PDA

Bekijk Volledige Versie : ''Aanslag in Mekka voorkomen''



Pixelshade
05-11-03, 12:25
Saoedi-Arabië heeft naar eigen zeggen in Mekka een bloedige aanslag weten te voorkomen, die uitgevoerd zou worden door leden van Al-Qaeda. In de heilige stad zijn eerder deze week bij een klopjacht twee militanten gedood en zes anderen gearresteerd. Volgens de minister van Binnenlandse Zaken, prins Najef, behoorden de mannen ''zonder twijfel'' tot Al-Qaeda.

Volgens Najef zouden de gevolgen van een aanslag niet te overzien zijn geweest, omdat het tijdens de ramadan enorm druk is in Mekka: ''Ze waren van plan gebouwen, installaties en mensen te vernietigen. En dat tijdens de ramadan en in een stad waar uitsluitend moslims zijn'', aldus de prins. Op de tv werden beelden vertoond van inbeslaggenomen wapens, waaronder raketten, automatische geweren en explosieven.

Niet bekend is waarom men een aanslag in Mekka wilde plegen. Wel keerde Osama bin Laden zich voorheen al tegen zijn vaderland, omdat hij, evenals radicale moslims in Saoedi-Arabië, vindt dat de koninklijke familie de waarden van de islam niet goed bewaakt. In juni van dit jaar was er nog een schietpartij tussen militanten en het leger in Mekka, waarbij tien doden vielen.

http://restricted.editie.telegraaf.nl/daily/2003/11/5/TE/TE_2S_20031105_11/articles/artikel_TE_2S_20031105_11_425.php

fcuk
05-11-03, 12:45
Mocht het waar zijn: dit is HET bewijs dat extremisten geen goede moslims zijn. Voor hen maakt het niet uit wie er slachtoffer wordt van hun zieke geest.

Fcuk

mohammed99
05-11-03, 12:49
Of het kunnen ook arabisch sprekende joden zijn die zeggen dat ze voor al-qaeda werken? ik neem aan dat osama bin laden dit niet doet, misschien weer een truuk van de joden, ze hebben al zoveel rollen om- gedraaid zodat de moslims in de war raken, maar tevergeefs ze zijn niet geslaagd hierin. Ik geloof dat al-qaeda hier niets me te maken heeft.

Mark
05-11-03, 13:07
Geplaatst door mohammed99
Of het kunnen ook arabisch sprekende joden zijn die zeggen dat ze voor al-qaeda werken? ik neem aan dat osama bin laden dit niet doet, misschien weer een truuk van de joden, ze hebben al zoveel rollen om- gedraaid zodat de moslims in de war raken, maar tevergeefs ze zijn niet geslaagd hierin. Ik geloof dat al-qaeda hier niets me te maken heeft.

Osama is toch een jood? Of was het nou jezus?

Puk
05-11-03, 13:08
Geplaatst door Mark
Osama is toch een jood? Of was het nou jezus?

Erg verwarrend allemaal ja. Dat krijg je nou van die Ramadan!! :cheefbek:

Alles draait om!

taouanza
05-11-03, 13:19
Das nou echt een betrouwbare bron hoor die Saoudie Arabie.:moe:
We zijn ook hier in Rotterdam de AIVD dankbaar dat ze een aanslag op de koopgoot hebben weten te voorkomen.

Blade20
05-11-03, 13:35
Hmm, sommige mensen zijn blind als de waarheid hun niet uitkomt, naar het schijnt.

lennart
05-11-03, 13:38
Al-Qa'ida is een 'asset' van geheime diensten. Dat was het vroeger en dat is het nu.

Mark
05-11-03, 13:46
Wat sneu!

Iedereen wil maar aanslagen plegen in Saoudie Arabie: de joden, de geheime diensten, vergeet de vrijmetselaars niet!

En die domme saoudies zitten maar achter die onschuldige fundamentalisten aan.....

