PDA

Bekijk Volledige Versie : speech AEL Zwolle



ZbaqZbaq
02-11-03, 14:41
Salaamou3alaikoum broeders en zusters, beste vrienden,


We hebben in Nederland een cruciaal punt in de tijd bereikt.
Cruciaal omdat we nu de keus hebben uit 2 mogelijkheden. De keus uit twee wegen. En de keus die wij vandaag zullen moeten maken, zal bepalend zijn voor het menswaardige voortbestaan van ons en ons nageslacht hier in Nederland.

Afgelopen maandag was AEL-NL vertegenwoordigd op de hoorzittingen van de integratiecommissie in Rotterdam. Onze standpunten werden daar verdedigd zoals in de media te zien was. Een goede reden om daar aanwezig te zijn was om extreem-rechtse elementen te overstemmen. En die waren daar in Rotterdam. In de vorm van onder andere de fascist Michiel Smit. Dit fascistische element gebruikte zijn spreektijd in de hoorzitting om de allochtonen te vertellen dat ze hier niet thuis horen. Hij schreeuwde: “Ga lekker terug naar je eigen land. Oprotten!”
Het is duidelijk dat wanneer zo’n fascist met zijn partij in de gemeenteraad van Rotterdam kan zitten, zoals nu het geval is, dat Nederland ver van het ideaalbeeld is dat ze ons voor willen houden. Deze vorm van intolerantie zal niet geaccepteerd worden door AEL. Fascisten als Michiel Smit moeten niet genegeerd worden, maar direct aangepakt worden wegens het aanzetten tot haat, vanwege zijn racistische uitlatingen en zijn verborgen plannen en ambities die directe vergelijkingen vertonen met die van de nazi’s.


Nederland heeft, net als Michiel Smit, de multiculturele samenleving afgewezen. Er is geen plaats meer voor andere culturen! Nederland heeft daarom in haar hart besloten om minderheden tot assimilatie te dwingen.
• Het assimilatiebeleid gaat, in de eerste plaats, gepaard met onderdrukking van onze culturele rechten, onze taal, onze islamitische godsdienst en onze manier van kleden. Daarmee bedoel ik dat minderheden zich moeten schikken naar het Nederlandse, seculiere model.
• In de tweede plaats zijn er de criminaliseringen, verdachtmakingen en onderdrukking van onze sociale rechten.
• In de derde plaats gaat het assimilatiebeleid gepaard met het sluiten van de grenzen en het doorsnijden van de banden met onze landen van herkomst.

Als het gaat om assimilatie dan heeft de Nederlandse regering dit duidelijk voor ogen met de afschaffing van het Onderwijs in Allochtone Levende Talen (OALT). Je moet van deze regering (Balkenende II) je eigen taal en cultuur opgeven en alleen Nederlands spreken. Niet alleen is dit een inbreuk op één van onze mensenrechten, maar het doorsnijden van de eigen identiteit is ook contra-productief. Jongeren groeien op met een verwarde psychologie, waarvan verward gedrag een gevolg is.

Het weren van uiterlijke tekenen van de islam is een andere manier waarop de overheid assimilatie wil doorvoeren. Moslimmeisjes worden gedwongen om de hijaab af te leggen in het bijzonder onderwijs. Verder zien we dat concentratie wordt geproblematiseerd. Jezelf organiseren wordt gezien als gevaar voor de staat. Op onheilspellende wijze wordt er gesproken van ‘zwarte scholen’ en ‘zwarte wijken’. En weet dat het niet eens de zogenaamde ‘zwarten’ zijn die hier de oorzaak van zijn. Er zijn nooit voorstellen gedaan om kansarme Nederlanders te spreiden of vestiging in een stad te verbieden. Wij alleen moeten verdund worden zodat we geen plekken voor ons zelf hebben, met op ons toegespitste voorzieningen, waar we onszelf kunnen zijn. Overal moeten wij in de minderheid zijn om ons monddood te maken, ons electoraal te neutraliseren, en bloot te stellen aan uitsluitingmechanismen en onderdrukking, zoals de leefbaren in Rotterdam graag hadden gezien.
De zogenaamde ‘leefbaren’ willen Nederland voor ons onleefbaar maken.

AEL verzet zich tegen de gedachte dat iedereen hetzelfde moet zijn. Alleen door onze identiteit trouw te blijven, kunnen we voorkomen dat we bekneld raken tussen culturen. De staat en de autochtone bevolking moeten accepteren dat wij onze grondwettelijke rechten op eigen mening, godsdienst en verenigingen uitoefenen. Wij stellen ons dus op als burgers. Wij willen niet afzien van onze burgerrechten omdat onze manier van kleden teveel opvalt of onze moskeeën te hoog zijn. Wij zijn het Allah (swt) verschuldigd om voor ons geloof uit te komen. Wij kunnen niet accepteren dat een leefwijze ons wordt opgedrongen die wij, als moslims, verwerpelijk achten. Wij moeten ons verzetten tegen pogingen om de islam uit het publieke domein te weren. Wij moeten ook onze eigen taal blijven spreken en onze kinderen dat leren. Wij kunnen niet accepteren dat er een gedwongen spreidingsbeleid wordt gevoerd dat moet voorkomen dat wij een eigen stempel op een stad of wijk kunnen drukken. Wij vinden het ondenkbaar dat minderheden door racisten moeten worden geweerd, gescheiden en verjaagd.

Naast dat onze burgerrechten worden ontnomen worden wij ook gecriminaliseerd. Dit om de geesten in Nederland rijp te maken voor de harde aanpak van minderheden, moslims en Marokkanen in het bijzonder. We moeten worden ontmenselijkt om beestachtige behandeling van onze gemeenschap mogelijk te maken. Zo horen we dat Marokkaanse tieners de politie ‘met de dood bedreigen’. Ze ‘terroriseren’ bejaarden. Beste mensen, hoe komt het dat de politie in Amsterdam en directeuren van zorginstellingen zo ontzettend schijterig zijn? Hoe komt het dat ze kinderen niet kunnen zien als kinderen, maar als geharde criminelen? Er zijn ook veel problemen met autochtone jongeren, maar die worden niet als monsters benaderd. Zij worden niet in elkaar geslagen door de politie als ze zogenaamd een grote bek hebben. Ze krijgen een paar strenge woorden en worden weer weggestuurd. Dit om hun toekomst niet te verpesten!
De afgelopen dagen stonden de kranten bol van berichten over grote aantallen criminele Marokkaanse jongeren die de politie met de dood zouden bedreigen en bejaarden zouden terroriseren. Minister Verdonk lanceerde een plan om ouders te straffen vanwege de kinderen en dreigt met het korten op uitkeringen. Alsof de gehele Marokkaanse gemeenschap van de uitkering leeft! Dit soort populistische en opruiende uitspraken zijn onverantwoord.

Het ergst is dat de problemen aan de islam worden toegeschreven. Als het niet in de genen zit, dan wel in de godsdienst. Als er problemen zijn met drugsslikkende jongeren in Volendam en Urk horen we niet dat het de schuld is van hun gereformeerde godsdienst. Ook heb ik nooit gehoord dat Antillianen problemen hebben omdat ze katholiek zijn.

AEL gelooft dat een goede islamitische opvoeding resulteert in succesvolle en weerbare kinderen. Tijdens pleidooien voor islamitisch onderwijs zijn wij, als AEL, weggehoond en beschuldigd van het willen segregeren en afsluiten van de rest van Nederland. Maar het tegendeel bleek later in een onderzoek van de onderwijsinspectie. Islamitische scholen dragen juist bij aan de integratie. De leerlingen presteren daar beter dan op andere scholen.

Waar het op neer komt mensen…is dat je geen Nederlander wordt door je moedertaal te verloochenen. Je wordt geen Nederlander door geen moslim meer te zijn. Je bent Nederlander omdat je hier burger bent en je burgerrecht en
-plichten uitoefent. En naar mijn mening ben je een excellente burger als je goed opgeleid bent, meerdere talen spreekt en er islamitische waarden en normen op na houdt.
Mensen, ik ben daar in Amsterdam geweest en ik heb gezien onder welke omstandigheden die jongeren daar leven. Een troosteloze en verwaarloosde buurt. De politie zoekt gewoon ruzie met de jongeren zonder enig ander doel dan hun te treiteren. De onkunde van de politie om criminaliteit op te lossen lijdt ertoe dat zij hun frustraties laten botvieren op deze mensen.
De media, die eerder deze week aan criminalisering en demonisering van de Marokkaanse gemeenschap bijdroegen, hebben hun vuile woorden inmiddels moeten inslikken. Natuurlijk met veel minder bombarie. De hoofdofficier van justitie gaf aan dat de mate van overlast in Amsterdam lang niet zo erg is als die onderzoeker van de universiteit stelde. De onderzoeker geeft zelf aan dat de getallen niet klopten en het gaat om jongeren in het algemeen, niet per se Marokkanen. Alleen de AEL heeft dit van meet af aan beweerd! En hadden wij gelijk of niet? Ook deze manier van berichtgeving is bedoeld om Marokkaanse jongeren te ontmenselijken zodat ze ons beter kunnen onderdrukken en vernederen. Ik eis excuses aan de Marokkaanse gemeenschap, de ouders en de jongeren van die racistische onderzoekers, media, publiek, politici en politie. Ik eis ook excuses van alle bounties, die verraders uit de eigen gelederen, die ons in de rug aanvallen om er zelf op vooruit te gaan. Deze verachtelijke figuren doen niets anders dan naar beneden trappen en naar boven likken.

Zij zijn zo goed geassimileerd dat ze de rijke zondebok-traditie, die Nederland kent, volledig eigen hebben gemaakt.
Nederland kent een lange historie als het gaat om frustraties over alles wat maatschappelijk en economisch fout gaat, bot te vieren op de zwaksten in de samenleving
Een traditie waarvan eerdere slachtoffers de joden waren….later de Molukkers…Surinamers…Turken….asielzoekers….en nu moslims en Arabieren. En voor die laatste 2 groepen is het een gebeuren dat zich niet alleen beperkt tot Nederland, maar plaats vind op mondiaal niveau.

AEL roept de overheid op om te stoppen met symptoombestrijding en stemmingmakerij. Hou op met het verdoezelen van het wanbeleid dat jaren gevoerd is. Hou op met het zoeken van een zondebok…een traditie die Nederland al lang kent…. Ga de problemen van discriminatie en xenofobie te lijf. Aan de discriminerende opstelling van de, nagenoeg geheel witte, politiekorpsen moet een einde komen. Overigens, dat zijn politiekorpsen waar minderheden het nooit lang volhouden omdat racisme er koning is. AEL zegt tegen de overheid: pak de maatschappelijke uitsluiting en economische achterstanden daadwerkelijk aan en los deze op.

Door sociaal zwakke mensen te weren en te spreiden zal men proberen de realiteit van armoede weg te poetsen om het falende beleid te vervangen door een illusie dat iedereen het goed heeft in Nederland. Wij willen geen spreiding van armoede maar verdeling van rijkdom! Er moet een krachtig en intelligent beleid komen om armoede en verloedering van wijken aan te pakken. Maar dat vereist een sociaal kader. Dit afschuwelijke kabinet is echter bezig met een afbraak van onze sociale rechten. Het armoedebeleid wordt afgeschaft, er komt een herkeuring van de WAO. Mensen die zich letterlijk kapot hebben gewerkt om dit land op te bouwen, worden op hun oude dag bedreigd met verlies van inkomen. De aantasting van de sociale zekerheid zal mensen die van een minimum inkomen leven kansloos maken in deze samenleving. Aangezien een groot aantal minderheden bij de overheid voor een hun baan te danken hebben aan Melkert-banen is afschaffing hiervan een ramp. Ze moeten niet worden afgeschaft. Integendéél. Deze banen moeten worden omgezet in reguliere dienstverbanden om minderheden de kans te geven meer leidinggevende en publieke functies te vervullen.

