PDA

Bekijk Volledige Versie : Al-Qa'ida steekt Californie in de fik!



lennart
26-10-03, 13:45
Bosbranden Californië breiden zich verder uit

Uitgegeven: 26 oktober 2003 08:58
Laatst gewijzigd: 26 oktober 2003 09:01

LOS ANGELES - De bosbranden die dinsdag zijn uitgebroken in het zuiden van de Amerikaanse staat Californië, hebben zich zaterdag verder uitgebreid. Dat heeft de brandweer gemeld. Ongeveer 3000 mensen moesten hun huis ontvluchten.

De vlammen hebben al bijna 5700 hectare bos verwoest. "We hebben opdracht gegeven tot nieuwe evacuaties, omdat het vuur, aangewakkerd door de wind, zich op ongecontroleerde wijze verspreidt. Het is een moeilijk gevecht", zei een woordvoerder van het nationale woud van San Bernardino.

Meer dan 2000 brandweerlieden bestrijden de branden met behulp van helikopters. Het vuur is ontstaan rond Fontana en Rancho Cucamonga, ongeveer 80 kilometer ten oosten van Los Angeles. De rook heeft de buitenwijken van die stad bereikt.

Tot nu toe hebben de branden, die mogelijk zijn aangestoken, zes huizen in de as gelegd. Voor zover bekend zijn er geen slachtoffers gevallen.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=223992&c=22

De angst voor de suicideteddybeerbom is nog niet voorbij, maar Al-Qa'ida heeft besloten eerst zelfmoordbrandbommen in te zetten!

Kachol Levan
26-10-03, 14:12
Ah, onze sprookjesverteller is weer bezig. Ik heb een tijd in Los Angeles gewoond, en het was elk jaar weer raak. Met of zonder Al Qaida.

lennart
26-10-03, 14:16
Na 11 September is alles veranderd!

je dacht toch niet dat ik dit serieus bedoelde? toch? toch? :melig:

Kachol Levan
26-10-03, 14:22
Geplaatst door lennart
Na 11 September is alles veranderd!

je dacht toch niet dat ik dit serieus bedoelde? toch? toch? :melig:

Bij jou weet ik dat nooit zeker. :D

sadeeQ
26-10-03, 14:25
Geplaatst door lennart
Na 11 September is alles veranderd!

je dacht toch niet dat ik dit serieus bedoelde? toch? toch? :melig:

:regie: de eerste zionist met gevoel voor humor moet ik nog tegen komen :melk: oh ja kidon was een aparte geval.

:jammer: maar lennart,vernietigen van natuurlijke bronnen is haraam en doen moslims dus niet

,hier zit vast en zeker een zionist achter,californie stikt van mossad agentjes. geven ze zelf ook toe :bril:

lennart
26-10-03, 14:28
sadeeQ: Al-Qa'ida is geen moslimgroepering, maar een huurlingenleger!

sadeeQ
26-10-03, 14:30
Geplaatst door lennart
sadeeQ: Al-Qa'ida is geen moslimgroepering, maar een huurlingenleger!

mossad agenten ? :boeps:

:zozo: dat bedoel ik nou

Kachol Levan
26-10-03, 14:42
Ook al heb je het gedaan krijg je nog de schuld.

lennart
27-10-03, 20:34
FBI: al-Qaeda detainee spoke of fire plot
PHOENIX (AP) — The FBI alerted law enforcement agencies last month that an al-Qaeda terrorist now in detention had talked of masterminding a plot to set a series of devastating forest fires around the western United States.
Rose Davis, a spokeswoman for the National Interagency Fire Center in Boise, told The Associated Press that officials there took note of the warning but didn't see a need to act further on it.

The contents of the June 25 memo from the FBI's Denver office were reported Friday by The Arizona Republic. Davis declined to share a copy of the memo and an FBI spokeswoman in Denver didn't immediately return a telephone call.

The Republic reported that the detainee, who was not identified, said the plan involved three or four people setting wildfires using timed devices in Colorado, Montana, Utah and Wyoming that would detonate in forests and grasslands after the operatives had left the country.

The memo noted that investigators couldn't determine whether the detainee was telling the truth.

The newspaper said many forest law enforcement officers it contacted had no idea the warning had been issued.

http://www.usatoday.com/news/washington/2003-07-11-alqaeda-fire_x.htm