:slapen:

Babyface
05-11-03, 14:01
Geplaatst door aQua
Lang leve dood en verderf, terreur, extremisme en aids zaaiende Al Qaida :lole:
Ware het niet dat Al Qaida onze hartjes verscheurde, dan zou, hoe saai, de eeuwige jood weer opgevoerd moeten worden





Plosjaal?

taouanza
05-11-03, 14:04
Geplaatst door Mark
Wat sneu!

Iedereen wil maar aanslagen plegen in Saoudie Arabie: de joden, de geheime diensten, vergeet de vrijmetselaars niet!

En die domme saoudies zitten maar achter die onschuldige fundamentalisten aan.....

:slapen:


Nou dom zijn ze wel. :usa:

lennart
05-11-03, 14:04
onschuldige fundamentalisten aan


Die onschuldige fundamentalisten zijn een asset van geheime diensten. Moet je eens indenken hoe makkelijk het is voor een geheime dienst om een brief van Osama te faken en die naar aanhangers van hem te sturen. Een opdracht van Osama leg je natuurlijk niet naast je neer, als echte extremist.

Mark
05-11-03, 14:08
Geplaatst door lennart
Die onschuldige fundamentalisten zijn een asset van geheime diensten. Moet je eens indenken hoe makkelijk het is voor een geheime dienst om een brief van Osama te faken en die naar aanhangers van hem te sturen. Een opdracht van Osama leg je natuurlijk niet naast je neer, als echte extremist.

Nee, ze hebben zelf uiteraard geen enkele verantwoording voor hun daden. Als de CIA een vrief schrijft namens bin Laden om Mekka op te blazen dan zal het wel mogen.

Hoe je het ook bekijkt moet SA dus die extremisten verwijderen, de CIA kunnen ze moeilijk oppakken :cheefbek:

taouanza
05-11-03, 14:23
Geplaatst door Mark
Nee, ze hebben zelf uiteraard geen enkele verantwoording voor hun daden. Als de CIA een vrief schrijft namens bin Laden om Mekka op te blazen dan zal het wel mogen.

Hoe je het ook bekijkt moet SA dus die extremisten verwijderen, de CIA kunnen ze moeilijk oppakken :cheefbek:


Domme mensen zullen er altijd zijn.:moe:
Je kan extremisten blijven verwijderen er zullen altijd idioten overblijven

lennart
05-11-03, 14:31
Geplaatst door Mark
[B]Nee, ze hebben zelf uiteraard geen enkele verantwoording voor hun daden. Als de CIA een vrief schrijft namens bin Laden om Mekka op te blazen dan zal het wel mogen.


Je snapt natuurlijk dat hetzelfde gezegd kan worden wanneer Sjaron de opdracht geeft een wijk in Gaza stad te bombaderen omdat daar zich misschien een "terrorist" ophoudt.


Hoe je het ook bekijkt moet SA dus die extremisten verwijderen, de CIA kunnen ze moeilijk oppakken :cheefbek:

In plaats van om 50% van de olieopbrengsten te gebruiken om de Amerikaanse wapenindustrie te sponsoren, kunnen Saoedisch hun geld beter gebruiken om hun eigen bevolking te steunen. Daarmee zou ook meteen de CIA wat minder geld tot hun beschikking hebben.

observer
05-11-03, 14:52
Geplaatst door mohammed99
Of het kunnen ook arabisch sprekende joden zijn die zeggen dat ze voor al-qaeda werken? ik neem aan dat osama bin laden dit niet doet, misschien weer een truuk van de joden, ze hebben al zoveel rollen om- gedraaid zodat de moslims in de war raken, maar tevergeefs ze zijn niet geslaagd hierin. Ik geloof dat al-qaeda hier niets me te maken heeft. of al qaida doet het juist wel omdat ze weten dat de moslims dan in de war raken en de joden de schuld geven omdat ze weten dat de moslims zullen denken dat doet osama niet

alles is toch toegestaan in de jihad?