In de derde plaats zien we dat dit kabinet bezig is de grenzen te sluiten. De gezinsvorming wordt beperkt. Jonge mannen en vrouwen zoeken altijd in hun ogen de ideale partner. Die partner is niet altijd in Nederland gevestigd, want wij zijn nu eenmaal minderheden in Nederland. Gezinshereniging komt vaker voor bij ons. Het kabinet Balkende II wil daar een stokje voorsteken. De volgende eisen gaan de gezinshereniging voor velen onmogelijk maken:
• Verplichtingen t.o.v.inburgeringcursussen
• De leeftijdsgrens van 21 jaar.
• 120% van de looneis. Dit zou vorig jaar 130% zijn geweest dankzij de LPF.

De eis tot het volgen van een inburgeringcursus in het land van herkomst is simpelweg niet realistisch of haalbaar. Hoe kan er overal in het buitenland Nederlands worden geleerd en de cultuurverschillen worden uitgelegd?

Wat betreft de leeftijdsgrens van 21 jaar: gezinsvorming laat zich niet sturen door wetten of regels. Wij trouwen nu eenmaal vroeg, want dat is beter en past in ons cultuur en onze waarden en normen. Als de partner dan kiest voor illegaal verblijf in Nederland heeft dit nadelige gevolgen voor hem/haar en hun kinderen.

De inkomenseis tot slot: deze was door het kabinet Balkenende I vastgesteld op 130%. Hebben jullie enig idee hoe weinig Marokkanen hieraan voldoen? Slechts 7% van de Marokkanen kan hieraan voldoen. Daarentegen voldoet 52% van de autochtonen aan deze norm. (Dit heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek berekend.) Vergelijkbare percentage doet zich voor bij een looneis 120%. Negen van de 10 minderheden krijgen dus eigenlijk een verbod opgelegd voor gezinsvorming. Deze mensen wordt liefde warmte en genegenheid ontnomen. En een partij die claimt het gezin als hoeksteen van de samenleving te zien, het CDA, geeft hier leiding aan.
Het lijkt mij duidelijk dat deze maatregel discriminerend is voor minderheden. Ze hebben hiermee invloed op het geluk van mensen en maken, inbreuk op de privé-wereld en gevoelsleven van mensen. Dit zijn gebieden in het leven die door geen enkele wet beheerst mogen worden. Dit is vanzelfsprekend niet te tolereren in een land dat zich democratisch noemt. Het is dan ook niet verwonderlijk dat rechten als gezinshereniging en vrije partnerkeuze internationaal zijn vastgelegd in het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens.

Dat de grenzen worden gesloten zie je ook aan het asielbeleid. Er zijn nu eenmaal veel arme en vervolgde mensen die ook een goed leven zoeken. Het westen heeft een economisch overwicht en houdt onze landen arm en onderdrukkend. Verder bombardeert het westen ons landen plat en laat het mensen in de steek, zoals in Bosnië. Je hoort niemand meer over Srebrenica. Het is duidelijk dat Nederland een laffe en hypocriete houding heeft aangenomen. Dit kabinet wil asielzoekers zoveel mogelijk weren aan de grens. Inhumane situaties doen zich voor met Minderjarige Alleenstaande Asielzoekers op kampementen. Jongeren worden als gevangenen vastgezet en onder een militair regime geplaatst.

zie onder verder...........................

ZbaqZbaq
02-11-03, 14:42
vervolg..........


Balkenende II wil de deur van Nederland dichtgooien en dicht houden. Niet alleen is dit een volstrekte illusie, maar het is onmenselijk, dom en getuigt van geen enkele besef van verantwoordelijkheid. Onmenselijk omdat mensen willen trouwen en dat is niet altijd met iemand die in Nederland woont. Pleidooien voor allochtonenstops en afschaffing van de kinderbijstand vanaf het tweede kind zijn een verkapte vorm van racisme. Dom omdat Nederland vergrijst en zwaar behoefte heeft aan jonge mensen om de economie en de verzorgingsstaat drijvende te houden. Als de naoorlogse generatie met pensioen gaat zal er opnieuw een groot tekort komen aan arbeidskrachten. Door dit onmenselijke beleid zal het aantal illegalen alleen groeien. Zij werken hard voor lage lonen en klagen niet, dus eigenlijk is het de vraag of ze illegaliteit echt willen bestrijden.
Met hun mond geven politici af op illegalen. Maar ze weten donders goed dat ze dit niet met daden kunnen bekrachtigen. Nederland zou dan namelijk volledig lam komen te liggen. De tuinbouw-sector zal ophouden te bestaan en de horeca zal in een ongekende crisis terecht komen.
Ik daag het kabinet uit te komen met een realistische bestrijding van de illegaliteit.
AEL staat voor een nieuwe wet op tijdelijke buitenlandse arbeid om de welvaart ook mondiaal te spreiden!!

Een ander middel om de banden met onze landen door te snijden is deze week door het CDA aan het kabinet voorgelegd. Met een nieuwe wet willen ze het bezit van een dubbele nationaliteit verbieden. Waarom vraag ik me af ? Welke drogreden ze hier ook voor zullen op trommelen, ik weet dat hier louter en alleen slechte intenties achter schuilen. Een persoon die het beste met jou voor heeft zal je nooit dwingen te kiezen tussen je vader en je moeder. Je bent een uitvloeisel van beiden. En een ieder die een van jou wortels wil afhakken is erop uit om je te verzwakken en kwetsbaar te maken voor wat komen gaat. Moge Allah(swt) ons daarvoor behoeden.

Dit beleid dat ik hier vandaag uiteengezet heb vind zijn oorsprong bij extreem-rechts. Extreem-rechts dat nu algemeen aanvaard is door de politiek. De angst die er achter schuilt, is de zgn.‘Islamisering’ van Nederland. Mensen, ik kan u vertellen dat er geen gevaar komt van de Islam. Het echte gevaar komt van de seculieren. Het geloof van deze seculieren,namelijk het niet geloven in God en het ontkennen van de Schepping, is de drijfveer voor dit onderdrukkende en repressieve beleid. Wij dringen ons geloof niet op aan hun, zij dringen hun ongeloof op aan ons.

Broeders en zusters,
Moslims en Arabieren in Nederland hebben zoals ik aan het begin van mijn betoog stelde, 2 keuzes;

• Of wij geven onszelf op, we geven onze cultuur en taal op, en we geven Allah (swt) op. En dan moeten we op onze handen en knieën door het leven gaan. Onze kinderen zullen geen volwaardig en gelijkwaardig burger zijn noch zullen zij Moslim, Arabier, Turk, of wat dan ook kunnen zijn.

• De andere keus is ons verzetten tegen het assimilatie- en uitsluitingbeleid van Balkenende II. Wij verdedigen ons door krachten te bundelen bij de AEL. Door krachten te bundelen rondom een redelijk programma zenden we een signaal uit dat ze rekening met ons zullen moeten leren houden.Dat we op gelijk voet en met respect voor elkaar samen willen leven. Dit is een keus waarbij wij en ons nageslacht met rechte rug en opgeheven hoofd door het leven zullen gaan. Buigen zullen wij alleen voor Allah(swt)


bron: ael.nl

Waterval
02-11-03, 14:46
Mooi betoog.... Alleen vind ik dit een beetje te makkelijk


Broeders en zusters, Moslims en Arabieren in Nederland hebben zoals ik aan het begin van mijn betoog stelde, 2 keuzes;



Ik denk toch echt dat het er meer zijn...

an3sdej
02-11-03, 14:48
Applaus ZbaqZbaq :handbang:

Alleen je valt in herhalingen :fuckit:

Mill
02-11-03, 14:49
Jammer dat het (weer) vol leugens staat, ZbaqZbaq.

et_2000nl
02-11-03, 14:51
Je bent keuze drie vergeten!!!!

3. Je behoud je eigen normen en waarden EN wil ook geen moer met de AEL te maken hebben.

Weer zo'n groep loosers die denken namens de allochtonen te spreken. Ik heb jou en jullie niet nodig, ik spreek liever zelf met U goed vinden. En als U dat niet goed vind dan doe ik het toch :ego:

Ga eerst eens de verkiezingen in Belgie winnen!!!!

ZbaqZbaq
02-11-03, 15:15
Geplaatst door Waterval
Mooi betoog.... Alleen vind ik dit een beetje te makkelijk




Ik denk toch echt dat het er meer zijn...

welke andere keus naast volledig burgerschap is er dan volgens jou ?

Mafkees
02-11-03, 15:18
Geplaatst door et_2000nl
Je bent keuze drie vergeten!!!!

3. Je behoud je eigen normen en waarden EN wil ook geen moer met de AEL te maken hebben.

Weer zo'n groep loosers die denken namens de allochtonen te spreken. Ik heb jou en jullie niet nodig, ik spreek liever zelf met U goed vinden. En als U dat niet goed vind dan doe ik het toch :ego:

Ga eerst eens de verkiezingen in Belgie winnen!!!!


Kijk maar uit. Als ZbaqZbaq dit leest ben je gelijk Marokkaan/Arabier-af.

et_2000nl
02-11-03, 15:19
Geplaatst door ZbaqZbaq
welke andere keus naast volledig burgerschap is er dan volgens jou ?

Je trapt in je eigen valkuil.... Het is wel duidelijk dat jij geen andere keus ziet.

et_2000nl
02-11-03, 15:19
Geplaatst door Al3arbi
Kijk maar uit. Als ZbaqZbaq dit leest ben je gelijk Marokkaan/Arabier-af.

Is hij gelijk aan Allah?

ZbaqZbaq
02-11-03, 15:22
Geplaatst door et_2000nl

Weer zo'n groep loosers die denken namens de allochtonen te spreken. Ik heb jou en jullie niet nodig.


AEL heeft nooit geclaimd namens een groep te spreken.

trouwens...
...wel eens aan gedacht dat er mensen zijn die jou hulp wel eens nodig zouden kunnen hebben ?

Ik had jou grote bek wel over de uitspraken van Wilders willen horen ?

Ga je daar nog wat aan doen ? Ga jij nog iets doen tegen die hetze die de laatste weken in de media tegen marokkanen gevoerd is ?

ach...natuurlijk...... jij voelde je niet aangesproken....en je had ook geen sympathie voor de mensen die zich onterecht aangevallen voelden

Waterval
02-11-03, 15:23
Geplaatst door ZbaqZbaq
welke andere keus naast volledig burgerschap is er dan volgens jou ?



Sneaky... Ik wijs volledig burgerschap niet af, alleen geef ik daar een andere invulling aan dan bijvoorbeeld de Ael of de Vvd..

ZbaqZbaq
02-11-03, 15:25
Geplaatst door et_2000nl
Je trapt in je eigen valkuil.... Het is wel duidelijk dat jij geen andere keus ziet.

nee inderdaad....

een andere keus dan volledige burgeschap acceptatie en gelijke behandeling zie ik niet zitten.......

jij wel ?

ZbaqZbaq
02-11-03, 15:27
Geplaatst door Waterval
Sneaky... Ik wijs volledig burgerschap niet af, alleen geef ik daar een andere invulling aan dan bijvoorbeeld de Ael of de Vvd..

uhhh...zijn er verschillende soorten burgerschap voor verschillende groepen mensen ?

an3sdej
02-11-03, 15:30
Zbaqzbaq als je heftig wordt komt Nabil boven, pas op.

et_2000nl
02-11-03, 15:30
Geplaatst door ZbaqZbaq
AEL heeft nooit geclaimd namens een groep te spreken.

trouwens...
...wel eens aan gedacht dat er mensen zijn die jou hulp wel eens nodig zouden kunnen hebben ?

