hij een jaar lang 'de lul aan boord' geweest van vissersboot De Morgenster. Zo zou hij verkracht zijn met een banaan in zijn anus en werd zijn schaamhaar weggebrand. De drie mannen verklaarden echter dat het om 'vissersgeintjes' ging.

B. hield aan boord van de boot een videodagboek bij. Ook de drie verdachten maakten opnamen, onder meer van het banaanincident en het wegbranden van het schaamhaar. Toen de moeder van B. de beelden zag, besloot zij aangifte te doen.

De zaak leidde tot veel ophef in Den Helder. Het televisieprogramma Twee Vandaag meldde vorige week dat de familie van B. bedreigd werd sinds de zaak is aangedragen bij de rechtbank.

En waar blijven onze culturele- antropologe moraalridders met hun verotwaardiging?!
Oudhollandse vissergeintjes?!

Ik vind dat die rechter ook voor de camera een banaan in zijn reet moet krijgen!:moe:

lennart
20-10-03, 16:32
Keihard aanpakken! Alle Den Heldernaren terug sturen naar hun eigen land!

Tomas
20-10-03, 16:35
Geplaatst door taouanza

Ik vind dat die rechter ook voor de camera een banaan in zijn reet moet krijgen!:moe:

Dat is dan zeker die franse rechter waar ik laatst hier iets over las?

Simon
20-10-03, 16:36
Ik zag een documentaire over deze zaak waarin de moeder uitgebreid aan het woord kwam. Ik had het met haar te doen. Volgens mij zijn het gewoon heimelijke homo's veel van die zeelui. Ze weten niet wat ze met hun vrouw aan moeten en gaan dan maar op de vaart. En daar kleine jongetjes lastig vallen. Met ontgroening heeft dit soort gedrag toch niks te maken?

Simon

Mafkees
20-10-03, 16:38
Geplaatst door lennart
Keihard aanpakken! Alle Den Heldernaren terug sturen naar hun eigen land!

Visserijquota verlagen. Subsidies intrekken.

Waterval
20-10-03, 16:47
Ik was deze vergeten..... -------> :wohaa:

Mark
20-10-03, 17:21
Dus voor 2,5 week graffiti schoonmaken mag ik een banaan in een willekeurige vrouw haar anus schuiven?

:schok:

Nickless-Cage
20-10-03, 17:35
een maand lang gratis vis voor iedereen en een boycot op bananen :fplet:

barfly
20-10-03, 17:43
Geplaatst door Mark
Dus voor 2,5 week graffiti schoonmaken mag ik een banaan in een willekeurige vrouw haar anus schuiven?

:schok:

Hallo? Het ging hier toch overduidelijk over een jongen? Als jij een jongen wil voorzien van banaan is dat natuurlijk jou goed recht mits je d'r 2.5 week voor wil kauwgum steken.

Mark
20-10-03, 18:06
Geplaatst door barfly
Hallo? Het ging hier toch overduidelijk over een jongen? Als jij een jongen wil voorzien van banaan is dat natuurlijk jou goed recht mits je d'r 2.5 week voor wil kauwgum steken.

In hoeveel mannenanussen mag je bananen proppen om aan een vrouwenanus te komen (qua straf) ?

barfly
20-10-03, 18:10
Geplaatst door Mark
In hoeveel mannenanussen mag je bananen proppen om aan een vrouwenanus te komen (qua straf) ?

Ik denk dat het dan verdacht veel op werk gaat lijken. Wat natuurlijk wel inhoud dat je er enige routine in krijgt :)

nl-x
20-10-03, 18:50
Ik snap trouwens niet dat in het bericht hierboven 29 jaar staat. Volgens nu.nl is de jongen toch echt 15 jaar oud maar.

ZbaqZbaq
20-10-03, 18:51
:fpotver: :fpotver: :fpotver: :fpotver: :fpotver: :fpotver: :fpotver:


Als dit Mokro's waren geweest hadden ze op z'n minst 18 maanden in de cel doorgebracht !!!!!!!!!!!!!!!!!

We krijgen hier in NL een soort rednecks-rechtspraak.

Simon
20-10-03, 18:54
Geplaatst door nl-x
Ik snap trouwens niet dat in het bericht hierboven 29 jaar staat. Volgens nu.nl is de jongen toch echt 15 jaar oud maar.

Ja klopt inderdaad. Hij is 15 jaar.

ZbaqZbaq
20-10-03, 19:56
Hé dave ik heet geen Nabil...ik heet hassan

en die gozer is niet veroordeeld voor een zwaar vergrijp...geloof me ..als hij verkrachting met een banaan op z'n naam had staan had ie zeker 2,5 jaar in de bak gezten

barfly
20-10-03, 20:08
Geplaatst door ZbaqZbaq
Hé dave ik heet geen Nabil...ik heet hassan

en die gozer is niet veroordeeld voor een zwaar vergrijp...geloof me ..als hij verkrachting met een banaan op z'n naam had staan had ie zeker 2,5 jaar in de bak gezten

Als jij echt Hassan had geheten dan had je het wel met een hoofdletter geschreven :fplet:

Simon
20-10-03, 20:09
Geplaatst door ZbaqZbaq
Als dit Mokro's waren geweest hadden ze op z'n minst 18 maanden in de cel doorgebracht !!!!!!!!!!!!!!!!!

We krijgen hier in NL een soort rednecks-rechtspraak.

Nou als je goed leest dan zijn ze veroordeeld voor 'poging tot verkrachting'. Dat is iets anders dan verkrachting. Maar dan nog vind ik de straf nogal laag.

Waterval
20-10-03, 20:16
Geplaatst door nl-x
Ik snap trouwens niet dat in het bericht hierboven 29 jaar staat. Volgens nu.nl is de jongen toch echt 15 jaar oud maar.

Het bericht heb ik gewoon gekopieerd van nu.nl. Ik vond het ook vreemd, want volgens mij ging het dus ook over een 15-jarige...

ZbaqZbaq
20-10-03, 20:25
Geplaatst door Simon
Nou als je goed leest dan zijn ze veroordeeld voor 'poging tot verkrachting'. Dat is iets anders dan verkrachting. Maar dan nog vind ik de straf nogal laag.

precies...bij een Marokkaan zouden ze dat "poging tot" weg gelaten hebben.

barfly
20-10-03, 20:34
Geplaatst door ZbaqZbaq
precies...bij een Marokkaan zouden ze dat "poging tot" weg gelaten hebben.

Ik denk dat je gelijk hebt, Marokkanen die in een gelijke situatie op dit moment zouden moeten verschijnen zouden, denk ik, minstens jaren krijgen.
Echter is de naam van de Marokkanen hen vooruit gesneldt en denk ik dat er ook een reden is waarom er inmiddels niet meer gelijk gestraft word. Of dat wenselijk is ff terzijde heh.

Wat ik wel moet toegeven is dat die smeerpijpen er wel makkelijk afkomen, zal de rechter wel rekening hebben gehouden met allerlei rand-omstandigheden, dan toch vind ik het slecht om het met zo'n sisser te doen laten aflopen.

taouanza
20-10-03, 21:49
Zou de moeder van die jongen zich nou ook druk maken over Marokkaanse criminelen?