PDA

Bekijk Volledige Versie : Het verschil tussen eerwraak en een çrime passionel'..



Waterval
21-10-03, 12:17
'Crime passionel' in Gronings zwembad

Uitgegeven: 21 oktober 2003 12:52

BEDUM - Een pittoresk overdekt zwembad in het Noord-Groningse dorp Bedum is maandagavond het decor geweest van een heus 'crime passionel'. Een 28-jarige inwoner uit Uithuizermeeden probeerde de echtgenoot van zijn minnares te verdrinken. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt.

De 26-jarige vrouw was met haar minnaar gaan zwemmen, toen plotseling ook de 32-jarige echtgenoot het zwembad binnenstormde. De twee mannen kregen meteen ruzie. De onenigheid liep zo hoog op dat de minnaar de echtgenoot bij de keel greep en in het bad meerdere keren lange tijd onder water duwde.

Andere zwemmers en het zwembadpersoneel hebben de echtgenoot uiteindelijk gered. De minnaar is overgedragen aan de politie die hem verdenkt van poging tot doodslag.


nu.nl

Mark
21-10-03, 12:21
:haha:

Wat een boefjes :)

Kunnen ze haar niet gewoon eerlijk delen?

barfly
21-10-03, 12:23
Het is gewoon een slinkse manier van die echtgenoot om van z'n rivaal af te komen.

Maslov
21-10-03, 12:24
Wat een narrow minded figuur die echtgenoot zeg :gniffel:

Waterval
21-10-03, 12:44
Ik snap dat niet he... Typisch die Nederlanders weer... Als de dood om van vrouwenmishandeling beticht te worden.. Ik zou eerst haar vierendelen..Mannen zijn nou eenmaal jagers...














:p

Mark
21-10-03, 12:50
Geplaatst door Waterval
Ik snap dat niet he... Typisch die Nederlanders weer... Als de dood om van vrouwenmishandeling beticht te worden.. Ik zou eerst haar vierendelen..Mannen zijn nou eenmaal jagers...

zelfcensuur, te grof*