PDA

Bekijk Volledige Versie : CDA: verkoop VERF-SPUITBUSSEN alleen aan 18+



ZbaqZbaq
04-11-03, 10:22
Verfspuitbussen alleen voor achttien jaar en ouder 04-11-2003


De CDA-fractie ergert zich aan graffitispuiters. Kamerlid Sybrand van Haersma Buma wil dat de verkoop van verfspuitbussen aan banden wordt gelegd. Alleen mensen van achttien jaar of ouder die zich kunnen legitimeren zouden als het aan het Kamerlid ligt de spuitbussen nog mogen kopen, dat schrijft het Algemeen Dagblad.

Buma gaat zijn beklag doen bij minister Karla Peijs van Verkeer en Waterstaat, omdat vooral de omgeving van infrastructuur wordt bespoten. Buma stelt voor de 110 kilometer lange geluidsmuur die naast de Betuwelijn komt te beplanten met klimop. Ook pleit hij voor meer camera's op rangeerterreinen.
----------------------------------------------------------------------------


De CDA'ers zijn te achterlijk om oplossingen te zoeken en grijpen tegenwoordig bij het minste geringste naar de makkelijkste aanpak.....repressie.

nl-x
04-11-03, 11:42
Dit kunnen ze eeeeecht noooooit doen. Dan eet ik mijn schoen op!

freya
04-11-03, 11:44
:boos:
Maar dan kan ik m'n zoon niet meer sturen en moet ik zelf m'n spuitbussen kopen!

Joesoef
04-11-03, 11:46
Geplaatst door nl-x
Dit kunnen ze eeeeecht noooooit doen. Dan eet ik mijn schoen op!


Gympjes?

Die worden binnenkort ook verboden. Het is slecht voor de voetjes van jongeren die nog in de groei zijn......

nl-x
04-11-03, 11:52
Geplaatst door Joesoef
Gympjes?

Die worden binnenkort ook verboden. Het is slecht voor de voetjes van jongeren die nog in de groei zijn......
Ow begrijp mij niet verkeerd hoor. Ik ben bijv. 120% het er mee eens dat de overheid sigaretten verbiedt aan kinderen, en op openbare plaatsen. Ik vind het alleen niet te vergelijken met 'last van een spuitbus'.

~Panthera~
04-11-03, 14:37
Nederland en een "ouwe lullen" klimaat.
Alles is "ergerlijk".
Niets is meer "leuk", stel je voor, dat kunnen die CDA fundi's niet aan.
Terug naar de vijftiger jaren.
De knoet erover ! :vlammen: