PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongeren gearresteerd voor orgie op kerkhof



Mark
03-11-03, 14:43
Jongeren gearresteerd voor orgie op kerkhof

- Bron: Ananova

In Italië zijn dertien jongeren gearresteerd omdat ze Halloween vierden door een orgie op het kerkhof te houden.

Een groep van acht jongens en een groep van vijf meisjes variërend van 13 tot 20 jaar kwamen op het kerkhof in Vasto om daar seks met elkaar te bedrijven. De politie heeft vlak voor middernacht de jongeren gearresteerd.

De rechtbank beslist of ze aangeklaagd kunnen worden. De jongeren hebben geen schade aangericht.

Mill
03-11-03, 14:45
Jammer dat ze betrapt werden, moesten ze voor het zingen het kerkhof uit.

000NobelPrizes
03-11-03, 14:46
Hadden de bewoners een klacht ingediend?

~Panthera~
03-11-03, 15:57
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hadden de bewoners een klacht ingediend?
---------

Als het nu een Joods kerkhof was, had je dan ook zo gereageerd ? :moe:

000NobelPrizes
03-11-03, 16:05
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Als het nu een Joods kerkhof was, had je dan ook zo gereageerd ? :moe:
Misschien was het wel een joods kerkhof, weet jij veel.

Herstel, je weet niet veel. En zelfs zo weinig, dat je steeds hypotheses neerplant over wat ik ZOU doen of ZOU zeggen. Vervolgens ga je al bij voorbaat daarover met co-muts taouanza zitten jammeren.

Dit is good ol' Nobel 151, aanleiding genoeg om te gaan mokken over wat ik wel zeg. Voor jullie dan, duo Mos & Lima.

Mark
03-11-03, 16:12
Geplaatst door Mark
Jongeren gearresteerd voor orgie op kerkhof

- Bron: Ananova

In Italië zijn dertien jongeren gearresteerd omdat ze Halloween vierden door een orgie op het kerkhof te houden.

Een groep van acht jongens en een groep van vijf meisjes variërend van 13 tot 20 jaar kwamen op het kerkhof in Vasto om daar seks met elkaar te bedrijven. De politie heeft vlak voor middernacht de jongeren gearresteerd.

De rechtbank beslist of ze aangeklaagd kunnen worden. De jongeren hebben geen schade aangericht.

Wat een saai leven heb ik eigenlijk...

~Panthera~
03-11-03, 16:14
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Misschien was het wel een joods kerkhof, weet jij veel.

Herstel, je weet niet veel. En zelfs zo weinig, dat je steeds hypotheses neerplant over wat ik ZOU doen of ZOU zeggen. Vervolgens ga je al bij voorbaat daarover met co-muts taouanza zitten jammeren.

Dit is good ol' Nobel 151, aanleiding genoeg om te gaan mokken over wat ik wel zeg. Voor jullie dan, duo Mos & Lima.
--------------

Ach ja, weer een minkukel die "denkt" mij te kennen.
Ik lig bij voorbaat al in een deuk. :hihi:
Klaag jij nu maar lekker door over alles wat Moslim is, dan heb je al genoeg te doen, schijnt je levenstaak te zijn.

000NobelPrizes
03-11-03, 16:16
Geplaatst door Mark
Wat een saai leven heb ik eigenlijk...

Ga met de vlag van Israel door Amsterdam West lopen als je wat extra thrills wilt.

Mark
03-11-03, 16:17
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ga met de vlag van Israel door Amsterdam West lopen als je aan thrillseeking wilt doen.

Nou ik weet waar die vlag dan gaat verdwijnen dus doe maar niet :fplet:

~Panthera~
03-11-03, 16:18
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ga met de vlag van Israel door Amsterdam West lopen als je wat extra thrills wilt.
-------------------

Tja...daar heb ik nou geen enkele behoefte aan, aan promotie van een rascistisch regime. :moe:

000NobelPrizes
03-11-03, 16:20
Geplaatst door Mark
Nou ik weet waar die vlag dan gaat verdwijnen dus doe maar niet :fplet:
Een sandwichbord dan, met 'I Love Michiel Smit' erop.
Dat krijg je echt niet naar binnen.

Waterval
03-11-03, 22:27
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ga met de vlag van Israel door Amsterdam West lopen als je wat extra thrills wilt.


Of met een Palestijnse vlag door de rest van Nederland...

Zagora
03-11-03, 22:28
Geplaatst door Waterval
Of met een Palestijnse vlag door de rest van Nederland...

Wat gebeurt er dan? :stomp:

Waterval
03-11-03, 22:33
Een dik Parool en volle actualiteiten programma's Willibrord met een leuke stunt en de kop van Ron F. die komt verklaren dat... ik ben moe...

hondje
04-11-03, 20:12
Geplaatst door Mark
Jongeren gearresteerd voor orgie op kerkhof

- Bron: Ananova

In Italië zijn dertien jongeren gearresteerd omdat ze Halloween vierden door een orgie op het kerkhof te houden.

Een groep van acht jongens en een groep van vijf meisjes variërend van 13 tot 20 jaar kwamen op het kerkhof in Vasto om daar seks met elkaar te bedrijven. De politie heeft vlak voor middernacht de jongeren gearresteerd.

De rechtbank beslist of ze aangeklaagd kunnen worden. De jongeren hebben geen schade aangericht.

Jakkes, en de jongste was 13. Klopt dat wel daar...?:confused:

Ik moet zeggen, wel origineel verder.