PDA

Bekijk Volledige Versie : RACISME MOTIEF bij ontvoering krantenjongen



ZbaqZbaq
01-11-03, 20:58
.

Wizdom
01-11-03, 21:01
Bedankt... Hoe heet die stinkerd ook al weer van NOVA...?

Shaheed
01-11-03, 23:49
Die stinkerd heet willem Lust.


En gaat de AEL hier wat aandoen?

Een demo of wat dan ook.

Zagora
01-11-03, 23:50
Geplaatst door Shaheed
Die stinkerd heet willem Lust.


En gaat de AEL hier wat aandoen?

Een demo of wat dan ook.

Ja een demo is wat we nu kunnen gebruiken. Alsof een AEL-boyband zoden aan de dijk zal zetten.

barfly
01-11-03, 23:54
Om te beginnen begrijp ik niet waarom die topic hier alweer staat. Ook begrijp ik de verontwaardiging niet, als het een junk is hoor je niemand.
Als de AEL inderdaad ook maar half bestaansrecht heeft dan organiseren ze een demonstratie, ik ben benieuwd...

Mark
02-11-03, 00:13
Mo_nl zit toch in de redactieraad van NOVA? :boeps:

Charkiya
02-11-03, 00:31
Geplaatst door barfly
Om te beginnen begrijp ik niet waarom die topic hier alweer staat. Ook begrijp ik de verontwaardiging niet, als het een junk is hoor je niemand.
Als de AEL inderdaad ook maar half bestaansrecht heeft dan organiseren ze een demonstratie, ik ben benieuwd...

Joos stond een week overal. Was je daar ook zo ziek van :rolleyes:
Over die Junk hoorde je iedereen een week lang verontwaardigd doen, waar heb je het over. Dit is een geval dat opzich staat ja! Moeten we ook de slachtoffers van treinterroristen er bij betrekken, slachtoffers van een gestoorde vader, slachtoffers van de smiley bende :rolleyes:
Dit is gewoon ERG!

Get real!

Charkiya
02-11-03, 00:32
wijzig...citeer... :maf2:

an3sdej
02-11-03, 00:36
Waarom deze topic?

Straks blijkt nog dat het een gefaked verhaal is. In het verleden zijn zulke verhalen wel vaker loos gebleken.

En trouwens deze jongen leeft nog, en die junk is dood. Is het leven van een verslaafd mens minder waard dan een mens die niet verslaafd is?

barfly
02-11-03, 00:40
Geplaatst door Charkiya
wijzig...citeer... :maf2:

:D

ZbaqZbaq
02-11-03, 00:42
.

Charkiya
02-11-03, 00:42
Geplaatst door an3sdej
Waarom deze topic?

Straks blijkt nog dat het een gefaked verhaal is. In het verleden zijn zulke verhalen wel vaker loos gebleken.

En trouwens deze jongen leeft nog, en die junk is dood. Is het leven van een verslaafd mens minder waard dan een mens die niet verslaafd is?

Plaatste je deze vraagtekens bij dit verhaal ook toen je het verhaal van Joos las, en het verhaal van Noordaap, en het verhaal van....

Die jongen leeft nog..., wat wil je daarmee zeggen. Is zijn geval minder erg ofzo

Het leven van een verslaafd mens minder waard... wie zegt dat? Iemand hier? DOM! Eerst nadenken voor je wat zegt. Het feit dat je zoiets zegt, terwijl daar geen aanleiding voor gegeven is, zegt meer over jouw manier van denken

an3sdej
02-11-03, 00:44
Plaatste je deze vraagtekens bij dit verhaal ook toen je het verhaal van Joos las, en het verhaal van Noordaap, en het verhaal van....

Nee, daar waren voldoende getuigen bij :boos: Als die hierbij opduiken, dan zijn mijn twijfels weg :tik:

ZbaqZbaq
02-11-03, 00:47
.

barfly
02-11-03, 00:50
Geplaatst door ZbaqZbaq
Je bedoelt gaan de Moslims of Marokkanen hier wat aan doen ?

