PDA

Bekijk Volledige Versie : Extremisten zoals Ayaan Hirsi Ali en Osama Bin Laden bevorderen haat en polarisering



Marsipulami
31-10-03, 00:58
Toch ?

Mark
31-10-03, 08:11
Hoe durf je zulke lelijke dingen over Osama te zeggen!

Dat je maar eeuwig in de hel mag branden! :student:

Tomas
31-10-03, 08:35
Je, kan ze best allemaal over 1 kam scheren, maar je definitie is dan wel zo ruim dat je er zelf ook wel tussen past.

En als dan de vraag is om deze allemaal tegen die Israelisch-Palestijnse muur te zetten, dan begin ik wel te twijfelen, ja....

Maslov
31-10-03, 09:01
Extremisten zoals Jan Peter Balkenende en Femke Halsema bevorderen haat en polarisering

Angeldust
31-10-03, 12:44
Ik ben het er niet mee eens, omdat de volgende personen er niet bij staan:

Mozes
Jezus
Mohammed
Moeder Theresa
Paus Johannes Paulus
Abu Jah Jah
Mahatir
Sharon
Arafat
Samuel Huntington

observer
31-10-03, 13:21
who the f**k is Samuel Huntington

de rest kan wat mij betreft ook op die lijst

Suiker
31-10-03, 13:47
Geplaatst door Maslov
Extremisten zoals Jan Peter Balkenende en Femke Halsema bevorderen haat en polarisering

Over Balkenende kan je een hele hoop zeggen, maar over Femke Halsema? Doe eens grappig en plaats een gepubliceerd citaat!

Suiker
31-10-03, 13:49
Iedereen kan wel lekker flauw doen, maar de stelling lijkt me op zich goed om over te discussieren.

Kun je beter gematigd zijn of moeten we extremen toestaan en dan ook niet zeuren als de andere partij ook extremen inzet? Of gaan we dan weer zeuren over wie er extremer is? pfff vermoeiend :moe:

Puk
31-10-03, 13:57
Geplaatst door Suiker
Iedereen kan wel lekker flauw doen, maar de stelling lijkt me op zich goed om over te discussieren.

Kun je beter gematigd zijn of moeten we extremen toestaan en dan ook niet zeuren als de andere partij ook extremen inzet? Of gaan we dan weer zeuren over wie er extremer is? pfff vermoeiend :moe:

Hé! Weer een pittige moslima! Of ben jij een zware zondares?

Mark
31-10-03, 14:09
Geplaatst door Puk
Hé! Weer een pittige moslima! Of ben jij een zware zondares?

Jij wordt wel op je wenken bediend met je fantasieen om door pittige moslima's gedomineerd te worden :)

Angeldust
31-10-03, 14:14
Geplaatst door observer
who the f**k is Samuel Huntington


Samuel Huntington is de auteur van het boek Botsing der Beschavingen, dat obscure werkje is zo ongeveer de bijbel van de neoconservatieve politici in de VS en het het zou ook de inspiratie hebben gegeven voor "de nieuwe oorlog."

mrz
31-10-03, 18:50
Gezeik onderhuidse ongenoegens bevorderen haat eerder if you ask me 3x raden waarom osama ineens weer boven water kwam... Zucht. :moe:

Misschien omdat sommige mensen weigerden hun haat of ongenoegens te uiten of daar iets mee te doen? DAT is tegenwoordig dus terrorisme try dealing with that instead... :wijs:

Zagora
04-11-03, 00:03
Geplaatst door mrz
Gezeik onderhuidse ongenoegens bevorderen haat eerder if you ask me 3x raden waarom osama ineens weer boven water kwam... Zucht. :moe:

Misschien omdat sommige mensen weigerden hun haat of ongenoegens te uiten of daar iets mee te doen? DAT is tegenwoordig dus terrorisme try dealing with that instead... :wijs:

Je zeikt als een stier die op zoek is naar zijn BSE-koe.

Puk
04-11-03, 00:49
Geplaatst door Mark
Jij wordt wel op je wenken bediend met je fantasieen om door pittige moslima's gedomineerd te worden :)

Het is inderdaad opmerkelijk! :lachu:

Maar zware zondaressen bekeren gaat ook een keer vervelen. :maf:

taouanza
04-11-03, 09:16
Geplaatst door Suiker
Over Balkenende kan je een hele hoop zeggen, maar over Femke Halsema? Doe eens grappig en plaats een gepubliceerd citaat!

Hep geen citaat maar vond dat verkiezingsfilmpje zo onduidelijk.

Donna
04-11-03, 09:27
Geplaatst door Puk
Het is inderdaad opmerkelijk! :lachu:

Maar zware zondaressen bekeren gaat ook een keer vervelen. :maf:

Puk! het moet gezegd, voor een neoconservatieve chauvinistische rechtse bal ben je echt heel grappig :lole:

En ik ben in een hele goeie bui.... ladidaaaaaahhhh....... :fparty:

Puk
04-11-03, 11:36
Geplaatst door Donna
Puk! het moet gezegd, voor een neoconservatieve chauvinistische rechtse bal ben je echt heel grappig :lole:

En ik ben in een hele goeie bui.... ladidaaaaaahhhh....... :fparty:

Ai! Nu moet ik oppassen! :wink:

Hawa
12-11-03, 19:06
Geplaatst door mrz
Gezeik onderhuidse ongenoegens bevorderen haat eerder if you ask me 3x raden waarom osama ineens weer boven water kwam... Zucht. :moe:

Misschien omdat sommige mensen weigerden hun haat of ongenoegens te uiten of daar iets mee te doen? DAT is tegenwoordig dus terrorisme try dealing with that instead... :wijs: osama binladen en hirschi ali kennen hun pijn maar al te goed..leve de revlolutie!!!!