PDA

Bekijk Volledige Versie : Princess Diana toch vermoord door de Britse geheime dienst.



Victory
21-10-03, 18:10
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/nm/20031021/mdf388124.jpg

Princess Diana made a chilling prediction of her own death in a car crash just 10 months before she died in Paris road tunnel, according to a secret letter revealed by her former butler Monday. The former wife of heir-to-the-throne Prince Charles wrote the letter in October 1996 claiming there was a plot to kill her in a car crash and gave it to her butler Paul Burrell, asking him to keep it for insurance for the future. A photograph of the Princess of Wales is shown August 31, 2002 on the gates of Kensington Palace. (Chris Helgren/Reuters)


http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/p/rids/20031021/i/r2312431992.jpg

Mohamed al Fayed, whose son Dodi(R) died in a car crash with Princess Diana(c), urged British Prime Minister Tony Blair (news - web sites) on October 21, 2003 to launch a full inquiry, after a secret letter showed Diana had predicted her own death. Fayed, who owns the exclusive London store Harrods, said the letter -- revealed by Diana's former butler Paul Burrell -- echoed what the former wife of Prince Charles had told him about fears for her life. Fayed has repeatedly claimed that Diana and his son were murdered by British secret services because their relationship was embarrassing to the royal household. Diana and Dodi Al Fayed and their driver Henri Paul(L) are seen in a video still moments before they were killed in a car crash as they sped away from a Paris hotel. Photo by Reuters

lennart
21-10-03, 18:14
Alternatief:

Ze is vermoord omdat haar nieuwe vriend een moslim was... Iemand als Diana had natuurlijk een natuurlijke brug kunnen zijn voor de Islamistische en Christelijke wereld. Hetgeen de Clash of Civilizations in gevaar zou brengen...

Joesoef
21-10-03, 18:26
Geplaatst door lennart
Alternatief:

Ze is vermoord omdat haar nieuwe vriend een moslim was... Iemand als Diana had natuurlijk een natuurlijke brug kunnen zijn voor de Islamistische en Christelijke wereld. Hetgeen de Clash of Civilizations in gevaar zou brengen...



Hmmm klinkt als ........de vrijmetselaarsloge (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=60240)

Maslov
21-10-03, 18:26
Volgens mij was de dood van Diana 'collateral damage', en was de aanslag alleen bedoeld voor die islamitische Dodi.

Men wilde voorkomen dat het Engelse vorstenhuis een moslim binnen de muren kreeg. :D

Victory
21-10-03, 18:33
De zoon van de eigenaar van Fiat werd ook vermoord omdat hij zich bekeerde naar de Islam. Het was zijn enige zoon, en enige erfgenaam. Vermoord met toestemming van pappa.

Blade20
21-10-03, 18:34
En jawel hoor, weer iemand die er met zijn open ogen intrapt. Ik hoorde dit bericht ook, de bron van dit bericht is van een werknemer van Diana. Wil je eens raden hoeveel geld die voor dit verhaal heeft gevangen?!
Deze zaak staat los van de moord op die wapendeskundige en speelde zich af in het pre 11-09 tijdperk.
Die medewerk is er alleen opuit voor het geld.
Waarom denk je dat hij het nu pas released, nu de geheime dienst in vol schot van de media staat en niet al eerder?
Het bericht is gewoon nep, niet meer. Bovendien is het bijna iedere keer dezelfde medewerker die met dergelijke berichten uit de hoek komt.

Puk
21-10-03, 18:37
Geplaatst door Victory
De zoon van de eigenaar van Fiat werd ook vermoord omdat hij zich bekeerde naar de Islam. Het was zijn enige zoon, en enige erfgenaam. Vermoord met toestemming van pappa.

Jah... gewoon terecht natuurlijk.

Ik hoef geen Fiat Fatwa.

Ik hoef trouwens helemaal geen Fiat.

Victory
21-10-03, 18:37
Geplaatst door Blade20
En jawel hoor, weer iemand die er met zijn open ogen intrapt. Ik hoorde dit bericht ook, de bron van dit bericht is van een werknemer van Diana. Wil je eens raden hoeveel geld die voor dit verhaal heeft gevangen?!
Deze zaak staat los van de moord op die wapendeskundige en speelde zich af in het pre 11-09 tijdperk.
Die medewerk is er alleen opuit voor het geld.
Waarom denk je dat hij het nu pas released, nu de geheime dienst in vol schot van de media staat en niet al eerder?
Het bericht is gewoon nep, niet meer. Bovendien is het bijna iedere keer dezelfde medewerker die met dergelijke berichten uit de hoek komt.

Blade20 heeft het brief goed bestudeerd, en heeft een psychologische onderzoek verricht op de man, en kan ons met zekerheid vertellen dat het verhaal helemaal B/S is. :duim: Thank you Blade20! :duim:

Blade20
21-10-03, 18:38
ow ja, niks recht op troon. Toen ze Scheidde met Prince Charles heeft ze automatisch afstand gedaan van de troon.
(ik weet niet meer of ze toen al daadwerkelijk waren gescheiden, maar het ging zowiezo gebeuren)

Blade20
21-10-03, 18:39
Geplaatst door Victory
Blade20 heeft het brief goed bestudeerd, en heeft een psychologische onderzoek verricht op de man, en kan ons met zekerheid vertellen dat het verhaal helemaal B/S is. :duim: Thank you Blade20! :duim:

Eigenlijk niet deze man, maar mijn zus heeft diepgaand onderzoek moeten verrichten voor een schoolproject. Daarbij kwam aan het licht dat die man idd eerder uit geld zou handelen dan uit waarheid.

~Panthera~
21-10-03, 18:43
Ach, het zou mij niets verbazen, kijk tegenwoordig nergens meer van op eigenlijk. :moe:

plexus
21-10-03, 18:43
Geplaatst door Blade20
Eigenlijk niet deze man, maar mijn zus heeft diepgaand onderzoek moeten verrichten voor een schoolproject . Daarbij kwam aan het licht dat die man idd eerder uit geld zou handelen dan uit waarheid.



---
helder!

~Panthera~
21-10-03, 18:45
Geplaatst door plexus
Geplaatst door Blade20
Eigenlijk niet deze man, maar mijn zus heeft diepgaand onderzoek moeten verrichten voor een schoolproject . Daarbij kwam aan het licht dat die man idd eerder uit geld zou handelen dan uit waarheid.



---
helder!
---------------

excellerating :hihi:

Maslov
21-10-03, 18:47
ow ja, niks recht op troon. Toen ze Scheidde met Prince Charles heeft ze automatisch afstand gedaan van de troon.

Middels haar kinderen (toekomstige koning) wel toegang tot de koninklijke familie.

Hoeveel mensen zijn in de islamitische wereld vermoord omdat ze christelijk werden, of relaties met christenen?

Blade20
21-10-03, 18:48
Geplaatst door plexus
Geplaatst door Blade20
Eigenlijk niet deze man, maar mijn zus heeft diepgaand onderzoek moeten verrichten voor een schoolproject . Daarbij kwam aan het licht dat die man idd eerder uit geld zou handelen dan uit waarheid.



---
helder!

he man, mijn zus woond niet meer hier, dus ik kan niet constant in haar spullen graven naar informatie (wel jammer haar studierichting was wel interredinges)

Blade20
21-10-03, 18:48
Geplaatst door Maslov
Middels haar kinderen (toekomstige koning) wel toegang tot de koninklijke familie.

Hoeveel mensen zijn in de islamitische wereld vermoord omdat ze christelijk werden, of relaties met christenen?

ehm, geen kinderen van Prince Charles plus onterving van de troon.

Victory
21-10-03, 18:49
Geplaatst door plexus
Geplaatst door Blade20
Eigenlijk niet deze man, maar mijn zus heeft diepgaand onderzoek moeten verrichten voor een schoolproject . Daarbij kwam aan het licht dat die man idd eerder uit geld zou handelen dan uit waarheid.



---
helder!

