PDA

Bekijk Volledige Versie : Knap hè van die Amerikanen.



an3sdej
02-11-03, 16:15
Gescheiden Egyptische tweeling maakt het goed
Een tweeling uit Egypte waarvan tot een week geleden de hoofden aan elkaar waren gegroeid, maakt het goed volgens het behandelende ziekenhuis in Dallas. De twee verlieten zaterdag, drie weken na de spectaculaire scheidingsoperatie, de afdeling voor intensieve zorg....

shalom
02-11-03, 16:38
Geplaatst door an3sdej
Gescheiden Egyptische tweeling maakt het goed
Een tweeling uit Egypte waarvan tot een week geleden de hoofden aan elkaar waren gegroeid, maakt het goed volgens het behandelende ziekenhuis in Dallas. De twee verlieten zaterdag, drie weken na de spectaculaire scheidingsoperatie, de afdeling voor intensieve zorg....


Vergeet niet te melden dat de klus werd geklaard door een syrische, egyptische en amerikaanse chirurgen


shalom, ;)

Mafkees
02-11-03, 16:45
Leuk sarcasme van An3s. `kbegrijp echter niet wat dit met het buitenlandbeleid van de VS te maken heeft..

nl-x
02-11-03, 17:00
En mag ik vragen hoeveel ze er voor hebben mogen vangen?

barfly
02-11-03, 17:13
Geplaatst door nl-x
En mag ik vragen hoeveel ze er voor hebben mogen vangen?

Ik denk dat ze het gratis hebben gedaan. Dit soort gevallen dienen zich tenslotte niet dagelijks aan en het is een buitenkansje om de mislukte poging van die Iraanse dames in Singapore voorbij te streven.

sadeeQ
02-11-03, 17:21
Geplaatst door barfly
Ik denk dat ze het gratis hebben gedaan. Dit soort gevallen dienen zich tenslotte niet dagelijks aan en het is een buitenkansje om de mislukte poging van die Iraanse dames in Singapore voorbij te streven.

:zwaai: voor niets gaat de zon op

nl-x
02-11-03, 17:27
Ik geloof het ook niet... HEEEL misschien als het een irakees betrof, en zij de veroorzaker waren. Maar zeker niet een Egyptenaar gratis.

In de VS laten ze zelf al mensen doodgaan als ze hulp nodig hebben, maar niet verzekerd zijn. De ambulances nemen je dan niet eens mee naar het ziekenhuis. (Particulier dan)

Waterval
02-11-03, 17:33
Geplaatst door nl-x
Ik geloof het ook niet... HEEEL misschien als het een irakees betrof, en zij de veroorzaker waren. Maar zeker niet een Egyptenaar gratis.




Waterval :zwaai: naar Pixel...

an3sdej
02-11-03, 17:47
Leuk sarcasme van An3s. `kbegrijp echter niet wat dit met het buitenlandbeleid van de VS te maken heeft..

Huh???? Sarcastisch? Ik opende deze topic niet om iets te zeggen over buitenland beleid hoor. Gewoon een leuk bericht, maar dat 'past' zeker niet? :zegniets:

nl-x
02-11-03, 18:52
Geplaatst door an3sdej
Huh???? Sarcastisch? Ik opende deze topic niet om iets te zeggen over buitenland beleid hoor. Gewoon een leuk bericht, maar dat 'past' zeker niet? :zegniets:

Ow, nu is het de Amerikaanse politiek die dit heeft mogelijk gemaakt?

an3sdej
02-11-03, 18:54
Nee, de voortreffelijke westerse medische wetenschap en techniek! :lole: