PDA

Bekijk Volledige Versie : Miss België finaliste: "Ik ben Gods instrument"



Marsipulami
04-11-03, 09:59
Miss België finaliste: "Ik ben Gods instrument"
--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 4-11-2003 om 16:09u.

NIEUWERKERKEN (RKnieuws.net) - Ze heet Karen Schreurs. Ze woont in het Limburgse Nieuwerkerken, telt 19 lentes, studeert pedagogie en is Miss Limburg. Geen witte raaf in een gezelschap van Miss België-finalistes, denkt U? Jawel, want Karen is lid van de Evangelische christenen. Dat schrijft HET BELANG VAN LIMBURG dinsdag.

Haar overwinning in de provinciale verkiezing in Limburg was de wil van God, beweert ze. "Het is door Hem dat ik gewonnen heb.. Hij herkende me altijd als zijn kind, en ik Hem als Vader". Haar vriend Benjamin voegt daar aan toe dat ze God door zich had laten stralen.

Ze ontdekte de Evangelische christenen via haar vriend en zijn ouders. Zij weet zich gesteund door de andere leden van de Gemeente. "Ze zijn fier op mij. Het is net familie. Ik kan altijd bij die mensen terecht".

"God gebruikt mij als instrument. Dat gevoel zit heel diep. Ik heb Jezus aanvaard in mijn hart en ik wil Zijn weg volgen. Ik wil goed zijn tegenover de mensen rondom mij. Dat lukt natuurlijk niet altijd maar je moet blijven proberen". (tb)

Simon
04-11-03, 10:52
Ja dat is echt nieuws!

Marsipulami
04-11-03, 11:09
Geplaatst door Simon
Ja dat is echt nieuws!

:D :D

Van dit soort gebrainwashte godsdienstwaanzinnigen kom ik nou steeds vaker tegen in België. En ze behoren allemaal tot kliekjes waar de gangmakers met een Noord-Nederlands accent spreken. Wat is er toch aan de hand in Nederland? Het sektarisme rukt daar blijkbaar van alle kanten op.

Simon
04-11-03, 11:51
Geplaatst door Marsipulami
Van dit soort gebrainwashte godsdienstwaanzinnigen kom ik nou steeds vaker tegen in België.

Je bent er zelf een goed voorbeeld van. Als de Paus weer eens een scheet laat ben jij altijd bereid op te merken dat het heerlijk naar viooltjes ruikt.

Simon

Zagora
04-11-03, 11:53
Geplaatst door Simon
Je bent er zelf een goed voorbeeld van. Als de Paus weer eens een scheet laat ben jij altijd bereid op te merken dat het heerlijk naar viooltjes ruikt.

Simon

Nee, naar gebakken uitjes met lever was het.

Simon
04-11-03, 11:58
Geplaatst door Zagora
Nee, naar gebakken uitjes met lever was het.

Haha ja ik geloof dat je gelijk hebt.

Simon

hondje
05-11-03, 21:34
Ze is eerder een stuk vleeswaar dat door een stel seksisten geëtaleerd en gekeurd wordt. Moet ze verder zelf weten hoor.

Orakel
05-11-03, 21:44
Geplaatst door Marsipulami
Miss België finaliste: "Ik ben Gods instrument"
--------------------------------------------------------------------------------

- Ze heet Karen Schreurs.

Nieuwsgierig als ik ben, ging ik ff googelen naar Karin Schreurs.
Pfffffff, die Belgen zijn ook gauw tevreden:

http://www.cedargrovebelgium.k12.wi.us/high/staff/images/Schreurs.jpg

Lekker ding.... :romance:

~Panthera~
06-11-03, 01:11
Geplaatst door Orakel
Nieuwsgierig als ik ben, ging ik ff googelen naar Karin Schreurs.
Pfffffff, die Belgen zijn ook gauw tevreden:

http://www.cedargrovebelgium.k12.wi.us/high/staff/images/Schreurs.jpg

-------------------------------------

http://www.click-smilie.de/sammlung0903/grinser/grinning-smiley-017.gif