PDA

Bekijk Volledige Versie : NET op RADIO MAROKKAAN verminkt door racisten !!!



ZbaqZbaq
31-10-03, 16:12
hij zou met een mes bewekt zijn en met bier overgoten !!!


dit is de uitkomst van weken lange ophitsing in de media !!!

was vorige zaterdag gebeurt ....politie heeft dit dagen stil gehouden


jongen kwam uit Gouda !!!

chliha
31-10-03, 16:19
Ja klopt.

Ach het is toch maar een Marokkaantje, media heeft daar geen aandacht voor.

Die arme knul zit thuis en kan zijn huis niet verlaten omdat hij zich doodgeschrokken is

Dit is nederland. welkom in de polder

ZbaqZbaq
31-10-03, 16:21
Ze zouden hem bij een moskee in een auto gesleurd hebben en later helemaal in Rosendaal pas gedumpt hebben.

Maslov
31-10-03, 16:22
Nee Zbaqzbaq, er werd gezegd dat het ook kan liggen aan de grote problemen in Gouda, v.w.b. hoge criminaliteitscijfers onder Marokkanen in Gouda.

Maar dat doet niets af aan de ernst van dit misdrijf.
Hopelijk vinden ze deze misdadigers snel.
Ik snap alleen niet waarom de politie hier zo geheimzinnig over deed.

Dit is echt vreselijk voor die jongen en zijn familie.
Ik wens hem veel sterkte, maar raad hem wel aan gewone kleding te gaan dragen.
Waarom persé zo'n traditioneel pak?
Je provoceert dan extremisten uit het rechtse kamp.





Zoals sommigen hier over meiden vaak zeggen dat ze door hun kleding provoceren, zo deed deze jongen dat ook middels zijn traditionele Marokkaans/islamitische kleding (witte broek en jurk).
Of geldt dat alleen voor die korte rokken.

Maslov
31-10-03, 16:23
Verminkt is overdreven, hij had wat zeer lichte snijwonden.

ZbaqZbaq
31-10-03, 16:26
Geplaatst door Maslov
Nee Zbaqzbaq, er werd gezegd dat het ook kan liggen aan de grote problemen in Gouda, v.w.b. hoge criminaliteitscijfers onder Marokkanen in Gouda.

Maar dat doet niets af aan de ernst van dit misdrijf.
Hopelijk vinden ze deze misdadigers snel.
Ik snap alleen niet waarom de politie hier zo geheimzinnig over deed.

Dit is echt vreselijk voor die jongen en zijn familie.
Ik wens hem veel sterkte, maar raad hem wel aan gewone kleding te gaan dragen.
Waarom persé zo'n traditioneel pak?
Je provoceert dan extremisten uit het rechtse kamp.





Zoals sommigen hier over meiden vaak zeggen dat ze door hun kleding provoceren, zo deed deze jongen dat ook middels zijn traditionele Marokkaans/islamitische kleding (witte broek en jurk).
Of geldt dat alleen voor die korte rokken.








Mensen vraag je eens af of idioten als Maslov ook zo hadden gereageerd als het ging om een Joods uitziende persoon en hoe Nederland dan gereageerd zou hebben ?


dan zou de fucking noodtoestand zijn uitgeroepen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tomas
31-10-03, 16:26
Geplaatst door Maslov
Nee Zbaqzbaq, er werd gezegd dat het ook kan liggen aan de grote problemen in Gouda, v.w.b. hoge criminaliteitscijfers onder Marokkanen in Gouda.


Lijkt mij onzin. Waarom dumpen ze 'm dan helemaal in Rosendaal?

En hij is ook niet bij een Moskee opgepakt, maar hier langs de Plaswijckweg tijdens zijn krantenrondrit. En het is niet stil gehouden, want ik heb diezelfde dag hier al een thread over geopend. Alleen is nu pas offivieel bekend dat het waarschijnlijk om een racistische ontvoering ging...

En ik vind het echt schandalig. Die gasten mogen van mij hangen. Klootzakken.

Suiker
31-10-03, 16:31
Geplaatst door Maslov
Dit is echt vreselijk voor die jongen en zijn familie.
Ik wens hem veel sterkte, maar raad hem wel aan gewone kleding te gaan dragen.
Waarom persé zo'n traditioneel pak?
Je provoceert dan extremisten uit het rechtse kamp.


Wat is gewoon? Wat gewoon is voor jou is misschien ongewoon voor mij. Je bedoelt: westerse kleding..

Suiker
31-10-03, 16:33
Echt te walgelijk voor woorden. Ook dat de het is stilgehouden.. En dat ligt volgens mij erg aan de media. Bij Anja Joos werd gelijk gevraagd of het marokkanen betrof. Hier vroegen ze niet of het racisten betrof..

Suiker
31-10-03, 16:34
Geplaatst door Maslov
Verminkt is overdreven, hij had wat zeer lichte snijwonden.

In een ander lichaam snijden is sowieso verminken dus what the fuck probeer je te zeggen?

