PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom



Mark
04-11-03, 21:18
Krijg ik thuis een bericht in beeld als ik een PM binnenkrijg en op mijn werk niet?

lennart
04-11-03, 21:48
javascript instellingen?

barfly
04-11-03, 22:07
Lijkt me iets van popup blockers?

Mafkees
04-11-03, 22:08
Mark krijgt PM`s. In WSDB-Taal betekent dit dat je daten gaat.

~Panthera~
04-11-03, 22:26
Nog een dringende vraag: waarom































zijn de bananen krom ? :moe:

barfly
04-11-03, 23:30
Geplaatst door ~Panthera~
zijn de bananen krom ? :moe:

Anders passen ze niet in je reet?












Vissers Latijn is dat :p

Marsipulami
05-11-03, 00:03
Geplaatst door ~Panthera~
Nog een dringende vraag: waarom zijn de bananen krom ? :moe:

Op die vraag bestaat een simpel wetenschappelijk antwoord. Bananen zijn krom omdat aan de 'buitenkant' van een bananentros de bananencellen meer zonlicht ontvangen en dus ook sneller groeien. Een -hypotetische- banaan die van alle kanten evenveel zonlicht zou krijgen -tijdens haar groeiproces- zou niet krom zijn, maar helemaal recht. :fpiraat:

~Panthera~
05-11-03, 00:20
Geplaatst door Marsipulami
Op die vraag bestaat een simpel wetenschappelijk antwoord. Bananen zijn krom omdat aan de 'buitenkant' van een bananentros de bananencellen meer zonlicht ontvangen en dus ook sneller groeien. Een -hypotetische- banaan die van alle kanten evenveel zonlicht zou krijgen -tijdens haar groeiproces- zou niet krom zijn, maar helemaal recht. :fpiraat:
------------

Dit is een ethisch verantwoord antwoord.
Mijn dank is 2 meter lang. :duim:

Mark
05-11-03, 06:42
Dank jullie wel voor de nuttige bijdragen......

Ik zal trachten de instellingen van het netwerk van mijn werkgever te laten veranderen, hij zal dit ongetwijfeld een goede reden vinden :duim:

Al3arbi: Jammer dat je onze date openbaar maakt :aanwal:

papol
05-11-03, 08:05
Geplaatst door Marsipulami
Op die vraag bestaat een simpel wetenschappelijk antwoord. Bananen zijn krom omdat aan de 'buitenkant' van een bananentros de bananencellen meer zonlicht ontvangen en dus ook sneller groeien. Een -hypotetische- banaan die van alle kanten evenveel zonlicht zou krijgen -tijdens haar groeiproces- zou niet krom zijn, maar helemaal recht. :fpiraat:

Jammer, goed geprobeerd. De waarheid is wederom weleens anders dan om zo maar aan te nemen. Het komt door groeien tegen de zwaartekracht in. zie
Kromme bananen (http://www.uptobyte.com/uptobyte/wetenschaphoewatwaarom.xhtml?id=e8073cc6_0a20_0207 _01b4_76a106457229)



PM = post mortum ?

gr.P

taouanza
05-11-03, 09:43
Geplaatst door Mark
Krijg ik thuis een bericht in beeld als ik een PM binnenkrijg en op mijn werk niet?

Nou bij deze.

hondje
05-11-03, 21:11
Uit zijn context gerukt:


Geplaatst door Marsipulami
Een -hypotetische- banaan (...)

:lachu:

Sorry, hoor maar ik vond hem nogal goed.

Verder heb je helemaal gelijk Mars. (Hoe gaat het trouwens met Maurice? Nu we het toch over bananen hebben.)
Je kunt er aan toeveogen dat de zwaartekracht ook van invloed is. Bananen groeien zijwaarts. De zwaartekracht trekt ze naar beneden. Aanschouw het resultaat: kromme bananen. De bananen die onderin de tros hangen zijn niet zo krom als die bananen die bovenop groeien.