PDA

Bekijk Volledige Versie : Mannen zijn sukkels, het is nu bewezen



Mark
30-10-03, 13:16
Mannen slechtziend wat betreft vrouwelijke avances

Uitgegeven: 30 oktober 2003 13:01

BODEGRAVEN - Mannen lijken een blindegeleidehond nodig te hebben, willen ze de versiertrucs van vrouwen herkennen. In ieder geval lijken ze bijna blind voor de avances die het vrouwelijke geslacht naar ze maakt, zo wordt pijnlijk duidelijk in een onderzoek naar het herkennen van vrouwelijke versiertrucs. Slechts 1,6 procent van alle mannen herkende alle pogingen.

De cijfers komen naar voren in een quiz op het internet, georganiseerd door het deodorantmerk Axe. Meer dan 10.000 afzonderlijke bezoekers deden mee aan de quiz, maar signalen die vrouwen bewust en onbewust uitzenden, zijn te subtiel voor de man, zo bleek.

Met name het groter worden van de vrouwelijke pupillen en de manier waarop vrouwen naar een man luisteren, ofwel aan hun lippen hangen, waren voor de mannen niet herkenbaar als een versiertruc. Alleen al om die reden heeft Axe op de site ook maar wat tips gegeven om onbewuste flirtsignalen van vrouwen te herkennen.

plexus
30-10-03, 13:26
...er zijn ook mannen die versierd worden :roker:

Tomas
30-10-03, 13:32
Geplaatst door Mark

Met name het groter worden van de vrouwelijke pupillen en de manier waarop vrouwen naar een man luisteren, ofwel aan hun lippen hangen, waren voor de mannen niet herkenbaar als een versiertruc.

Wart een onzin, dan zou ik elke dag wel 100 keer versierd worden...

Nee, vrouwen zijn gewoon niet duidelijk genoeg. Dat is het eieren eten.

Simon
30-10-03, 13:43
Het is duidelijk dat Axe niet waarmaakt wat ze in hun reclame beloven. En nu gaan ze dat maar aan de mannen wijten. Erg zwak.

Mark
30-10-03, 13:47
Axe maakt hun reclame wel waar, alleen de mannen hebben het niet door :)

Simon
30-10-03, 14:14
Geplaatst door Mark
Axe maakt hun reclame wel waar, alleen de mannen hebben het niet door :)

Je werkt daar zeker ?

Mark
30-10-03, 14:17
Nee, ik identificeer me met de mannen uit hun reclame. :cool:

Mark
30-10-03, 15:50
Geplaatst door aQua
Die waarin de Axe-man bedolven word onder homo's ?

Tja, een lekker ding zijn heeft zijn voor- en nadelen :fplayer:

jaja
30-10-03, 15:51
Geplaatst door Tomas
Wart een onzin, dan zou ik elke dag wel 100 keer versierd worden... dat zou best wel eens kunnen gebeuren, maar je bent gewoon te stom om het te zien!!!! :)


Nee, vrouwen zijn gewoon niet duidelijk genoeg. Dat is het eieren eten. ... maar dat wisten we al .... :wink: :knipoog:

Orakel
30-10-03, 21:50
Geplaatst door Mark
Mannen slechtziend wat betreft vrouwelijke avances


Met name het groter worden van de vrouwelijke pupillen en de manier waarop vrouwen naar een man luisteren, ofwel aan hun lippen hangen, waren voor de mannen niet herkenbaar als een versiertruc.

We zien slecht, maar voelen des te beter. Uhh, of was dat nou ook het domein der vrouwen, dat gevoelsgedoe?

Tomas
30-10-03, 22:32
Geplaatst door jaja
dat zou best wel eens kunnen gebeuren, maar je bent gewoon te stom om het te zien!!!! :)


Nee hoor, het komt gewoon omdat ze geen fuk begrijpen van wat ik ze probeer duidelijk te maken. De blikken die daarbij horen laten zich ook zo ongeveer beschrijven.