Suiker
31-10-03, 16:36
Geplaatst door Maslov
Nee Zbaqzbaq, er werd gezegd dat het ook kan liggen aan de grote problemen in Gouda, v.w.b. hoge criminaliteitscijfers onder Marokkanen in Gouda.

Maar dat doet niets af aan de ernst van dit misdrijf.
Hopelijk vinden ze deze misdadigers snel.
Ik snap alleen niet waarom de politie hier zo geheimzinnig over deed.

Dit is echt vreselijk voor die jongen en zijn familie.
Ik wens hem veel sterkte, maar raad hem wel aan gewone kleding te gaan dragen.
Waarom persé zo'n traditioneel pak?
Je provoceert dan extremisten uit het rechtse kamp.





Zoals sommigen hier over meiden vaak zeggen dat ze door hun kleding provoceren, zo deed deze jongen dat ook middels zijn traditionele Marokkaans/islamitische kleding (witte broek en jurk).
Of geldt dat alleen voor die korte rokken.

En daargelaten dat die jongen procoveert met zijn kleding..
Jij provoceert ons, dus als we je vinden slaan we je op je bek... moet je maar niet zo provoceren! :ego:

Maslov
31-10-03, 16:41
Suiker,

Ik begon te zeggen dat dit een vreselijk voorval was, en dat ik hoopte dat deze daders snel gepakt zouden worden

Dat het niet in het nieuws kwam komt volgens mij doordat de politie niks wilde zeggen ivm het gaande onderzoek.

Wat is er mis met korte rokjes, waarom moeten die meiden bang zijn voor jonge Marokkanen?

Maslov
31-10-03, 16:43
Jij provoceert ons, dus als we je vinden slaan we je op je bek... moet je maar niet zo provoceren!

Oh ja, als iemand provoceert sla je er maar op los?

En ik vind niet dat ik provoceer, ik uit mijn mening.

Suiker
31-10-03, 16:44
Geplaatst door Maslov
Suiker,

Ik begon te zeggen dat dit een vreselijk voorval was, en dat ik hoopte dat deze daders snel gepakt zouden worden

Dat het niet in het nieuws kwam komt volgens mij doordat de politie niks wilde zeggen ivm het gaande onderzoek.

Wat is er mis met korte rokjes, waarom moeten die meiden bang zijn voor jonge Marokkanen?

Nobel van je, maar je toon beviel me niet.

Wat hebben rokjes hier nu weer mee te maken?

jaja
31-10-03, 16:45
'Goudse krantenjongen meegenomen door twee mannen'
GOUDA (ANP) - De 18-jarige Goudse krantenbezorger Nordin Ahmari die zaterdag voor enige uren werd vermist, zegt te zijn meegenomen door twee mannen. Dat verklaarde het slachtoffer tegen de politie, zo liet ze vrijdag weten.
De twee zouden hem op de Plaswijckweg in Gouda van de fiets hebben getrokken en hem in de kofferbak van vermoedelijk een donkerkleurige Volvo hebben gestopt. Volgens de Gouwenaar waren de kleine zijruiten van de achterportieren en de achterruit van de auto met folie afgeplakt. De auto zou vervolgens door Gouda zijn gereden en vermoedelijk via de rijksweg A12 naar Roosendaal zijn gegaan. Omstreeks 12.00 uur die zaterdag meldde de Gouwenaar zich aan het politiebureau in Roosendaal.
De fiets van de jongen werd zaterdagmorgen rond 07.00 uur met nog volle krantentassen gevonden. Naast het rijwiel lag ook een jas. De politie zette een grote zoekactie op touw. Familieleden spraken al van een ontvoering. Later werd ook duidelijk dat de jongen de donderdag voor zijn verdwijning ook al was lastig gevallen door een onbekende man.
copyright ANP

-------------

Oppakken, aanpakken, vastzetten ... Ontvoering etc. van kinderen is schandelijk.

Mill
31-10-03, 16:48
Is het nou stilgehouden of niet? Nabil zegt van wel, Tomas zegt van niet. Ik snap dat hele stilhouden niet. Net als bij die systematische groepsverkrachting van dat meisje een tijd geleden. Men houdt het stil om de lieve vrede te bewaren, maar uiteindelijk komt het toch uit, en dan is de trammelant dubbel zo erg omdat de verontwaardiging over het stilhouden er ook nog eens bijkomt.

Suiker
31-10-03, 16:49
Geplaatst door Maslov
Oh ja, als iemand provoceert sla je er maar op los?

En ik vind niet dat ik provoceer, ik uit mijn mening.

Oh ja, als iemand provoceert ontvoer je hem maar naar Roosendaal?

En kleding die je dragen die je wil is niet je mening uiten?


nou, jij zegt zelf dat de kleding van die jongen provocerend werkt dus dat hij dat beter niet meer aan kan doen.. dusssss

ZbaqZbaq
31-10-03, 16:58
Het racistische motief van de daders is opzettelijk stil geouden !

Mill
31-10-03, 17:01
Geplaatst door ZbaqZbaq
Het racistische motief van de daders is opzettelijk stil geouden !