Ja! De Antillianen intresseerd 't geen reet :mad:

Charkiya
02-11-03, 00:57
Geplaatst door an3sdej
Nee, daar waren voldoende getuigen bij :boos: Als die hierbij opduiken, dan zijn mijn twijfels weg :tik:

oja joh ? Vertel mij dan maar eens hoe het komt dat er zoveel betrouwbare getuigen waren maar ze toch het verschil tussen een Marokkaan en een Ghanees niet konden zien.

en beantwoord de rest van mijn vragen eens.

an3sdej
02-11-03, 01:04
Lees hier het relaas van een joodse vrouw, die het op dat forum altijd opneemt voor Marokkanen, en iemand die fel tegen de politieke gedachte van Sharon is.

www.maghrebonline.nl/forum2002/viewtopic.php?t=9223&sid=eab7ecb5791ba79ede5b1d0ab795da7c

onder kop "algemeen"

topic "Joden voelen zich ontheemd in hun eigen Mokum"

Charkiya
02-11-03, 01:12
Geplaatst door an3sdej
Lees hier het relaas van een joodse vrouw, die het op dat forum altijd opneemt voor Marokkanen, en iemand die fel tegen de politieke gedachte van Sharon is.

www.maghrebonline.nl/forum2002/viewtopic.php?t=9223&sid=eab7ecb5791ba79ede5b1d0ab795da7c

onder kop "algemeen"

topic "Joden voelen zich ontheemd in hun eigen Mokum"

:rolleyes: man geef eens antwoord op mijn vraag. En als je dat niet kan, wees dan mans genoeg toe te kunnen geven dat je zat te kwakkelen zonder zonder kop.
"altijd maar weer verwijzen naar de joden. Je lijkt wel een moslim!"

Orakel
02-11-03, 02:06
Geplaatst door Charkiya
:rolleyes: man geef eens antwoord op mijn vraag. En als je dat niet kan, wees dan mans genoeg toe te kunnen geven dat je zat te kwakkelen zonder zonder kop.
"altijd maar weer verwijzen naar de joden. Je lijkt wel een moslim!"

:hihi: Go get 'm.

freya
02-11-03, 10:15
Geplaatst door an3sdej


En trouwens deze jongen leeft nog, en die junk is dood. Is het leven van een verslaafd mens minder waard dan een mens die niet verslaafd is?

Wat een belachelijke en walchelijke opmerking. :kotsen2:



Het verschil zit in het racistische element.

In het geval van Joos was dit niet aanwezig (tenzij van haar kant!), maar werd de zaak wel zo gebracht en uitgespeeld door de media en politiek.

Het geval van Nordin blijkt duidelijk racistisch te zijn, maar dat wordt zoveel mogelijk stil gehouden, want het past niet in het beeld van Marokkanen/moslims als daders.

freya
02-11-03, 11:25
Geplaatst door Dave20

Parool 2001

:moe:

Dave heeft al 2 jaar geen kranten meer gelezen :knife_hea

Mark
02-11-03, 11:31
Geplaatst door freya
:moe:

Dave heeft al 2 jaar geen kranten meer gelezen :knife_hea

Jij vind dit dus geen goede vergelijking?

freya
02-11-03, 11:32
Geplaatst door Mark
Jij vind dit dus geen goede vergelijking?

Na de recente media hetze niet nee

Mark
02-11-03, 11:34
Geplaatst door freya
Na de recente media hetze niet nee

wie weet is dit de kickoff van een nieuwe hetze :)

Waterval
02-11-03, 11:43
Geplaatst door Mark
wie weet is dit de kickoff van een nieuwe hetze :)



Je bedoelt dat van nu af aan er een hetze losbarst tegen Nederlanders?
:schrik:

Mark
02-11-03, 11:55
Geplaatst door Waterval
Je bedoelt dat van nu af aan er een hetze losbarst tegen Nederlanders?
:schrik:

Nee tegen racisten :)

of is dat hetzelfde ;)

Waterval
02-11-03, 12:02
Geplaatst door Mark
Nee tegen racisten :)

of is dat hetzelfde ;)


Als Marokkanen synoniem staat aan criminelen...

Mark
02-11-03, 12:10
Geplaatst door Waterval
Als Marokkanen synoniem staat aan criminelen...

Ja eerlijk is eerlijk :) Eigenlijk zijn we ook allemaal een beetje een racist

an3sdej
02-11-03, 16:27
Nog steeds geen nieuws van het front in Gouda.

Zbaqzbaq/Nabil al gepraat met de familie van Nordin en hemzelf?

Hoe langer het duurt dat de schrijvende pers hier niet over publiceert, des te ongeloofwaardiger!

sadeeQ
02-11-03, 16:30
Geplaatst door an3sdej
Nog steeds geen nieuws van het front in Gouda.

