PDA

Bekijk Volledige Versie : 18-jarig meisje doodgestoken in Weesp



Sawda
25-10-03, 07:40
Aan de Willem van Merodeweg in Weesp is gisteravond een 18-jarig meisje om het leven gekomen bij een ruzie tussen twee groepen jongeren, voornamelijk bestaande uit meisjes. Het meisje werd met een mes om het leven gebracht. Een ander 18-jarig meisje raakte zwaargewond.

Tijdens het incident waren er volgens de politie nog 12 mensen in het pand. Toen de politie arriveerde waren dit er nog vier. Deze vier zijn ingerekend. Vermoedelijk ging het conflict tussen de twee groepen om een jongen.

bron (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33899)

Blade20
25-10-03, 10:13
Toen ik dit bericht op Fok! las was ik al bang dat er een grote kop kwam met Autochtone meisjes vermoorden 18-jarig meisje. Gelukkig dus niet.

Echt zonde, en dan enkel om een jonge. Dat zal die jongen leuk vinden, dat hij de reden van een moord was. :(

Mijn welgemeende condoleances aan de naambestaande, behalve aan die domme mutsen van de twee groepen die het gedaan hebben. Die krijgen een dikke duim omlaag!! :fpuh:

P.S.: waarom hebben we hier geen duim omlaag icoon?

Zwarte Schaap
26-10-03, 23:25
Geplaatst door Sawda
Aan de Willem van Merodeweg in Weesp is gisteravond een 18-jarig meisje om het leven gekomen bij een ruzie tussen twee groepen jongeren, voornamelijk bestaande uit meisjes. Het meisje werd met een mes om het leven gebracht. Een ander 18-jarig meisje raakte zwaargewond.

Tijdens het incident waren er volgens de politie nog 12 mensen in het pand. Toen de politie arriveerde waren dit er nog vier. Deze vier zijn ingerekend. Vermoedelijk ging het conflict tussen de twee groepen om een jongen.

bron (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33899)

Vandaag zag ik op netwerk dat het slachtoffer naoual heette en dat ze marokkaans is. Ik zag ook een intervieuw met haar vriendinnen die erbij waren. Het waren volgens mij vrijwel allemaal marokkaanse meiden.

Gevaarlijk hoor die meiden van tegenwoordig !

Puk
27-10-03, 00:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vandaag zag ik op netwerk dat het slachtoffer naoual heette en dat ze marokkaans is. Ik zag ook een intervieuw met haar vriendinnen die erbij waren. Het waren volgens mij vrijwel allemaal marokkaanse meiden.

Gevaarlijk hoor die meiden van tegenwoordig !

Fok! Gaan die ook al de verkeerde kant op?

Ik las laatst ergens dat Maroc meiden het helemaal niet beter doen op school dan hun broertjes...

:ninja2:

Ik ben d'r klaar voor.

Tomas
27-10-03, 08:05
En Cc beweerde dat ze werk had.

Nou ja, over een jaartje of drie kan ze weer zoveel prikken als ze wilt.

Simon
27-10-03, 08:31
Geplaatst door Blade20
Echt zonde, en dan enkel om een jonge. Dat zal die jongen leuk vinden, dat hij de reden van een moord was. :(


Volgens het verslag van die meisjes zelf was het niet om een jongen.