PDA

Bekijk Volledige Versie : GZ Moeder Met sn0r

Hardcore
01-11-03, 21:39
ik ben al enige tijd op zoek naar een moeder, van marokaanse afkomst, voor een cursus hoe sla ik marokaanse moeders dood, echter ik kan geen vrijwilige moeders met ee sn0r vinden, dit vind ik zeer spijtig, dus ik dacht laat ik eens een post hier maken geheid dat er allemaal mensen met een moeder met een sn0r rondsurfen hierzo die die maar al te graag verkopen.

Alvast bedankt.

samimosam
13-11-03, 08:07
Ah Gosh, Lieverdje

een onverwerkt trauma?? of ben je zo vrouwvriendelijk dat je dit berichtje hebt geplaatst???

Anyway: vergeet niet wie je op de wereld heeft gezet (in jouw geval was dat een van de grootste fouten sinds de schepping van de mens) en eer je moeder......

Dag schatje,

Sterkte met verwerken.

zina86
13-11-03, 11:36
Geplaatst door Hardcore
ik ben al enige tijd op zoek naar een moeder, van marokaanse afkomst, voor een cursus hoe sla ik marokaanse moeders dood, echter ik kan geen vrijwilige moeders met ee sn0r vinden, dit vind ik zeer spijtig, dus ik dacht laat ik eens een post hier maken geheid dat er allemaal mensen met een moeder met een sn0r rondsurfen hierzo die die maar al te graag verkopen.

Alvast bedankt.

hahhahahhahhahhah hahhahhahahha hahhahahhah ik ken wel een moeder met een baard hahhhah ahhahhaha hahhahha :baard: :maf2:
hhahhhahhahhahhah