:lole:

Simon
21-10-03, 21:06
Ik heb een documentaire over haar dood gezien die het toch wel behoorlijk aannemelijk maakte dat het niet om een ongeluk ging.
Die brief is authentiek verklaard door handschrifexperts. En zowel de omgekomen chauffeur als een getuige van het ongeluk die waarschijnlijk ook in de tunnel reed in een oude witte fiat blijken voor de britse geheime dienst klusjes opgeknapt te hebben. Beiden zijn nu dood. Verder is bekend dat Dodi zich in die tijd met Diana wilde verloven.

Simon

Victory
21-10-03, 21:38
Father of Diana's Lover Urges Death Crash Inquiry
Tue October 21, 2003 08:58 AM ET
By Kate Kelland

LONDON (Reuters) - Mohamed al Fayed, whose son Dodi died in a car crash with Princess Diana, urged British Prime Minister Tony Blair Tuesday to launch a full public inquiry after a secret letter showed Diana predicted her own death.

Fayed, who owns the exclusive London store Harrods, said the letter -- revealed Monday by Diana's former butler Paul Burrell -- echoed what the former wife of Prince Charles had told him about fears for her life.

"The publication by Paul Burrell of a letter written to him by Diana ... confirms the suspicions I have so often voiced ... and which have thus far been ignored," Fayed said in a statement.

"The prime minister must now accept that the time is right for a full public inquiry. Further delay will look as though he is colluding in a cover-up and the people of this country will not tolerate that."

Blair's official spokesman rejected the request: "There has been an exhaustive investigation by the French authorities into the circumstances surrounding Diana's death," he said. "There will be nothing to be gained by repeating that process."

Fayed has repeatedly claimed that Diana and his son were murdered by British secret services because their relationship was embarrassing to the royal household.

Diana died alongside her lover Dodi and their chauffeur Henri Paul when their Mercedes car crashed in a Paris tunnel on August 31, 1997 as it sped away from the Ritz hotel.

In a letter which Burrell says she wrote in October 1996 and gave him for safekeeping, Diana says someone was planning to kill her in a car crash.

The person or organization she mentioned in the letter as planning to kill her cannot be named for legal reasons.

"This particular phase in my life is the most dangerous," the letter says. "(DELETED WORD/S) is planning 'an accident' in my car, brake failure and serious head injury in order to make the path clear for Charles to marry."

Burrell, whose book 'A Royal Duty' is due to be published shortly, claims that before sealing the letter in an envelope marked "Paul," Diana told him: "I am going to date this and I want you to keep it ... just in case."

An inquiry by French authorities in 1999 ruled the crash was an accident caused by Paul being drunk and driving too fast.

Paris authorities say there are no plans to reopen the case there. "The Diana dossier is definitely closed," a source said.

The British coroner charged with investigating the death has promised there will be an inquest in Britain, but has so far declined to set a date.

Fayed said Diana's letter confirmed fears she voiced before her death. "On several occasions Diana told me of the threats she had received and of her fears for her own life," he said.

Maslov
21-10-03, 21:49
Victory,

Niet om dit soort zaken goed te praten, maar hoevelen zijn er in islamitische landen niet vermoord omdat een familielid of anderen een relatie kregen met een christen of ongelovige?

sadeeQ
21-10-03, 21:52
Geplaatst door Maslov
Victory,

Niet om dit soort zaken goed te praten, maar hoevelen zijn er in islamitische landen niet vermoord omdat een familielid of anderen een relatie kregen met een christen of ongelovige?

:fpotver:


veels te weinig tot niemand,ik zie er veel te veel van rond lopen :watte?:

Maarten
21-10-03, 22:25
Vandaag werd ik opzettelijk door een vent bijna van de weg gereden.. Die vond mijn 140 KM/uur niet hard genoeg.. Gekken zat..
Autorijden is gewoon linke boel.. Het kan heel lang een makkie lijken, maar ineens is het een kwestie van fracties van seconden...
Heeft iemand wel eens een peuk laten vallen in de auto?..
Net even opzij gekeken, terwijl de auto voor je remt?..
Er zijn echt massa's redenen voor ongelukken..
En als je het niet weet, kun je het ook niet raden.
Ik denk dat enkel mensen die zelf geen auto rijden, denken dat er per se iets bijzonders aan de hand geweest moet zijn..

sadeeQ
21-10-03, 22:33
Geplaatst door Dave20
Je bedoelt net zoiets als de zwakke gezondheid van Arafat, waarvan weinigen hier lijken te beseffen dat dit ook nog weleens de wil van moedertje natuur (of Allah) kan zijn?

:maf2: :maf2:

:zwaai: ga rukken jongen, en blijf van de drugs af ,je kramt onzin uit

Al Sawt
22-10-03, 00:28
Geplaatst door Simon
Ik heb een documentaire over haar dood gezien die het toch wel behoorlijk aannemelijk maakte dat het niet om een ongeluk ging.
Die brief is authentiek verklaard door handschrifexperts. En zowel de omgekomen chauffeur als een getuige van het ongeluk die waarschijnlijk ook in de tunnel reed in een oude witte fiat blijken voor de britse geheime dienst klusjes opgeknapt te hebben. Beiden zijn nu dood. Verder is bekend dat Dodi zich in die tijd met Diana wilde verloven.

Simon In die documentaire, werdt de mysterieuze Fiat, die de ongeluk zou hebben veroorzaakt, door de onderzoeksteam van een TV-zender gevonden, terwijl het onvindbaar was voor de Franse opsporingsdiensten. De eigenaar van de Fiat was een journalist die hand en span diensten verleend voor aantal geheime diensten. Hij werdt dood aangetroffen in een militaire oefenterrein.

Al Sawt
22-10-03, 00:32
Geplaatst door Dave20
Je bedoelt net zoiets als de zwakke gezondheid van Arafat, waarvan weinigen hier lijken te beseffen dat dit ook nog weleens de wil van moedertje natuur (of Allah) kan zijn? Of hij bedoelt op de moordlust van Sharon, die de wil is van Jahwe of Petrus.

Marsipulami
22-10-03, 00:38
Die Diana was gewoon een stinkend rijke mediatrut een product van de boulevardpers. Ze is gewoon dood omdat haar chauffeur stomdronken was en aan een onverantwoorde snelheid in een ongeval betrokken geraakte. Al die complottheoriën gaan gewoon nergens over.

Simon
22-10-03, 08:00
Geplaatst door Marsipulami
Die Diana was gewoon een stinkend rijke mediatrut een product van de boulevardpers. Ze is gewoon dood omdat haar chauffeur stomdronken was en aan een onverantwoorde snelheid in een ongeval betrokken geraakte. Al die complottheoriën gaan gewoon nergens over.

Die zogenaamd stomdronken chauffeur komt ook nog in de documentaire voor. Hij staat vrij lang op bewakings video beelden van het hotel waar Diana en Dodi verbleven en als je hem daar ziet rondlopen dan maakt hij absoluut geen dronken indruk. Verder zeggen de mensen die hem daar nog gesproken hebben dat hij geen dronken indruk maakte. Bovendien zeggen vrienden en kennissen dat hij geen drinker was. De franse politie kwam ook pas na enkele dagen met dit nieuwe gegeven. Overigens was ook het CO2 gehalte in zijn bloed volgens de autoriteiten bijzonder hoog hetgeen autorijden volgens experts onmogelijk zou hebben gemaakt. Vreemd was ook dat bekend werd gemaakt dat de snelheidsmeter op zeer hoge snelheid zou zijn blijven steken volgens de autoriteiten op het moment van het ongeluk. Mercedes maakte echter bekend dat dit technisch onmogelijk is.

Simon

Maarten
22-10-03, 11:51
Geplaatst door Al Sawt
In die documentaire, werdt de mysterieuze Fiat, die de ongeluk zou hebben veroorzaakt, door de onderzoeksteam van een TV-zender gevonden, terwijl het onvindbaar was voor de Franse opsporingsdiensten. De eigenaar van de Fiat was een journalist die hand en span diensten verleend voor aantal geheime diensten. Hij werdt dood aangetroffen in een militaire oefenterrein.

Als dat allemaal waar is, dan is alleen al een band met een bepaalde inlichtingendienst voldoende om zo'n vent om zeep te helpen. Geen elk land wil verbonden worden met de dood van D, of in een verdachte positie komen. Het zegt dus allemaal niks over wat er gebeurd is..