Hopelijk vat de rechter tzt een eventueel racistisch motief als strafverzwarende factor op.

Suiker
31-10-03, 17:05
Geplaatst door Mill
Hopelijk vat de rechter tzt een eventueel racistisch motief als strafverzwarende factor op.

Dat zie ik niet gebeuren.... :droef:

Mill
31-10-03, 17:09
Ik wel.

Suiker
31-10-03, 17:12
Geplaatst door Mill
Ik wel.

Dan hebben wij nu een weddenschap !

Mill
31-10-03, 17:18
Ik weet niet precies hoe de rechter daar momenteel mee omgaat. Ik weet wel dat in de ontwerp Grondwet voor de Europese Unie het volgende artikel is opgenomen:

art. 418: De lidstaten nemen de nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat racistische en xenofobe motieven bij de bepaling van de strafmaat voor andere dan in de artikelen 1 en 2 bedoelde delicten als verzwarende omstandigheid worden beschouwd of dat deze motieven door de rechter in aanmerking kunnen worden genomen bij de bepaling van de strafmaat.

Het is zeer, zeer waarschijnlijk dat Nederland meedoet met deze Europese Grondwet, dus in de toekomst zal de rechter zeker een strafverzwarende werking aan racistische motieven moeten toekennen.

Shaheed
31-10-03, 17:37
Wanneer gaat de AEL een demonstratie organiseren in Gouda tegen deze autochtone blanke nederlandse walgelijke racisten.

Maslov
31-10-03, 17:40
De familie heeft zelf aangegeven dat hij opvallend gekleed ging, in islamitische kleding (broek en jurk in het wit).

En ik haal rokjes aan daar, kleding van meisjes vaak aanleiding is voor jonge Marokkanen om meisjes aan te randen (zoals in zwembaden) en dat velen dan zeggen dat het de eigen schuld is van die meiden, daar ze het zelf uitlokken met die kleding.

Ik trok dit nu even door.

Daarbij opmerkend dat zoiets NOOIT goed te praten is.

Ieder mens moet in het openbaar moeten kunnen kleden hoe hij zij dat wil.
Of dat nu korte rokken zijn of een religieus "kostuum".

Waterval
31-10-03, 17:40
Grappig dit... Vanmiddag tijdens mijn werk dacht ik er nog aan... Alles mag gezegd worden... Alles kan gedacht worden.... Dan is de stap naar alles kan gedaan worden een stuk kleiner... Vreemd, maar ik hoopte op een aanslag op een moskee of een mishandeling met racistische motieven.. Zou dat de mensen wakker schudden? Of zal ook dat weer recht gepraat worden?

rja
31-10-03, 17:57
Geplaatst door Shaheed
Wanneer gaat de AEL een demonstratie organiseren in Gouda tegen deze autochtone blanke nederlandse walgelijke racisten.
Een extreme moslim zoals jij, zorgt voor nog meer polarisatie.

Blade20
31-10-03, 18:11
Geplaatst door ZbaqZbaq
Mensen vraag je eens af of idioten als Maslov ook zo hadden gereageerd als het ging om een Joods uitziende persoon en hoe Nederland dan gereageerd zou hebben ?


dan zou de fucking noodtoestand zijn uitgeroepen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joods uitziend persoon, de Joden die ik tot nu toe ben tegengekomen kwam ik pas achter dat Jood waren nadat ze het me vertelde. Die hebben het al afgeleerd om hun traditionele kleding te dragen.

Shaheed
31-10-03, 18:14
Geplaatst door rja
Een extreme moslim zoals jij, zorgt voor nog meer polarisatie.

Misschien is dat beter een totale burgeroorlog moge de sterkste gemeenschap winnen!

freya
31-10-03, 18:18
Geplaatst door Blade20
Joods uitziend persoon, de Joden die ik tot nu toe ben tegengekomen kwam ik pas achter dat Jood waren nadat ze het me vertelde. Die hebben het al afgeleerd om hun traditionele kleding te dragen.

Hier in Amsterdam zuid lopen ze duidelijk herkenbaar rond hoor.

En idd was dit met een Jood gebeurd dan was het wereldnieuws geweest.

Types als Kachol beweren hier dat ze zo vreselijk bedreigd worden, dat ze liever naar Israel gaan, maar een incident als dit is sinds 40-45 hier niet meer voor gekomen :moe:

rja
31-10-03, 18:18
Geplaatst door Shaheed
Misschien is dat beter een totale burgeroorlog moge de sterkste gemeenschap winnen!
Dat bedoel ik, qua denkbeelden, hoor je onder extreem rechts, dus in de zelfde hoek, als de daders van deze verachtelijke daad.

Maslov
31-10-03, 18:25
Een verachtelijke daad, dat is het.

Maar ik ben zeer benieuwd naar de ware toedracht en motieven.

Blade20
31-10-03, 18:45
Geplaatst door freya
Hier in Amsterdam zuid lopen ze duidelijk herkenbaar rond hoor.

En idd was dit met een Jood gebeurd dan was het wereldnieuws geweest.

Types als Kachol beweren hier dat ze zo vreselijk bedreigd worden, dat ze liever naar Israel gaan, maar een incident als dit is sinds 40-45 hier niet meer voor gekomen :moe:

Amsterdam Zuid, ja daar noem je me een boerenhol op.Geen wonder, hier in Limboland zie je ze echt nauwlijk, maar aan de andere kant is het ook niet echt slim om hier je geloof te uiten. :duivels:

Waterval
31-10-03, 19:43
Geplaatst door Dave20
Hebben ze de achtergrond van die jongen ook doorgelicht?


Was verminken niet genoeg ?

Zwarte Schaap
31-10-03, 20:25
Geplaatst door Blade20
Amsterdam Zuid, ja daar noem je me een boerenhol op.Geen wonder, hier in Limboland zie je ze echt nauwlijk, maar aan de andere kant is het ook niet echt slim om hier je geloof te uiten. :duivels:

Wat zeg je nou? Is het niet slim om je geloof te uiten? Leven we in een atheistische dictatuur of zo?

Zwarte Schaap
31-10-03, 20:28
Geplaatst door ZbaqZbaq
hij zou met een mes bewekt zijn en met bier overgoten !!!


dit is de uitkomst van weken lange ophitsing in de media !!!

jongen kwam uit Gouda !!!

De messteken kwamen van rechts. Bedankt hirsi en en andere politici, bedankt media !



was vorige zaterdag gebeurt ....politie heeft dit dagen stil gehouden Het verstoort het beeld dat marokkanen alleen maar daders zijn.

~Panthera~
31-10-03, 20:39
Geplaatst door aQua
Ja, want die consistentie wilden ze natuurlijk behouden; eerst onderzoek, dan naar buiten brengen. Zoals in de zaak Anja Joos

------------------------------

Ja...reuze consequent. :kotsen:

Ik wordt zo langzamerhand doodziek van die klote stemmingmakerij die er heerst in Nederland.
:kotsen:

Maslov
31-10-03, 20:40
't Is trouwens wel vreemd dat het ook nog niet op het RTL nieuws of NOS journaal is geweest.

Misschien steekt er meer achter?

Zwarte Schaap
31-10-03, 20:48
Geplaatst door Dave20
Alleen Nabil heeft het over verminken, dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Maar wat heeft zijn achtergrond met eventuele verminkingen te maken?

Ik vind het maar een raar verhaal. Nabil heeft het zoals gebruikelijk weer direct over racisme, maar in dat krantenartikel lees ik er niets over terug. Mocht hiervan toch sprake zijn zou ik dat zeer ernstig vinden. Maar ik hou ook nog de mogelijkheid open dat het hier bijvoorbeeld ging om een jochie met een criminele achtergrond, waar een rekening mee werd vereffent. En dat hij uit angst dat dat bekend zou worden dit verhaal verzon.
Ik herinner me namelijk ook nog het verhaal van dat meisje dat beweerde slachtoffer te zijn van een groepsverkrachting, en brandstichting in haar ouderlijk huis, terwijl ze de verkrachting later bleek te hebben verzonnen en de brand zelf gesticht. Als uitvlucht voor haar eigen problemen waarschijnlijk. Hier was in eerste instantie ook grote ophef over.

Daar zit wat in ! Al geloof ik niet dat een jongetje die de moeite neemt om elke dag s'ochtends 4 a 5 uur op te staan om een paar zakcentjes met krantenbezorgen te verdienen crimineel is.

Maar je hebt gelijk ik heb nog niet voldoende informatie, voorlopig ga ik ervanuit dat de nieuwsfeiten kloppen.

ZbaqZbaq
31-10-03, 20:54
Wat blijkt .....


ik ken deze jongen.....

hij is in totale shock......

spreek hem of familie morgen.....

zal verslag doen

Shaheed
31-10-03, 21:01
Beheers je.[beheer]

sadeeQ
31-10-03, 21:01
Geplaatst door Dave20
Dan moet het haast wel iemand uit de onderwereld zijn!

:watte?: en dat zegt een ondergrondse riool-rat :fucyc:

Shaheed
31-10-03, 21:07
Geplaatst door Dave20
Oordeelde je ook maar zo hard over het gedrag van de tuk-marokkaantjes dat waarschijnlijk mede ten grondslag ligt aan dat racisme!

Oordeelde jij ook maar zo van het gedrag van die nederlandse racisten wat de reden is waarom die marokkaantjes zo vervelend zijn en zich zo afzetten tegen de nederlandse maatschappij.

Shaheed
31-10-03, 21:09
Geplaatst door Shaheed
Beheers je.[beheer]

Huh? Waar slaat dit nou weer op?!

Mag iemand hier zijn mening niet meer verkondigen?

barfly
31-10-03, 21:12
Wat een emoties allemaal!

Ik kan het mis hebben maar zullen we eerst even wachten of er meer over bekend word?

Ik hoop op een onderzoek en wellicht kan AEL d'r een aardige rel om maken? Opdat een en ander in de media komt.

:zwaai:

Shaheed
31-10-03, 21:13
Waarschuwing. Je helpt met dat soort gezwets niet. [beheer]

sadeeQ
31-10-03, 21:13
Geplaatst door Dave20
Toch raar dat dat alleen Marokkanen overkomt hè. ;)

toch raar dat allleen debiel kaaskoppen staan te janken :vingers:

Shaheed
31-10-03, 21:15
Geplaatst door ZbaqZbaq



Gaat de AEL hier wat aandoen of niet

Een demonstratie of een rel/knokpartij, mocht het zo zijn count me in!

barfly
31-10-03, 21:18
Geplaatst door Shaheed
Gaat de AEL hier wat aandoen of niet

Een demonstratie of een rel/knokpartij, mocht het zo zijn count me in!

Laten we het op een demonstratie houden en ophouden over zinloos geweld verhalen...

sadeeQ
31-10-03, 21:24
Geplaatst door Dave20

Tja...die hetze toch hè, onbegrijpelijk dat mensen zulke gedachten krijgen over Marokkanen! :eek:

:watte?: sinds wanneer wordt een varken voor mens aangezien :melk:

knorr knorr knorr :o

Orakel
31-10-03, 22:18
Geplaatst door Dave20
Alleen Nabil heeft het over verminken, dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Maar wat heeft zijn achtergrond met eventuele verminkingen te maken?

Ik vind het maar een raar verhaal. Nabil heeft het zoals gebruikelijk weer direct over racisme, maar in dat krantenartikel lees ik er niets over terug. Mocht hiervan toch sprake zijn zou ik dat zeer ernstig vinden. Maar ik hou ook nog de mogelijkheid open dat het hier bijvoorbeeld ging om een jochie met een criminele achtergrond, waar een rekening mee werd vereffent. En dat hij uit angst dat dat bekend zou worden dit verhaal verzon.
Ik herinner me namelijk ook nog het verhaal van dat meisje dat beweerde slachtoffer te zijn van een groepsverkrachting, en brandstichting in haar ouderlijk huis, terwijl ze de verkrachting later bleek te hebben verzonnen en de brand zelf gesticht. Als uitvlucht voor haar eigen problemen waarschijnlijk. Hier was in eerste instantie ook grote ophef over.

Ik hoorde er vanavond inderdaad op de radio over en volgens de mensen bij wie navraag is gedaan, was het een vrome knaap die veel in de moskee te vinden was en een goede naam had. Tevens zou er door de ontvoerders rasistische uitspraken gedaan zijn.
Blijft natuurlijk altijd de mogelijkheid dat hij het verzonnen heeft om iets anders te verdoezelen, maar dat vind ik moeilijk te geloven.

an3sdej
31-10-03, 22:32
Maar geeft niet wij slaan terug Anja joos en rene steegmans zijn daar enkele voorbeelden van.

Niet te geloven, Rene Steegmans gebruiken als voorbeeld van de weerbaarheid van "de Marokkanen". En een zwakke junk als vijand.

Echt niet te geloven. Shaheed je bent een held en wordt w.s. een martelaar.

Zwarte Schaap
31-10-03, 22:43
Geplaatst door an3sdej
Niet te geloven, Rene Steegmans gebruiken als voorbeeld van de weerbaarheid van "de Marokkanen". En een zwakke junk als vijand.

Echt niet te geloven. Shaheed je bent een held en wordt w.s. een martelaar.

Is dit het berichtje dat door beheer gecencureerd is? Werpt bij mij de vraag waarom je dat bewaart en alsnog een uur later hier toch post.

hmmz...

an3sdej
31-10-03, 22:46
Schaap, ik kom net weer op internet. En lees ik reakties waar ik om moet lachen. Dit heb ik gehaald uit een citaat dat Dave prikte
Niet zo achterdochtig jongen! :lekpuh:

an3sdej
31-10-03, 22:47
Vorige pagina Schaap

Zwarte Schaap
31-10-03, 22:50
Geplaatst door an3sdej
Niet zo achterdochtig jongen! :lekpuh:

Een beetje gezonde boerenachterdocht is hier in hypocriet Nederland geen overbodige luxe.

an3sdej
31-10-03, 23:40
Je hebt gelijk Schaap :haha:

Mark
31-10-03, 23:50
Niks op fok.nl of nu.nl, maar dit vond ik bij tv west



Krantenbezorger was ontvoerd
vrijdag 31 oktober 2003

bron: tv west

GOUDA - De 18-jarige krantenbezorger uit Gouda die afgelopen zaterdag enkele uren werd vermist, is ontvoerd door twee personen. Dat heeft hij tegen de politie gezegd. Ze namen hem op de Plaswijckweg mee in de kofferbak van een donkerkleurige auto.
Het ging vermoedelijk om een Volvo. Volgens de krantenbezorger waren sommige autoruiten afgeplakt met folie.
Toen de fiets van de jongen met volle krantentassen werd ontdekt in Gouda, begon de politie een grote zoektocht. De zoektocht werd gestaakt, toen bleek dat de jongen zich had gemeld bij de politie in Roosendaal.
De politie wil niet zeggen waarom de jongen ontvoerd is. Getuigen worden gevraagd om zich te melden via telefoonnummer 0900-8844.

an3sdej
31-10-03, 23:56
Hoe vroeg wordt zo'n ochtenkrant bezorgd? Heel vroeg meetal hè?

Vreemde tijd voor een loslopende witte autochtoon.

an3sdej
31-10-03, 23:58
Helemaal als hij een dikke volvo heeft :bril: Maar velen bidden wel op die tijd, misschien zijn er getuigen onder de daar wonende Marokkanen?

Zwarte Schaap
01-11-03, 00:00
Geplaatst door an3sdej
Hoe vroeg wordt zo'n ochtenkrant bezorgd? Heel vroeg meetal hè?

Vreemde tijd voor een loslopende witte autochtoon.

Denk goed na ! Lees de krant en je ziet dat hij zaterdag is ontvoerd. En wat voor dag is zaterdag eigenlijk voor de gemiddelde autochtoon?

Puk
01-11-03, 02:57
Geplaatst door ZbaqZbaq
hij zou met een mes bewekt zijn en met bier overgoten !!!


dit is de uitkomst van weken lange ophitsing in de media !!!

was vorige zaterdag gebeurt ....politie heeft dit dagen stil gehouden


jongen kwam uit Gouda !!!

Tsjah... dit is niet best. En ik verafschuw het. Een krantenjongen die gewoon zijn werk deed, goddomme!

Maar Nabil... ik zou eens erg goed gaan nadenken over de rol van de AEH en andere hitsers. Als je echt denkt dat het alleen aan de media ligt dan zal het alleen maar verder uit de hand lopen.

Is dat wat de AEH wil? Ik vrees eerlijk gezegd van wel.
We zullen zien wat de AEH hiervan gaat maken.
Ik denk niet veel goeds.
Ik wacht af...

aliabab
01-11-03, 07:45
Geplaatst door Dave20
Dan moet het haast wel iemand uit de onderwereld zijn!

Ja zeker een lid van die beruchte laptop bende

an3sdej
01-11-03, 09:16
Vanmorgen hoorde ik de burgemeester van Gouda (die meedoet aan de ramadan) op de radio zeggen, dat hij niet gelooft in het verhaal van een racistische daad.
Als de Burgemeester zoiets zegt in het openbaar, dan is er iets meer aan de hand. Zbaqzbaq ik ben dus ZEER benieuwd naar de verdere ontwikkelingen.
En Schaap, voor de meeste Nederlanders is de zaterdag een uitslaapdag :blij:

an3sdej
01-11-03, 09:32
ALS het niet zo blijkt te zijn zoals die jongen het verhaal heeft verteld, zou Zbaqzbaq hier dan grootmoedig eens toegeven dat hij voortaan niet meer zo hard moet schreeuwen over racisme als er wat gebeurt met een Marokkaan?

Tomas
01-11-03, 09:38
Geplaatst door an3sdej
Vanmorgen hoorde ik de burgemeester van Gouda (die meedoet aan de ramadan) op de radio zeggen, dat hij niet gelooft in het verhaal van een racistische daad.

Waar heb je dat gehoord? Ik begrijp werkelijk niet waarom een burgermeester over zoiets uitlaat?? Dit is te zot voor woorden. Dus laat maar zien waar je dit vandaan hebt.


Als de Burgemeester zoiets zegt in het openbaar, dan is er iets meer aan de hand.

Ja, maar een goede burgermeester wacht totdat dit dan bevestigd ius en naar buiten kan, niet om een domme uitspraak te doen, zonder bewijslast.


Zbaqzbaq ik ben dus ZEER benieuwd naar de verdere ontwikkelingen.

Dat sowieso, alleen heb ik het niet zo op z'n objectiviteit. Maar dat geldt voor 99% van de prikkers hier.


En Schaap, voor de meeste Nederlanders is de zaterdag een uitslaapdag :blij:

In mijn tijd kwam ik zaterdag 's morgen de eerste krantenjongens al tegen op mijn slinger route van de krieg naar huis. Dat zal tegenwoordig met pep-pillen niet veel anders zijn. En dankzij die pillen zijn ze wel in staat om nog way extra energie te steken in het uitgaan, maar wel met beduidend minder intelligentie of menselijkheid.

Ik zie niet on waarom dit verhaal niet waar zou kunnen zijn. Als de media maar lang en vaak genoeg negatief is over Marokannen, hoe begrijpenlijk de redenen ook zijn, dan krijg je zoiets als dit vanzelf.

Van mij mogen die 2 lafbekken met volvo en al vernietigd worden.

Angeldust
01-11-03, 09:42
Geplaatst door Shaheed
Misschien is dat beter een totale burgeroorlog moge de sterkste gemeenschap winnen!

quasi-krijgshaftig gebral van een zoveelste toetsenbordridder... :rotpc:

Het is ook heel grappig om te zien dat de luitjes met de grootste bek altijd de eersten zijn die abrupt afdruipen als het op het eerste strijdgewoel aankomt. :zwaai:

Tomas
01-11-03, 09:42
Racisme zit in iedereen. Je moet daar altijd bedacht op blijven en als maatschappij je uiterste best doen om het uit te roeien.

Nou ja, uitroeien kan gewoon niet. Het blijft bestaan. Maar er zijn nu eenmaal milde en acceptabelere niveau's.

Zo zie je dat beheer uit racistische motieven heel tolerant is tov Shaheed. Het slechts bij moderaties houdt, maar als het een witte nederlander betrof met net zulke ervaringen met Marokkanen en zich zou uit en als shaheed, was het een levenslange ban geweest.

Dit is wel op het randje van acceptabele racisme. Het valt namelijk wel erg op als beheer zoiets doet.

000NobelPrizes
01-11-03, 09:47
Inderdaad, wat is er van waar. Eerst de feiten, dan de emoties.
Maar het is een misselijkmakende gedachte dat 2 mensen zo bewust een derde kunnen gijzelen en angst aanjagen. Wat moet dat joch wel niet hebben doorgemaakt. Damn. Zijn we daar nu aanbeland, in de wilde zone? Wat een uiterst verontrustende gedachte.

Jaroon45
01-11-03, 10:00
Dit artikel stond in Goudse krant.......zie daar niets over snijwonden of bier...?

Artikel uit Goudsche Courant van 28-10-2003
Krantenbezorger ongedeerd thuis

GOUDA | De 18-jarige Goudse krantenbezorger Nordin Amhari die zaterdag een aantal uren werd vermist, zit weer thuis bij zijn ouders. Hij is ongedeerd gebleven tijdens zijn mysterieuze verdwijning.
Zaterdagmorgen omstreeks zeven uur werd de fiets van Nordin met volle krantentassen aangetroffen aan de Aakwerf.

Zijn jas en zijn mobiele telefoon lagen in het gras. Er werd direct alarm geslagen, omdat de krantenbezorger als zeer stipt te boek staat. Volgens een getuige klonk er rond half zeven een luide schreeuw over de Plaswijckweg. Naar verluidt zou de krantenbezorger enkele dagen voor zijn ontvoering ook al zijn bedreigd.
De politie sloeg groot alarm en zette speurhonden en ook helikopters in. De speurtocht naar de Marokkaanse jongen blijkt in Roosendaal te zijn beëindigd. Rond het middaguur dook hij daar op.
Over de omstandigheden waaronder, willen politie en justitie echter nog niets zeggen. Wel werd vanmorgen een verklaring uitgegeven waaruit blijkt dat de jongen gezond en wel is. Een van de geruchten was dat de krantenbezorger met steekwonden in het ziekenhuis zou zijn opgenomen.
Op aanraden van zijn familie is Nordin inmiddels gestopt met zijn krantenwijk. De familie Amhari doet er verder het zwijgen toe. De politie heeft vijf rechercheurs op de zaak gezet.

Tomas
01-11-03, 10:04
Geplaatst door Jaroon45
Dit artikel stond in Goudse krant.......zie daar niets over snijwonden of bier...?


Wacht nou maar rustig af.

Angeldust
01-11-03, 10:05
Geplaatst door Tomas
Racisme zit in iedereen. Je moet daar altijd bedacht op blijven en als maatschappij je uiterste best doen om het uit te roeien.

Nou ja, uitroeien kan gewoon niet. Het blijft bestaan. Maar er zijn nu eenmaal milde en acceptabelere niveau's.


Racisme is niet aangeboren, racisme wordt je aangeleerd of je leert het jezelf aan. Racisme heeft mij nooit aangesproken omdat het bol staat van irrationalisme en suprematie opvattingen.
Het is in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van het individu om alert en strijdvaardig te zijn tegen racisme.

Milde en acceptabelere niveau's? :argwaan:
Als je nu doelt op xenofobie kan ik daar nog enige meelevende aandacht aan willen besteden, maar doodordinaire racisme nooit.

an3sdej
01-11-03, 10:06
Waar heb je dat gehoord? Ik begrijp werkelijk niet waarom een burgermeester over zoiets uitlaat?? Dit is te zot voor woorden. Dus laat maar zien waar je dit vandaan hebt.

Vanmorgen 8.15 uur radio 1 journaal.

En ik zeg dus niet dat het niet kan, voor mij zit hier alleen een luchtje aan. Als het werkelijk was wat de fam. van die jongen suggereert, dan kan ik me niet voorstellen dat de pers er niets meer over kan vinden.

En ja nogmaals, als dit waar blijkt te zijn, dan zijn we in nederland op gevaarlijk terrein beland. Dan gaat het van kwaad tot erger.

Waterval
01-11-03, 10:08
Damn, de eerste mocro die door buitenaardse wezens is ontvoerd....


(Hebben ze zeker meteen spijt van gehad, die komen hier nooit meer terug...).


:p

Tomas
01-11-03, 10:09
Geplaatst door Angeldust
Racisme is niet aangeboren, racisme wordt je aangeleerd of je leert het jezelf aan. Racisme heeft mij nooit aangesproken omdat het bol staat van irrationalisme en suprematie opvattingen.
Het is in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van het individu om alert en strijdvaardig te zijn tegen racisme.

Milde en acceptabelere niveau's? :argwaan:
Als je nu doelt op xenofobie kan ik daar nog enige meelevende aandacht aan willen besteden, maar doodordinaire racisme nooit.

Racisme is een uiting van xenofobie. Als je het woord te beladen vind voor je tere ziel, lees dan mijn stukje maar met xenofobie en hoe zich dat uit.

Tomas
01-11-03, 10:11
Geplaatst door an3sdej
Vanmorgen 8.15 uur radio 1 journaal.

Een normale autochtoon ligt dan nog in bed. Ga integreren, man!


En ik zeg dus niet dat het niet kan, voor mij zit hier alleen een luchtje aan. Als het werkelijk was wat de fam. van die jongen suggereert, dan kan ik me niet voorstellen dat de pers er niets meer over kan vinden.

We zullen zien. Dat de pers niet meer kan vinden is verders een lul argument. We hebben het hier wel over nabouwende, nakouwende, knipselonderzoekjes plegende vaderlandse pers.


En ja nogmaals, als dit waar blijkt te zijn, dan zijn we in nederland op gevaarlijk terrein beland. Dan gaat het van kwaad tot erger.

We waren al op gevaarlijk terrein.

Waterval
01-11-03, 10:13
Laatste nieuws!!!

Buitenaardse wezens doen aangifte van vermissing Ufo- apparatuur..

Tomas
01-11-03, 10:14
Geplaatst door Waterval
Laatste nieuws!!!

Buitenaardse wezens doen aangifte van vermissing Ufo- apparatuur..

Dat kan dan wel kloppen: Die Marokkaan is zoals gewoonlijk eerder thuis dan de aangevers.

Angeldust
01-11-03, 10:19
Geplaatst door Tomas
Racisme is een uiting van xenofobie. Als je het woord te beladen vind voor je tere ziel, lees dan mijn stukje maar met xenofobie en hoe zich dat uit.

Xenofobie is vrees voor het vreemde, racisme is toch heel wat meer dan dat. Als xenofobie in dezelfde hoek als racisme wordt geplaatst zijn er aardig veel mensen die plotsklaps als racist te bestempelen zijn, dat maakt een discussie over racisme nog onoverzichtelijker. En dat heeft niet iets van doen met een 'tere ziel.' Die heb ik bovendien niet eens meer want het was slechts overbodige bagage. :D

Tomas
01-11-03, 10:21
Geplaatst door Angeldust
Xenofobie is vrees voor het vreemde, racisme is toch heel wat meer dan dat. Als xenofobie in dezelfde hoek als racisme wordt geplaatst zijn er aardig veel mensen die plotsklaps al racist te bestempelen zijn, dat maakt een discussie over racisme nog onoverzichtelijker. En dat heeft niet iets van doen met een 'tere ziel.' Die heb ik bovendien niet eens meer want het was slechts overbodige bagage. :D

Misschien maakt dat de discussie voor jou onoverzichtelijk. Ik zie geen verschil tussen xenofobie en racisme. Zolang dit niet al te opvallend bij iemand aanwezig is, kan ik er mee leven.

Angeldust
01-11-03, 10:34
Geplaatst door Tomas
Misschien maakt dat de discussie voor jou onoverzichtelijk. Ik zie geen verschil tussen xenofobie en racisme. Zolang dit niet al te opvallend bij iemand aanwezig is, kan ik er mee leven.

Dus ik had eigenlijk dat oudje die ik jaren geleden als client had en die zwaar xenofobisch was als racist moeten betempelen? dat ie uiteindelijk er overheen stapte en zelfs een meer dan goede verstandhouding kreeg met zijn Turkse buren telt dan ook bijgevolg totaal niet mee?..
En dan is dat nog maar 1 voorbeeld, die logischerwijze helemaal niet relevant is...

Ach ja, het werkt dan wel aanzienlijk veel overzichtelijker...:rolleyes:

Tomas
01-11-03, 10:37
Geplaatst door Angeldust
Dus ik had eigenlijk dat oudje die ik jaren geleden als client had en die zwaar xenofobisch was als racist moeten betempelen? dat ie uiteindelijk er overheen stapte en zelfs een meer dan goede verstandhouding kreeg met zijn Turkse buren telt dan ook bijgevolg totaal niet mee?..
En dan is dat nog maar 1 voorbeeld, die logischerwijze helemaal niet relevant is...

Ach ja, het werkt dan wel aanzienlijk veel overzichtelijker...:rolleyes:

ALs voor jou de betekenis van een woord zo belangrijk is dat het je beinvloedt hoe je problemen aanpakt of oplost, dan zullen we het er maar bij laten dat racisme iets ongeneselijks slecht is en xenofobie gewoon iets is wat te genezen is.

Nu maar hopen dat je altijd de diagnose xenofobie zult stellen.