PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo's gaan te ver



e r t a n
27-10-03, 18:43
Ik citeer: ''Allochtonen die homo's niet accepteren, moeten maar naar de Veluwe verhuizen.'' ... ''De Veluwe is niet ver genoeg, voor mensen die zo denken is in Nederland gewoon geen plek.'' etc.

Lees gehele artikel: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1067234280875.html

Hoe kan je nou homo-haat tegengaan wanneer je moslim-haat predikt?

lennart
27-10-03, 18:47
Ik vraag me af wat ze met autochtonen willen doen die homos niet accepteren.

Overigens de Veluwe is zeer mooi in deze tijd van het jaar.

lennart
27-10-03, 18:49
Maar dat is hypocriet, vindt D66-Kamerlid Lousewies van der Laan. Zij hamert op mensenrechten, maar benadrukt dat 'de meest seksistische, heteroseksuele mannen gewoon in de Tweede Kamer zitten'. ''Waarom moeten onze fundamentalisten homo's accepteren en anderen niet?''


Ik zie dat mijn stem op Lousewies niet is weggegooid :)

Blade20
27-10-03, 18:52
mee oneens.

Je moet niet alle homo's op een hoop gooien (figuurlijk gesproken :D)

Donna
27-10-03, 18:55
Geplaatst door e r t a n

Hoe kan je nou homo-haat tegengaan wanneer je moslim-haat predikt?


Goeie vraag!

Je kunt hem ook omdraaien: hoe kun je nou moslim haat tegengaan terwijl je homohaat predikt?

En die poll vraag is ook wel interessant. Ik heb dergelijke poll vragen bijvoorbeeld ook gezien over moslima's met hoofddoeken. De invalshoek is exact dezelfde. Je mag wel moslima zijn, maar laat het alsjeblieft niet zien. Dat hoor je ook vaak over homo's. Je mag best homo zijn, maar anderen (meestal de poll maker) mogen dat niet aan je kunnen zien....

Zelf snap ik dan ook niet waarom homo's en moslims niet gewoon een coalitie sluiten om deze discriminatie gezamenlijk te bestrijden ;)

an3sdej
27-10-03, 18:56
Wegsturen helpt bovendien niets, ze moeten in Marokko ook leren dat homo's gelijke rechten hebben,'' vindt Carim Bouzian, voorzitter van de Belgische partij Jong Agalev.

Op discriminatie tegen homo's staat ook straf. Ik zie de Veluwe liever niet vervuild. :D

Blade20
27-10-03, 19:08
Geplaatst door Donna

En die poll vraag is ook wel interessant. Ik heb dergelijke poll vragen bijvoorbeeld ook gezien over moslima's met hoofddoeken. De invalshoek is exact dezelfde. Je mag wel moslima zijn, maar laat het alsjeblieft niet zien. Dat hoor je ook vaak over homo's. Je mag best homo zijn, maar anderen (meestal de poll maker) mogen dat niet aan je kunnen zien....


Dit is met alles hier zo. Denk maar na, zie je hier veel Christenen lopen die zich Christenlijk kleden. (bestaat zoiets uberhaupt wel??)

Meestal dragen ze hooguit een kruisje (en danook nog vaak verborgen), hetzelfde geld voor bijna alle groepen. (ook de Joden, je ziet de meeste Joden niet met een kapje op hun hoofd lopen(Of je moet in een of ander vaag collectief zijn))
En daar draait het nou ook allemaal om, je mag niet anders zijn, anders wordt je uit de samenleving verstoten.
Ik weet dat mslima's dit dragen vanwege (onder andere) engelen die vanaf de hemel kijken enzo, maar zou het niet gewoon veel makkelijker zijn als ze i.p.v. een hoofddoek niet gewoon het Islamietische symbool om hun nek zouden dragen zoals de meeste Christenen, Joden en Satanisten in Nederland?

lennart
27-10-03, 19:19
Vergeet de Sikh niet Blade :p

Blade20
27-10-03, 19:25
Geplaatst door lennart
Vergeet de Sikh niet Blade :p
de wat... Sorry maar hier in de omgeving wordt geloof geen warm hart toegedragen...

lennart
27-10-03, 19:37
Geplaatst door Blade20
de wat... Sorry maar hier in de omgeving wordt geloof geen warm hart toegedragen...

Sikh mannen moeten een tulband dragen.

Blade20
27-10-03, 19:41
Geplaatst door lennart
Sikh mannen moeten een tulband dragen.

ah zo, nu is het me duidelijk. (Thanx)
Nee, die zie je nu al niet veel. (Het kan aan mij liggen, maar ik zie ze een stuk minder als de hoofddoekjes van de vrouwen)

Qwertyno
27-10-03, 20:00
geplaatst door Blade
Dit is met alles hier zo. Denk maar na, zie je hier veel Christenen lopen die zich Christenlijk kleden. (bestaat zoiets uberhaupt wel??)

Meestal dragen ze hooguit een kruisje (en danook nog vaak verborgen), hetzelfde geld voor bijna alle groepen. (ook de Joden, je ziet de meeste Joden niet met een kapje op hun hoofd lopen(Of je moet in een of ander vaag collectief zijn))
En daar draait het nou ook allemaal om, je mag niet anders zijn, anders wordt je uit de samenleving verstoten .
Ik weet dat mslima's dit dragen vanwege (onder andere) engelen die vanaf de hemel kijken enzo, maar zou het niet gewoon veel makkelijker zijn als ze i.p.v. een hoofddoek niet gewoon het Islamietische symbool om hun nek zouden dragen zoals de meeste Christenen, Joden en Satanisten in Nederland?.

over welke democratie heb jij het?
Waar je verstoten wordt wanneer je anders bent.

Blade20
27-10-03, 20:02
Geplaatst door Qwertyno
over welke democratie heb jij het?
Waar je verstoten wordt wanneer je anders bent.

Ik heb niks over democratie gezegd.
Er is wel een verschil, officieel zijn we een democratie, maar de opvatting democratie is een erg, laten we zeggen, ruime term.

Simon
27-10-03, 20:03
Geplaatst door e r t a n

Hoe kan je nou homo-haat tegengaan wanneer je moslim-haat predikt?

Ach jij hebt altijd homohaat gepredikt terwijl jezelf homosexuele gevoelens hebt dus je bent de grootste hypocriet die er bestaat. Ga nu eens naar een psycholoog in plaats van je steeds weer op fora zo belachelijk te maken.

Simon

Dutchguy
27-10-03, 20:09
Daar waar liefde veroordeeld wordt, wordt ruimte voor haat gecreeerd.

En daar wil ik het even bij laten.

Orakel
27-10-03, 20:14
Geplaatst door Simon
Ach jij hebt altijd homohaat gepredikt terwijl jezelf homosexuele gevoelens hebt dus je bent de grootste hypocriet die er bestaat. Ga nu eens naar een psycholoog in plaats van je steeds weer op fora zo belachelijk te maken.

Simon

:hihi: Hatsjiekiedee!
Ertan is inderdaad een relnicht die weet dat ie met dit onderwerp de aandacht op zich gevewtigd weet. Durf te wedden dat hij met deze stelling een rondje maakt over de diverse fora vandaag.

lennart
27-10-03, 20:14
Haat is een ongeleid projectiel.

e r t a n
27-10-03, 20:39
Geplaatst door Simon
Ach jij hebt altijd homohaat gepredikt terwijl jezelf homosexuele gevoelens hebt dus je bent de grootste hypocriet die er bestaat. Ga nu eens naar een psycholoog in plaats van je steeds weer op fora zo belachelijk te maken.

Simon
Simon, waarom wordt je nou weer persoonlijk? Ga een keer in op de inhoud i.p.v. de persoon. Ik heb nooit homohaat gepredikt, ik heb slechts mijn mening gegeven over het een en ander. Bovendien gaan mijn gevoelens en hoe ik er mee omga niemand wat aan, dat is iets tussen mij en God.

Mark
27-10-03, 20:50
Voor mijn part gaan de homo's en fundamentalisten lekker samen op de veluwe wonen.

lennart
27-10-03, 20:53
Geplaatst door Dave20
Ik zie Ertan altijd overal en ergens opduiken en 9 van de 10 keer gaat het dan over homosexualiteit. Waarom die obsessie, Ertan?

Gewoon niet aan zoveel fora deelnemen, dan merk je het ook niet! :rambo:

Simon
27-10-03, 21:10
Geplaatst door e r t a n
Simon, waarom wordt je nou weer persoonlijk? Ga een keer in op de inhoud i.p.v. de persoon. Ik heb nooit homohaat gepredikt, ik heb slechts mijn mening gegeven over het een en ander. Bovendien gaan mijn gevoelens en hoe ik er mee omga niemand wat aan, dat is iets tussen mij en God.

Jazeker heb je wel homohaat gepredikt. Dat doe je ook met deze topic. Dus ik zou zeggen als jouw gevoelens niemand wat aangaan laat dan ook anderen in hun waarde en reageer niet op anderen af waar je zelf blijkbaar mee worstelt.

En inhoudelijk ingaan op deze stelling vind ik niet nodig. Zo interessant is deze niet.

Simon.

e r t a n
27-10-03, 21:57
Geplaatst door Simon
Jazeker heb je wel homohaat gepredikt. Dat doe je ook met deze topic. Dus ik zou zeggen als jouw gevoelens niemand wat aangaan laat dan ook anderen in hun waarde en reageer niet op anderen af waar je zelf blijkbaar mee worstelt.
Ach houdt toch op. Ik citeer uit een krantenartikel en stel een doodnormale vraag en dat noem jij al homohaat? Straks mag ik het woord homo niet eens meer van jou uitspreken, zoals het woord jood. Als je jood zegt wordt je al uitgemaakt voor een antisemiet. Of ik er nou wel of niet mee worstel doet er niet toe.

En inhoudelijk ingaan op deze stelling vind ik niet nodig. Zo interessant is deze niet.
Hou dan gewoon je muil.

Mark
27-10-03, 22:07
Wat een grappige weblog heeft Ertan, trouwens een mooie actie dat ie een turks sletje weer op het juiste pad heeft geholpen :duim:

is hij echt homo? en zo ja, wat vind zijn vrouw daarvan?

Puk
27-10-03, 22:28
Homo's gaan niet verder dan moslims.

Simon
28-10-03, 00:34
Geplaatst door e r t a n
[B]Ach houdt toch op. Ik citeer uit een krantenartikel en stel een doodnormale vraag en dat noem jij al homohaat? Straks mag ik het woord homo niet eens meer van jou uitspreken, zoals het woord jood. Als je jood zegt wordt je al uitgemaakt voor een antisemiet. Of ik er nou wel of niet mee worstel doet er niet toe.

Nou kakkerlakken is hier vaak de aanduiding voor joden.

Maar ik had het over vele bijdragen over homo's die ik her en der over dit onderwerp van jou gelezen heb.

Als hier de poll geplaatst zou zijn ....

Moslims verpesten het voor zichzelf ...

Mee eens ...
Mee oneens
Weet niet ...

Dan zou je commentaar wel anders zijn. Zo'n soort poll plaatsen gebeurd meestal door mensen die hier amper komen. Net als jij. Zoals ik al zei: als je therapie nodig hebt kan je beter naar een psycholoog. Enfin, hoeveel kleingeld heb je nu?

Simon

Maarten
28-10-03, 03:47
Homo’s roepen normaal niets over allochtonen. Doen ook niets tegen allochtonen.
Maar een aantal Allo’s is begonnen met akelige dingen tegen homo’s te roepen, en dus wordt er nou teruggeroepen.
So who cares?..

Het is ook niet zo maar een willekeurige groep die iets over allochtonen begint te roepen. De groep wordt aangevallen, soms fysiek ook nog. Dus roept de groep terug. Niets mis mee.

Maar ze eisen wel teveel. Je kunt geen acceptatie eisen, van wat mensen niet voelen of willen. En geen wet kan ze daartoe dwingen. Mensen zijn vrij te vinden wat ze willen.
Maar je kunt wel gedragseisen stellen.
Maar wat mag je roepen? Ik zou wel eens en uitspraak van het Europese Hof over de mensenrechten willen zien. Kan iemand Moumni nog ff optrommelen?

Working Gir
28-10-03, 10:04
ik durf de laatste tijd ahast geen krant meer te lezen.
Het klinkt misschien errug dramatisch,maar voel me echt onveilig de laatste tijd.
Hoe wij als moslims op een hoop worden gegooid en als bedreiging voor homo's en joden gezien worden.
Ik snap het niet....zijn we dan zo'n vreselijk volk?
Is ons geloof dan echt zo barbaars?
Ik geloof zelf van niet,maar als ik al die berichtne lees en alle programma's op tv zie dan ben ik bang er over al niet al te lange tijd een verbod op de islam gaat komen.

TonH
28-10-03, 10:58
Geplaatst door Working Gir
ik durf de laatste tijd ahast geen krant meer te lezen.
Het klinkt misschien errug dramatisch,maar voel me echt onveilig de laatste tijd.
Hoe wij als moslims op een hoop worden gegooid en als bedreiging voor homo's en joden gezien worden.
Ik snap het niet....zijn we dan zo'n vreselijk volk?
Is ons geloof dan echt zo barbaars?
Ik geloof zelf van niet,maar als ik al die berichtne lees en alle programma's op tv zie dan ben ik bang er over al niet al te lange tijd een verbod op de islam gaat komen.

Ach dan gaat de moskee toch gewoon ondergronds?

In de Nederlandse geschiedenis hebben we eerst de Protestanten gehad die in de Spaanse tijd aan Hage Preken deden, lekker met z'n allen onder een boom. Daarna was de Katholieke Kerk verboden tot eind 19e eeuw en hadden we Schuilkerken, zoals Onze-Lieve-Heer-Op-Zolder in Amsterdam. Ook de synagogen waren van de buitenkant vaak niet als zodanig te herkennen.

Dat was bijna steeds het punt: iedereen wist waar zo'n gebedshuis was, maar er werd niets tegen gedaan zolang de façade maar 'onschuldig' bleef.

De Katholieken zijn nu met 30% (?) veruit de grootste geloofsgemeenschap. En wanneer ik sommige prikkers op deze site mag geloven hebben de Joden het in NL voor het zeggen. :hihi:

Wees dus blij met een aanstaand verbod. :wink:

Donna
28-10-03, 11:01
Geplaatst door Working Gir
Ik snap het niet....zijn we dan zo'n vreselijk volk?


Nee, helemaal niet. Maar wat snap je precies niet?

Homo's voelen zich bedreigd door etters die, al dan niet uit naam van hun geloof, homo's pesten, discrimineren en bijvoorbeeld het werken voor de klas onmogelijk maken. Ertan hier, is bijvoorbeeld een man die vanuit zijn geloof (de islam) constant een hetze voert tegen homosexuelen. Deze poll is maar 1 voorbeeld, ik heb nog veel ergere dingen van hem gezien.

Snap je dat homo's zich daardoor bedreigd kunnen voelen?

observer
28-10-03, 11:16
ik vind dat veluwe haters naar de homo's moeten :verrassin

Onno26
28-10-03, 11:31
PPfff, Ertan is het typische voorbeeld van een geassimileerde allochtoon. Helaas heeft hij zich geassimileerd naar het moslim-equivalent van een zwarte-kousen-kerker in de jaren vijftig. De overheersende karaktertrek van dit soort lui was en is schijnheiligheid.

Of homo's zich nou wel of niet profileren maakt natuurlijk absoluut niet uit, immers Ertan's rode boekje heeft hem zijn mening al verschaft. Gelukkig maar, want dat scheelt een hoop denkwerk.

Dit " Homo's gaan te ver" onderwerp kan dan ook niet anders gezien worden als een poging tot een iets te late rechtvaardiging van zijn enigzins gelimiteerde ideeen. (Ertan houdt ook niet van Joden, Kemalisten, atheisten en zelfstandige vrouwen (we kunnen dit eventueel nog extrapoleren naar meergodendienaars e.d., simpelweg omdat Ertans mening eeuwen terug door andere mensen geformuleerd en dus bekend is))

Omdat Ertan als rechtmatig religieus persoon vast dol is op het tot in het oneindige herhalen van dezelfde boodschap, cliches en dooddoeners nog even een mooi Nederlands spreekwoord :

"Wie kaatst kan de bal verwachten"

Working Gir
28-10-03, 15:08
Geplaatst door TonH
Ach dan gaat de moskee toch gewoon ondergronds?

In de Nederlandse geschiedenis hebben we eerst de Protestanten gehad die in de Spaanse tijd aan Hage Preken deden, lekker met z'n allen onder een boom. Daarna was de Katholieke Kerk verboden tot eind 19e eeuw en hadden we Schuilkerken, zoals Onze-Lieve-Heer-Op-Zolder in Amsterdam. Ook de synagogen waren van de buitenkant vaak niet als zodanig te herkennen.