Zbaqzbaq/Nabil al gepraat met de familie van Nordin en hemzelf?

Hoe langer het duurt dat de schrijvende pers hier niet over publiceert, des te ongeloofwaardiger!

:gniffel: :gniffel:

inderdaad boertje.

Alles wat niet in de telegraaf staat is niet waar :o

an3sdej
02-11-03, 16:40
Des te ongeloofwaardiger is het verhaal van Nordin :vierkant:

En ik ben trots op mijn :boer: zijn hoor. Alleen ik lees wel het NRC :lekpuh:

an3sdej
02-11-03, 17:27
Zelfs in de Regionale krantjes in die streek niets.

an3sdej
02-11-03, 19:00
Zbag/Nabil, ben je al bij Nordin of zijn fam. geweest? Je zou toch kontakt met ze opnemen en hier verslag doen?

Tomas
02-11-03, 19:17
Geplaatst door freya
Wat een belachelijke en walchelijke opmerking. :kotsen2:

eens.



Het verschil zit in het racistische element.


ik denk dat als joos een hoofddoekje had gedragen ze waarschijnlijk niet dood zou zijn nu. maar ik geef toe, dat is speculatie.


In het geval van Joos was dit niet aanwezig (tenzij van haar kant!), maar werd de zaak wel zo gebracht en uitgespeeld door de media en politiek.

de media heeft het als een racistische daad beschreven? kan ik mij zo niet herinneren. maar ik lees dan ook geen telegraaf.


Het geval van Nordin blijkt duidelijk racistisch te zijn, maar dat wordt zoveel mogelijk stil gehouden, want het past niet in het beeld van Marokkanen/moslims als daders.

ja heel goed mogenlijk is dit racistisch. ook speculatie, maar het zou me verbazen als ze het uit medemenselijkheid heben gedaan.

maar de bewering dat journalisten zich niet voor zouden kunnen stellen dat een marokkaan slachtoffer zou zijn zegt werr erg veel over jou.

freya
02-11-03, 19:23
Geplaatst door Tomas


maar de bewering dat journalisten zich niet voor zouden kunnen stellen dat een marokkaan slachtoffer zou zijn zegt werr erg veel over jou.

Misschien kunnen journalisten het zich wel voorstellen, maar hun lezers willen dat niet lezen.

Tomas
02-11-03, 19:31
Geplaatst door freya
Misschien kunnen journalisten het zich wel voorstellen, maar hun lezers willen dat niet lezen.

daar maak je je oordeel over journalisten niet milder mee. ipv dom maak je ze schuldig aan een massale samenzwering.

waarom is dat rapport over marokkaanse bejaarden terroristen doore de media zo afgezwakt? blijft vreemd toch?

ZbaqZbaq
02-11-03, 21:30
Geplaatst door Dave20
Waarom heb je al je berichten in deze topic verwijderd Nabil? Ik dacht dat we van jou vandaag een uitgebreid verslag zouden krijgen van je gesprek met dat "racismeslachtoffer"? Of had je weer eens te vroeg en te hard geschreeuwd en was er helemaal geen sprake van racisme?

in belang van slachtoffer en onderzoek

nefertiti
02-11-03, 21:31
Waren het misschien bekenden van hem? Marokkaanse vrienden of zo?

sadeeQ
02-11-03, 21:33
Geplaatst door nefertiti
Waren het misschien bekenden van hem? Marokkaanse vrienden of zo?

misschien wel je zus,die liep daar ook te tippelen heb ik gehoord :hihi:

nefertiti
02-11-03, 21:46
Och? heb je haar gezien dan?
Ik moest van haar de groetjes doen aan Sarah, aan Ghizlane en aan Asalah!
Kan je dat even voor me doen?

:fplayer:

ZbaqZbaq
02-11-03, 21:50
:schok:

Ja , ik had inderdaad ook al geruchten gehoord dat er ook maokkaanse lover-girls zijn. Die blanke meiden zijn ook voor niemand meer veilig.


:roken:

an3sdej
02-11-03, 22:21
Zbaqzbaq,

Ik ga er nu helemaal van uit dat het niet pluis zat met dat verhaal natuurlijk. Heb je weer te vroeg te hard geroepen?

