PDA

Bekijk Volledige Versie : Vraagje...



Jimi
23-10-03, 15:18
Kan iemand mij misschien vertellen waar de Marokkaanse fascinatie voor Israel vandaan komt?

Alvast bedankt!

Jimi
23-10-03, 15:55
Geplaatst door Jimi
Kan iemand mij misschien vertellen waar de Marokkaanse fascinatie voor Israel vandaan komt?

Alvast bedankt!

Anyone?

Mafkees
23-10-03, 16:02
Geplaatst door Jimi
Anyone?


Dat zal je aan Marokkanen moeten vragen, gros hier is zó geintegreerd, `n antwoord geven zou onrespectvol zijn tegenover jou.

Jimi
23-10-03, 16:10
Geplaatst door Al3arbi
Dat zal je aan Marokkanen moeten vragen, gros hier is zó geintegreerd, `n antwoord geven zou onrespectvol zijn tegenover jou.

Ik geloof niet dat jij me verder kunt helpen...maar bedankt voor je ongetwijfeld waardevolle bijdrage...

Mafkees
23-10-03, 16:11
Geplaatst door Jimi
Ik geloof niet dat jij me verder kunt helpen...maar bedankt voor je ongetwijfeld waardevolle bijdrage...


Ik geloof niet dat er `n 'Marokkaan' is die `n antwoord geeft wat jij horen wil. Of aan de andere kant, misschien toch weer wel. Transparant hoor.

Jimi
23-10-03, 16:13
Geplaatst door Al3arbi
Ik geloof niet dat er `n 'Marokkaan' is die `n antwoord geeft wat jij horen wil. Of aan de andere kant, misschien toch weer wel. Transparant hoor.

Are you still here?

Mafkees
23-10-03, 16:15
Geplaatst door Jimi
Are you still here?

Jij niet zie ik!

Waterval
23-10-03, 16:23
Geplaatst door Jimi
Kan iemand mij misschien vertellen waar de Marokkaanse fascinatie voor Israel vandaan komt?

Alvast bedankt!


Ik denk uit hetzelfde gat als jouw fascinatie
voor de Marokkaanse fascinatie voor Palestina. De fascinatie voor Israel komt denk ik meer voort uit Nederland. (Misschien heeft het iets te maken met voorouders die die mensen verraadden en als goedmakertje andermans land aanbood om daar te gaan vertoeven..)