PDA

Bekijk Volledige Versie : Heb ik het dan toch altijd bij het verkeerde eind gehad?



Mark
24-10-03, 17:20
Jezus-acteur door bliksem geraakt

Bron: Tiscali.nl


Jim Caviezel, een acteur die Jezus speelde in de controversiële film 'The Passion' van Mel Gibson is door de bliksem getroffen. Caviezel en assistent-regisseur Jan Michelini werden door de bliksem getroffen toen ze even buiten Rome op locatie aan het filmen waren. Geen van beiden raakten ernstig gewond door de inslag.

Voor Michelini is het de tweede keer dat hij tijdens het opnemen van de film door bliksem wordt getroffen. Bij een eerder incident liep hij brandwonden aan zijn vingers op toen de bliksem in een paraplu sloeg.

Een getuige verklaarde dat hij rook uit de oren van Caviezel zag komen, hij stond ongeveer dertig meter van de slachtoffers vandaan.

De film gaat over de laatste twaalf uur van het leven van Jezus. De film heeft al veel kritiek mogen ontvangen, onder andere van joodse groeperingen die de film antisemitisch noemen.

Mill
24-10-03, 17:22
Heb ik het dan toch altijd bij het verkeerde eind gehad?

Neuh, het lijkt me niet dat een aanslag van God zou mislukken.

Tomas
24-10-03, 17:23
Geplaatst door Mark

Een getuige verklaarde dat hij rook uit de oren van Caviezel zag komen, hij stond ongeveer dertig meter van de slachtoffers vandaan.



Ja... ja... Echt waar...