Hopelijk is dit een leer voor een volgende keer, je maakt jezelf zo wel ongeloofwaardig.
Nou ja, we wachten wel op die racistische politie, tot die wat zullen bekendmaken! :aftel: :lol:

freya
03-11-03, 08:48
Geplaatst door ZbaqZbaq
:schok:

Ja , ik had inderdaad ook al geruchten gehoord dat er ook mao kkaanse lover-girls zijn. Die blanke meiden zijn ook voor niemand meer veilig.


:roken:

:schok:

Moet ik nu uitkijken voor Chineze lover-girls?


De gedachte dat jongens moeten uitkijken voor lover-girls is een stap te ver voor zbaqzbaq :hihi:

Mark
03-11-03, 09:16
Geplaatst door freya
:schok:

Moet ik nu uitkijken voor Chineze lover-girls?


De gedachte dat jongens moeten uitkijken voor lover-girls is een stap te ver voor zbaqzbaq :hihi:

Chineze lovergirls die me dure cadeaus geven in ruil voor betaalde sex met vrouwen?

even dagdromen..... :D

ZbaqZbaq
03-11-03, 11:02
Geplaatst door an3sdej
Zbaqzbaq,

Ik ga er nu helemaal van uit dat het niet pluis zat met dat verhaal natuurlijk. Heb je weer te vroeg te hard geroepen?

Hopelijk is dit een leer voor een volgende keer, je maakt jezelf zo wel ongeloofwaardig.
Nou ja, we wachten wel op die racistische politie, tot die wat zullen bekendmaken! :aftel: :lol:

Zoals ik al zei andries....in het belang van het slachtoffer en de voortgang van het onderzoek laat ik niets los.

Dit betekent derhalve wel dat politie mogelijk een goede reden had de zaak stil te houden.

Mark
03-11-03, 11:05
Geplaatst door ZbaqZbaq
Dit betekent derhalve wel dat politie mogelijk een goede reden had de zaak stil te houden.

Niet waar, doofpot, racisme, etc..... :vreemd:

ZbaqZbaq
03-11-03, 11:09
ik zei..."mogelijk"

Mark
03-11-03, 11:19
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik zei..."mogelijk"

Ik kan jou ook nergens op pakken :haha:

an3sdej
03-11-03, 12:37
Dit betekent derhalve wel dat politie mogelijk een goede reden had de zaak stil te houden

Mooi Nabil, als je dit nu eens bedenkt VOORDAT je begint te ageren tegen de poltie, dan is er al heel wat gewonnen, en ben jij als AELer wat meer geloofwaardig.

ZbaqZbaq
03-11-03, 12:45
Geplaatst door an3sdej
Mooi Nabil, als je dit nu eens bedenkt VOORDAT je begint te ageren tegen de poltie, dan is er al heel wat gewonnen, en ben jij als AELer wat meer geloofwaardig.

Hé ouwe prikbordgeile WAO'er.....get a life en zeur niet zo over Nabil.

an3sdej
03-11-03, 12:53
Bedankt voor je compliment Zbaqzbaq/Nabil.

Het zou je staan dat je zou zeggen, "OK ik zal voortaan minder snel TE hard schreeuwen".

Je reaktie op deze wijze past echter bij jouw echte ik, dus of je kan veranderen in jouw uitingen betwijfel ik :D

ZbaqZbaq
03-11-03, 13:19
Geplaatst door Dave20
Normaal gesproken is Nabil er als de kippen bij om de politie te beschuldigen of excuses te eisen, het zal mij benieuwen of hij nu zelf zijn excuses aan de politie aanbiedt. :wohaa:

he flapdrol.....ik heb ook niet gezegd dat de politie niet fout heeft gehandeld.

Het enige wat ik zeg is...."in het belang van slachtoffer en onderzoek zwijg ik"

Nabil heb ik hier op het bord sowieso al een heeele tijd niet gezien.

an3sdej
03-11-03, 13:40
Zbaqzbaq/Nabil, je begint al een beetje op een politicus te LIJKEN. Je probeert je overal uit te draaien. En daar jij je posts weggehaald hebt, kunnen we je er ook niet meer op aanspreken.

Slap hoor, maar ik blijf je uitspraken volgen :stout: , dus niet meer te snel te hard schreeuwen, en al helemaal niet over foute politie :fpetaf:

aliabab
06-11-03, 18:11
RACISME MOTIEF bij ontvoering krantenjongen

hmmm

Arvid
06-11-03, 18:27
staat die ZbaqZbaq ff voor lul met z'n onzin :D

an3sdej
06-11-03, 18:37
:wink: Jij zegt het Arvid :roken: