PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeg Mark!



taouanza
03-11-03, 11:46
Ik hoor net bij Lijn 4 dat Gothics aanhangers zijn van Marilyn Manson.
Klopt dat?
Heeft hij aanhangers?!

Mark
03-11-03, 11:57
Geplaatst door taouanza
Ik hoor net bij Lijn 4 dat Gothics aanhangers zijn van Marilyn Manson.
Klopt dat?
Heeft hij aanhangers?!

Wat is lijn 4?

En jij weet vast meer van gothic dan ik :) Die clown heeft vast veel fans maar of dat nou die hard gothics zjin weet ik niet.

taouanza
03-11-03, 12:03
Geplaatst door Mark
Wat is lijn 4?

En jij weet vast meer van gothic dan ik :) Die clown heeft vast veel fans maar of dat nou die hard gothics zjin weet ik niet.


ik heb hem gezien bij MTV Diarees(is dit nou meer-voud van dagboeken of diaree?! :argwaan: ) :Hij is vooral een bang en onzeker mannetje.


Ik verveel me en begon een onzintopic voor het geval je het niet doorhad:moe:

Mark
03-11-03, 12:37
Geplaatst door taouanza
ik heb hem gezien bij MTV Diarees(is dit nou meer-voud van dagboeken of diaree?! :argwaan: ) :Hij is vooral een bang en onzeker mannetje.


Ik verveel me en begon een onzintopic voor het geval je het niet doorhad:moe:

Laatst op een feest liepen er meisjes met die contactlenzen met zo'n klein blauw oogje in zeg maar. Het zal maar achter je oog schieten! Ziet er soms wel schattig uit.

Ik word een beetje moe van rocksterren die zeiken over hoe zielig en onzeker ze zijn :moe:

taouanza
03-11-03, 14:59
Geplaatst door Mark
Laatst op een feest liepen er meisjes met die contactlenzen met zo'n klein blauw oogje in zeg maar. Het zal maar achter je oog schieten! Ziet er soms wel schattig uit.

Ik word een beetje moe van rocksterren die zeiken over hoe zielig en onzeker ze zijn :moe:


Nee dat zegt hij niet dat zag ik!
Hij was in Japan en al die Japanners kwamen handtekeningen vragen of het een teletubbie was.Hij was teleurgesteld dat ze niet bang waren of geschokkeerd.
Hij liep door een winkelcentrum en opeens uit het niets werd hij omringd door honderden missen van een of ander misverkiezingen hij vond het zo eng, hij vergeleek ze met gremlins en zo keek hij ook.:hihi:
Kan ik wel begrijpen hoor doe je zo je best om af te schrikken komen er meisjes in je wangen knijpen.:jammer:
Het leven is zo oneerlijk. :aanwal:

Angeldust
03-11-03, 15:10
Geplaatst door taouanza
Ik hoor net bij Lijn 4 dat Gothics aanhangers zijn van Marilyn Manson.
Klopt dat?
Heeft hij aanhangers?!

Marilyn Manson is beslist geen gothic, er zijn wel aardig wat gothics fan van Marilyn Manson. Zal ongetwijfeld te maken met zijn uiterst verfijnde talent voor de kunst van het provoceren.
Marilyn Manson heeft geen aanhangers, ook niet onder gothics, het is gewoonweg een van de vele mythes rondom zijn persoontje, niet meer en niet minder.

De misvatting dat Marilyn Manson gothic zou zijn is half jaren negentig onstaan toen hij er van werd beticht dat zijn muziek zou aanzetten tot schietpartijen op de amerikaanse scholen, a load of crap natuurlijk: maar de hele media deed gretig mee aan de toendertijds tegen hem aangezette hetze en het publiek koesterde zich weer voor de zoveelste maal in haar ononwankelbare vooroordelen en oppervlakkigheden.
Het album Holywood is zijn protesterende respons op die kwestie.

taouanza
03-11-03, 15:12
Geplaatst door Angeldust
Marilyn Manson is beslist geen gothic, er zijn wel aardig wat gothics fan van Marilyn Manson. Zal ongetwijfeld te maken met zijn uiterst verfijnde talent voor de kunst van het provoceren.
Marilyn Manson heeft geen aanhangers, ook niet onder gothics, het is gewoonweg een van de vele mythes rondom zijn persoontje, niet meer en niet minder.

De misvatting dat Marilyn Manson gothic zou zijn is half jaren negentig onstaan toen hij er van werd beticht dat zijn muziek zou aanzetten tot schietpartijen op de amerikaanse scholen, a load of crap natuurlijk: maar de hele media deed gretig mee aan de toendertijds tegen hem aangezette hetze en het publiek koesterde zich weer voor de zoveelste maal in haar ononwankelbare vooroordelen en oppervlakkigheden.
Het album Holywood is zijn protesterende respons op die kwestie.


thanks i guess :argwaan:






Dat wist ik al.:nerveus: