PDA

Bekijk Volledige Versie : Libanese krant: Arafat bijna dood



lennart
20-10-03, 14:11
Sources: ''Arafat close to natural death''
20-10-2003, 11:16

Yasser Arafat is very ill and Ariel Sharon prefers an early natural death of the Palestinian president instead of deporting or assassinating him, a Lebanese newspaper reported on Monday.

Al Mustaqbal daily quoted unnamed Western and Arab sources as saying Arafat was suffering from acute stomach ulcer that needs an urgent surgery, but Israel's prime minister was denying permission to get the Palestinian leader to hospital.

Arafat's personal physician had applied for a permit to hospitalize Arafat for emergency laboratory tests and surgery, but Sharon insisted on keeping the Palestinian Authority leader confined to his Ramallah compound, the newspaper said.

"Sharon's backtrack from Arafat's expulsion was not the outcome of U.S. pressure or Arab mediation. It was prompted by his conviction that Arafat is close to a natural death and there is no need to making him a martyr," Al Mustaqbal concluded. (Albawaba.com)

Eerst vergiftigen de Israeli hem en nu staan ze hem geen operatie toe!

an3sdej
20-10-03, 14:14
Eerst vergiftigen de Israeli hem en nu staan ze hem geen operatie toe!

Lennard, je bent aandoenlijk :)

lennart
20-10-03, 14:17
maslov = andries.

Malcolm_X
20-10-03, 14:33
Er zijn berichten in de rondte dat Israel (mossad of andere agency) hem heeft vergiftigd....

000NobelPrizes
20-10-03, 14:36
Geplaatst door Malcolm_X
Er zijn berichten in de rondte dat Israel (mossad of andere agency) hem heeft vergiftigd....
Ik zou zeggen: neem serieus wat in je straatje uitkomt, dan zit je altijd snor.

Simon
20-10-03, 14:39
Geplaatst door Malcolm_X
Er zijn berichten in de rondte dat Israel (mossad of andere agency) hem heeft vergiftigd....

Het zou kunnen natuurlijk. Er zijn echt wel vergiften die niet tot de acute dood leiden maar iemand wel verzwakken. En dat is bij hem voldoende want hij was al ziek. Het betekent wel dat ze zijn medicijnen hebben moeten 'aanvullen' of verwisselen.

Angeldust
20-10-03, 14:49
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik zou zeggen: neem serieus wat in je straatje uitkomt, dan zit je altijd snor.

Ach ja, als je geen nieuws hebt, dan maak je toch nieuws, Niet dan? :wink:

lennart
20-10-03, 14:53
Geplaatst door Angeldust
Ach ja, als je geen nieuws hebt, dan maak je toch nieuws, Niet dan? :wink:

Precies :duim: Zie de hetze rondom Marokkaanse rotjochies.

Simon
20-10-03, 14:58
Zo hypothetisch is het toch niet? Of jullie hebben een slecht geheugen:

vrijdag 12 september 2003 uur.
Kabinet Israël: Arafat moet weg
Van onze correspondent Ferry Biedermann


JERUZALEM - Het Israëlische veiligheidskabinet heeft besloten de Palestijnse leider Yasser Arafat te 'verwijderen'. Het besluit betekent dat Arafat zal worden verbannen, gearresteerd of gedood, aldus de ministers. Wanneer tot actie wordt overgegaan, moet nog worden besloten.


'Arafat is een obstakel voor de vrede en Israël zal optreden om dat obstakel te verwijderen', stelde het kabinet in een verklaring. Premier Sharon was voortijdig van zijn staatsbezoek in India teruggekeerd voor het beraad.

bron: de Volkskrant

Angeldust
20-10-03, 15:09
Geplaatst door lennart
Precies :duim: Zie de hetze rondom Marokkaanse rotjochies.

Heh,..
Ik ervaar de bevreemdende gewaarwording dat ik het -hetzij dan wel een zeldzame- keer met je eens ben. :D

Nu niet te vaak naar toe werken hoor...

Donna
20-10-03, 15:12
Geplaatst door Simon
Het zou kunnen natuurlijk. Er zijn echt wel vergiften die niet tot de acute dood leiden maar iemand wel verzwakken. En dat is bij hem voldoende want hij was al ziek. Het betekent wel dat ze zijn medicijnen hebben moeten 'aanvullen' of verwisselen.


Ik vind het eerlijk gezegd ook helemaal niet zo onrealistisch. Dat SAharon Arafat dood of in ieder geval onschadelijk wil hebben staat vast. Dat Sharon weet dat Arafat vanuit het buitenland waar hij geen zeggenschap heeft meer 'kwaad kan' dan in zijn Rammalah compound ook, dus uitwijzing was vanaf dag 1 geen optie uiteraard. Een bom gooien is ook zo wat. En wachten op een 'echte' natuurlijke dood kan nog jaren duren.

Dus ik vind het eerlijk gezegd nog helemaal niet zo'n gekke gedachte.

Donna
20-10-03, 16:02
Geplaatst door Gerrit Jan
Lucrezia Borgia!


Non Urinat at Vendum!

Veritas Odium Parit!

Maareuh.... waar ik vandaan kom hadden ze geen gymnasium. Wat is je punt?

lennart
20-10-03, 16:08
Ik denk dat GJ doelt op http://en.wikipedia.org/wiki/Lucrezia_Borgia

Simon
20-10-03, 16:10
Geplaatst door Donna
Maareuh.... waar ik vandaan kom hadden ze geen gymnasium. Wat is je punt?

Je kan altijd deze gebruiken:

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan ...
... of zoals wij Latinisten zeggen ...
Laco di Como Vasco di Gama
(Wim Kan)

Donna
20-10-03, 16:11
Geplaatst door lennart
Ik denk dat GJ doelt op http://en.wikipedia.org/wiki/Lucrezia_Borgia

Wow, spannend zeg. Maareuh, hoe kan Gerrit nou weten dat ik verloofd ben met de zoon van Tony Blair??? :schok:

lennart
20-10-03, 16:18
Geplaatst door Donna
Wow, spannend zeg. Maareuh, hoe kan Gerrit nou weten dat ik verloofd ben met de zoon van Tony Blair??? :schok:

Is het echt :schok:

Is Tony echt ziek?? Of is het fake?

Donna
20-10-03, 17:36
Geplaatst door lennart
Is het echt :schok:

Is Tony echt ziek?? Of is het fake?


Ja, het is echt waar, en ja, hij is echt ziek. Sterker nog, het is erger dan het lijkt. Hij is al dood. Die man die je vanaf nu op TV ziet is een mirage......