PDA

Bekijk Volledige Versie : Bekend chirurg blijkt na ontelbare operaties niet over medisch diploma te beschikken.



Marsipulami
02-11-03, 11:47
Gewaardeerd orthopedagoog bleek valse arts te zijn

ROME 02/11 (BELGA/AG) = Een Italiaan die in Rome een carrière als orthopedagoog heeft uitgebouwd, bleek uiteindelijk een vals arts te zijn, zo hebben Italiaanse kranten gemeld. De 45-jarige Roberto Ingravalle heeft bijna twintig kaar lang in bekende ziekenhuizen ontelbare operaties verricht, zonder ooit één medische studie te hebben afgerond. Pas na een klacht bij de artsenbond van een patiënt die ontevreden was over een ingreep, kwam de zwendel aan het licht. Ingravalle is met een bekende advocate getrouwd en leidde een luxueus leventje. Hij is meteen ondergedoken. Vermoedelijk is hij naar het buitenland gevlucht. Zijn professionele omgeving is verrast en onthutst want Ingravalle gold als een goed chirurg. In de San Giacomo kliniek werd Ingravalle assistent van dokter Andrea Campi, één van de beroemdste orthopedagogen van Italië en een man die ook wereldberoemde voetballers behandelt. (lvk).

~Panthera~
02-11-03, 13:03
Das knap. :D

Orakel
02-11-03, 17:53
Geplaatst door Marsipulami
Gewaardeerd orthopedagoog bleek valse arts te zijn

ROME 02/11 (BELGA/AG) = Een Italiaan die in Rome een carrière als orthopedagoog heeft uitgebouwd, bleek uiteindelijk een vals arts te zijn, zo hebben Italiaanse kranten gemeld. De 45-jarige Roberto Ingravalle heeft bijna twintig kaar lang in bekende ziekenhuizen ontelbare operaties verricht,..... (lvk).

Ik neem aan dat ze orthopeed bedoelen i.p.v. orthopedagoog? Lijkt me wel een gat in de markt ander want ik ken nog wel een paar mensen die ik graag gedragsmatig geopereerd zou willen zien.