Ik had jou grote bek wel over de uitspraken van Wilders willen horen ?

Ga je daar nog wat aan doen ? Ga jij nog iets doen tegen die hetze die de laatste weken in de media tegen marokkanen gevoerd is ?

ach...natuurlijk...... jij voelde je niet aangesproken....en je had ook geen sympathie voor de mensen die zich onterecht aangevallen voelden

Ik dacht dat de A van AEL voor arabisch stond. Is dat niet zo dan? Dan vind je toch dat je namens de arabieren spreekt. Je spreekt dus niet namens mij.

Hoe weet jij dat ik een grote bek heb. Anders dan jou tegenspreken heb ik nog niet gedaan. Ben jij soms een beetje van het emotionele type. En op het moment dat je tegengesproken word gaat schreeuwen....

Tweer keer fout is niet hetzelfde als een keer goed. Jouw hetze lost het probleem niet op, maar maakt de tegenstellingen alleen maar groter....

Ik zei toch, ga eerst de verkiezingen in Belgie winnen, of was dat een gevoelig punt?

Mafkees
02-11-03, 15:31
Geplaatst door et_2000nl
Is hij gelijk aan Allah?

Niet hardop roepen. Anders wordt Dyab Boos. Die functie is al aan hem toebedeeld...:hihi:

et_2000nl
02-11-03, 15:33
Geplaatst door Al3arbi
Niet hardop roepen. Anders wordt Dyab Boos. Die functie is al aan hem toebedeeld...:hihi:

Sorry, ik zal het nooit meer doen, bedankt voor de tip....

~Panthera~
02-11-03, 15:33
Geplaatst door Al3arbi
Niet hardop roepen. Anders wordt Dyab Boos. Die functie is al aan hem toebedeeld...:hihi:
-------------

Jij bent echt errug ! :hihi:

sadeeQ
02-11-03, 15:35
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Jij bent echt errug ! :hihi:
Haarlemse mentaliteit?

:loog: gestoorde volk daar

~Panthera~
02-11-03, 15:38
Geplaatst door sadeeQ
Haarlemse mentaliteit?

:loog: gestoorde volk daar
-----------

Schalkwijk Powerrrrrrrrrrrrr ! :hihi:

Ja..compleet geschift. :moe:

Waterval
02-11-03, 15:42
Geplaatst door ZbaqZbaq
uhhh...zijn er verschillende soorten burgerschap voor verschillende groepen mensen ?


Sneaky part2 Burgerschap kan ingevuld worden naar hoe mensen dat zien. Ik spreek niet in termen van groepen, zo ga ik nl. enkel maar voldoen aan het beeld wat politici proberen te creeren. Ik vul mijn burgerschap in naar hoe ik dat zie, als individu.

~Panthera~
02-11-03, 15:44
Geplaatst door Waterval

Sneaky part2 Burgerschap kan ingevuld worden naar hoe mensen dat zien. Ik spreek niet in termen van groepen, zo ga ik nl. enkel maar voldoen aan het beeld wat politici proberen te creeren. Ik vul mijn burgerschap in naar hoe ik dat zie, als individu.
------------------

Gelijk heb je ! :duim:
Dat enorme geouwehoer over hoe Nederland blijkbaar 1 eenheidsworst moet worden komt mij ook danig de strot uit.
Straks lopen we allemaal met een Bakellende kapsel, je moet er toch niet aan denken. :moe:

Mafkees
02-11-03, 15:45
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Schalkwijk Powerrrrrrrrrrrrr ! :hihi:

Ja..compleet geschift. :moe:


Ey Panthera. Ga je mee vanavond. Raampies ingooien van VNU gebouw...:D

Mafkees
02-11-03, 15:47
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Gelijk heb je ! :duim:
Dat enorme geouwehoer over hoe Nederland blijkbaar 1 eenheidsworst moet worden komt mij ook danig de strot uit.
Straks lopen we allemaal met een Bakellende kapsel, je moet er toch niet aan denken. :moe:


Waterval kan soms goed uit de hoek komen. Hij is slimmer dan hij doet voorkomen...;)

~Panthera~
02-11-03, 15:49
Geplaatst door Al3arbi
Ey Panthera. Ga je mee vanavond. Raampies ingooien van VNU gebouw...:D
-----------------

Hehe....... :D
Begin jij bovenaan, sta ik wel op de uitkijk. http://smile.smilies.nl/513.gif

000NobelPrizes
02-11-03, 15:52
Geplaatst door Waterval

zo ga ik nl. enkel maar voldoen aan het beeld wat politici proberen te creeren. Ik vul mijn burgerschap in naar hoe ik dat zie, als individu.
Baanbrekend hoor.

(Al doet iedereen dat)

Mafkees
02-11-03, 15:52
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Hehe....... :D
Begin jij bovenaan, sta ik wel op de uitkijk. :bril:


Daarna gaan we De halte van de Zuid-Tangent slopen. En Gooien we AH Karretjes over de weg :D

sadeeQ
02-11-03, 15:52
Geplaatst door Dave20
En Nabil, heb jij er weleens aan gedacht dat de AEL alleen maar olie op het vuur gooit en een zege is voor mensen als Wilders? Dat de doorsnee Marokkaan helemaal niet zit te wachten op een partij met een crimineel in het bestuur die vanalles schreeuwt en zorgt voor polarisatie?

:haha: :haha: af en toe ben je wel lachwekkend


loop je ook zo te janken wanneer het gaat om een criminele facist aan het hoofd van een racistische partij a la NR .

of kun je niet tegen een beetje zelfkritiek michiel ? :haha: :haha:

000NobelPrizes
02-11-03, 15:53
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Straks lopen we allemaal met een Bakellende kapsel, je moet er toch niet aan denken. :moe:

Dan liever alle vrouwen een hoofddoek (de kleur kan enorm gezellig varieren) en alle mannen een baard (de lengte kan enorm gezellig varieren).

~Panthera~
02-11-03, 15:56
Geplaatst door Al3arbi
Daarna gaan we De halte van de Zuid-Tangent slopen. En Gooien we AH Karretjes over de weg :D
------------

Oki, die Zuidtangent is toch knudde. http://smile.smilies.nl/1923.gif

Mafkees
02-11-03, 15:56
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dan liever alle vrouwen een hoofddoek (de kleur kan enorm gezellig varieren) en alle mannen een baard (de lengte kan enorm gezellig varieren).


Liever geen baard if you dont mind. Ik wil op de weg kunnen letten.

sadeeQ
02-11-03, 15:57
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dan liever alle vrouwen een hoofddoek (de kleur kan enorm gezellig varieren) en alle mannen een baard (de lengte kan enorm gezellig varieren).

:lole: voor sommige lelijke geiten moet de burqa verplicht worden .

Mafkees
02-11-03, 15:58
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Oki, die Zuidtangent is toch knudde. http://smile.smilies.nl/1923.gif


Die lijn is `n zegen voor zwartrijdend Haarlem..:D(vooral die zwartrijders met opgeschore koppies en zwarte krulletjes)

000NobelPrizes
02-11-03, 15:58
Geplaatst door Al3arbi
Liever geen baard if you dont mind. Ik wil op de weg kunnen letten.

Hang er een loodje aan vanaf windkracht 3.

~Panthera~
02-11-03, 15:58
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dan liever alle vrouwen een hoofddoek (de kleur kan enorm gezellig varieren) en alle mannen een baard (de lengte kan enorm gezellig varieren).
---------

Ja, ik snap niet dat mensen zo dol draaien over een hoofddoek.
Ik kan er geen last van hebben, hoe hard ik mijn best ook doe. :moe:
En een baard staat me niet echt.

Mafkees
02-11-03, 16:00
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hang er een loodje aan vanaf windkracht 3.


Ik heb geen Cabrio. Wellicht dat AEL de prijs van Pokon kan verlagen, kan ik kijken of ik `n baard kweken ken..:D

~Panthera~
02-11-03, 16:01
Geplaatst door Al3arbi
Die lijn is `n zegen voor zwartrijdend Haarlem..:D(vooral die zwartrijders met opgeschore koppies en zwarte krulletjes)
--------------------------

Vooral die ja. Ik zie ze met duizenden voorbij zoefen hier. http://smile.smilies.nl/360.gif

000NobelPrizes
02-11-03, 16:02
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Ja, ik snap niet dat mensen zo dol draaien over een hoofddoek.
Ik kan er geen last van hebben, hoe hard ik mijn best ook doe. :moe:

Ach, zovelen maken zich langdradig te sappel om het haar van JP, kan mij ook niet boeien.

~Panthera~
02-11-03, 16:03
Geplaatst door Al3arbi
Ik heb geen Cabrio. Wellicht dat AEL de prijs van Pokon kan verlagen, kan ik kijken of ik `n baard kweken ken..:D
--------------

GEEN cabrio ?? :schok: Das nou minder....... :moe:

:melig:

~Panthera~
02-11-03, 16:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ach, zovelen maken zich langdradig te sappel om het haar van JP, kan mij ook niet boeien.
-------------------

In het kader van "representatief" zou je daar nog een heeeeeel lange discussie over kunnen houden. :hihi:

Waterval
02-11-03, 16:05
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Baanbrekend hoor.

(Al doet iedereen dat)


Gelukkig breng jij wel dingen tot stand..

Mafkees
02-11-03, 16:05
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------

Vooral die ja. Ik zie ze met duizenden voorbij zoefen hier. http://smile.smilies.nl/360.gif


Rijdt de Zuid-Tangent dan langs je deur? Das lullig. Ik heb er geen last van. 70 Roelz...(71 ook :D)


Binnenkort roeleert mn cabrio!

sadeeQ
02-11-03, 16:06
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Ja, ik snap niet dat mensen zo dol draaien over een hoofddoek.
Ik kan er geen last van hebben, hoe hard ik mijn best ook doe. :moe:
En een baard staat me niet echt.

:auw2: een trauma opgelopen ?
of misschien
neergekopt door een hoofddoekje?

~Panthera~
02-11-03, 16:06
Geplaatst door Al3arbi
Rijdt de Zuid-Tangent dan langs je deur? Das lullig. Ik heb er geen last van. 70 Roelz...(71 ook :D)


Binnenkort roeleert mn cabrio!
-----------

Bofferd. :moe:

:D

Mafkees
02-11-03, 16:07
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

In het kader van "representatief" zou je daar nog een heeeeeel lange discussie over kunnen houden. :hihi:

000NobelPrizes
02-11-03, 16:07
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

In het kader van "representatief" zou je daar nog een heeeeeel lange discussie over kunnen houden. :hihi:
Doe dat. Met je kapper of zo.

sadeeQ
02-11-03, 16:08
Geplaatst door Al3arbi
Rijdt de Zuid-Tangent dan langs je deur? Das lullig. Ik heb er geen last van. 70 Roelz...(71 ook :D)


Binnenkort roeleert mn cabrio!


:lole: Al3arbi en zijn panthera

http://www.versier.nl/Groepen%20en%20Links/Speelgoed/4x4explorer.jpg

~Panthera~
02-11-03, 16:08
Geplaatst door sadeeQ
:auw2: een trauma opgelopen ?
of misschien
neergekopt door een hoofddoekje?
-------------

Volgens mij ben je iets te ver in je Shell bron gedoken, LEES eens goed. :stout:

~Panthera~
02-11-03, 16:13
Geplaatst door sadeeQ
:lole: Al3arbi en zijn panthera

http://www.versier.nl/Groepen%20en%20Links/Speelgoed/4x4explorer.jpg
---------------------------


http://smile.smilies.nl/365.gif

:stomp:

ZbaqZbaq
02-11-03, 16:30
Geplaatst door et_2000nl
Ik dacht dat de A van AEL voor arabisch stond. Is dat niet zo dan? Dan vind je toch dat je namens de arabieren spreekt. Je spreekt dus niet namens mij.


spreken namens een groep is iets anders dan opkomen voor een bepaalde groep.....en dat is wat AEL doet.



