PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer cyberterrorist opgepakt?



an3sdej
30-10-03, 18:01
Tot mijn verbazing werd ik gisteren op mijn werk opgewacht door twee rechercheurs. Ik moest mee voor verhoor vanwege de vermeende dreigement aan het adres van wilders. Op zich twee sympathieke lui die zich openlijk verwonderden over het feit dat een aangifte van een wilders aan de hand van een posting op een forum zoveel prioriteit van boven heeft gekregen. Enfin, alhoewel de arrestatie stijlloos en beledigend was gezien het feit dat men mij bij het bijzijn van medewerkers heeft opgehaald, kon ik het wel vinden met deze twee.
Uit een topic van een ander forum.


Hudhaifa/Farid als echte verdachte. Deze jongen probeert zich goed te profileren. Volgens mij gaat hij voor een plaatsje in de top van de AEL.
Hij leeft op haat. Maar haat kan ook brandstof zijn om op te leven.
Totdat die haat echt gaat uitmonden in overspannen reakties, en dan wel met geweld.

mrz
30-10-03, 18:09
Enfin, alhoewel de arrestatie stijlloos en beledigend was gezien het feit dat men mij bij het bijzijn van medewerkers heeft opgehaald, kon ik het wel vinden met deze twee.

In het bijzijn. :moe: :o

Cyberterrorist ok maar het taalterrorisme moet wel beetje binnen de perken blijven zeg. :blij:

lennart
30-10-03, 18:55
Totdat die haat echt gaat uitmonden in overspannen reakties, en dan wel met geweld.


Andries: bedreig jij nu HudHaifa?

Als ik HudHaifa was, had ik je aangegeven bij de politie.

Mafkees
30-10-03, 20:17
Geplaatst door lennart
Andries: bedreig jij nu HudHaifa?

Als ik HudHaifa was, had ik je aangegeven bij de politie.


Of Farid? OF Alle 2...:verward:

ZbaqZbaq
30-10-03, 20:26
Wat een walgelijke laffe actie van de politie om hem bij z'n werk op te wachten.

Ze hadden hem ook een brief kunnen sturen met het verzoek zich op een bepaald tijdsstip te melden op bureau.

Farid....als je nog enig hulp nodig hebt. PM aub !

ZbaqZbaq
30-10-03, 20:53
Geplaatst door Dave20
Ik vind het wel een goede zet, nu weten ze op zijn werk tenminste ook wat voor vlees ze in de kuip hebben. Staat de AEL trouwens achter de bedreigingen/verwensingen van Farid, Nabil?

geen idee wat Nabil en de AEL vinden van Wilders.....maar als ik klaar met m ben heeft ie een totaal ander kapsel :D

Orakel
30-10-03, 20:57
Geplaatst door Dave20
Ik vind het wel een goede zet, nu weten ze op zijn werk tenminste ook wat voor vlees ze in de kuip hebben.

En wat voor vlees is dat dan volgens jou?

mrz
30-10-03, 21:15
Spicey? :p