Dat was bijna steeds het punt: iedereen wist waar zo'n gebedshuis was, maar er werd niets tegen gedaan zolang de façade maar 'onschuldig' bleef.

De Katholieken zijn nu met 30% (?) veruit de grootste geloofsgemeenschap. En wanneer ik sommige prikkers op deze site mag geloven hebben de Joden het in NL voor het zeggen. :hihi:

Wees dus blij met een aanstaand verbod. :wink:

dus laten we die tijden maar terugkeren???
Ik denk dat de mensen maar eens onder ogen moeten zien dat de verdraagzaamheid,respect voor elkaar levenswijze en het niet opdringen daarvan aan anderen gewoon mislukt zijn.

Daviddavid
28-10-03, 15:20
waarom zijn homo's die ******en op moslims meteen rascisten en westerse naarlingen, terwijl moslims die ******en op homo's en hen uitmaken voor tegennatuurlijk etc. gewoon trouw aan hu geloof.

Ovierigens las ik hier ergens op een van de forums dat de troon van allah trilt als twee mannen met elkaar bezig zijn. Lijkt me best lekker, zo'n trillend stoeltje. Wie weet vind allah dat ook wel. Of ben ik nu weer godslasterlijk bezig?

Angeldust
28-10-03, 15:23
Geplaatst door Working Gir
dus laten we die tijden maar terugkeren???
Ik denk dat de mensen maar eens onder ogen moeten zien dat de verdraagzaamheid,respect voor elkaar levenswijze en het niet opdringen daarvan aan anderen gewoon mislukt zijn.


enige nostalgie op z'n tijd kan heus geen kwaad... :wink:

Verdraagzaamheid is een heel persoonlijke zaak, daar heb je geen zogeheten invulling of richtlijnen door de samenleving, overheid of de media voor nodig.
Mislukking van respect en verdraagzaamheid ibt deze specifieke vraag is meer besteed aan opinie en stemmingmakers en zij die het als zoete koek slikken.

e r t a n
28-10-03, 16:24
Geplaatst door Mark
Wat een grappige weblog heeft Ertan, trouwens een mooie actie dat ie een turks sletje weer op het juiste pad heeft geholpen :duim:Dank je.

is hij echt homo? en zo ja, wat vind zijn vrouw daarvan?
Nee, ik zelf ben geen homo (=iemand die homoseksuele daden verricht).

Onno26
28-10-03, 16:29
Nee, ik zelf ben geen homo (=iemand die homoseksuele daden verricht).

Hier ligt 'em de crux waarschijnlijk. Ertan is een niet praktiserende homoseksueel :love2:

e r t a n
28-10-03, 16:30
Geplaatst door Simon
Nou kakkerlakken is hier vaak de aanduiding voor joden.
Dat wist ik niet.

Maar ik had het over vele bijdragen over homo's die ik her en der over dit onderwerp van jou gelezen heb.
O, ik heb zeker een mening over homo's en homoseksualiteit en die uit ik ook her en der, maar dat is iets anders dan homohaat.

Als hier de poll geplaatst zou zijn ....

Moslims verpesten het voor zichzelf ...

Mee eens ...
Mee oneens
Weet niet ...

Dan zou je commentaar wel anders zijn. Zo'n soort poll plaatsen gebeurd meestal door mensen die hier amper komen. Net als jij. Zoals ik al zei: als je therapie nodig hebt kan je beter naar een psycholoog. Enfin, hoeveel kleingeld heb je nu?
Nee hoor, er is niks mis met mijn of met zo'n poll. Verwijs jij me nu naar een psycholoog omdat ik een mening heb die van de jouwe afwijkt?

Angeldust
28-10-03, 16:34
Geplaatst door e r t a n
Dank je.

Nee, ik zelf ben geen homo (=iemand die homoseksuele daden verricht).

Aha, je bent een passieve homoseksueel,..
Je ondergaat die verrichtingen... :eek:

Angeldust
28-10-03, 16:36
Geplaatst door Onno26
Hier ligt 'em de crux waarschijnlijk. Ertan is een niet praktiserende homoseksueel :love2:

Hij is dus eigenlijk nog een maagd. :verliefd:

Simon
28-10-03, 16:39
Geplaatst door e r t a n
Verwijs jij me nu naar een psycholoog omdat ik een mening heb die van de jouwe afwijkt?

Nou in deze topic heb ik je nog niet op een mening kunnen betrappen. Maar omdat je wel vaker dit soort topics her en der plaatst ken ik die natuurlijk wel.

Maar ik zou het gewoon eens met een man doen als ik jou was. Dan gaat die obsessie wel over. En misschien kan je het dan gewoon weer over andere dingen hebben.

Simon

e r t a n
28-10-03, 16:41
Geplaatst door Donna
Ertan hier, is bijvoorbeeld een man die vanuit zijn geloof (de islam) constant een hetze voert tegen homosexuelen. Deze poll is maar 1 voorbeeld, ik heb nog veel ergere dingen van hem gezien.

Snap je dat homo's zich daardoor bedreigd kunnen voelen?
De vraag was niet aan mij, maar uhh ik begrijp echt niet wat er mis is met mij poll? Hoezo is die bedreigend voor homo's?

e r t a n
28-10-03, 16:54
Geplaatst door Onno26
PPfff, Ertan is het typische voorbeeld van een geassimileerde allochtoon. Helaas heeft hij zich geassimileerd naar het moslim-equivalent van een zwarte-kousen-kerker in de jaren vijftig.
Nou ja, is er eindelijk een geassimileerde allochtoon is het nog niet goed. Ik ben dan ook van mening dat of een allochtoon nou geassimileerd of geintegreerd is, zolang die een moslim is zal die nooit en te nimmer worden geaccepteerd door de autochtoon en zal de autochtoon altijd blijven ******en.

Angeldust
28-10-03, 17:05
Geplaatst door e r t a n
Ik ben dan ook van mening dat of een allochtoon nou geassimileerd of geintegreerd is, zolang die een moslim is zal die nooit en te nimmer worden geaccepteerd door de autochtoon en zal de autochtoon altijd blijven ******en.

Maar jou ziekelijke obsessie met homo's is van geen enkel bezwaar heh?.. :fuckit:

Puk
28-10-03, 17:10
Geplaatst door Daviddavid
waarom zijn homo's die ******en op moslims meteen rascisten en westerse naarlingen, terwijl moslims die ******en op homo's en hen uitmaken voor tegennatuurlijk etc. gewoon trouw aan hu geloof.

Ovierigens las ik hier ergens op een van de forums dat de troon van allah trilt als twee mannen met elkaar bezig zijn. Lijkt me best lekker, zo'n trillend stoeltje. Wie weet vind allah dat ook wel. Of ben ik nu weer godslasterlijk bezig?

Dat laatste mag je dan weer niet zeggen: is blasfemie.

(Zie mijn onderschrift).

Blade20
28-10-03, 18:39
Geplaatst door Puk
Dat laatste mag je dan weer niet zeggen: is blasfemie.

(Zie mijn onderschrift).

Ah, ik miste al een waarheid ij een bepaalde ondertitel. Dus die was het.
Zeg het dan verkapt ofzo, je weet wel, dubbelzinnig zoals de meeste het hier zeggen.

Maarten
29-10-03, 02:42
Geplaatst door Working Gir
ik durf de laatste tijd ahast geen krant meer te lezen.
Het klinkt misschien errug dramatisch,maar voel me echt onveilig de laatste tijd.
Hoe wij als moslims op een hoop worden gegooid en als bedreiging voor homo's en joden gezien worden.
Ik snap het niet....zijn we dan zo'n vreselijk volk?
Is ons geloof dan echt zo barbaars?
Ik geloof zelf van niet,maar als ik al die berichtne lees en alle programma's op tv zie dan ben ik bang er over al niet al te lange tijd een verbod op de islam gaat komen.

Dat gaat niet meevallen. vanavond hadden we Hirsi Ali met haar verbod om moslimscholen bij Knevel bij de EO (redelijk hete brandhaard van christelijk denken..) Maar die maakte haar aardig in! Liet er niet zoveel van heel..
De VVD is bezig stemmen te trekken..

e r t a n
29-10-03, 10:25
Geplaatst door Onno26
Hier ligt 'em de crux waarschijnlijk. Ertan is een niet praktiserende homoseksueel :love2:

Geplaatst door Angeldust
Aha, je bent een passieve homoseksueel,..
Je ondergaat die verrichtingen... :eek:
De term homoseksueel is op mij sowieso niet van toepassing, aangezien ik overwegend op vrouwen val.

an3sdej
29-10-03, 10:29
Dus af en toe op een leuke jongen Ertan??

Zo stiekem tussendoor, zonder dat je het aan je vrouw vertelt??

e r t a n
29-10-03, 10:30
Geplaatst door Angeldust
Maar jou ziekelijke obsessie met homo's is van geen enkel bezwaar heh?.. :fuckit:
Jij noemt mijn mening over homo's een ziekelijke obsessie, Simon verwijst me naar een psycholoog vanwege mijn mening. Mag je eigenlijk wel een aparte mening hebben in Nederland?

e r t a n
29-10-03, 10:49
Geplaatst door an3sdej
Dus af en toe op een leuke jongen Ertan?? Zo stiekem tussendoor, zonder dat je het aan je vrouw vertelt??
Zoals ik al zei, ik heb nooit homoseksuele daden verricht en gaat mijn gevoelens (en hoe ik er mee omga) niemand wat aan, dat is iets tussen mij en God. Ik ben echt niet van plan om jullie verantwoording af te leggen.

Geplaatst door Dave20
Jahoor, maar het is een beetje raar om jouw eigen latent aanwezige homosexuele gevoelens op deze manier te uiten.
Je moet mijn mening over homo's dan ook los zien van mijn eigen gevoelens. Mijn mening vorm ik niet op basis van mijn gevoelens maar op basis van mijn verstand.

Onno26
29-10-03, 11:11
De term homoseksueel is op mij sowieso niet van toepassing, aangezien ik overwegend op vrouwen val.

Ertan, je maakt zelf steeds een onderscheid tussen homo/bi seksueel zijn en homoseksuele handelingen. Waar het eerste geen probleem is, is het tweede dat wel.

Maar hoe moet ik me dat in de praktijk voorstellen? De meeste homo's/bi's zullen wel homo/biseksuele handelingen "doen" maar dit zal ongetwijfeld gelimiteerd zijn aan een paar keer per week gedurende een aantal minuten. Wat is precies het verschil, laten we zeggen op een doodgewone dinsdagmorgen om een uur of kwart over elf. Jij bent op je werk, de praktiserende homo/bi seksueel ook en alletwee doen jullie daar gewoon waarvoor jullie betaald worden? Wat is er op dat moment meer of minder homo/biseksueel aan jou in vergelijk met de praktiserende homoseksueel?

Als het zo is dat de praktiserende homo/biseksueel dan nog "onder invloed" is van de laatste "handeling", hoelang sluimert zo'n staat van onder invloed zijn van dan door?

papol
29-10-03, 11:50
Wat is er mis met wat Bi ??

Bij missers overgaan aan op wat puberaal handwerk verveelt op den duur ook.

Lekker Bi, Altijd Prijs !!!

:fplayer:

:wohaa: :wohaa: :wohaa:

Gr.P

Daviddavid
29-10-03, 11:51
Iedereen roept hier dat Ertan zulke nare dingen over homo's zegt. Waar dan? Kan het nergens vinden. Ik zal wel weer een sukkeltje zijn, maar kan het écht niet vinden. Kan iemand me vertellen waar het staat? Tot nu toe vind ik alleen het gebruikelije frusto-gezeur dat alle reli-types uitkramen over homo's.

Angeldust
29-10-03, 14:45
Geplaatst door e r t a n
Jij noemt mijn mening over homo's een ziekelijke obsessie, Simon verwijst me naar een psycholoog vanwege mijn mening. Mag je eigenlijk wel een aparte mening hebben in Nederland?

Nou, als je dat al zo'n aparte mening noemt, die je in Nederland zogezegd vermoedelijk niet mag hebben, dan is achteraf beschouwd de mening van wijlen Pim Fortuyn als wel heel apart te benoemen. :melig:

Angeldust
29-10-03, 14:50
Geplaatst door e r t a n
De term homoseksueel is op mij sowieso niet van toepassing, aangezien ik overwegend op vrouwen val.