Hoe weet jij dat ik een grote bek heb. Anders dan jou tegenspreken heb ik nog niet gedaan. Ben jij soms een beetje van het emotionele type. En op het moment dat je tegengesproken word gaat schreeuwen....


Dat je een grote bek hebt maak ik op uit het feit dat jij AEL een stelletje losers noemt, en niet omdat je mij tegenspreekt.



Tweer keer fout is niet hetzelfde als een keer goed. Jouw hetze lost het probleem niet op, maar maakt de tegenstellingen alleen maar groter....


het zal wel....je kop in het zand steken en hopen dat het overwaait is inderdaad niet de aanpak van AEL.



Ik zei toch, ga eerst de verkiezingen in Belgie winnen, of was dat een gevoelig punt?

AEL heeft nooit meegedaan aan verkiezingen in Belgie.

ZbaqZbaq
02-11-03, 16:33
Geplaatst door Dave20
En Nabil, heb jij er weleens aan gedacht dat de AEL alleen maar olie op het vuur gooit en een zege is voor mensen als Wilders? Dat de doorsnee Marokkaan helemaal niet zit te wachten op een partij met een crimineel in het bestuur die vanalles schreeuwt en zorgt voor polarisatie?

ja ik ken jou logica...."het palestijnse verzet zorgt alleen maar voor nog meer repressie door de zionisten. Beter is als ze ze zich maar niet gaan verzetten"

ZbaqZbaq
02-11-03, 16:37
Geplaatst door Waterval

Sneaky part2 Burgerschap kan ingevuld worden naar hoe mensen dat zien. Ik spreek niet in termen van groepen, zo ga ik nl. enkel maar voldoen aan het beeld wat politici proberen te creeren. Ik vul mijn burgerschap in naar hoe ik dat zie, als individu.

Burgerschap invullen naar jou eigen visie klinkt wel leuk en aardig maar slaat als een tang op een varken.

Waar het omgaat is dat de voorwaarden voor burgerschap voor een iedere burger gelijk zijn. Hoe de burger dat invult is een andere zaak.

ZbaqZbaq
02-11-03, 16:39
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Gelijk heb je ! :duim:
Dat enorme geouwehoer over hoe Nederland blijkbaar 1 eenheidsworst moet worden komt mij ook danig de strot uit.
Straks lopen we allemaal met een Bakellende kapsel, je moet er toch niet aan denken. :moe:

je haalt begrippen als burgerschap en assimilaitie door elkaar.

000NobelPrizes
02-11-03, 16:41
Geplaatst door ZbaqZbaq
ja ik ken jou logica...."het palestijnse verzet zorgt alleen maar voor nog meer repressie door de zionisten. Beter is als ze ze zich maar niet gaan verzetten"

:haha:

Dit heeft toch wel een hoog cinematografisch Mozes-gehalte.

"Ik leid mijn volk uit de onderdrukking. Ik, Nabil, zal geschiedenis schrijven."

Heb je al een mooi bijpassend drama-kostuum besteld bij de kleermaker, voor de dag van de zege?

000NobelPrizes
02-11-03, 16:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
Burgerschap invullen naar jou eigen visie klinkt wel leuk en aardig maar slaat als een tang op een varken.

Waar het omgaat is dat de voorwaarden voor burgerschap voor een iedere burger gelijk zijn. Hoe de burger dat invult is een andere zaak.

Uche uche.

Dat invullen van het burgerschap... Eh, ja.
Daar bestaan allerlei opvattingen over, niet?

~Panthera~
02-11-03, 17:09
Geplaatst door ZbaqZbaq
je haalt begrippen als burgerschap en assimilaitie door elkaar.
--------------
I know. maar ik zie toch dat de assimilatiewens de laatste tijd meer de kop op steekt dan dat mensen gewoon hun invulling van burgerschap zelf mogen bepalen.
Maar dat is denk ik altijd al zo geweest: wie zijn kop boven het maaiveld uit steekt, wordt afgefikt in Nederland.
Cultuur van het opgeheven vingertje.

Waterval
02-11-03, 17:10
Geplaatst door ZbaqZbaq
Burgerschap invullen naar jou eigen visie klinkt wel leuk en aardig maar slaat als een tang op een varken.

Waar het omgaat is dat de voorwaarden voor burgerschap voor een iedere burger gelijk zijn. Hoe de burger dat invult is een andere zaak.


:confused:

Het ene moment slaat het als een tang op een varken en het andere moment is het een andere zaak? Ik heb het nog geen enkel moment gehad over de voorwaarden voor burgerschap. Dat die gelijk moeten zijn ben ik met je eens. Dat is toch de grondouet?;)

ZbaqZbaq
02-11-03, 17:13
Geplaatst door Waterval
:confused:

Het ene moment slaat het als een tang op een varken en het andere moment is het een andere zaak? Ik heb het nog geen enkel moment gehad over de voorwaarden voor burgerschap. Dat die gelijk moeten zijn ben ik met je eens. Dat is toch de grondouet?;)

correctamundo :cool:

000NobelPrizes
02-11-03, 17:18
Geplaatst door ~Panthera~
--------------
I know. maar ik zie toch dat de assimilatiewens de laatste tijd meer de kop op steekt dan dat mensen gewoon hun invulling van burgerschap zelf mogen bepalen.
Maar dat is denk ik altijd al zo geweest: wie zijn kop boven het maaiveld uit steekt, wordt afgefikt in Nederland.
Cultuur van het opgeheven vingertje.

Jammer dat er weer zo'n slachtofferige ondertoon in je priksel zit. En tegelijkertijd een aanvallende.

Het is namelijk inderdaad zo dat de Hollandse volksaard is 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'. Dat kun jij affikken noemen, hier vloeit die houding al eeuwen door onze aderen. That's us. Dat lawaaierige gebrul vinden wij nou weer niks. Of zoiets als dat ejaculerende plezier van Zbaqzbaq als er doden vallen: dat is beslist wennen voor ons. Ik weet ook niet hoe het vice-versa was geweest; als wij massaal naar Marokko waren geemigreerd en daar onze ingetogen, geremde waarden hadden willen implementeren. Of onze vrije seksuele houding, of vrijheid van homo's e.d. Dat had ook frictie opgeleverd.

~Panthera~
02-11-03, 17:20
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Jammer dat er weer zo'n slachtofferige ondertoon in je priksel zit. En tegelijkertijd een aanvallende.

Het is namelijk inderdaad zo dat de Hollandse volksaard is 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'. Dat kun jij affikken noemen, hier vloeit die houding al eeuwen door onze aderen. That's us . Dat lawaaierige gebrul vinden wij nou weer niks. Of zoiets als dat ejaculerende plezier van Zbaqzbaq als er doden vallen: dat is beslist wennen voor ons. Ik weet ook niet hoe het vice-versa was geweest; als wij massaal naar Marokko waren geemigreerd en daar onze ingetogen, geremde waarden hadden willen implementeren. Of onze vrije seksuele houding, of vrijheid van homo's e.d. Dat had ook frictie opgeleverd.
------------------------

That's you, not me.
Speak for yourself. :fpetaf:

ZbaqZbaq
02-11-03, 17:25
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Jammer dat er weer zo'n slachtofferige ondertoon in je priksel zit. En tegelijkertijd een aanvallende.

Het is namelijk inderdaad zo dat de Hollandse volksaard is 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'. Dat kun jij affikken noemen, hier vloeit die houding al eeuwen door onze aderen. That's us. Dat lawaaierige gebrul vinden wij nou weer niks. Of zoiets als dat ejaculerende plezier van Zbaqzbaq als er doden vallen: dat is beslist wennen voor ons. Ik weet ook niet hoe het vice-versa was geweest; als wij massaal naar Marokko waren geemigreerd en daar onze ingetogen, geremde waarden hadden willen implementeren. Of onze vrije seksuele houding, of vrijheid van homo's e.d. Dat had ook frictie opgeleverd.


151hypocrieten is het koloniale verleden van nederland zeker vergeten ?
Om over het huidige neo-koloniale beleid maar te zwijgen.

000NobelPrizes
02-11-03, 17:28
Geplaatst door ZbaqZbaq
151hypocrieten is het koloniale verleden van nederland zeker vergeten ?
Om over het huidige neo-koloniale beleid maar te zwijgen.

Absoluut niet. Jij toch ook niet? Jij was immers degene die ooit beweerde dat er hier van geprofiteerd mocht worden.

ZbaqZbaq
02-11-03, 17:29
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Absoluut niet. Jij toch ook niet? Jij was immers degene die ooit beweerde dat er hier van geprofiteerd mocht worden.

:confused:

000NobelPrizes
02-11-03, 17:35
Geplaatst door ZbaqZbaq
:confused:
No worry, je bent niet de enige. Nederland is, zoal ik hier vaak heb gehoord, bevrijd door de Marokkanen 'want wij waren te laf om te vechten' en zijn wij rijk geworden door de Marokkanen 'want wij waren te lui om te werken'. En voor de rest hebben we onze welvaart te danken aan de slavernij en kolonien dus hebben allochtonen alle recht om ervan te profiteren.
Ja don't even ask; het is een theorietje dat sommige slampampers iets gelukkiger maakt met hun bestaan (of zoiets) maar godzijdank denken niet alle immigranten dit.

an3sdej
02-11-03, 17:44
151hypocrieten is het koloniale verleden van nederland zeker vergeten ?

Herinnering uit de geschiedenisboekjes. Ik leef echter in het heden.
En hysterisch geschreeuw ligt mij niet zo.

ZbaqZbaq
02-11-03, 18:15
Geplaatst door an3sdej
Herinnering uit de geschiedenisboekjes. Ik leef echter in het heden.
En hysterisch geschreeuw ligt mij niet zo.

mooi zo...dus die holcaust lessen hoeven van jou niet meer ?

000NobelPrizes
02-11-03, 18:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
mooi zo...dus die holcaust lessen hoeven van jou niet meer ?

Kies maar aan welk verleden herinnerd mag worden; alsof het een supermarkt is. Wat komt je uit, Zakzak?
Kolonien, (ja uiteraard).
Slavernij (oh ja).
Eerste immigrantenlading (zekers).
Verlichting (Vast niet).
Holocaust (uit den boze).
Etc.

Opportune herinneringen, dat lijkt je vast wel wat.

ZbaqZbaq
02-11-03, 18:22
was niet mijn idee om geschiedenis af te doen als iets irrelevants.


richt je tot an3sdej

ik vind alleen dat je consequent moet zijn en de geschiedenis in z'n geheel te beschouwen

Orakel
02-11-03, 18:26
Geplaatst door ZbaqZbaq
nee inderdaad....

een andere keus dan volledige burgeschap acceptatie en gelijke behandeling zie ik niet zitten.......



Hehehe, waar heb ik dat eerder gehoord?

"There is no second class citizenship" zei Malcolm X in zijn tijd.

an3sdej
02-11-03, 18:52
mooi zo...dus die holcaust lessen hoeven van jou niet meer ?

Holocaust zal nooit vergeten worden, en dat is maar goed ook. Het uitmelken ervan hoeft van mij niet, en in sommige gevallen vind ik wel dat dat gebeurt.

Dat joodse mensen er nog altijd zeer gevoelig voor zijn is niet verwonderlijk. De "kruistochten" zijn al een milennium ouder, en nog hebben de molsims het daarover, je leest niet anders :p

freya
02-11-03, 18:55
Geplaatst door an3sdej
Holocaust zal nooit vergeten worden, en dat is maar goed ook. Het uitmelken ervan hoeft van mij niet, en in sommige gevallen vind ik wel dat dat gebeurt.

