PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik vraag mij af...



Waterval
04-11-03, 08:17
of maroc.nl ook gesodemieter krijgt als er enkel racistische opmerkingen naar Marokkanen gericht stonden...

Mark
04-11-03, 08:20
Geplaatst door Waterval
of maroc.nl ook gesodemieter krijgt als er enkel racistische opmerkingen naar Marokkanen gericht stonden...

fok.nl zit toch nog in de lucht?

Waterval
04-11-03, 08:22
Geplaatst door Mark
fok.nl zit toch nog in de lucht?


Dat heeft toch te maken met het feit dat ze hun shit niet op Nederlandse bodem hebben staan?

Mark
04-11-03, 08:27
Geplaatst door Waterval
Dat heeft toch te maken met het feit dat ze hun shit niet op Nederlandse bodem hebben staan?

Dat zijn polinco en stormfront.

Het verschil zit hem erin dat op fok.nl extreme mensen posten en dat bij die 2 andere sites beheer zelf extreem is.

Daarnaast, eerlijk is eerlijk, heeft fok best een streng beheer....

Al mijn off topic grappen en oneliners zouden daar gewoon gewist worden.

taouanza
04-11-03, 08:30
Geplaatst door Mark
Dat zijn polinco en stormfront.

Het verschil zit hem erin dat op fok.nl extreme mensen posten en dat bij die 2 andere sites beheer zelf extreem is.

Daarnaast, eerlijk is eerlijk, heeft fok best een streng beheer....

Al mijn off topic grappen en oneliners zouden daar gewoon gewist worden.

Zijn ze te hoog gegrepen en onbegrijpbaar voor de rest? :duivels:

Mark
04-11-03, 08:33
Geplaatst door taouanza
Zijn ze te hoog gegrepen en onbegrijpbaar voor de rest? :duivels:

Off topic wordt gewoon niet getolereerd, kijk maar eens bij de comentaren op hun frontpage.

Veel mensen gebruiken fok.nl om frustraties van zich af te schreeuwen, lekker veilig achter de pc. Zoals sommige mensen dat hier ook doen. In het echt zijn mensen vaak milder.

Maar het is voor de media interessanter om het toejuichen van Bin Laden op internet te vinden dan neonazi's die H.itler toejuichen.

Waterval
04-11-03, 08:33
Geplaatst door Mark
Dat zijn polinco en stormfront.

Het verschil zit hem erin dat op fok.nl extreme mensen posten en dat bij die 2 andere sites beheer zelf extreem is.

Daarnaast, eerlijk is eerlijk, heeft fok best een streng beheer....

Al mijn off topic grappen en oneliners zouden daar gewoon gewist worden.


Binnenkort vergadert beheer... :p Ik wil zelfs generaliserende opmerkingen eruit gooien :argwaan: .. en een prikquotum instellen :gniffel: , dat zal je leren one-liners te plaatsen. (Al ben ik dan zelf ook de pineut :haha: ).

Mark
04-11-03, 08:34
Ik kan best serieus zijn, maar ik heb er meestal geen zin in.

Mark
04-11-03, 08:35
Geplaatst door Waterval
Binnenkort vergadert beheer... :p Ik wil zelfs generaliserende opmerkingen eruit gooien :argwaan: .. en een prikquotum instellen :gniffel: , dat zal je leren one-liners te plaatsen. (Al ben ik dan zelf ook de pineut :haha: ).

Ik vrees serieus dat ik nog eens geband ga worden naar WSDB voor mijn topicverkracht capriolen.

Ik merk er weinig van maar volgens mij irriteer ik sommige mensen een beetje ;)

taouanza
04-11-03, 08:35
Geplaatst door Mark
Ik kan best serieus zijn, maar ik heb er meestal geen zin in.

I hear ya.:wink:

Mark
04-11-03, 08:37
Geplaatst door taouanza
I hear ya.:wink:

Ik ben gewoon te afgestompt om nog in te gaan op integratie, israel, loverboys en hoofddoekjes. Zelfs de extreme atheist uithangen ben ik te lui voor :haha:

Waterval
04-11-03, 08:38
Ik ben alleen serieus als het om grappen gaat...





ps: Is deze topic nu ook al ge SGP-ed?

Mark
04-11-03, 08:41
Geplaatst door Waterval
Ik ben alleen serieus als het om grappen gaat...





ps: Is deze topic nu ook al ge SGP-ed?

on topic dan:


Nee, ik denk niet dat je de krant haalt als hier alleen racistische grappen staan jegens Marokkanen.

Moet ik er een paar maken? ;)

taouanza
04-11-03, 08:45
Geplaatst door Mark
Ik ben gewoon te afgestompt om nog in te gaan op integratie, israel, loverboys en hoofddoekjes. Zelfs de extreme atheist uithangen ben ik te lui voor :haha:

Ach zo lang je maar puf hebt om te vertellen hoe lang en hoe blond je bent. En in welke bushbush je nu weer bent geweest. :rolleyes:

Waterval
04-11-03, 08:49
Geplaatst door Mark
on topic dan:


Nee, ik denk niet dat je de krant haalt als hier alleen racistische grappen staan jegens Marokkanen.

Moet ik er een paar maken? ;)


Het gaat niet om racistische grappen, maar om welgemeend racistisch taalgebruik. Hmm, racistische grappen vallen daar wel onder he..?


Wat ik eigenlijk wil weten Mark; Als er anti-semitische opmerkingen worden gemaakt is Maroc.nl daar de dupe van. Als er wordt gediscrimineerd jegens Marokkanen en andere knappe volkeren ( ;) ) is Maroc.nl ook gewoon de dupe.. Theoretisch gezien dan, want de opmerkingen staan op deze site. Is toch raar? Als kwaadwillende racist kun je hier dus in feite je racistische behoeften kwijt en vervolgens het MDI inschakelen om maroc.nl aan te pakken.. Rare wereld he...

Mark
04-11-03, 08:49
Geplaatst door taouanza
Ach zo lang je maar puf hebt om te vertellen hoe lang en hoe blond je bent. En in welke bushbush je nu weer bent geweest. :rolleyes:

Ohw, maar mijn reizen en hoe lang en blond ik ben.... dat is allemaal verzonnen, dat wist je toch wel?

taouanza
04-11-03, 08:57
Geplaatst door Mark
Ohw, maar mijn reizen en hoe lang en blond ik ben.... dat is allemaal verzonnen, dat wist je toch wel?

Nou bedankt!
Daar gaat mijn beeld van een gebronsde Noorse god! :confused:


Ach ja het kon toch alleen nog maar tegenvallen.:ego:


ATWT heeft een Valentine-aflevering, nou yoeppie.:moe:
Net nu het zo spannend is.:mad:

Mark
04-11-03, 09:03
Geplaatst door taouanza
ATWT heeft een Valentine-aflevering, nou yoeppie.:moe:
Net nu het zo spannend is.:mad:

En daar gaat mijn beeld van jou.....

Zullen we de date maar cancellen? :cheefbek:

taouanza
04-11-03, 09:11
Geplaatst door Mark
En daar gaat mijn beeld van jou.....

Zullen we de date maar cancellen? :cheefbek:

Ja doe maar aangezien mensen denken dat ik dat lachebekje op mijn avatar ben.En dat ik daadwerkelijk rondloop met dat ding op mijn hoofd.:moe:

Mark
04-11-03, 09:26
Geplaatst door taouanza
Ja doe maar aangezien mensen denken dat ik dat lachebekje op mijn avatar ben.En dat ik daadwerkelijk rondloop met dat ding op mijn hoofd.:moe:

Het is ook zo'n lief meisje :rood:

Ik vereenzelfig iedereen met zijn avatar..............

000NobelPrizes
04-11-03, 09:28
Geplaatst door Waterval
jegens Marokkanen en andere knappe volkeren
hahaha... sweet joke.. :)


Theoretisch gezien dan, want de opmerkingen staan op deze site. Is toch raar? Als kwaadwillende racist kun je hier dus in feite je racistische behoeften kwijt en vervolgens het MDI inschakelen om maroc.nl aan te pakken.. Rare wereld he...
Dat mes snijdt toch aan 2 kanten? Jij kunt toch ook MDI inschakelen als er ondeugdelijke opmerkingen over mokro's worden gemaakt?

Face it, alleen de blanke autochtonen zijn de pineut, want die kunnen tijf gescholden worden en dan kunnen ze bij niemand terecht ;)

taouanza
04-11-03, 09:31
Geplaatst door Mark
Het is ook zo'n lief meisje :rood:

Ik vereenzelfig iedereen met zijn avatar..............


Ja erg he?
Dat gaat automatisch, nou ze hebben me toch bloedmooie vrouwen op WSDB!:zozo:

000NobelPrizes
04-11-03, 09:31
Geplaatst door taouanza

ATWT heeft een Valentine-aflevering, nou yoeppie.:moe:
Net nu het zo spannend is.:mad:
ATWT... moest er even naar kijken voor ik doorhad wat je bedoelde.
As The World Turns zeker, zo'n soap op tv.
Lieve help, vind je dat spannend?

Of beter: IS het spannend? Ik ben een veel te grote snob om naar soaps te kijken, verdorie. :ego:

taouanza
04-11-03, 09:34
Geplaatst door 151 NobelPrizes
ATWT... moest er even naar kijken voor ik doorhad wat je bedoelde.
As The World Turns zeker, zo'n soap op tv.
Lieve help, vind je dat spannend?

Of beter: IS het spannend? Ik ben een veel te grote snob om naar soaps te kijken, verdorie. :ego:

Momenteel is het spannend, echt spannend dus niet dat je het van kilometers ver al aan ziet komen.
Maar begin er maar niet aan want het is verslavend en normaal zie je het al maanden van te voren aankomen en kan je het maandenlang missen zonder iets te missen.
Jij begrijp?

Waterval
04-11-03, 09:38
Geplaatst door 151 NobelPrizes
hahaha... sweet joke.. :)


Dat mes snijdt toch aan 2 kanten? Jij kunt toch ook MDI inschakelen als er ondeugdelijke opmerkingen over mokro's worden gemaakt?


Pakt het MDI in dat geval de persoon aan of de site ?


Face it, alleen de blanke autochtonen zijn de pineut, want die kunnen tijf gescholden worden en dan kunnen ze bij niemand terecht ;)

Wel dus. Bij het MDI.

Mark
04-11-03, 09:40
Geplaatst door taouanza
Ja erg he?
Dat gaat automatisch, nou ze hebben me toch bloedmooie vrouwen op WSDB!:zozo:

Ik dacht dat sommige van die foto's echt waren :(

taouanza
04-11-03, 09:42
Geplaatst door Mark
Ik dacht dat sommige van die foto's echt waren :(

Maar ze schijnen in het echt ook niet tegen te vallen.

Mark
04-11-03, 09:42
Geplaatst door taouanza
Momenteel is het spannend, echt spannend dus niet dat je het van kilometers ver al aan ziet komen.
Maar begin er maar niet aan want het is verslavend en normaal zie je het al maanden van te voren aankomen en kan je het maandenlang missen zonder iets te missen.
Jij begrijp?

Ik heb soaps echt nooit leuk gevonden :maf3:

Mijn vrouw keek ook altijd ATWT

Mark
04-11-03, 09:43
Geplaatst door taouanza
Maar ze schijnen in het echt ook niet tegen te vallen.

Welja.... :rolleyes:

Ik was een jaar of 7 geleden verslaafd aan een chatbox en daar hadden ze ook een grote meeting georganiseerd. Wat een deceptie was dat :haha:

taouanza
04-11-03, 09:46
Geplaatst door Mark
Welja.... :rolleyes:

Ik was een jaar of 7 geleden verslaafd aan een chatbox en daar hadden ze ook een grote meeting georganiseerd. Wat een deceptie was dat :haha:

Dat had je eerder verteld maar met Marokkanen schijnt het toch anders te zijn.Ze zien elkaar in het echt op WSDB en ze hebben het allemaal overleefd. Ik heb er ook een paar gezien, geen enkele geek hoor, integendeel.

000NobelPrizes
04-11-03, 09:48
Geplaatst door Waterval
Pakt het MDI in dat geval de persoon aan of de site ?


Weet ik eigenlijk niet: heeft het MDI geen eenduidige werkwijze?

000NobelPrizes
04-11-03, 09:51
Geplaatst door Mark
Welja.... :rolleyes:

Ik was een jaar of 7 geleden verslaafd aan een chatbox en daar hadden ze ook een grote meeting georganiseerd. Wat een deceptie was dat :haha:
Echt? Die van mij lopen altijd anders af :)
ik ben nog 's in Seattle terechtgekomen bij ontzettend aardige mensen.
Heb ik die plek ook weer 's gezien. En toen ik in L.A. was, een of andere miep, maar dat was minder. Een koppie thee was afdoende, die heb ik gelaten voor wat ze was (met haar 180 kilo).
Verder in Mokum... laat ik me daar maar niet over uitlaten :)

Waterval
04-11-03, 09:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Weet ik eigenlijk niet: heeft het MDI geen eenduidige werkwijze?

Ik denk niet eens een denkwijze, laat staan een werkwijze..



ps: Ik ga even kijken.
pps: Mark en Taouanza, open jullie eigen topic.

:terrorist

Mark
04-11-03, 09:53
Geplaatst door Waterval
Het gaat niet om racistische grappen, maar om welgemeend racistisch taalgebruik. Hmm, racistische grappen vallen daar wel onder he..?


Wat ik eigenlijk wil weten Mark; Als er anti-semitische opmerkingen worden gemaakt is Maroc.nl daar de dupe van. Als er wordt gediscrimineerd jegens Marokkanen en andere knappe volkeren ( ;) ) is Maroc.nl ook gewoon de dupe.. Theoretisch gezien dan, want de opmerkingen staan op deze site. Is toch raar? Als kwaadwillende racist kun je hier dus in feite je racistische behoeften kwijt en vervolgens het MDI inschakelen om maroc.nl aan te pakken.. Rare wereld he...

Het gaat er denk ik om dat je een beleid voert waarbij je moderators discriminerende teksten z.s.m. verwijderen zoals MO_NL aangaf. Tja, wat wel en niet kan weet ik ook niet precies.

Je weet zelf ook dat het merendeel van de prikkers en beheer zelf sterk anti-israel is en soms kan dat denk ik gewoon overslaan in opmerkingen die te ver gaan.

Het beleid met verwijderen van andere dingen zoals berichten van Ron enzo vind ik iets heel anders. dat is weer een hele andere zaak.

Persoonlijk kan ik me niet snel storen aan opmerkingen, zeker als ik ook weet wie ze plaatst en in welke context. Domme generaliserende opmerkingen van mensen waarvan ik weet dat ze doodserieus zijn irriteren me soms wel maar ja.... gaan ze anders denken als je dat bericht weg haalt? I dunno.

Mark
04-11-03, 09:55
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Echt? Die van mij lopen altijd anders af :)
ik ben nog 's in Seattle terechtgekomen bij ontzettend aardige mensen.
Heb ik die plek ook weer 's gezien. En toen ik in L.A. was, een of andere miep, maar dat was minder. Een koppie thee was afdoende, die heb ik gelaten voor wat ze was (met haar 180 kilo).
Verder in Mokum... laat ik me daar maar niet over uitlaten :)

Tja, maar ik ben al monogaam sinds voor de opkomst van internet dus dan hebben de meetings toch een heel ander karakter ;)

000NobelPrizes
04-11-03, 10:00
Geplaatst door Waterval
[B][I]Ik denk niet eens een denkwijze, laat staan een werkwijze..

aaah, dat vind ik nou weer kort door de bocht.
Maar... ik kan er verder eigenlijk helemaal geen uitspraken over doen, want ik ken dat hele MDI niet. Ik weet alleen wat het is, c'est tout.