Dus er blijft toch wat ruimte over voor een lekker geile knaap,
Heb je er al eentje op het oog? Vertel eens Ertan. :love2:

Daviddavid
29-10-03, 14:50
Okay, heb inmiddels al z'n bijdragen gelzen en z'n website bekeken. Valt wel mee, die homohaat van hem, vind ik. Beetje hetzelfde gemekker als alle relieuze types doen dus. Je mag het wel zijn, als je het maar niet doet, die dingen. Of doe het stiekem. En hij vind olieworstelaars lekker, en is zelf best een lekker ventje. Da's alles. Beetje latent komt hij wel over, ja. Maar goed, wat hij daar al dan niet mee wil doen, da's zijn zaak. En van zijn god.

Simon
29-10-03, 14:56
Geplaatst door e r t a n

Je moet mijn mening over homo's dan ook los zien van mijn eigen gevoelens. Mijn mening vorm ik niet op basis van mijn gevoelens maar op basis van mijn verstand.

Dat noem ik nu een misverstand. Jouw neiging te pas en te onpas je minachting over homo's te uiten en dit onderwerp tekens aan de orde te stellen heeft alles met je homosexuele gevoelens te maken.

En ik vind niet dat je naar een psycholoog moet om 'je mening' maar om hetgeen ik van je waarneem. Bijvoorbeeld inloggen onder een valse nickname op maghrebonline en je voordoen als een moslim die in de war is gezien zijn homo-gevoelens. Vervolgens dagenlang een topic gaande houden waar je je uitgebreid laat adviseren door o.a. Abdullah Haselhoef en dan na enkele dagen melden ... haha ik ben het .... Ertan. Leuk hoor.

Simon

Simon
29-10-03, 15:05
Overigens schrijf je zelf op je site dat je gay bent dus hou nou eens op met die spelletjes:

ErTaN - 00:25 - Bekentenis

Een tijdje terug had ik een raadseltje gepost. Het juiste antwoord is: b) Cemal de moslimhomo is echt en speelt Ertan de moslimfundamentalist. In het echt heet ik dus geen Ertan en ben ik helemaal niet getrouwd. Ik heet overigens in het echt ook geen Cemal, maar ben wel een Turkse gay. Vanwaar deze bekentenis, vraag je je misschien af, nou, ik zal het jullie vertellen. Ik vind het wel genoeg geweest zo.

Ik dacht al ... hij heeft het niet meer over zijn kindje ... ik neem aan dat deze ook aan je fantasie ontsproten is.

Simon

Maarten
04-11-03, 05:00
Geplaatst door Daviddavid
Ik zal wel weer een sukkeltje zijn, maar kan het écht niet vinden. Kan iemand me vertellen waar het staat?


Geplaatst door Daviddavid
Okay, heb inmiddels al z'n bijdragen gelezen en z'n website bekeken.

Soooo!.. dat noem ik sterk binnenkomen!! Meneer is bescheiden, erkent twijfel en doet aan zelfkritiek.. En meneer zoekt daadwerkelijk dingen na voor hij zijn bek open trekt!! De complimenten! Dat noem ik beschaving! En je antwoord ook..

Maar ik meende ergens gelezen te hebben, dat ertan ook op andere sites bezig was over homo's..

Zelf meen ik dat je het nederlandse homostandpunt niemand door de strot kunt duwen. De echte acceptatie is hier ook pas 15-20 jaar oud, en zelfs dat maar ten dele. zelf beschouw ik ik de acceptatie als een verworvenheid, maar dat leer je eigenlijk alleen door om te gaan met mannelijke en vrouwelijke homo's, anders begrijp je hun menselijkheid niet goed. je moet niet iets accepteren wat je niet ziet zitten. Maar dat hoeft ook niet. En soms vind ik (bepaalde) homo's nog steeds walgelijk. Nou dat is dan maar zo.. Hoezo probleem?

Godsdienstvoorschriften zijn volgens mij geen groot probleem. Zoals ik het zie gaan die over perversiteit. Als een hetero het met een geit of een homo doet, dan is dat pervers. Maar twee homo's waar liefde heerst? Ik denk van niet. Maar homo's kunnen net zo goed prevers zijn.

Daviddavid
10-11-03, 13:27
Bedankt jongen! Ik doe m'n best. Ik heb overigens Ertan uitgenodigd om een keer af te spreken en te praten, maar daar heeft hij geen zin in. Jammer, maar was te verwachten.