Dat joodse mensen er nog altijd zeer gevoelig voor zijn is niet verwonderlijk. De "kruistochten" zijn al een milennium ouder, en nog hebben de molsims het daarover, je leest niet anders :p

Het kolonialisme bestaat nog steeds en de gevolgen ervan zijn over de hele wereld merkbaar, maar dat mag van jou wel vergeten worden?

an3sdej
02-11-03, 19:29
Het kolonialisme bestaat nog steeds en de gevolgen ervan zijn over de hele wereld merkbaar, maar dat mag van jou wel vergeten worden?

Vertel eens Freya, waar op deze wereld is nog een kolonie in de oude zin van het woord?

ZbaqZbaq
02-11-03, 19:32
Geplaatst door an3sdej
Vertel eens Freya, waar op deze wereld is nog een kolonie in de oude zin van het woord?

hahahah..in de oude zin van het woord....

slim andries...heel slim

Palestina....Irak........bijvoorbeeld

et_2000nl
02-11-03, 19:35
Geplaatst door ZbaqZbaq
spreken namens een groep is iets anders dan opkomen voor een bepaalde groep.....en dat is wat AEL doet.



Dat je een grote bek hebt maak ik op uit het feit dat jij AEL een stelletje losers noemt, en niet omdat je mij tegenspreekt.



het zal wel....je kop in het zand steken en hopen dat het overwaait is inderdaad niet de aanpak van AEL.



AEL heeft nooit meegedaan aan verkiezingen in Belgie.

Haal de a dan weg en noem jezelf europese liga. Dan is dat misverstand uit de wereld.... BTW twee landen is nog niet europees hoor.

Ja, inderdaad losers, en dat zei ik heel zachtjes, dus geen grote bek.
Er zijn meer alternatieven dan de AEL zonder je kop in het zand te steken.

Op de website van AEL nederland staat het volgende artikel:

http://www.ael.nl/pers_belgie.htm

Dat kan twee dingen betekenen:

1. Zelfs op ael.nl staan leugens.
2. Je weet niet waar je het over hebt.

Het zal wel een combinatie van beide zijn....

an3sdej
02-11-03, 19:37
Zbaqzbaq/Nabil, doe je nog even verslag van jouw kontakten met Nordin en zijn familie?

Als hier mensen zijn die het hebben dat tijden van het oude kolonialisme weerkeren, dan zeg ik dat dat onzin is. Er zijn geen koloniale 'wingewesten' meer. Je kunt Irak moeilijk een kolonie van de VS noemen.

ZbaqZbaq
02-11-03, 19:43
Geplaatst door et_2000nl
Haal de a dan weg en noem jezelf europese liga. Dan is dat misverstand uit de wereld.... BTW twee landen is nog niet europees hoor.


Je vergeet mogelijk dat AEL-France aan de weg timmert. Het misverstand doet zich dan ook alleen maar voor bij mensen met 2 /1/2 hercencel. Met deze marginale groep an AEL geen rekening houden.



Ja, inderdaad losers, en dat zei ik heel zachtjes, dus geen grote bek.
Er zijn meer alternatieven dan de AEL zonder je kop in het zand te steken.


alhamdoelilah. Mooi zo....wat doe jij dan als succesvolle en goedgebekte persoon voor de zwakkeren in jou gemeenschap ? Mogelijk kan ik iets van jou leren.



Op de website van AEL nederland staat het volgende artikel:

http://www.ael.nl/pers_belgie.htm

Dat kan twee dingen betekenen:

1. Zelf op ael.nl staan leugens.
2. Je weet niet waar je het over hebt.

Het zal wel een combinatie van beide zijn....

je vergeet de befaamde optie 3

En dat is namelijk dat jij niet begrijpt wat het verschil is tussen AEL die meedoet aan de verkiezingen of AEL dat met een andere groep samen werkt en een lijst opstelt...namelijk RESIST...en die lijst doet mee aan de verkiezingen.


en zoals je leest op dat zelfde bericht waren die verkiezingen wel degelijk een succes.

an3sdej
02-11-03, 19:46
Zbaqzbaq/Nabil, doe je nog even verslag van jouw kontakten met Nordin en zijn familie?

Als hier mensen zijn die het hebben dat tijden van het oude kolonialisme weerkeren, dan zeg ik dat dat onzin is. Er zijn geen koloniale 'wingewesten' meer. Je kunt Irak moeilijk een kolonie van de VS noemen.

et_2000nl
02-11-03, 20:09
Geplaatst door ZbaqZbaq
Je vergeet mogelijk dat AEL-France aan de weg timmert. Het misverstand doet zich dan ook alleen maar voor bij mensen met 2 /1/2 hercencel. Met deze marginale groep an AEL geen rekening houden.



alhamdoelilah. Mooi zo....wat doe jij dan als succesvolle en goedgebekte persoon voor de zwakkeren in jou gemeenschap ? Mogelijk kan ik iets van jou leren.



je vergeet de befaamde optie 3

En dat is namelijk dat jij niet begrijpt wat het verschil is tussen AEL die meedoet aan de verkiezingen of AEL dat met een andere groep samen werkt en een lijst opstelt...namelijk RESIST...en die lijst doet mee aan de verkiezingen.


en zoals je leest op dat zelfde bericht waren die verkiezingen wel degelijk een succes.


OK, je hebt gewonnen, ik was AEL france vergeten. Drie landen kan inderdaad als europa gezien worden. Miscchien staat de e dan wel voor een grenzeloze ambitie.....

Ik heb nooit gezegd dat ik succesvol ben. En goedgebekt zijn ook niet mijn woorden. En of je wat van mij kan leren valt te betwijfelen. En dat ligt niet aan mij.... Wat ik doe voor de zwakkeren in de samenleving gaat je geen moer aan. Maar het is me niet inzetten voor de AEL.

OK, dan hebben jullie niet meegedaan.... Ik kan niet lezen....

Orakel
02-11-03, 22:01
Geplaatst door Dave20
En Nabil, .....te wachten op een partij met een crimineel in het bestuur ......

Is dat gezeik nu eindelijk es een keer afgelopen? Iedere keer maar weer dat verhaal van die laptops erbij halen als je door je argumenten heen bent. Jij en Andries hebben daar nogal een handje van zeg.

Ben je ook zo consistent naar Elco Brinkman die ervoor gezorgd heeft dat de bouwfraude van 5 miljard uiteindelijk geschikt is voor 5 miljoen?

Brama
02-11-03, 22:03
Inhoudelijk wordt niet gereageerd op de posting die ZbaqZbaq geplaatst heeft en drijft de 'discussie' af naar onbekende en nietszeggende monologen. Deze AEL roerganger wordt veel te gemakkelijk genegeerd en afgedaan, terwijl deze man levensgevaarlijk en Polemisch aan het werk is. Een gevaarlijke volksmenner die op lafhartige manier op de onderbuikgevoelens van daarvoor gevoelige allochtonen als autochtonen probeert in te spelen en aanstuurd op een rechtstreekse confrontatie. Besef wat zijn woorden betekenen, hij tracht de ene bevolkingsgroep op te zetten tegen andere groepen, vijandbeelden te versterken en aan te moedigen. Denk niet: 'ach, dat loopt zo'n vaart niet, hij spreekt niet namens mij' in het verleden hebben anderen dat in miljoenenvoud met hun leven moeten bekopen.

Puttend uit een bijdrage die ik eerder op een ander forum publiceerde wil ik ter overdenking afsluiten.

De huidige Europese massa immigratie is een rechtstreeks gevolg van de uitkomsten van de laatst gevochten Europese oorlog. Deze 'demografische ontregeling' heeft als grootste taak om te voorkomen dat de voormalige wereldgrootmachten zich richten op andere dan de 'eigen binnenlandse problemen.' Demografische ontregeling is naar alle waarschijnlijkheid geen onderdeel geweest van een tevoren opgezet plan, maar gaandeweg is de enorme economische wurging en ontregeling onderkend en zijn daarna activiteiten ontplooid - of juist tegengehouden - die deze massale volksverplaatsingen binnen Europa stimuleren. Dit 'volksvernietigingswapen' is een van de meest geraffineerde "verdeel-en-heers" wapens en het meest massale wapen dat ooit in de strijd om de wereldhegemonie is ingezet.

Op een zeer laaghartige manier worden landen of gebieden van economische, politieke, militaire of strategische waarde onderdrukt met o.a. als resultaat een volk dat zich tot paria gedegenereerd ziet. Een volk dat alle kansen ontnomen wordt om zichzelf met de overvloedig beschikbare eigen middelen zoals olie, goud, delfstoffen etc. te ontwikkelen, veiligheid, welzijn, welvaart en gezondheid voor zichzelf als individu en als natie te bieden. Op een lafhartige manier wordt gebruik gemaakt van het overlevingsinstinct van de mens en wordt dezen geen strobreed in de weg gelegd om zich als werkkoelie te vestigen in Europa. Miljoenen niet ontwikkelde mensen met de meest afwijkende etnische samenstellingen worden aangetrokken om als loonslaven naar het Noorden te trekken, niet gehinderd door enig besef of inzicht in de achtergronden of de 'rol' die hun in de toekomst is toebedeeld.

Geholpen door de gemuilkorfde en Politiek correct opgeleide politieke handlangers wordt de - in eerste instantie makkelijk integreerbare en welkome groep, massaal Europa binnengeleid door ontelbare positief discriminerende wetten en wordt tegelijk met kracht gewezen op het politieke verleden en de morele verantwoordelijkheid. De eigen Europese autochtone bevolking moet en zal overspoeld worden met een steeds toenemende Autochtone bevolkingsgroep, die - als een koekoeksjong - met hun eigen 'normen en waarden' een ei zullen leggen in de respectieve nationale 'nesten'. Onder het mom dat 'de Europeanen zelf niet meer wilden werken en zich te goed voelden voor smerige arbeid' werden miljoenen mensen uit hun eigen omgeving 'verdreven', mensen die in hun eigen regio nooit meer een rol van betekenis kunnen en zullen spelen. Mensen die hun eigen geboorteland verlieten in ruil voor geld, maar ook niet meer in staat om hun eigen geboortegrond op te bouwen, te verdedigen tegen de interessen die grote wereldmachten en concerns hebben in hun landen.

Onder het mom 'redder van het gastland' worden de allochtonen op een niet-bestaand voetstuk geplaatst, van overheidswege verwelkomd en dragen ze in hun naïviteit zonder het te weten de judaspenning die eens de keerzijde zal laten zien. Een keerzijde die bloederig zal zijn als nooit eerder gekend. Als dank voor hun collaboratie zal hun bloed een worden met het bloed van miljoenen autochtone Europeanen en als een vloedgolf de 'balance of power' her-stellen, ten faveure van hun Geestelijk leiders, hun ideologische helden, in naam van Allah en met dank aan de nieuwe Hegemonist.

Orakel
02-11-03, 22:10
Geplaatst door Brama
Inhoudelijk wordt niet gereageerd op de posting die ZbaqZbaq geplaatst heeft en drijft de 'discussie' af naar onbekende en nietszeggende monologen. Deze AEL roerganger wordt veel te gemakkelijk genegeerd en afgedaan, terwijl deze man levensgevaarlijk en Polemisch aan het werk is.

Over polemiek gesproken. Moet je de rest van je stuk nog es een keer nalezen joh. Ken je lachen. Ik heb me wel bescheurd.



Een gevaarlijke volksmenner die op lafhartige manier op de onderbuikgevoelens van daarvoor gevoelige allochtonen als autochtonen probeert in te spelen en aanstuurd op een rechtstreekse confrontatie . Besef wat zijn woorden betekenen, hij tracht de ene bevolkingsgroep op te zetten tegen andere groepen, vijandbeelden te versterken en aan te moedigen. Denk niet: 'ach, dat loopt zo'n vaart niet, hij spreekt niet namens mij' in het verleden hebben anderen dat in miljoenenvoud met hun leven moeten bekopen .

