PDA

Bekijk Volledige Versie : Het land der naïeve dwazen!



nefertiti
01-11-03, 13:17
Een tijdje geleden las ik het boek: "De Ondergang van Nederland" op volgende site :

De Ondergang van Nederland
land der naieve dwazen
Mohamed Rasoel
(http://www.democrates.net/multikul/dovn.htm)




Blijkbaar werd het ergens einde tachtiger jaren gepubliceerd en prompt verboden door het Nederlandse gerecht.
Lang heeft men verondersteld dat de werkelijke schrijver in feite Gerrit Komrij was, die het steeds ten stelligste heeft ontkend.

" Het is alweer bijna tien jaar geleden, op 6 maart 1989, dat een zekere Mohamed Rasoel zich op de opiniepagina van deze krant aankondigde als kritische moslim, die Nederlander waarschuwde voor hun naïviteit jegens het oprukkend islamitisme. Een jaar later verscheen van deze Rasoel (een pseudoniem) het boekje 'De ondergang van Nederland'. Het stuk op de opiniepagina bleek een hoofdstuk te vormen van dit boek, waarin de waarschuwing aan Nederland nader werd uitgewerkt.



Dit artikel is het gelijknamige pamflet dat destijds (1989-1992) in veel grote steden werd uitgedeeld als samenvatting van het boek 'De Ondergang van Nederland' door M. Rasoel (zie ook: 'de Rasoel-Komrij Affaire' door Teun van Dijk).
(http://www.overwinnen.net/artikelen.php?id=50)



Veel leesplezier!

Wizdom
01-11-03, 13:30
Flauwe sciense fiction kul!

Mill
01-11-03, 13:37
Geplaatst door Wizdom
Flauwe sciense fiction kul!

Aha, daar heb je de snelle ontkenning cq ridiculisering al. Het ultieme bewijs dat het complot waar is. :student:

Orakel
02-11-03, 01:58
Geplaatst door nefertiti

Veel leesplezier!

Da'scynisch bedoeld neem ik aan. Fraaie site zeg, gatverdamme!
Mensen die dergelijk gedachtengoed etaleren, hebben dan ook nog es de bek vol over normen en waarden.

Ik heb het al es eerder gezegd en zal het nu nog es herhalen: de dag dat dergelijk gedrag tot norm verheven wordt in NL, ga ik me sterk maken voor segregatie. Ik weiger me namelijk aan te passen aan een cultuur die gedomineerd wordt door dergelijk gedachtengoed.

Driemaal tfoe!

Blade20
02-11-03, 09:02
Geplaatst door Wizdom
Flauwe sciense fiction kul!

Als eerste, dit dus het bewijs dat het idd waar was destijds.
Echter door de verspreiding van dit bericht van toen zal het plan dus nooit meer kunnen lukken. Daarmee aangezien dat t.o.v. voorig jaar de immigratiestroom is gehalveerd en deze nog veel en veel verder zal slinken. Dit met name op de huidige opinie van de autochtoonse 'inheemse' bevolking die met heel veel meer zijn als de huidige moslimbevolking in Nederland.

mrz
02-11-03, 09:09
Gaat dit nu over al die getrouwde stellen in nederland die halfslachtig blijven hangen in vastgeroeste oude huwelijken en weet ik wat voor ellende en wat dat betreft nog heel wat van de koran zouden kunnen opsteken volgens welke een periode scheiden en het ergens anders zoeken niks is om je voor te schamen sterker nog dat jarenlang blijven hangen zou je je voor moeten shamen? :schrik:

nourdin99
02-11-03, 13:37
Geplaatst door Mill
Aha, daar heb je de snelle ontkenning cq ridiculisering al. Het ultieme bewijs dat het complot waar is. :student: hij had moeten zegen anders.ER IS EEN NIEUWE BOEK VERSCHENEN maar onder titel HET ONDERGAAN VAN ISRAEL EN AMERIKA.

Waterval
02-11-03, 13:40
Geplaatst door nourdin99
hij had moeten zegen anders.ER IS EEN NIEUWE BOEK VERSCHENEN maar onder titel HET ONDERGAAN VAN ISRAEL EN AMERIKA.


Stuur hem een brief...

an3sdej
02-11-03, 15:21
De moslims zullen de koran via de oren en het hoofd van hun kinderen instampen, een hersenspoeling achter gesloten deuren en dichte gordijnen, zodat ze de Nederlanders gaan haten en hen als vijanden gaan zien.

Bij de strengere geref. wordt de bijbel er ook ingehamerd, dus geloof ik wel dat bij orthodoxe moslims dat ook zal gebeuren. Geref. zijn echter al opgegroeid met de luxe van de welvaartstaat, en de vrijheid van meninsuiting en vrijheid van denken.

De westerse beschaving en leefgewoonten zijn echter voor veel moslims een kwelling om in te leven, dus is het voor mij ook goed voor te stellen, dat ouders en imams hiertegen blijven waarschuwen, en zelfs haat ertegen kweken (misschien wel ongewild).

Maar na een paar generaties zal er een meer Nederlandse islam ontstaan, waarin de Nederlandse (westerse) levensstijl ook wortel geschoten heeft.

~Panthera~
02-11-03, 15:42
Geplaatst door an3sdej
Bij de strengere geref. wordt de bijbel er ook ingehamerd, dus geloof ik wel dat bij orthodoxe moslims dat ook zal gebeuren. Geref. zijn echter al opgegroeid met de luxe van de welvaartstaat, en de vrijheid van meninsuiting en vrijheid van denken.

De westerse beschaving en leefgewoonten zijn echter voor veel moslims een kwelling om in te leven, dus is het voor mij ook goed voor te stellen, dat ouders en imams hiertegen blijven waarschuwen, en zelfs haat ertegen kweken (misschien wel ongewild).

Maar na een paar generaties zal er een meer Nederlandse islam ontstaan, waarin de Nederlandse (westerse) levensstijl ook wortel geschoten heeft.
--------------------------------

Waarom moeten wij in Nederland zo nodig allemaal 1 EENHEIDSWORST worden ?
Omdat jij het allemaal niet aankan ?? :moe:

lennart
02-11-03, 15:47
Deze troep is vergelijkbaar met de anti-semitische troep die Hudhaifa hier plaatst. Ik verwacht dat Simon zijn verantwoordelijkheid neemt.

an3sdej
02-11-03, 15:48
:fpotver: Hoeft van mij niet, dat gebeurt vanzelf wel ;)