PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen gedeporteerd naar Auswiet



fcuk
30-10-03, 10:32
Marokkanen gedeporteerd naar Auswiet

Ik werd vanochtend argeloos wakker. Ik dacht dat de wereld verder ging, waar ze gisterenavond was gestopt. Ik stapte nog met beide benen tegelijk uit bed, in geval dat... Met m'n handdoek om m'n nek werd ik bij de douche gepakt door een bordje met 'Geen water meer voor Marokkanen - De huisbaas'. Deed m'n schoenen aan, pakte m'n docententas en liep richting de tram.

Marokkanen LET OP kopte een boodschap op het tramhokje.

Houd je Marokkanen-pas bij de hand en zorg ervoor dat de Marokkaanse vlag goed zichtbaar bevestigd is op je linkerschouder! Bij in gebreke blijven, volgt een verplicht reisje naar Auswiet!

Ik ging maar lopen. Een verzetsstrijder snelde aan en zei "je mag niet op de stoep lopen. Als ze het zien word je gedeporteerd". Ik vond het allemaal maar een beetje vreemd en vervolgde m'n reis voor de zekerheid maar op de autobaan. Onderweg naar school kreeg ik honger en wilde ik een banketbakkerij binnelopen.

MAROKKANEN BETALEN MET BONNEN schreeuwde het raam groot. Maar ik had best honger...

Fc Uk

ps: als wij hulpeloze joden waren...

fcuk
30-10-03, 10:39
Beheer beheer!!! Deze man is gek, pure anti-semitisme dit. CDI CDI, waar blijf je nou met onze belastingcenten??

Fc Uk

Mark
30-10-03, 10:43
Geplaatst door fcuk
Marokkanen gedeporteerd naar Auswiet

Ik werd vanochtend argeloos wakker. Ik dacht dat de wereld verder ging, waar ze gisterenavond was gestopt. Ik stapte nog met beide benen tegelijk uit bed, in geval dat... Met m'n handdoek om m'n nek werd ik bij de douche gepakt door een bordje met 'Geen water meer voor Marokkanen - De huisbaas'. Deed m'n schoenen aan, pakte m'n docententas en liep richting de tram.

Marokkanen LET OP kopte een boodschap op het tramhokje.

Houd je Marokkanen-pas bij de hand en zorg ervoor dat de Marokkaanse vlag goed zichtbaar bevestigd is op je linkerschouder! Bij in gebreke blijven, volgt een verplicht reisje naar Auswiet!

Ik ging maar lopen. Een verzetsstrijder snelde aan en zei "je mag niet op de stoep lopen. Als ze het zien word je gedeporteerd". Ik vond het allemaal maar een beetje vreemd en vervolgde m'n reis voor de zekerheid maar op de autobaan. Onderweg naar school kreeg ik honger en wilde ik een banketbakkerij binnelopen.

MAROKKANEN BETALEN MET BONNEN schreeuwde het raam groot. Maar ik had best honger...

Fc Uk

ps: als wij hulpeloze joden waren...

Ja, ik weet dat die nieuwe regels streng klinken, maar het is voor je eigen bestwil ;)

ps. die banketbakkerij pas na zonsondergang ingaan he!

fcuk
30-10-03, 10:50
De regels lap ik aan mijn sok. Regels zijn een repressief, maar zeker ook een a-selectief middel. Wat de een ongestraft mag, mag ik ook. En dan te bedenken, dat ik helemaal niets fout doe. Iedereen leert naar eigen goeddunken van het verleden, bovenstaand is mijn les. Als je denkt, dat een ramp slechts een keer kan voorkomen, ben je dom en naief.

Fc Uk