Puttend uit een bijdrage die ik eerder op een ander forum publiceerde wil ik ter overdenking afsluiten.

De huidige Europese massa immigratie is een rechtstreeks gevolg van de uitkomsten van de laatst gevochten Europese oorlog. Deze 'demografische ontregeling' heeft als grootste taak om te voorkomen dat de voormalige wereldgrootmachten zich richten op andere dan de 'eigen binnenlandse problemen .' Demografische ontregeling is naar alle waarschijnlijkheid geen onderdeel geweest van een tevoren opgezet plan, maar gaandeweg is de enorme economische wurging en ontregeling onderkend en zijn daarna activiteiten ontplooid - of juist tegengehouden - die deze massale volksverplaatsingen binnen Europa stimuleren. Dit 'volksvernietigingswapen' is een van de meest geraffineerde "verdeel-en-heers" wapens en het meest massale wapen dat ooit in de strijd om de wereldhegemonie is ingezet.

Op een zeer laaghartige manier worden landen of gebieden van economische, politieke, militaire of strategische waarde onderdrukt met o.a. als resultaat een volk dat zich tot paria gedegenereerd ziet. Een volk dat alle kansen ontnomen wordt om zichzelf met de overvloedig beschikbare eigen middelen zoals olie, goud, delfstoffen etc. te ontwikkelen, veiligheid, welzijn, welvaart en gezondheid voor zichzelf als individu en als natie te bieden. Op een lafhartige manier wordt gebruik gemaakt van het overlevingsinstinct van de mens en wordt dezen geen strobreed in de weg gelegd om zich als werkkoelie te vestigen in Europa. Miljoenen niet ontwikkelde mensen met de meest afwijkende etnische samenstellingen worden aangetrokken om als loonslaven naar het Noorden te trekken, niet gehinderd door enig besef of inzicht in de achtergronden of de 'rol' die hun in de toekomst is toebedeeld.

Geholpen door de gemuilkorfde en Politiek correct opgeleide politieke handlangers wordt de - in eerste instantie makkelijk integreerbare en welkome groep, massaal Europa binnengeleid door ontelbare positief discriminerende wetten en wordt tegelijk met kracht gewezen op het politieke verleden en de morele verantwoordelijkheid. De eigen Europese autochtone bevolking moet en zal overspoeld worden met een steeds toenemende Autochtone bevolkingsgroep, die - als een koekoeksjong - met hun eigen 'normen en waarden' een ei zullen leggen in de respectieve nationale 'nesten'. Onder het mom dat 'de Europeanen zelf niet meer wilden werken en zich te goed voelden voor smerige arbeid' werden miljoenen mensen uit hun eigen omgeving 'verdreven', mensen die in hun eigen regio nooit meer een rol van betekenis kunnen en zullen spelen. Mensen die hun eigen geboorteland verlieten in ruil voor geld, maar ook niet meer in staat om hun eigen geboortegrond op te bouwen, te verdedigen tegen de interessen die grote wereldmachten en concerns hebben in hun landen.

Onder het mom 'redder van het gastland' worden de allochtonen op een niet-bestaand voetstuk geplaatst, van overheidswege verwelkomd en dragen ze in hun naïviteit zonder het te weten de judaspenning die eens de keerzijde zal laten zien. Een keerzijde die bloederig zal zijn als nooit eerder gekend. Als dank voor hun collaboratie zal hun bloed een worden met het bloed van miljoenen autochtone Europeanen en als een vloedgolf de 'balance of power' her-stellen, ten faveure van hun Geestelijk leiders, hun ideologische helden, in naam van Allah en met dank aan de nieuwe Hegemonist.

En met dit soort gedachtengoed roepen dat je je land terug wil?

an3sdej
02-11-03, 22:18
Orakel,

Als Brinkman nog in de politiek zou zitten, of weer politieke ambities had, zou ik daar ook steeds weer over beginnen.

Hij is nu alleen maar de spokesman van de bouwondernemers.

et_2000nl
02-11-03, 22:26
Geplaatst door Brama
Inhoudelijk wordt niet gereageerd op de posting die ZbaqZbaq geplaatst heeft en drijft de 'discussie' af naar onbekende en nietszeggende monologen. Deze AEL roerganger wordt veel te gemakkelijk genegeerd en afgedaan, terwijl deze man levensgevaarlijk en Polemisch aan het werk is. Een gevaarlijke volksmenner die op lafhartige manier op de onderbuikgevoelens van daarvoor gevoelige allochtonen als autochtonen probeert in te spelen en aanstuurd op een rechtstreekse confrontatie. Besef wat zijn woorden betekenen, hij tracht de ene bevolkingsgroep op te zetten tegen andere groepen, vijandbeelden te versterken en aan te moedigen. Denk niet: 'ach, dat loopt zo'n vaart niet, hij spreekt niet namens mij' in het verleden hebben anderen dat in miljoenenvoud met hun leven moeten bekopen.

Puttend uit een bijdrage die ik eerder op een ander forum publiceerde wil ik ter overdenking afsluiten.

De huidige Europese massa immigratie is een rechtstreeks gevolg van de uitkomsten van de laatst gevochten Europese oorlog. Deze 'demografische ontregeling' heeft als grootste taak om te voorkomen dat de voormalige wereldgrootmachten zich richten op andere dan de 'eigen binnenlandse problemen.' Demografische ontregeling is naar alle waarschijnlijkheid geen onderdeel geweest van een tevoren opgezet plan, maar gaandeweg is de enorme economische wurging en ontregeling onderkend en zijn daarna activiteiten ontplooid - of juist tegengehouden - die deze massale volksverplaatsingen binnen Europa stimuleren. Dit 'volksvernietigingswapen' is een van de meest geraffineerde "verdeel-en-heers" wapens en het meest massale wapen dat ooit in de strijd om de wereldhegemonie is ingezet.

Op een zeer laaghartige manier worden landen of gebieden van economische, politieke, militaire of strategische waarde onderdrukt met o.a. als resultaat een volk dat zich tot paria gedegenereerd ziet. Een volk dat alle kansen ontnomen wordt om zichzelf met de overvloedig beschikbare eigen middelen zoals olie, goud, delfstoffen etc. te ontwikkelen, veiligheid, welzijn, welvaart en gezondheid voor zichzelf als individu en als natie te bieden. Op een lafhartige manier wordt gebruik gemaakt van het overlevingsinstinct van de mens en wordt dezen geen strobreed in de weg gelegd om zich als werkkoelie te vestigen in Europa. Miljoenen niet ontwikkelde mensen met de meest afwijkende etnische samenstellingen worden aangetrokken om als loonslaven naar het Noorden te trekken, niet gehinderd door enig besef of inzicht in de achtergronden of de 'rol' die hun in de toekomst is toebedeeld.

Geholpen door de gemuilkorfde en Politiek correct opgeleide politieke handlangers wordt de - in eerste instantie makkelijk integreerbare en welkome groep, massaal Europa binnengeleid door ontelbare positief discriminerende wetten en wordt tegelijk met kracht gewezen op het politieke verleden en de morele verantwoordelijkheid. De eigen Europese autochtone bevolking moet en zal overspoeld worden met een steeds toenemende Autochtone bevolkingsgroep, die - als een koekoeksjong - met hun eigen 'normen en waarden' een ei zullen leggen in de respectieve nationale 'nesten'. Onder het mom dat 'de Europeanen zelf niet meer wilden werken en zich te goed voelden voor smerige arbeid' werden miljoenen mensen uit hun eigen omgeving 'verdreven', mensen die in hun eigen regio nooit meer een rol van betekenis kunnen en zullen spelen. Mensen die hun eigen geboorteland verlieten in ruil voor geld, maar ook niet meer in staat om hun eigen geboortegrond op te bouwen, te verdedigen tegen de interessen die grote wereldmachten en concerns hebben in hun landen.

Onder het mom 'redder van het gastland' worden de allochtonen op een niet-bestaand voetstuk geplaatst, van overheidswege verwelkomd en dragen ze in hun naïviteit zonder het te weten de judaspenning die eens de keerzijde zal laten zien. Een keerzijde die bloederig zal zijn als nooit eerder gekend. Als dank voor hun collaboratie zal hun bloed een worden met het bloed van miljoenen autochtone Europeanen en als een vloedgolf de 'balance of power' her-stellen, ten faveure van hun Geestelijk leiders, hun ideologische helden, in naam van Allah en met dank aan de nieuwe Hegemonist.

Jezus wat een lul verhaal!!!!

et_2000nl
02-11-03, 22:28
Geplaatst door Orakel
Is dat gezeik nu eindelijk es een keer afgelopen? Iedere keer maar weer dat verhaal van die laptops erbij halen als je door je argumenten heen bent. Jij en Andries hebben daar nogal een handje van zeg.

Ben je ook zo consistent naar Elco Brinkman die ervoor gezorgd heeft dat de bouwfraude van 5 miljard uiteindelijk geschikt is voor 5 miljoen?

Sinds wanneer kun je het wangedrag van de een goed praten met het wangedrag van een ander....

Orakel
02-11-03, 22:36
Geplaatst door Dave20
Het gaat bij lange na niet alleen om die laptopheling. En het is wel degelijk relevant. Iemand met zo'n verleden heeft niets in de politiek of aan het roer van een maatschappelijke organisatie te zoeken. Maar wellicht is hij voor jou het toonbeeld van een goede moslim en dus ook uiterst geschikt om in het bestuur van een islamitische partij te zitten?

Als het Nabil al is, dan is hij nog niet veroordeeld en hol jij dus voor de troepen uit. Wat ik in de krant heb gelezen is dat het broertje wel is veroordeeld. En er zijn politici die in strafrechterlijk opzicht een onbesproken verleden hebben, maar in moreel en financieel-ethisch opzicht zijn het wandelende Bermuda-driehoeken. Jorritsma met haar aanbestedingen aan familiebedrijven, Bolkenstein met z'n commisariaten en meer van dat fraais. Waar denk je dat jij, ik en de rest van de maatschappij meer last van hebben: een paar laptopjes of een paar miljoen aan belastinggeld?
Voor de drammerts onder ons: daarmee keur ik het laptopverhaal uiteraard niet goed.



Elco Brinkman heeft zich bij mijn weten niet persoonlijk verrijkt aan die bouwfraude en was er ook niet direct bij betrokken. Wel was hij tenminste zo dapper om de misstanden toe te geven en zich er faliekant tegen te verklaren, plus de bereidheid om ervoor te zorgen dat deze praktijken in de toekomst niet meer zullen voorkomen. Verder zijn er overigens genoeg voorbeelden van politici die het veld hebben moeten ruimen nadat hun verleden bovenkwam of wanneer ze ergens over gelogen bleken te hebben!

Mwahahahahahaahaha, Elco dapper en integer. En m'n opoe heeft de nobelprijs vor de quantummechanica gewonnen.
Man, het OM was nog bezig met de vraag of ze wel of niet zouden vervolgen en Elco kwam al met een schikkingsvoorstel. Wat die uiteraard zou betalen met de opbrengsten van de fraude.
Die hele fraude heeft betekend dat iedre huizenkoper gemiddeld 30.000 euro teveel voor z'n huis heeft betaald. Dus nogmaals: waar hebben we meer last van?

et_2000nl
02-11-03, 22:39
Geplaatst door Orakel
Als het Nabil al is, dan is hij nog niet veroordeeld en hol jij dus voor de troepen uit. Wat ik in de krant heb gelezen is dat het broertje wel is veroordeeld. En er zijn politici die in strafrechterlijk opzicht een onbesproken verleden hebben, maar in moreel en financieel-ethisch opzicht zijn het wandelende Bermuda-driehoeken. Jorritsma met haar aanbestedingen aan familiebedrijven, Bolkenstein met z'n commisariaten en meer van dat fraais. Waar denk je dat jij, ik en de rest van de maatschappij meer last van hebben: een paar laptopjes of een paar miljoen aan belastinggeld?
Voor de drammerts onder ons: daarmee keur ik het laptopverhaal uiteraard niet goed.




Mwahahahahahaahaha, Elco dapper en integer. En m'n opoe heeft de nobelprijs vor de quantummechanica gewonnen.
Man, het OM was nog bezig met de vraag of ze wel of niet zouden vervolgen en Elco kwam al met een schikkingsvoorstel. Wat die uiteraard zou betalen met de opbrengsten van de fraude.
Die hele fraude heeft betekend dat iedre huizenkoper gemiddeld 30.000 euro teveel voor z'n huis heeft betaald. Dus nogmaals: waar hebben we meer last van?

Ik ga meteen laptops jatten!!!! Ik heb vandaag geleerd dat dat moreel goed te praten is.....

Dank je Orakel.

Orakel
02-11-03, 22:41
Geplaatst door et_2000nl
Ik ga meteen laptops jatten!!!! Ik heb vandaag geleerd dat dat moreel goed te praten is.....

Dank je Orakel.

Nog zo'n selectief verontwaardigde. Ik heb in mijn vorige reactie een speciale toevoeging geplaatst voor drammerts zoals jij. Ga nog es lezen, wil je?

et_2000nl
02-11-03, 22:50
Geplaatst door Orakel
Nog zo'n selectief verontwaardigde. Ik heb in mijn vorige reactie een speciale toevoeging geplaatst voor drammerts zoals jij. Ga nog es lezen, wil je?

Nee! Lees zelf je eigen onzin terug. Een toevoeging, ter vergelijking van een hele oprakeling van de bouwfraude.

Wat heeft die hele bouwfraude in godsnaam te maken met een crimineel bestuurlid van de AEL. De bouwfraude is de bouwfraude. Heel verwerpelijk. Een crimineel bestuurlid is een crimineel bestuurlid, ook verwerpelijk.

Wie verdedig jij dan eigenlijk?

Eigenlijk is het wel goed zo.... De AEL kan veel steun verwachten met een crimineel in het bestuur. En daar ben ik heel blij om....

000NobelPrizes
02-11-03, 22:53
Geplaatst door Dave20
Maar waar praten we eigenlijk nog over, jij vindt het allemaal toch reuze normaal dat zulk tuig in de top van een politieke of maatschappelijke organisatie terecht komt.

Aan de top van een politieke of maatsch... joh, dit is de AEL maar hoor.
Ongeveer net zo invloedrijk als de kleiduifschietvereniging in Schubbekutteveen.

et_2000nl
02-11-03, 23:02
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Aan de top van een politieke of maatsch... joh, dit is de AEL maar hoor.
Ongeveer net zo invloedrijk als de kleiduifschietvereniging in Schubbekutteveen.

Correctie: Kutklapperveen.....

Maar helaas krijgt die groep heel veel media aandacht. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik zeg dat er veel sympatisanten zijn onder de marokkanen. Ik niet. Net zoals ik de huidige politieke sfeer verwerpelijk vind, vind ik de mentaliteit van de AEL ook verwerpelijk. Zij doen zich voor als de enige oplossing voor deze groep. Da's het verschil met de kleiduifschietvereniging.....

an3sdej
02-11-03, 23:03
Aan de top van een politieke of maatsch... joh, dit is de AEL maar hoor.

:wat?!: De AEL is toch maar in staat om middels haar leider in NOVA tekomen hoor. En Nabil is een vertegenwoordiger van die leider hoor.

En veel Marokkanen hebben hun hoop een beetje gevestigd op de AEL, en er wonen een heleboel Marokkaanse Nederlanders in Nederland, dus niet onderschatten die beweging hoor.

Maar met ET2000 ben ik eigenlijk ook wel blij dat juist hij bestuurlid is :p

Orakel
02-11-03, 23:06
Geplaatst door Dave20
Ik zei je al dat het bij lange na niet alleen om die laptops gaat. Hij is o.a. veroordeeld geweest voor openlijke geweldpleging en heeft vastgezeten voor vuurwapenbezit. Maar waar praten we eigenlijk nog over, jij vindt het allemaal toch reuze normaal dat zulk tuig in de top van een politieke of maatschappelijke organisatie terecht komt. Als jij je daar goed door vertegenwoordigd voelt moet je dat vooral steunen!

Joh, wat jij wil. Tis jouw feestje. En ik laat me door niemand vertegenwoordigen en al helemaal niet door de AEL.
Ik ben helemaal niet blij met de AEL en dat heb ik vanaf dag 1 al geroepen, maar ik ben er wel voor dat ze het recht hebben om zich te organiseren.
Als de AEL bestuursleden met besproken gedrag wil aanhouden moet ze dat zelf weten. Tactisch is het niet, maar dat moeten ze zelf weten.
Waar ik tegen ageer is dat je het gemiddeld 1 op de 3 keer hebt over de criminele achtergrond. Het "eens een dief, altijd een dief" gaat dan de discussie overvleugelen en dat staat me tegen.

Orakel
02-11-03, 23:13
Geplaatst door et_2000nl
Nee! Lees zelf je eigen onzin terug. Een toevoeging, ter vergelijking van een hele oprakeling van de bouwfraude.

Ahum....


Voor de drammerts onder ons: daarmee keur ik het laptopverhaal uiteraard niet goed.




Wat heeft die hele bouwfraude in godsnaam te maken met een crimineel bestuurlid van de AEL.

Niets.


Wie verdedig jij dan eigenlijk?

Me eigen. Pffffff


Eigenlijk is het wel goed zo.... De AEL kan veel steun verwachten met een crimineel in het bestuur. En daar ben ik heel blij om....

Jammer. De AEL moet namelijk wat mij netreft afgerekend worden op haar belang of relevantie (of het gebrek daaraan).
Een beweging draait om de ideologie en niet om de poppetjes, althans in beginsel.
De achterban en aspirantleden moeten inzien dat het retoriek is die polariserend werkt en de verhoudingen verder op scherp zet en op basis daarvan een oordeel vormen. Niet op basis van het feit dat een lid een besproken verleden heeft.

et_2000nl
02-11-03, 23:13
Geplaatst door Orakel
Joh, wat jij wil. Tis jouw feestje. En ik laat me door niemand vertegenwoordigen en al helemaal niet door de AEL.
Ik ben helemaal niet blij met de AEL en dat heb ik vanaf dag 1 al geroepen, maar ik ben er wel voor dat ze het recht hebben om zich te organiseren.
Als de AEL bestuursleden met besproken gedrag wil aanhouden moet ze dat zelf weten. Tactisch is het niet, maar dat moeten ze zelf weten.
Waar ik tegen ageer is dat je het gemiddeld 1 op de 3 keer hebt over de criminele achtergrond. Het "eens een dief, altijd een dief" gaat dan de discussie overvleugelen en dat staat me tegen.

Wat een wijsheid.... Ik heb de AEL inderdaad ook niet nodig en verwerp hun acties en retoriek. Maar als je een bewezen crimineel in je bestuur niet verwerpt zegt dat tegelijkertijd iets over je organisatie. Het versterkt de criminalisering van de marokkanen, terwijl ze de emancipatie van de marokkanen (lees arabieren, moslims) willen berwerkstelligen. Sorry hoor, maar dat komt absoluut niet geloofwaardig over.

ET

et_2000nl
02-11-03, 23:20
Geplaatst door Orakel
Ahum....







Niets.



Me eigen. Pffffff



Jammer. De AEL moet namelijk wat mij netreft afgerekend worden op haar belang of relevantie (of het gebrek daaraan).
Een beweging draait om de ideologie en niet om de poppetjes, althans in beginsel.
De achterban en aspirantleden moeten inzien dat het retoriek is die polariserend werkt en de verhoudingen verder op scherp zet en op basis daarvan een oordeel vormen. Niet op basis van het feit dat een lid een besproken verleden heeft.

Ja zo lust ik er nog wel een. Waarom haal je Eelco Brinkman er dan zelf bij? Is dat geen poppetje dan?

Orakel
02-11-03, 23:28
Geplaatst door et_2000nl
Ja zo lust ik er nog wel een. Waarom haal je Eelco Brinkman er dan zelf bij? Is dat geen poppetje dan?

Mozes kriebel, wat moeilijk. Ik heb het niet gehad over het CDA, maar over het constant hameren op iemands wandaden. Daarom Elco Brinkman.
De link tussen poppetjes en partij legde jij:


Eigenlijk is het wel goed zo.... De AEL kan veel steun verwachten met een crimineel in het bestuur. En daar ben ik heel blij om....

en daar borduurde ik op voort. Nou ben ik niet zo goed in borduren en koop daarom altijd mijn tafelkleedjes, maar zo ingewikkeld is het toch niet?

et_2000nl
02-11-03, 23:50
Geplaatst door Orakel
Mozes kriebel, wat moeilijk. Ik heb het niet gehad over het CDA, maar over het constant hameren op iemands wandaden. Daarom Elco Brinkman.
De link tussen poppetjes en partij legde jij:



en daar borduurde ik op voort. Nou ben ik niet zo goed in borduren en koop daarom altijd mijn tafelkleedjes, maar zo ingewikkeld is het toch niet?

Volgens mij zijn we het eens....

freya
03-11-03, 07:59
Geplaatst door Brama
Inhoudelijk wordt niet gereageerd op de posting die ZbaqZbaq geplaatst heeft en drijft de 'discussie' af naar onbekende en nietszeggende monologen. Deze AEL roerganger wordt veel te gemakkelijk genegeerd en afgedaan, terwijl deze man levensgevaarlijk en Polemisch aan het werk is. Een gevaarlijke volksmenner die op lafhartige manier op de onderbuikgevoelens van daarvoor gevoelige allochtonen als autochtonen probeert in te spelen en aanstuurd op een rechtstreekse confrontatie. Besef wat zijn woorden betekenen, hij tracht de ene bevolkingsgroep op te zetten tegen andere groepen, vijandbeelden te versterken en aan te moedigen. Denk niet: 'ach, dat loopt zo'n vaart niet, hij spreekt niet namens mij' in het verleden hebben anderen dat in miljoenenvoud met hun leven moeten bekopen.



http://www.click-smilies.de/sammlung0903/grinser/grinning-smiley-014.gif

Over wie gaat het hier?

Pim?
Hirshi Ali?
Smit?
Eurlings?

nee natuurlijk: Wilders!

Mark
03-11-03, 08:09
Wat een lange speech, ik hoop dat ze koffie serveerden.

Kan Nabil misschien aangeven wanneer hij verwacht dat we de eerste Marokkanen naar de gaskamers gaan sturen?

freya
03-11-03, 08:15
Geplaatst door Dave20
Ik zei je al dat het bij lange na niet alleen om die laptops gaat. Hij is o.a. veroordeeld geweest voor openlijke geweldpleging en heeft vastgezeten voor vuurwapenbezit. Maar waar praten we eigenlijk nog over, jij vindt het allemaal toch reuze normaal dat zulk tuig in de top van een politieke of maatschappelijke organisatie terecht komt. Als jij je daar goed door vertegenwoordigd voelt moet je dat vooral steunen!

Het mooie van de islam is dat mensen vergeven worden voor hun daden in het verleden, als zij daar oprecht spijt van hebben.

Nooit gehoord van leven beteren en tweede kans?

Wat jij nu zegt is: als iemand in z'n pubertijd de fout in gaat dan mag hij de rest van z'n leven geen enkele rol van betekenis meer spelen.

Dan kan je maar beter levenslang opgesloten worden in een criminelen colonie. Of mss wil jij liever alle misdadigers meteen afschieten?

Nabil is iemand met levenservaring, intelligent en oprecht moslim.
Prima persoon voor de leiding van een moslimorganisatie, lijkt mij.

Puk
03-11-03, 08:24
Geplaatst door freya
Het mooie van de islam is dat mensen vergeven worden voor hun daden in het verleden, als zij daar oprecht spijt van hebben.

Nooit gehoord van leven beteren en tweede kans?

Wat jij nu zegt is: als iemand in z'n pubertijd de fout in gaat dan mag hij de rest van z'n leven geen enkele rol van betekenis meer spelen.

Dan kan je maar beter levenslang opgesloten worden in een criminelen colonie. Of mss wil jij liever alle misdadigers meteen afschieten?

Nabil is iemand met levenservaring, intelligent en oprecht moslim.
Prima persoon voor de leiding van een moslimorganisatie, lijkt mij.

Nabil heeft voornamelijk ervaring met criminaliteit, laat zich steeds weer oppakken en heeft nog nooit spijt betuigd.

Prima persoon voor de leiding van de Arabische Europese Hezbollah.

freya
03-11-03, 08:27
Geplaatst door Puk
Nabil heeft voornamelijk ervaring met criminaliteit, laat zich steeds weer oppakken en heeft nog nooit spijt betuigd.


En hoe weet jij dat allemaal?

In de telegraaf gelezen of op de site van het Vlaams Blok?

Puk
03-11-03, 08:31
Geplaatst door freya
En hoe weet jij dat allemaal?

In de telegraaf gelezen of op de site van het Vlaams Blok?

Nabil is er hartstikke trots op. En roept het daarom van de daken.

freya
03-11-03, 08:34
Geplaatst door Puk
Nabil is er hartstikke trots op. En roept het daarom van de daken.

vertel! vertel!

Waneer was dat en waar?

Puk
03-11-03, 08:36
Geplaatst door freya
vertel! vertel!

Waneer was dat en waar?

Op maroc.nl, een tijdje geleden.

freya
03-11-03, 08:39
Geplaatst door Puk
Op maroc.nl, een tijdje geleden.

En wat zei hij dan?

link?

Puk
03-11-03, 08:40
Geplaatst door freya
En wat zei hij dan?

link?

Jij hebt ook een PC en een internetverbinding.

freya
03-11-03, 08:47
Geplaatst door Puk
Jij hebt ook een PC en een internetverbinding.

Dit doe jij vaker, je roept iets en kan daar totaal geen bewijzen voor aanvoeren.

Maar ondertussen ben je wel een persoon volledig aan het zwartmaken.

Als je een echte vent bent dat ga je nu zoeken in de database, want jij bent degene die zegt het ergens gelezen te hebben. Iemand anders zal dat dus nooit kunnen terugvinden.

Leuk geprobeerd dus, maar kom jij nu maar eens met bewijzen.


Als je dat niet kan, ben je gewoon een aardsleugenaar :moe:

Puk
03-11-03, 08:50
Geplaatst door freya
Dit doe jij vaker, je roept iets en kan daar totaal geen bewijzen voor aanvoeren.

Maar ondertussen ben je wel een persoon volledig aan het zwartmaken.

Als je een echte vent bent dat ga je nu zoeken in de database, want jij bent degene die zegt het ergens gelezen te hebben. Iemand anders zal dat dus nooit kunnen terugvinden.

Leuk geprobeerd dus, maar kom jij nu maar eens met bewijzen.


Als je dat niet kan, ben je gewoon een aardsleugenaar :moe:

Welnu, voor jou is Nabil een fijne kerel. Dat hoef je voor mij niet aan te tonen.

Maslov
03-11-03, 09:33
Het mooie van de islam is dat mensen vergeven worden voor hun daden in het verleden, als zij daar oprecht spijt van hebben.

De mooie islam.

Precies hetzelfde als het christendom beweert.
De praktijk is echter anders, vooral onder de sharia is weinig mogelijkheid tot eerst spijt betuigen en opnieuw beginnen, onder de sharia was Nabil w.s. al een hand kwijtgeweest.

freya
03-11-03, 10:42
Geplaatst door Puk
Welnu, voor jou is Nabil een fijne kerel. Dat hoef je voor mij niet aan te tonen.

Zo kan je je er niet uit draaien

Jij beweert dat hij hier bepaalde uitspraken heeft gedaan zonder daarvoor bewijzen te geven.

Dat ik Nabil een fijne kerel vind is geen bewering maar een mening en een mening is per definitie niet te bewijzen.

Jij roept altijd dat je van alles hebt gehoord en gelezen, maar als er om bewijs wordt gevraagd ben je weg.

Een laffe leugenaar dus.

freya
03-11-03, 10:45
Geplaatst door Maslov
De mooie islam.

Precies hetzelfde als het christendom beweert.
De praktijk is echter anders, vooral onder de sharia is weinig mogelijkheid tot eerst spijt betuigen en opnieuw beginnen, onder de sharia was Nabil w.s. al een hand kwijtgeweest.

Dit bewijst dat jij helemaal niets van de sharia weet.

Volgens de sharia is er altijd de mogelijkheid om vergeving te vragen en die van het slachtoffer te krijgen. In dat geval wordt er niet gestraft, maar een schade regeling getroffen.

En iemand vergeven levert een heleboel bonuspunten voor het paradijs op.

Maslov
03-11-03, 10:51
Weet ik :) als er bij bijv. overspel en/of homoseks de vereiste (mogelijk valse) getuigen zijn, valt er aan een vonnis niet te ontkomen, tenzij de internationale gemeeschap druk uitoefent.

freya
03-11-03, 11:17
Geplaatst door Maslov
Weet ik :) als er bij bijv. overspel en/of homoseks de vereiste (mogelijk valse) getuigen zijn, valt er aan een vonnis niet te ontkomen, tenzij de internationale gemeeschap druk uitoefent.

Er is nogal een verschil tussen de oorspronkelijke sharia en de interpretaties daarvan in achterlijk landjes.

Waarom worden alle moslims om de oren geslagen met misstanden in een paar landen en waarom worden christenen nooit om de oren geslagen met belachelijke wetjes in sommige Amerikaanse staten?

Maslov
03-11-03, 11:32
Omdat Europa niet christelijk is.

Dutchguy
03-11-03, 11:45
Volgens mij is het nog steeds zo dat je onschuldig bent totdat het tegendeel bewezen is, ook al zijn er sterke aanwijzingen. En alhoewel ik absoluut geen fan van Nabil ben vind ik dat die regel voor iedereen moet gelden, ook voor Nabil dus.

an3sdej
03-11-03, 11:56
Uit de artikelen van Dave maak ik op dat hij reeds een strafblad had, en nog steeds onder verdenking staat.

Maar v.w.b. jouw opmerking heb je gelijk.

Afrux
03-11-03, 11:59
Geplaatst door freya
Er is nogal een verschil tussen de oorspronkelijke sharia en de interpretaties daarvan in achterlijk landjes.

Waarom worden alle moslims om de oren geslagen met misstanden in een paar landen en waarom worden christenen nooit om de oren geslagen met belachelijke wetjes in sommige Amerikaanse staten?

Wanneer een vrouw overspel pleegt dan wordt ze begraven tot haar nek en tot de dood gestenigd. Aldus de Sharia (om maar een voorbeeld te noemen).
Je kunt het nterpeteren zoals je wilt, het blijft duidelijk, met andere woorden je moet nu een achterlijk straf systeem gaan verdedigen door terug te vallen op interpetaties (zo en zus). De oplossing is simpel

Je kunt d esharia interpeteren zoals je wilt, maar het blijft duidelijk. De moslims moeten gewoon afstand van dit premitieve starfsysteem.

De oplossing is scheiding van kerk en staat en een wetboek dat egbaseerd is op de universele mensenrechten en niet op een relegie. Een systeem waarin iedereen recht heeft op het zijn relegie.

In de shria landne worden zelfs moslims achtervolgd omdat ze niet volgens die achterlijke sharia pleiters opereren...

an3sdej
03-11-03, 12:13
:duim: Helemaal mee eens Afrux

freya
03-11-03, 12:18
Geplaatst door Afrux
Wanneer een vrouw overspel pleegt dan wordt ze begraven tot haar nek en tot de dood gestenigd. Aldus de Sharia (om maar een voorbeeld te noemen).
Je kunt het nterpeteren zoals je wilt, het blijft duidelijk, met andere woorden je moet nu een achterlijk straf systeem gaan verdedigen door terug te vallen op interpetaties (zo en zus). De oplossing is simpel

Je kunt d esharia interpeteren zoals je wilt, maar het blijft duidelijk. De moslims moeten gewoon afstand van dit premitieve starfsysteem.

De oplossing is scheiding van kerk en staat en een wetboek dat egbaseerd is op de universele mensenrechten en niet op een relegie. Een systeem waarin iedereen recht heeft op het zijn relegie.

In de shria landne worden zelfs moslims achtervolgd omdat ze niet volgens die achterlijke sharia pleiters opereren...

Ik zeg ook niet dat delen van de sharia niet herzien zou moeten worden.
Dat is in het verleden ook vaak gebeurd. Alleen nu zijn er een stel achterlijken die vinden dat de sharia voor eeuwig vast zou staan.

Gewoon een paar moderne moslimgeleerden bij elkaar zetten om de sharia aan deze tijd aan te passen is heel goed mogelijk.
Het stenigen van vrouwen staat nergens in de koran bijvoorbeeld en is dus geen wet van Meden en Perzen.

nefertiti
03-11-03, 12:39
Freya, als je als niet-moslim wil discussieren over sharia dan zou het minstens interessant zijn dat je je even verdiept hebt in islam!

De sharia is gebaseerd op de koran! De koran is het expliciete woord van Allah. De verordeningen van Allah wat betreft straffen zijn dus niet door mensen aan te passen!

Waar haal je het om te gaan stellen dat een aantal moslimgeleerden eventjes de verordeningen van Allah gaan veranderen! Dat is je reinste godslastering !

freya
03-11-03, 12:49
Geplaatst door nefertiti
Freya, als je als niet-moslim wil discussieren over sharia dan zou het minstens interessant zijn dat je je even verdiept hebt in islam!

De sharia is gebaseerd op de koran! De koran is het expliciete woord van Allah. De verordeningen van Allah wat betreft straffen zijn dus niet door mensen aan te passen!

Waar haal je het om te gaan stellen dat een aantal moslimgeleerden eventjes de verordeningen van Allah gaan veranderen! Dat is je reinste godslastering !

Doe niet zo belachelijk :haha:

Er staan eigenlijk maar heel weinig wetten in de koran, de rest van de sharia is gebaseerd op de overlevering (sunna) en interpretatie (ishtihad)

Dat ik geen moslim ben, wil niet zeggen dat ik me niet in de islam verdiept heb.

observer
03-11-03, 14:04
Geplaatst door freya
Doe niet zo belachelijk :haha:

Er staan eigenlijk maar heel weinig wetten in de koran, de rest van de sharia is gebaseerd op de overlevering (sunna) en interpretatie (ishtihad)

Dat ik geen moslim ben, wil niet zeggen dat ik me niet in de islam verdiept heb. persoonlijk heb ik er gene enkel probleem mee als de moslims in nederland zich ana de sharia willen houden
maar dan wel de gevolgen dragen

wat betreft de ael ach dat is een partij die volgens de islam niet eens is toegestaan

partijen die nationalisme of een andere ideologie uitdragen zijn strikt verboden

de Arabische europese liga is een deelpartij overgrote deel moslims is niet eens arabier