PDA

Bekijk Volledige Versie : Zes keer `n drieling.



Mafkees
29-10-03, 16:12
Turkse krijgt zesde drieling

Uitgegeven: 29 oktober 2003 15:36

ADIYAMAN - Een 28-jarige Turkse vrouw uit het stadje Kahtali in Oost-Turkije krijgt voor de zesde keer op rij een drieling. Dat meldde het Turkse dagblad Radikal woensdag.

Fatma Saygi beviel op haar achttiende van haar eerste drieling. Over drie maanden verwacht ze moeder van achttien kinderen te zijn. Volgens hoogleraar Mecit Aryaz van de universiteit van Istanbul gaat het om een unieke gebeurtenis. Bij zijn weten is het in de wereld nog nooit voorgekomen dat een vrouw zes keer achter elkaar van een drieling is bevallen.

De familie Saygi woont in een woning van twee kamers en heeft grote financiële problemen. "Ik heb alle vijftien met de borst moeten voeden", zei de zwangere moeder in een vraaggesprek met de krant. Turkije kent geen kinderbijslag.


Nu.nl©

freya
29-10-03, 17:26
Vanwaar die grijns?

Voor die vrouw lijkt het me een drama :moe:





:fpuh: al3arbi :fpuh:

nefertiti
29-10-03, 17:49
Op je 28ste 18 kinderen hebben! Wie doet het haar na?

Blade20
29-10-03, 18:00
Geplaatst door nefertiti
Op je 28ste 18 kinderen hebben! Wie doet het haar na?

Ik weet het niet zeker, maar het record van de meest 'meerlingen' is in handen van een Russische. Zij had iets van 65 kinderen. En allemaal door meerlingen.
Maar hoeveel ze er op haar 28ste had, geen id.

Mafkees
29-10-03, 19:32
Geplaatst door freya
Vanwaar die grijns?

Voor die vrouw lijkt het me een drama :moe:

Jah, maar tis nog steeds beter dan 6x een drieling


Tjah `tzal wel weer aan mij liggen, maaruh na 1 drieling stop je toch?
Drie is al tèveel... :slaap:

sjo
29-10-03, 22:59
Ik zou die borsten van dat arme mens wel eens willen zien.

Die Turk moest ook wijzer zijn.........

groeten
sjo

000NobelPrizes
29-10-03, 23:04
Geplaatst door sjo
Ik zou die borsten van dat arme mens wel eens willen zien.


Een zwabberpannekoek met een afgekloven pepernoot erop, lijkt me zo :vreemd:
Maar dat houdt die man van haar niet tegen.

hondje
04-11-03, 21:29
Geplaatst door freya
Vanwaar die grijns?

Voor die vrouw lijkt het me een drama :moe:





:fpuh: al3arbi :fpuh:

Hallo Freya,

is het dan geen drama voor die man? Als we er vanuit gaan dat hij de bron is van het inkomen, dan zal hij het in de toekomst zwaar te verduren krijgen!

Btw, broer Konijn kan hier niet tegenop, trouwens. :nijn:

Maarten
05-11-03, 04:26
Geplaatst door hondje

Btw, broer Konijn kan hier niet tegenop, trouwens. :nijn:

Wat weet jij nog van broer Konijn? Volgens mij was die 40 jaar geleden al dood!

Sjo vergeet te bedenken hoevéel borsten dat mens precies heeft! En wáar dan!

hondje
05-11-03, 14:47
Geplaatst door Maarten
Wat weet jij nog van broer Konijn? Volgens mij was die 40 jaar geleden al dood!

Dat hij een KONIJN is.

Zeepaardje
05-11-03, 15:43
Men mag aannemen dat de meeste mensen wel zouden stoppen na de eerste drie, maar vooruit. Ik kan (met enige moeite) me voorstellen dat je dan toch nog 1x een zwangerschap wil. Maar na de tweede drieling had men toch écht de weg naar de drogisterij (of het ziekenhuis voor een permanentere oplossing) moeten afleggen hoor.

Ik stel me zo voor dat het lichaam van deze vrouw behoorlijk aan gruzzelementen ligt. Een zwangerschap van 1 kind is al een behoorlijke aanslag op een vrouwenlichaam, laat staan een drieling EN DAT MEERDERE KEREN ACHTER ELKAAR!! Ooit gehoord van baarmoederverzakkingen of blaasproblemen?

Deze man moet gewoon stoppen met het bezwangeren van zijn vrouw! Het is toch geen broedmachine?

En wat betreft de financiële kant van de zaak: absoluut geen medelijden met deze man! Het is hun BEIDER verantwoordelijkheid om verder geen kinderen te verwekken, maar waarschijnlijker is dat we hier binnenkort een nieuw gezin kunnen verwelkomen :stout: :hihi:

hondje
05-11-03, 21:57
Geplaatst door Zeepaardje
Men mag aannemen dat de meeste mensen wel zouden stoppen na de eerste drie, maar vooruit. Ik kan (met enige moeite) me voorstellen dat je dan toch nog 1x een zwangerschap wil. Maar na de tweede drieling had men toch écht de weg naar de drogisterij (of het ziekenhuis voor een permanentere oplossing) moeten afleggen hoor.

Tsja, een kwestie van cultuur denk ik. Kan ik niets over zeggen.


Ik stel me zo voor dat het lichaam van deze vrouw behoorlijk aan gruzzelementen ligt. Een zwangerschap van 1 kind is al een behoorlijke aanslag op een vrouwenlichaam, laat staan een drieling EN DAT MEERDERE KEREN ACHTER ELKAAR!! Ooit gehoord van baarmoederverzakkingen of blaasproblemen?

Over de fysieke staat van deze dame is mij niets bekend, dus daar kan ik sowieso niets over zeggen.


Deze man moet gewoon stoppen met het bezwangeren van zijn vrouw! Het is toch geen broedmachine?

En wat betreft de financiële kant van de zaak: absoluut geen medelijden met deze man! Het is hun BEIDER verantwoordelijkheid om verder geen kinderen te verwekken, maar waarschijnlijker is dat we hier binnenkort een nieuw gezin kunnen verwelkomen :stout: :hihi:

Wacht even. Eerst zeg je dat hij moet stopppen met het bezwangeren van zijn vrouw, en dan is het ineens beider verantwoordelijkheid? Je spreekt jezelf wel een beetje tegen. :confused:
Kijk zeepaardje, die vrouw is of een rund, dat ze niet voor zichzelf kan denken (of zoals jij het zo mooi verwoordt met "broedmachine"), of er is hier sprake van dwang: hij dwingt haar tot het doen van seksuele handelingen. Wat meer voor de hand ligt, is dat is dat ze er allebei voor gekozen hebben, zoals je op het laatst zegt. Het willen nemen van kinderen komt (althans, dat lijkt mij) van twee kanten. Om dus te flamebaiten op die vent...? Pourquoi?

Nog iets: wat je op het eind zegt ontgaat me.

nefertiti
05-11-03, 23:54
nou - buiten het feit dat ze natuurlijk aan de pil zou kunnen gaan of een sterelisatie (kan HIJ ook natuurlijk), is deze mevrouw uiteindelijk toch maar ZES maal zwanger geweest!

Dat staat volgens mij niet gelijk aan het DWINGEN tot sex!

hondje
06-11-03, 00:02
I rest my case

Zeepaardje
06-11-03, 11:20
Geplaatst door hondje
Tsja, een kwestie van cultuur denk ik. Kan ik niets over zeggen.

Naast cultuur bestaat er ook nog zo iets als gezond verstand en logisch redeneren. Sex heeft als consequentie dat er kindjes komen, dat weet iedereen. Dit echtpaar dus ook. Dat er zoiets als voorbehoedsmiddelen bestaan, dat is ook een bekend gegeven. Kortom: er is bewust gekozen voor meer kinderen. En dat vind ik een heel erg domme keuze van ze.

Zelfs in het geval er religieuze bezwaren zijn tov voorbehoedsmiddelen, bestaat er altijd nog de keuze om simpelweg GEEN GEMEENSCHAP meer te hebben! Ja, niet de meest leuke keuze, maar zeker wel een mogelijkheid! Zo doen de katholieken het immers ook.


Over de fysieke staat van deze dame is mij niets bekend, dus daar kan ik sowieso niets over zeggen.

Zeker nooit een zwangerschap van dichtbij meegemaakt? Jij bent vast een man, kan niet missen. Elke zwangerschap en meer nog de bevalling is voor het lichaam een belasting die gelijk staat aan die van een topsporter (wereldtop dan wel he). En dat betreft dan nog een eenling, laat staan een drieling. Je moet wel erg naïef zijn om niet te begrijpen dat dergelijke zwangerschappen een hele zware wissel trekken op een lichaam, om maar te zwijgen over de hormonale gevolgen! Wat een gebrek aan inlevingsvermogen van je Hondje!

Hondje, ben jij nou zo dom of lijkt dat maar zo? Nooit gehoord van baarmoederverzakkingen, incontinentie en blaasproblemen? Ga maar eens je licht opsteken in het eerste de beste bejaardenhuis! De nederlandse vrouwen van pakweg 2 generaties terug hadden geen pil en kregen daardoor ook vele kinderen. Nu heeft 80 à 90 procent daarvan bovengenoemde problemen - een direct gevolg van de vele zwangerschappen en bevallingen die zij hebben doorstaan!!!!!
Vele


Wacht even. Eerst zeg je dat hij moet stopppen met het bezwangeren van zijn vrouw, en dan is het ineens beider verantwoordelijkheid? Je spreekt jezelf wel een beetje tegen. :confused:
Kijk zeepaardje, die vrouw is of een rund, dat ze niet voor zichzelf kan denken (of zoals jij het zo mooi verwoordt met "broedmachine"), of er is hier sprake van dwang: hij dwingt haar tot het doen van seksuele handelingen. Wat meer voor de hand ligt, is dat is dat ze er allebei voor gekozen hebben, zoals je op het laatst zegt. Het willen nemen van kinderen komt (althans, dat lijkt mij) van twee kanten. Om dus te flamebaiten op die vent...? Pourquoi?

Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Bezwangeren is een werkwoord! Kortom: de man bezwangert zijn vrouw! Ofwel: de man penetreert de vrouw en maakt haar aldus zwanger (zie jij dit anders???).

De keuze tot SEX is van hen beiden! Nogmaals: ik spreek mezelf dus helemaal niet tegen. De verantwoordelijkheid om wel of geen sex te hebben ligt in gelijke mate bij de man én de vrouw.

Dat deze twee personen er gewoon niet bij stilstaan welke gevolgen dit voor hen (en de reeds bestaande kinderen overigens) heeft, vind ik wel heel erg dom van ze hoor!


Nog iets: wat je op het eind zegt ontgaat me.
Wat jij wilt. Ik verwacht ze binnenkort hier in nederland. That's all.