PDA

Bekijk Volledige Versie : Mujahideen vernietigen Amerikaanse militaire transport..



Hudhaifa
30-10-03, 14:34
Iraakse verzet strijders vallen vracht trein aan (Bericht #)

Iraqi Insurgents Attack Freight Train

Thursday October 30, 2003 10:46 AM


FALLUJAH, Iraq (AP) - Insurgents attacked a freight train with an improvised bomb Thursday, setting four containers on fire and setting off a spree of looting by residents, witnesses said.

The attack occurred on a rail line four miles west of Fallujah against a train that carries freight, mostly for the U.S. military, from this city to Haditha, about 135 kilometers to the northwest.

The engineer escaped injury and fled the scene, witnesses said.

As soon as the flames subsided, local residents swarmed over the wreckage, carrying off computers, tents, bottled water and anything else they could carry away.

Blade20
30-10-03, 16:17
Gevolg, trein moet worden vervangen, goederen moeten worden vervangen. Fabrieken in het westen krijgen extra orders. Productie gaat omhoog, verkoop stijgt. Omzet bedrijf stijgt, schiet door naar beurs, beurs gaat omhoog. Tevens krijgen de werknemers en topambtenaren meer geld. Deze geven dat uit, economie verbeterd.
Natuurlijk niet bij 1 enkele trein met wat schaarse goederen en een paar vervangbare soldaten, maar wel als de aanslagen zo doorgaan.

jaja
30-10-03, 16:21
Geplaatst door Blade20
Gevolg, trein moet worden vervangen, goederen moeten worden vervangen. Fabrieken in het westen krijgen extra orders. Productie gaat omhoog, verkoop stijgt. Omzet bedrijf stijgt, schiet door naar beurs, beurs gaat omhoog. Tevens krijgen de werknemers en topambtenaren meer geld. Deze geven dat uit, economie verbeterd.
Natuurlijk niet bij 1 enkele trein met wat schaarse goederen en een paar vervangbare soldaten, maar wel als de aanslagen zo doorgaan. psst stilhouden ... nu komt lennart weer met een amerikaans complot aan zetten .... :)

Blade20
30-10-03, 16:26
Geplaatst door jaja
psst stilhouden ... nu komt lennart weer met een amerikaans complot aan zetten .... :)

ow shit...je hebt gelijk! :zegniets:

lennart
30-10-03, 17:08
Geplaatst door jaja
psst stilhouden ... nu komt lennart weer met een amerikaans complot aan zetten .... :)

Zinloze aanslagen... Dit lijkt me een zeer nuttig aanslag van de Mujahedeen. Ik hoop voor de Amerikaanse soldaten, dat het Amerikaanse thuisfront zo snel mogelijk er achter komt dat de Amerikanen niet gewenst zijn in Iraq.

Blade20
30-10-03, 19:13
Geplaatst door lennart
Zinloze aanslagen... Dit lijkt me een zeer nuttig aanslag van de Mujahedeen. Ik hoop voor de Amerikaanse soldaten, dat het Amerikaanse thuisfront zo snel mogelijk er achter komt dat de Amerikanen niet gewenst zijn in Iraq.

Weten ze al, maar gelukkig realiseren ze daar dat de democratie belangrijk is dan een paar mensenlevens. het herstellen van democratie zal wandaden gepleegd door RMF voorkomen.

papol
30-10-03, 19:20
As soon as the flames subsided, local residents swarmed over the wreckage, carrying off computers, tents, bottled water and anything else they could carry away.

Zouden die PC´s al on-line zijn?? Kunnen ze zich gelijk aanmelden, eens horen wat ze te zeggen hebben.

Denk dat ze beter de trein hadden kunnen houden, vervoer, weet je wel. Of spreek ik nu voor mijn beurt?? :droef:


Gr.P

Maslov
30-10-03, 19:32
Zijn ze al opgekocht door Nabil??

Pa pollewop?

lennart
30-10-03, 19:37
Geplaatst door Blade20
Weten ze al, maar gelukkig realiseren ze daar dat de democratie belangrijk is dan een paar mensenlevens. het herstellen van democratie zal wandaden gepleegd door RMF voorkomen.


Amerikanen hebben liever geen democratie, omdat er dan een Islamistische staat wordt opgericht. Zie een eerder artikel dat ik op het forum heb gepost: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=76041